April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Enya, nu al! Wat goed! Hier net begonnen aan de 3e fles. Als er eenmaal wat in zit vind ik ze wel verschikkelijk stinken bij het opendraaien.. Bah!

2. mama1984

mama1984 Nieuw lid

4 aug 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik weet sinds 1 aug dat ik zwanger ben, eigenlijk twijfelden we omdat het zo'n licht streepje was, dat ik eigenlijk dacht dat ik zag wat ik wou zien...
    Maar vandaag (4 aug) een test bij kruidvat gehaald en toch een zeer duidelijke streep. Na eigen berekening zou ik nu in de 6e of 7e week zijn, maar laatste bloeding weet ik niet zeker of dat een Echte ongesteldheid is geweest.. Heel spannend allemaal:$
    Op 17 augustus 1e afspraak bij vk, dan zullen we het echt weten!
    Ik ben zo blij!!!! We zijn trouwens in Febr 2010 gestopt met de pil
    Iedereen veel succes met de zwangerschap;)

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dag allemaal,

Ik kom me hier ook voorzichtig melden!

Sinds juni zitten we in de MMM, omdat het maar niet wil lukken.
    Eerst hebben we een paar gesprekken gehad en vanaf mijn nieuwe cyclus zouden we starten met alle onderzoeken.

Op 21 juli had ik een eitje van 18mm en mochten we 's avonds de samenlevings test doen.
    Op 22 juli moest ik terug komen en zou de gyn kijken.
    Mijn slijm was niet helemaal goed, en veel van mijn vriend z'n zaadjes waren al dood. Ook was mijn ei nog niet gesprongen, hij was 21mm
    Die avond voelde ik her en der wat steken en wist, dat hij ging springen.

Een week er na voelde ik me een beetje vreemd in mijn onderbuik. Wat krampjes, maar ach... mijn lichaam heeft me al 23 maanden voor de gek gehouden!

Sinds eergisteren werd ik ineens een beetje misselijk en toen kwamen de vraagtekens toch wel.
    Gisteren een k2v5 test gekocht en om 20:00u gedaan... helaas negatief! Maar na dik 3 uur zag ik toch een héél licht streepje, dus vanacht om 2:45 nog een test gedaan en deze keer kwam die direct binnen 5 min... wel héél licht nog, maar wel direct te zien!

Straks ren ik nog even naar de kruidvat, hopelijk is hij nu weer iets duidelijker en wil het ziekenhuis nog even bellen!

We hopen zó dat het dit keer allemaal goed gaat en dat we op/rond 14 april 2010 papa en mama zullen zijn!!!
    Net voor de echt MMM zou beginnen, is het ons alsnog zelf gelukt!!!!

Liefs een hele blije G89!!!!!!!!!!!

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    G86: wat geweldig!!!! van harte meid! Ren jij maar lekker naar het kruidvat ja! Wij willen die nieuwe testen ook graag zien hoor! :D Laat het maar even lekker bezinken en klets gezellig mee!

5. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik ga zo het ziekenhuis bellen, tot nu toe 2 keer heeel licht streepje gehad op KV2V5 testen, had nog cler blue liggen dus denk nu heb ik wel dikke streep.............. nee hoor niet eens een licht streepje meer alleen heb ik hem volgens mij te lang in de straal gehouden en ook niet alleen over de verkleurende strip er zat ook beetje op de vensters heb ik dan misschien teveel urine gebruikt?? pfffffff.

Kan er echt gek van worden, volgende week komt moeders voor moeders maar ik wil niet dat die voor jan met de korte achternaam komen.

Ik wil nu echt gewoon weten hoe en wat, dit is om gestoord van te worden.

Had echt niet meerr moeten testen en me vasthouden aan dat lichte kv streepje.

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @RoSa: wat vervelend! Ik denk dat je het beste kan testen na je nod (ik weet niet of dat nu al is?) en dan gewoon met ochtendurine, opvangen in een bakje en de test daar, ik geloof 20 sec. inhouden... Dan heb je een duidelijk resultaat.
    Hopelijk mag je op het ziekenhuis voor een echo ofzo.. maargoed, daarmee kunnen ze ook niet helemaal zeker vaststellen of het goed zit... Daarmee zien ze nog niet heel veel...

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Huh? Mijn banner staat nu voor de 2e dag op 4wk2d... vreemd!

8. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik zit al 7 dagen na NOD dus moet nu toch wel eens een goede test in handen kunnen houden.

Ik zie 4 weken 3 dagen staan, zelf zit ik vandaag op 5 weken (als het goed is) maar ik krijg ook geen banner erin elke keer ongeldig bestand

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @G89, wat geweldig nieuws voor jullie! Die test die 3 uur later een streepje gaf is eigenlijk niet geldig natuurlijk, maar de tweede test absoluut wel! Ben heel benieuwd! Plaats je een foto van de test die je straks gaat doen???

@Rosa, ik wil eigenlijk ook elke dag testen of het wel echt zo is. Mn man zegt: Je hebt 2 positieve testen gehad, dus het is echt wel zo! :) Dus ik ga maar geen nieuwe testen halen, en maar gewoon geloven dat het echt zo is.

@Suus: Ik zie wel 4w3d staan op je banner hoor! Of heb je hem inmiddels aangepast?

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Of misschien zit jouw banner in een andere tijdzone. Ik weet niet of dat kan hoor, maar kan me voorstellen als je hem bv van een Amerikaanse site hebt gehaald, dat hij dan later overspringt naar de volgende dag omdat zij natuurlijk 6 tot 9 uur achterlopen.

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @minime: ik heb inmiddels een nieuwe banner gemaakt inderdaad! Ik weet het ook niet, maar die van babygaga, kon ik niet anders instellen qua tijd, had ik namelijk ook al naar gekeken... Van deze site had ik 'm met mijn vorige zwangerschap ook, die is lekker fleurig!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Inderdaad een leuke banner!
    Maar dat zou dus betekenen dat je elke dag een nieuwe banner moet plaatsen???? Heel vreemd hoor. Helaas heb ik er verder ook geen verstand van, die van mij doet het gewoon, maar ik weet niet waar het verschil in zit....

Nou ik ga maar eens naar mn werk. Ik lees vanavond wel weer 10+ pagina's bij! Fijne (hopelijk) zonnige dag allemaal!

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    nee nee, deze loopt als het goed is ook gewoon door hoor! Ik zou wel gek zijn om iedere dag een andere banner te maken, haha!

Werkze!!!

14. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    @sex: sinds 11 juli (mijn ei) niet meer gehad. Nog geen behoefte gehad....Komt nog wel denk ik.
    @commode vallen: gebeurt bij iedereen geloof ik. Je bent geen slechte mamma
    @pino: wat een buik al, beter met positiekleding.
    @krampen: een paar dagen niet echt meer. Heb wel steekjes gehad links. Denk dat het verklevingen zijn van mijn operatie. Gister na het squashen, heel klein beetje last. Heel ffies.
    @Suus: vette strepen!!
    @SylviaM: hoe was de echo?
    @G89: zie een heel licht streepje. Een voorzichtige GEFELICITEERD! Wij hadden ook een 2de test gedaan, konden het ook niet geloven. Waren ook net klaar met alle beginnende onderzoeken in de MMM ;)

15. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Bevallingslijst:
    uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht.

29 maart 2011
    Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv

30 maart 2011
    Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles

31 maart 2011
    Pino02, 2e kindje, thuis, fv, jongen
    Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv
    Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv,

1 april 2011
    Seertje, 1e kindje, ?, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje

2 april 2011
    BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles
    Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles

3 april 2011
    Pebbie, 1e kindje, ?,?

4 april 2011
    Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles
    Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles

5 april 2011
    FB1984, 1e kindje, ziekenhuis, fles

6 april 2011
    Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles

7 april 2011
    Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV
    Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen
    Janneke G, 2e kindje, ?, ?
    RoSa2009, 1e kindje, ziekenhuis, fles

8 april 2011
    Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles
    Loepie, 1e kindje, thuis, BV

10 april 2011
    Lindanna, 1e kindje, ziekenhuis, fles, meisje

11 april 2011
    Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje
    MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen

14 april 2011
    Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen

Afspraken:

05-08 - Nikske89 - moeders voor moeders
    05-08 - Loepie - moeders voor moeders
    09-08 - Moetsyyy - moeders voor moeders
    10-08 - Moetsyyy - gyn + 1e echo
    10-08 - Seertje - intake vk
    11-08 - Seertje - moeders voor moeders
    11-08 - Julia6 - moeders voor moeders
    12-08 - Pcootje - gyn + 1e echo
    13-08 - Janneke - gyn + 1e echo
    13-08 - BellNoor - moeders voor moeders
    13-08 - Kelly1980 - gyn + 1e echo
    13-08 - Angela en Arjan - intake vk
    13-08 - Seertje - 1e echo
    16-08 - Athalia - intake vk
    19-08 - Lindanna - gyn + 1e echo
    19-08 - FB1984 - gyn + hopelijk 1e echo
    20-08 - Nikske - gyn + 1e echo
    23-08 - Enya- intake vk 1e echo
    24-08 - Pino - intake vk + 1e echo
    24-08 - Delilah - vk + 1e echo
    24-08 - Suus1982 - intake vk
    24-08 - Julia6 - gyn + 1e echo
    25-08 - BellNoor - intake vk + 1e echo
    26-08 - Pebbie - intake vk
    27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo
    27-08 - Loepie - intake vk
    27-08 - RoSa2009 - gyn + 1e echo
    31-08 - Delilah - intake vk
    08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo

Athalia, ik heb je in de lijst gezet. Alleen nog geen vermoeden.
    Oude afspraak van gister verwijderd.

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Meid wat irritant he... Ik heb ongeveer het zelfde. Zit pas op 3 dagen naar nod maar nog steeds geen vette streep. Denk dat het komt door je schildklier.... Schijnt dat die extra eiwitten afgeeft waardoor de test lichter blijft. Heb vorige maand hier ff op gegoogled en daar kwam ik het tegen.

Maar irritant is het zeker. Dikke knuf.

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Gefeliciteerd, spannend hoor. Als je weer testje hebt gedaan wel posten he....

18. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @hier, begin nu behoorlijk misselijk te worden en heb last van mijn darmen. Vanmorgen weer een ietsiepietsie duidelijker streepje.

Eindelijk weer eens goed geslapen vannacht, maar gewoon vroeg wakker. Voor de wekker zelfs. heb ik noooittt. Dus was al op tijd op mijn werk.

Verder helemaal geen klachten.

Liefs

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Bedankt voor jullie reacties. Dat doet me goed! Nog 10 min en dan is de kruidvat open, dus ik ga me maar gereed maken, om dr na toe te "rennen" haha!!

Ik laat het jullie zsm weten!!!

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dat heb ik ook! Sinds eergisteren ineens een beetje met vlagen en sinds vanmorgen heel erg! Vanmorgen stond ik de bammetjes van vriendjelief te smeren, met gehakt plakjes en ging bijna over mijn nek! Maar gelukkig voel ik tenminste iets!!!

Deel Deze Pagina