Hallo allemaal, ik ben al een heel tijdje niet meer op deze site geweest! Mijn naam is Anne, ik ben 27 jaar, getrouwd met Ralph en we hebben een zoon van 16 maand genaamd Mats. Wij wilden graag voor een tweede kind gaan en dat is heel snel gelukt. Ik kon niet meer wachten van de spanning en heb vandaag al getest. Hierop was te zien dat ik zwanger ben van ons tweede wondertje. Wij zelf hebben ongeveer uitgerekend dat ik ben uitgeteld op 2 april 2011. Groetjes Anne
Hoi Anne, van harte gefeliciteerd met jullie tweede wonder! En natuurlijk welkom terug hier hopelijk blijf je lekker kletsen!
Hallo Anne; leuk nog een zwangere! Gefeliciteerd!!! Naat; hopelijk mag jij ook mee komen kletsen! Hoe is het met Sophie? Sophie is ook van 16 augustus 2008 toch??? Ik heb ontzettend last van buikpijn. Vandaag ging het redelijk moet ik zeggen; zolang ik maar blijf bewegen. Zodra ik ga zitten heb ik echt pijn. En nu nies ik net en dat was ook echt geen prettig gevoel. AU!
Alieke: Sophie is inderdaad ook van 16-08. Het gaat erg goed maar haar, sinds haar neusamandel is geknipt en ze buisjes heeft gekregen. Hoop straks mee te kunnen kletsen, maar houdt het nog een weekje spannend. Vervelend die buikpijn, heb je dat bij Danique ook gehad? Of voel je je deze zwangerschap anders?
Ja, ik blijf lekker kletsen hier! Ik ben zo ontzettend misselijk.. Had ik bij Mats niet. Ralph zei al misschien krijgen we wel een dochter dit keer haha!
@ BellNoor Ik lees in je banner dat je ook eerder dan NOD hebt getest? Wanneer ben je uitgerekend ong??
Wij hebben het een beetje bekeken en wij zelf kwamen uit op 2 april! Dit is wel jammer want mijn vader is dan jarig, maar zo vaak gebeurd het niet dat je daadwerkelijk op je uitgerekende datum bevalt
Ah dus ook een jarige op de uitgerekende datum, mijn datum is 1 april en dan is ook mijn zoontje jarig! Ongelovelijk he!
Ja heel bijzonder he. Ik weet van mensen dat ze ook op dit forum lezen. Niemand weet het nog, dus durf de naam van mijn zoontje niet te noemen. Komt later als alles goed gaat! Hij wordt 3 jaar 1 april 2011. Wanneer gaan jullie het aan vrienden/fam vertellen? Ik twijfel omdat ik een miskraam heb gehad bij 7 wk en toen wisten de meesten het wel al. Heel fijn alle steun, maar nu weet ik het niet zo goed. Kan het zelf amper geloven! Ik kan trouwens niet zo snel jouw reactie zien op de site. Weet jij een manier dat ik kan zien dat er een nieuw berichtje is op deze site?
Line, ook welkom en natuurlijk gefeliciteerd! @vertellen aan familie; wij laten een shirtje maken voor Danique en zullen binnen nu en 2 weken ouders en zussen wel inlichten. Verdere mensen moeten wachten tot na de 1e echo. Zag gisteren toevallig mijn zus in het topic van de augustus 2008 mama's. Die heeft het dus waarschijnlijk gelezen. Tja dat is dan zo. Ging er niet vanuit dat ze mijn berichtjes ging lezen in dat topic. Wist wel dat ze hier een tijdje was geweest rond haar eigen zwangerschap, maar die hebben met de mama's een besloten forum gemaakt. Niets aan te doen, kan er hoop ik op rekenen dat ze het niet aan een ander verteld. Maar daar ga ik niet vanuit. @buikpijn, vanavond kreeg ik weer erge buikpijn. Kan me eigenlij kniet meer herinneren of ik dat bij Danique ook zo erg had. Volgens mij niet, maar weet het ook niet. Daarbij was ik bij Danique volop aan het werk en heb ik nu vakantie. Dan rust je toch meer en voel je natuurlijk ook meer Ik ga zo lekker mijn bedje in. Zullen we een lijsje maken met uitgerekend data en hoeveelste kindje?
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? 30 maart 2011: Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? 30 maart 2011: Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 2 april 2011: BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles
Aan ouders vertellen: Toen ik 9 weken zwanger was van Mats heb ik een eerste echo gehad. Deze heb ik ingelijst en als kado ingepakt. Die heb ik toen aan mijn ouders gegeven en een aan de ouders van Ralph. Hoe we het deze keer gaan doen, ik denk ook aan een t-shirt Alieke, met daarop Hoera! Ik word grote broer! En dan moet oma zijn jas uittrekken dan schrikt ze denk ik wel haha. Zie het al helemaal voor me Ik was gisteren even weer bij mijn oude vakantiebaantje, heb bij kruidvat gewerkt. Achter even koffie gedronken, en misselijk dat ik ervan werd bah! Alieke mag ik vragen waarom jij geen borstvoeding gaat geven?
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? 30 maart 2011: Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 2 april 2011: BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles 29 maart 2010: Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv
Bellnoor; ik ga geen bv geven omdat ik het de vorige keer heb geprobeerd. De kraamverzorgsters zei direct al dat ik erg gevoelige tepels had. Toch geprobeerd. En ik had geen melk, heel veel pijn en echt rotdagen gehad toen ik het probeerde. Na 3 dagen gestopt, na heel veel ellende waarin ik niet heb kunnen geniten van Danique die eerste dagen. Ik zag er gewoon tegenop tot het moment dat ze wakker werd en weer voeding moest. Uiteindelijk pas op dag 4/5 een beetje bijgekomen en gaan genieten. Dat wil ik nu absoluut niet weer. IK wil vanaf het allereerste moment voor de volle 100% willen genieten van ons kindje. En jij wil ook fles geven? Ook speciale reden? Ik ga spulletjes pakken en ga zwemmen met Danique. Doen we elke vrijdagmorgen! Zo gezellig. Heel praktisch; hoe doen we dat straks met de kleine erbij? Maar dat gaat vast ook wel lukken, al bivakeer ik dan wel een hele ochtend in het zwembad voor 2x een half uurtje knuffelzwemmen.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? 29 maart 2011: Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011: Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 2 april 2011: BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles