He, wat vervelend die misselijkheid. Darmen zijn hier onrustig.... Fijn dat je streepje duidelijker wordt! Hier ook vroeg wakker. Zat geloof te veel te denken wat ik allemaal nog voor de vakantie moet doen.....Was om 7 uur wakker, gerekt tot half 8.....Ben wel moe! Hier lekker een dag vrij! Werk ze!
Goedemorgen! Weer nieuwe erbij zag ik. Welkom en gefeliciteerd. Ik ben ook moe,maar dat hoort er allemaal bij en ik moet na deze dag nog een halve dag werken en zaterdag zitten we de hele dag in de efteling dus ben blij als het zondag is en ik kan uit slapen. Over de combi test: ik ga het waarschijnlijk niet doen ook een beetje afgeraden door de vk. Kan/wil iemand mij op de lijst erbij zetten dat ik 27 augustus mijn eerste echo heb? Alvast bedankt! Verder hoop ik dat we een meisje krijgen aangezien we al een zoontje van 2 hebben rond lopen,maar als het een jongetje is ben ik ook heel blij... Ga maar weer even werken kom straks weer bij lezen
Ik had er eerst ook zo 1, die bleef telkens op dezelfde dag staan, snapte er geen drol van. uitendelijk een nieuwe gemaakt en een modje laten plaatsen, want ik bleef foutmeldingen krijgen. Nu werkt ie! Die van jou is erg leuk trouwens!!! @RoSa, ik kan me voorstellen dat je naar het zk gaat bellen. Ik was dat zelf eigenlijk ook van plan. Liep daar 6 maanden ivm hormonen slikken om zwanger te raken. Nu heb ik vanmorgen nog een keer getest en volgens mij is ie wel ietsje donkerder, maar ik wil gewoon zekerheid. Volgens mij kan je gewoon om een bloedtest vragen, testen op HCG, dan heb je meer duidelijkheid. Succes!
@G89, wat geweldig meid! Hopelijk blijven de MMM sores je gespaard. Zijn hier trouwens meer meiden die een bloedtest in het ziekenhuis hebben gehad nav van een posi zwangerschapstest?
Ach die misselijkheid is voor een goed doel dus dat maakt het dragelijk hoor. Darmen vindt ik vervelender. Moet echt de hele tijd naar de wc... Iets grappigs/aparts. Sinds ik weet dat ik zwanger ben worden al mijn favoriete nummers op de radio gedraaid. Grappig he...... Man begint het nu een beetje te geloven nu de testen donkerder worden. maar heeft nog steeds zoiets van doe maar rustig, kan nog van alles gebeuren....
Welkom en gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Klopt idd die banner van baby-gaga gaat op amerikaanse tijdzone. Bij mij wisselt hij dus pas om 9.00 uur ´s morgens. Dromen jullie trouwens ook zo veel en zo levendig? En vroeg wakker idd... ook al ben ik nog erg moe. Verder minder krampen in de buik, dus dat is ook fijn! Fijne dag allemaal! Zonnetje schijnt dus heerlijk.
Ik krijg nu a.s. maandag een controle echo! Ik moet sowieso terug komen, dus dit is natuurlijk helemaal super Daar zal ik horen of ik ook bloed mag prikken!
zo hehe eindelijk bijgelezen, gisteren de verjaardag van me moeder, dus was daar al om 9 uur, en dan moet je iets van 20 pagina's bijlezen stelletje kletstantes... ten tweede wie heeft mij er nou weer afgegooid??? zo even maar weer toevoegen. ik heb trouwens gisteren me moeder wel het allerbeste verjaardagskado gegeven, ik heb het haar toch al verteld, ( we zouden het nog even stil houden, maar ja, om er met iemand over te kunnen hebben is ook fijn) dus nadat alle visite weg was, gezegt ga maar even zitten, en het verteld, ze was helemaal overdonderd en emotioneel.... @ het dromen, pff rare dingen droom ik de laatste tijd, vannacht was ik bezig een varken te trainen..... @ de klachten, buiten dus de opgezette borsten en overgevoelige tepels nergens last van... @ de dikke buiken pff wat een buikvorming al, ( dat wil ik ook...) @ namen thja we hebben het erover, we zijn heel erg voor het vernoemen, voor een jongen is dat niet zo moeilijk, dan wordt hij vernoemd naar me vader, voor een meisje is het vernoemen moeilijker... dus waarschijnlijk wordt dit gewoon een leuke naam.. dat doet me denken over de namen, wie van jullie gaat er vernoemen, en wie kiest er gewoon een leuke naam uit???
Wat een leuk kado voor je moeder! Wij gaan waarschijnlijk wel de doopnamen vernoemen naar oma's en opa's
@ varken trainen. Wat kan hij nu dan allemaal. Is het een Babe??? Hihihihi.... Leuk kadootje hoor. Wij kiezen gewoon een leuke naam uit. We hebben al gekozen. Kan nog veranderen, maar nu hebben we er iig 2 staan en die worden het misschien. Misschien 2e namen dat we die gaan doen en vernoemen dan. Alleen schoonmoeder en mijn moeder hebben beetje suffe namen dus moeten kijken wat we daarvan maken..... Vaders gaat dan nog wel... Als je ze samenvoegt tenminste.... Wanneer gaat de rest van jullie het vertellen? Wij gaan het 15 augustus vertellen op mijn verjaardagsfeestje. Ben dinsdag jarig dus is leuk kadootje voor mijn visite...
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht. 27 maart 2011/31 maart 2011 jamejozie, 1e kindje, ziekenhuis,??, ik denk een jongen 29 maart 2011 Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 Pino02, 2e kindje, thuis, fv, jongen Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv, 1 april 2011 Seertje, 1e kindje, ?, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje 2 april 2011 BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles 3 april 2011 Pebbie, 1e kindje, ?,? 4 april 2011 Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles 5 april 2011 FB1984, 1e kindje, ziekenhuis, fles 6 april 2011 Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles 7 april 2011 Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen Janneke G, 2e kindje, ?, ? RoSa2009, 1e kindje, ziekenhuis, fles 8 april 2011 Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles Loepie, 1e kindje, thuis, BV 10 april 2011 Lindanna, 1e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 11 april 2011 Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen 14 april 2011 Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen Afspraken: 05-08 - Nikske89 - moeders voor moeders 05-08 - Loepie - moeders voor moeders 09-08 - Moetsyyy - moeders voor moeders 10-08 - Moetsyyy - gyn + 1e echo 10-08 - Seertje - intake vk 10-08 - Jamejozie - intake vk 11-08 - Seertje - moeders voor moeders 11-08 - Julia6 - moeders voor moeders 12-08 - Pcootje - gyn + 1e echo 13-08 - Janneke - gyn + 1e echo 13-08 - BellNoor - moeders voor moeders 13-08 - Kelly1980 - gyn + 1e echo 13-08 - Angela en Arjan - intake vk 13-08 - Seertje - 1e echo 16-08 - Athalia - intake vk 19-08 - Lindanna - gyn + 1e echo 19-08 - FB1984 - gyn + hopelijk 1e echo 20-08 - Nikske - gyn + 1e echo 23-08 - Enya- intake vk 1e echo 24-08 - Pino - intake vk + 1e echo 24-08 - Delilah - vk + 1e echo 24-08 - Suus1982 - intake vk 24-08 - Julia6 - gyn + 1e echo 25-08 - BellNoor - intake vk + 1e echo 26-08 - Pebbie - intake vk 27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo 27-08 - Loepie - intake vk 27-08 - RoSa2009 - gyn + 1e echo 31-08 - Delilah - intake vk 08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo zo me wederom toegevoegd, laten jullie me nu wel staan, ohja ik denk een jongen, me moeder denkt een meisje hihi en we willen het wel weten, veel te nieuwschierig....
Over vernoemen, onze jongens zijn niet vernoemd, maar stel het wordt een meisje dan vernoemen we haar ongeveer naar mijn man zijn moeder die is overleden. Niet precies dezelfde naam, maar een naam die erop lijkt en die we bovendien ontzettend mooi vinden. Dus dat is eigenlijk een combi van zelf een naam gekozen en toch ook een beetje vernoemen naar zijn moeder. @G89, en? al getest?? Goed dat je snel naar het zk gaat, best kans dat je van je gyn dan gewoon een bloedtest mag doen. Ik zit nog te twijfelen, wacht morgen nog even af, als die dan niet duidelijk donkerder is, trek ik aan de bel.
ik was druk bezig met zit en af, net als bij een hond en de beloning was een stukje wortel ik hoop dat ik de rest van de week normale dingen droom nou idd de namen van de moeders zijn echt onmogelijk, mijn moeder heet dan joke ( johanna-maria) en me schoonmoeder heet trientje, maak daar maar wat van ehm.... dat is wel een leuk idee, ik denk gewoon na 12 weken, de rest dan, icl schoonouders, alleen me beste vriendin bel ik na de intake,
Zou het in het echt eens proberen met die varkens, misschien ben je een natuurtalent en kun je er veel geld mee verdienen. Kijk maar naar de trainers van Babe.... Ja mijn moeder heet greetje en mijn schoonmoeder heet Mientje. Daar kun je dus niets bijzonders van maken. Vader arnold en schoonvader heet Carel, dus als het een meisje wordt noemen we haar ...... caro Vond het wel een leuke naam en past ook nog. Jongetje weet ik het nog niet zo goed.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht. 27 maart 2011/31 maart 2011 jamejozie, 1e kindje, ziekenhuis,??, ik denk een jongen 29 maart 2011 Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 Pino02, 2e kindje, thuis, fv, jongen Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv, 1 april 2011 Seertje, 1e kindje, ?, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje 2 april 2011 BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles 3 april 2011 Pebbie, 1e kindje, ?,? 4 april 2011 Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles 5 april 2011 FB1984, 1e kindje, ziekenhuis, fles 6 april 2011 Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles 7 april 2011 Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen Janneke G, 2e kindje, ?, ? RoSa2009, 1e kindje, ziekenhuis, fles 8 april 2011 Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles Loepie, 1e kindje, thuis, BV 10 april 2011 Lindanna, 1e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 11 april 2011 Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen 14 april 2011 Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen Afspraken: 05-08 - Nikske89 - moeders voor moeders 05-08 - Loepie - moeders voor moeders 09-08 - Moetsyyy - moeders voor moeders 10-08 - Moetsyyy - gyn + 1e echo 10-08 - Seertje - intake vk 10-08 - Jamejozie - intake vk 11-08 - Seertje - moeders voor moeders 11-08 - Julia6 - moeders voor moeders 12-08 - Pcootje - gyn + 1e echo 13-08 - Janneke - gyn + 1e echo 13-08 - BellNoor - moeders voor moeders 13-08 - Kelly1980 - gyn + 1e echo 13-08 - Angela en Arjan - intake vk 13-08 - Seertje - 1e echo 16-08 - Athalia - intake vk 19-08 - Lindanna - gyn + 1e echo 19-08 - FB1984 - gyn + hopelijk 1e echo 20-08 - Nikske - gyn + 1e echo 20-08 - Foeske - intake vk 23-08 - Enya- intake vk 1e echo 24-08 - Pino - intake vk + 1e echo 24-08 - Delilah - vk + 1e echo 24-08 - Suus1982 - intake vk 24-08 - Julia6 - gyn + 1e echo 25-08 - BellNoor - intake vk + 1e echo 26-08 - Pebbie - intake vk 27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo 27-08 - Loepie - intake vk 27-08 - RoSa2009 - gyn + 1e echo 30-08 - Foeske - vk + 1e echo 31-08 - Delilah - intake vk 08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo De data's met afspraken met vk toegevoegd. Moeders voor moeders belt me begin volgende week... Ik durf nog niet te zeggen of het een jongen of meisje wordt, volgens de chinese kalender wordt ut een meisje, maar ik wacht het gewoon af
Wij stonden om 8.10 voor de balie, en ik moet gewoon nog het weekend afwachten, het kan inderdaad zijn dat mijn schildklier eiwitten aanmaakt waardoor de hcg testen nog niet echt goed uitslaan. Maar een bloedtest is volgens hen zinloos, want het eerste zie je het aan de urine zeggen ze.................pfff kan er dus geen $%#$ mee. Hoe krijg je die banner want wat ik ook probeer hij zegt ongeldig bestand.
Welke wil je? Als je er zo een wil als die van mij moet je op die van mij klikken en dan de BB code kopieren en die plakken in je handtekening.
Dit is die van mij vanmorgen. Weer een tintje lichter dan gister, maar nog geen knaller hoor.... Bekijk bijlage 91458