Ja, we hadden er al 1 op het oog. Afgelopen zaterdag een uitleg gehad en we werden alleen maar enthousiaster. Hij is super plat als hij is ingeklapt, makkelijk in en uit (gaan automatisch) en is heel soepel. En hij is mooi! Het wordt de Quinny Buzz. We gaan hem gewoon van MP kopen, vind het anders zooooo zonde van het geld! Ook voor het kamertje willen we op MP en anders een goedkoper kamertje in de winkel. Iets van een oud model ofzo, lekker belangrijk. We konden het kamertje krijgen van mijn schoonzus, maar die is te klassiek voor ons. We houden erg van modern en wit! Gaan jullie alles nieuw kopen?
Ik heb ook mn 1e echo bij 9 weken. Komt mij wel goed uit, want dan heb ik vakantie. Ik heb nu na het eten echt last van mn buik trouwens! We hebben soep gegeten, en volgens mij valt die niet zo goed. Iig een goed excuus om lekker op de bank te blijven hangen haha Bij mn moeder in de familie komen ook 2-lingen voor. Mn man zou het geweldig vinden, maar ja hij hoeft het zware werk niet te doen! Als ik zou mogen kiezen, wil ik er liever 1 tegelijk...
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht. 27 maart 2011/31 maart 2011 jamejozie, 1e kindje, ziekenhuis,??, ik denk een jongen 29 maart 2011 Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 Pino02, 2e kindje, thuis, fv, jongen Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv, 1 april 2011 Seertje, 1e kindje, ?, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje 2 april 2011 BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles 3 april 2011 Pebbie, 1e kindje, ?,?, denk meisje 4 april 2011 Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles 5 april 2011 FB1984, 1e kindje, ziekenhuis, fles Touwtje, 1e kindje, thuis, BV 6 april 2011 Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles Lautjep, 1e kindje, ?, bv 7 april 2011 Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen Janneke G, 2e kindje, ?, ? RoSa2009, 1e kindje, ziekenhuis, fles 8 april 2011 Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles Loepie, 1e kindje, thuis, BV titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv hopelijk, jongetje Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 10 april 2011 Lindanna, 1e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 11 april 2011 Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen 12 april 2011 cvm1985, 1e kindje (derde voor vriend), thuis, BV, meisje 14 april 2011 Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen Afspraken: 05-08 - Nikske89 - moeders voor moeders 05-08 - Loepie - moeders voor moeders 05-08 - titania - moeders voor moeders 09-08 - Moetsyyy - moeders voor moeders 10-08 - Moetsyyy - gyn + 1e echo 10-08 - Seertje - intake vk 10-08 - Jamejozie - intake vk 11-08 - Seertje - moeders voor moeders 11-08 - Julia6 - moeders voor moeders 12-08 - Pcootje - gyn + 1e echo 13-08 - Janneke - gyn + 1e echo 13-08 - BellNoor - moeders voor moeders 13-08 - Kelly1980 - gyn + 1e echo 13-08 - Angela en Arjan - intake vk 13-08 - Seertje - 1e echo 16-08 - Athalia - intake vk 19-08 - Lindanna - gyn + 1e echo 19-08 - FB1984 - gyn + hopelijk 1e echo 20-08 - Nikske - gyn + 1e echo 20-08 - Lautjep- afsluiting gyn+ 1e echo 20-08 - Foeske - intake vk 23-08 - Enya- intake vk 1e echo 24-08 - Pino - intake vk + 1e echo 24-08 - Delilah - vk + 1e echo 24-08 - Suus1982 - intake vk 24-08 - Julia6 - gyn + 1e echo 25-08 - BellNoor - intake vk + 1e echo 26-08 - Pebbie - intake vk 26-08 - lautje - intake vk 27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo 27-08 - Loepie - intake vk 27-08 - Buddie - 1e echo 27-08 - RoSa2009 - gyn + 1e echo 30-08 - Foeske - vk + 1e echo 31-08 - Delilah - intake vk 07-09 - titania - intake vk + 1e echo 07-09 - Sanne85 - intake vk + 1e echo 08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd!!!! Zo..... Wat kunnen jullie kletsen zeg... heb een hele hoop bij gelezen! Ik heb mezelf maar weer op de lijst gezet. Zag dat ik er van af was. @ moe: Vreselijk hier, zo moe... tussen de middag geslapen omdat ik vanavond een avonddienst heb en anders bang ben dat ik het niet vol hou... maar zit nu alweer te knikkebollen. @ warm & koud: hahaha, vestje aan, vestje uit, wordt er knetter gek van! @ misselijk: voel me nu meer gammel dan misselijk. Dus het valt nog mee. @ buik: Hier groeit ook al een buikje, positiebroek aan want kreeg vanmorgen mijn broek niet meer dicht. Heb gelukkig nog niet veel vragen gekregen, vragende blikken des te meer. @ man: Pfff die van mij is ook zooooo zorgzaam, hij vraagt om 9 uur 's avonds al of ik niet beter op bed kan gaan liggen enzo... en hier ook de fruitschaal helemaal vol. Oh ja, ik mag geen zware dingen van hem tillen. @ namen: We hebben nu al 2 namen die we ontzettend leuk vinden. Dus die gaan het gewoon worden! @ vertellen: Gisteravond aan mijn schoonmoeder verteld. Die was door het dolle heen. Ook maar broers en zussen ingelicht. Mijn moeder hoort het volgende week pas, is nu op vakantie. We wilden het eerst geheim houden tot de eerste echo maar we klappen zo wat! Ik heb een beller dus ik ga even de afdeling op! Kom zo wel weer even lezen. Liefs!
Moeders voor moeders is net geweest, streepje was heeel erg donker. dus hormoontjes doen het goed denk ik. Het is inmiddels een week geleden dat ik voor het laatst heb getest.. en die waren niets vergeleken bij deze.. kreeg een mutsje, fotolijstje en het blad "zwanger" die ik al had gekocht..en 3x uitgelezen,haha maar toch leuk. Ik heb veel vriendinnen en collega's die moeite hebben met zwanger worden, bij ons ging het in 1x en ik besef me donders goed dat we ontzettend geluk hebben gehad. Ik voel dat ik op deze manier een steentje kan bijdragen aan hun geluk. Misschien doe ik nog wel mee aan een ander onderzoek in het universitaire ziekenhuis. Vandaag ben ik ook bij de huisarts geweest en dus al van 4 mensen ofzo gefeliciteerd gehoord, dokters assistenstes enz. Ik begin me ook steeds happier te voelen. Eerst had ik onder invloed van hormonen op een of andere manier erg moeilijk mee.. in shock en een beetje bang. maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen.
wat zijn jullie allemaal al ver. Ik heb nog geen idee wat ik allemaal wil en niet wil. Mijn man en ik hadden het idee om eerst de echo de 20e af te wachten en dan pas te gaan vertellen en plannen te maken. Zijn er meer die het nog aan niemand vertellen? Ik heb mij net wel opgegeven voor moeders voor moeders via internet nu maar wachten tot ze bellen als ik maandag nog geen telefoon heb gehad dan bel ik ze zelf even. zijn julllie bij de ha geweest om te vertellen dat jullie zwanger zijn? Ik heb geen idee of het moet.
ik heb net een club aangemaakt mogelijk dat wij daar de afspraken in kunnen zetten en een bevallingslijst zodat het verder makkelijker terug te lezen is.
Ik heb het nog aan niemand verteld.. ik wil ook wachten. Ik ga volgende week 2wk op vakantie en daarna zie ik mijn moeder(die nu op vakantie is) en vertel ik het haar en mijn vader. de schoonfamillie krijgt het met 3 maanden te horen, vind mijn vriend vroeg zat. Ik vind het wel moeilijk om stil erover te blijven, ik surf zelfs op m'n telefoon op het forum en kijk naar leuke kleertjes enz. en gezien ik nog veel krampjes heb word ik er om het uur wel aan herinnerd door m'n lichaam Ik heb de huisarts gebeld en gevraagd wat gebruikelijk was, en ik moest 2 dagen later langskomen met ochtend urine om te kijken of er eiwitten in de urine zitten en suiker. geen bloedtest of nieuwe zwangerschapstest.. verder praatje gehad over geen sushi eten en kattenbak verschonen etc. niets bijzonders. Kreeg een vk foldertje maar verloskundige had ik zelf al geregeld.
Hallo allemaal, Pfff wat is er veel geschreven zeg! Das niet bij te houden, hier een jongetje wat overdag maar 1 uurtje heeft geslapen , ik ben echt moe nu. @rosa ik hoop voor je dat ze t bij het lab fout hebben ik duim voor je! @seertje wij hebben alleen een kinderwagen(urban jungle) nieuw gekocht rest kwam van mn schoonzus en ledikant van mp , wij moeten wel een ander ledikantje kopen want F ligt hier nog in (wij hebben gelijk een iets grotere gekocht scheelt weer)
Heel misschien kom ik jullie ook versterken !! Ben alleen niet overtuigd van de test was voor mij te vaag, und heb het vaker gehad en toen was het loosalarm.. We should see ben benieuwd, zou een heeeeeele mooie wezen voor de eeerste 4 jaar bezig und de tweede er binnen een jaar achteraan hih.. Misschien tot snel
Zijn hier dames met kleine auto's? Welke kinderwagen hebben of willen jullie? Wij hebben een ford fiesta en straks 3 kinderzitjes op de achterbank, dus daar kan heen reiswieg staan.
pff kinderwagens ik heb echt geen idee, willen er niet teveel geld voor uitgeven dus ik denk dat de oplossing mp wordt, het ledikant en box hebben we nog van me vriend waar hij vroeger in lag, ( mijne is er ook nog wel, maar die vond me vriend niet mooi) en veel komt denk ik van MP, tenzij me moeder deze maand de staatsloterij wint hihi.... heb trouwens vandaag toevallig de eerste aankoopjes gedaan, toeval was er niet naar opzoek, boodschappen gedaan bij de lidl, drie hele leuke rompertjes, en een muziekding met zo'n trektouw in de vorm van een zonnebloem...
ik ben blond en die tickers lukken niet bij mij maar vraag me ook heel de tijd af......wat zijn die Pendels???
Ik had ook via MP eerst kinderwagen gekocht een '' best '' wel mooie, maar die beviel me later toch niet (durfde geen NEE te zeggen haha) . Dus die weggedaan en een andere gekocht.. Die heb ik van de week verkocht omdat Faith niet meer op dr buik kon liggen, dus ik zeg hou rekening met een buikslaper en kies voor een GROTE wagenbak .. Heb dus nu de Pulse en die is uitstekend!!! Kinderkamer heb ik van me zus gekregen, haar zoontje kon al in het peuter bed (bijna 3 nu). En het was een keigaaf kamertje zonder beschadegingen e.d. . het schroeisel heb ik allemaal nieuw gekocht. Was in totaal aan beebie uit zet ongeeer 900 euro kwijt
Ik heb ook een te snel werkende gehad, maar dat is niet zo 1,2,3 terug gezet hoor... Bij mij pas na 8 maanden aan de medicijne, toen was hij pas normaal Met een te snel werkende schildklier heb je ook (bijna) nooit een eisprong. Mijn internist heeft geadviseerd om eerst mijn schildklier eerst weer goed te laten werken voordat ik aan kinderen zou beginnen. Mij werd ook verteld dat je beter een te langzame kan hebben, dan een snelle. Ik heb trouwens ook een radio-actieve slok hiervoor gehad. (moest ik ook minstens 6 maanden wachten met kinderen beginnen ivm radio actieve straling in mn lichaam) Hopen dat t bij jou allemaal wat sneller opgelost is Liefs
Nee dit gaat over mijn verhaal, ik heb een traag werkende schildklier en ben nu 5 weken zwanger. Vanmorgen schildklier laten testen en werd vanmiddag gebeld hij werkt nu veel en veel te snel........... morgen horen we hoe en wat.
@kinderwagen; wij hebben een bugaboo gekocht toen ik zwanger was van Danique. En heb er tot op dit moment nog nooooooit spijt van gehad. Wat een superding zeg!!! @babyspullen; wij hebben alles nieuw gekocht. Babykamer was duur, maar wel erg mooi en kunnen hem nu weer gebruiken voor beebje. Ook maxicosi; wipstoel. schommelstoel,bumbo en ga maar door is allemaal nog in prima staat. Het enige wat ik nu moet halen is op den duur een trip trap stoel erbij voor beebje, babykleertjes en verder eigenlijk weinig. Stuk goedkoper dan de vorige keer! @hier; heb alweer jeuk van mijn schimmelinfectie. Gisteren dacht ik echt dat het over was. Helaas vanmiddag weer kriebels terwijl ik wel met de zalf blijf smeren. Morgenvroeg even de dokter bellen of ik niet voor de zekerheid nog een capsule kan krijgen om mee te nemen op vakantie. Hopelijk kan ik die nog voor 12 uur ophalen. Dan vertrekken wij namelijk naar Limburg voor een weekje!!!
Wij gaan veel wel nieuw kopen. Kinderwagen krijgen we van mijn ouders We mogen een mooie uitkiezen...!! Leuk leuk. Alleen echt nog geen idee welke hoor, heb ik me nog niet in verdiept. Kamertje wil ik denk k wel op MP kopen. Staan hele mooie op, voor weinig geld.... Alleen wel nieuw matrasje dan natuurlijk Liefs
Kinderwagen nemen wij van vrienden over, vriendin is nu in verwachting van twins en de eerst was een bugaboo met lime groen en is nog in superstaat. Heb 2 oude kasten van mijn schoonmoeder die wilde ze wegdoen maar vind ze zo gaaf, die ene is met glas en vrij diep zet wel een keer foto's neer. Verdere aanvullingen via MP of Ikea. Me vader betaald de kinderwagen de rest weet ik nog niet me moeder zal ook heus wel wat geven........ dit weekend eerst behang scheuren en leegruimen.