April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier niet misselijk meer. Alleen last van bandenpijn en mijn bekken. (moet nu al een bekkenband om naar het werk).
    Oh ja, veeel willen eten op sommige momenten en andere momenten geen eten kunnen zien!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Vertellen, hubby en ik wouden dat beide, dus snel verteld.

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oh ja heb ik ook last van, avond eten krijg ik echt niet meer naar binnen. Gister dus maar kaiserbroodjes uit de oven gehad met mozzarella en tomaat, vanavond lekker patatjes.

Moeheid is trouwens vandaag aardig weggebleven, gister ook vroeg naar bed gegaan. Bandenpijn komt hier met vlagen, dan weer wel en even daarna geen last meer van.

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mij moeheid lijkt met de dag erger te worden. Vanaf 14.00 uur 's middags begint echt het gevecht om mijn ogen open te houden!!

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

ben net naar het dorp geweest om even het een en ander te halen en moest ook een cadeautje kopen voor een hoog zwangere vriendin. wat is het lastig om niets te kopen dan maar het is gelukt.
    Ik heb mijn testen bij mijn foto's gezet.

Ik ben misselijk de hele dag net zoals bij velen van jullie geloof ik. Ik ben een snoepkont normaal maar nu smaakt het niet.
    Helaas zijn mijn borsten ook al een kup groter en ik had al heel veel.

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

Rosa wat een super goed nieuws.

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff ik krijg echt niets voor elkaar op mijn werk... Hebben jullie daar ook last van?!

Die laatste 2 uur duren me gewoon te lang :p

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb nog een paar dagen vakantie dus ik weet het nog niet.
    Ik ben nu al moe dus laat staan dat ik een dag moet werken.
    Ik zou zeggen doe rustig aan.
    Hebben jullie een afspraak bij de ha gahad? moet hij het weten?

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou ik werk dus voor een huisarts en bij ons komen de vrouwen meestal langs. Dan word het ijzer, de suiker en de bloeddruk gecontroleerd. Dan leggen we ze vanalles uit & dan mogen ze zelf een VK uitkiezen.

Dus ik ook bij mijn huisarts langs, werd totaal niets gedaan. Vragen werden niet beantwoord ze zei alleen maar: die keus is aan jullie, het is jullie kind.

Dus bij elke huisarts is het anders!!

Ik zou het ze wel even laten weten, zowieso kom je in aanmerking voor een griepvaccinatie als je zwanger bent door je verlaagde weerstand. En stel je hebt medicatie nodig de komende 8 maanden is het wel fijn als ze weten dat je zwanger bent!!

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LautjeP: jullie waren toch in Zuid-Afrika of niet?? Heb je ook malaria tabletten gebruikt en zo ja welke??

11. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    @aliekeleppink: ik ga duimen dat je jeukvrij door het vakantieleven mag gaan;)
    @athalia: de Zapp staat ook op mijn lijstje, lijkt me idd heel handig.
    Ik geef je groot gelijk hoor. Wie weet ben je laat met bevallen en dan zit je met een heeel kleintje. In oktober nog lekker wat zon en rust pakken, heerlijk toch!
    @Nikske89: wat is de reden dat je met een vroegere rugoperatie niet mee mag doen? Snap het niet helemaal....Ja, echt een stelletje wijven zijn we!!! LOL!!
    Relaxt dat jullie veel gaan krijgen!! Altijd handig ;):D
    @RoSa2009: nou, zie je wel!!! GEFELICITEERD!!!
    @Sanne85: leuke tekst voor het shirtje!

Hier vandaag lekker 2 uur eerder van mijn werk weggegaan. Was niet veel te doen en had geen zin om te zitten wachten.

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ben geopereerd aan een tethered cord syndroom, dit is een gesloten open ruggetje. Ze hebben dus een stuk van mijn beenmerg afgehaald, en doordat je hier vaker ontstekingen aan kunt krijgen en deze ontstekingscellen via de urine naar buiten komen mocht ik er niet aan meedoen...

Tsja ik heb nog nooit een ontsteking gehad, maar begrijp het wel van ze. Ochja ik heb mijn best gedaan, jammer dat ik niet mee kan doen, maar het is geen ramp natuurlijk.

Door dit syndroom heb ik dus ook een verdubbelde kans op een kindje met een open ruggetje. *duim duim duim* dat alles goed en gezond is!!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Inderdaad handig trouwens dat we veel krijgen. We hadden er totaal niet op gerekend, maar wel onwijs lief van onze ouders :)

14. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Ahaaa, now I snap!
    Ik ga duimen dat het een gezond kindje gaat worden!!
    Echt onwijs lief :)

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nog een paar minuutjes en dan hebben we weekend meiden!!

16. lautjep

lautjep Niet meer actief

nikske dat is balen dat je dit hebt gehad.Nu maar hopen dat jullie kleine spruit het niet heeft vanaf wel moment kunnen ze dat zien?

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Bij de 20 weken echo kunnen ze een open ruggetje zien. Het syndroom wat ik heb komen ze pas op latere leeftijd achter. Bij mij pas op mijn 17e! Ik had uitval in mijn benen, afwijkende blaas functies en veel rugpijn, toen bleek dus op de MRI dat ik een gesloten open ruggetje had.

Een open ruggetje kunnen ze soms vroegtijdig op de echo zien.

Maar goed we hopen en duimen dat alles goed zit!! :)

xxx

18. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0

Oooh dat is lastig zeg! ik hoop voor je dat het niet veel erger gaat worden.

19. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Bij ons wordt de 20 weken echo speciaal in het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht gemaakt. Mijn broer heeft Spina Bifida ( open rug ) . dus tegen die tijd is het hier ook duimen geblazen. Bij mijn vorige zwangerschap merkte ik dat ik pas na de 20 weken echo echt helemaal kon genieten.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik krijg inderdaad ook een speciale 20 weken echo.
    Hoe gaat het met jouw broer? Wat kan hij wel en niet bijvoorbeeld.
    Sorry als je het een vervelende vraag vind...

Deel Deze Pagina