Heb even de lijst aangepast op datum en Delilah; ik heb jouw kindje maar op 29 maart 2011 gezet i.pv. 2010
Goedemorgen meiden, Ik kom alvast zwaaien en hopelijk me na t weekend hier aansluiten. Ik ben Ryanne, mama van Frédérique (12 maanden) Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik zwanger was van de eerste wegens PCO. Vandaar dat we hadden besloten dat als F één was we voor een brusje gingen. Uiteraard niet verwacht dat het meteen raak zou zijn EN helemaal spontaan zonder meds!!. Al een paar dagen misselijk en gister en vandaag getest. Ben 4 dagen voor NOD maar op beide testen een vaag plusje en lijntje (was vorige zwangerschap ook) Ik hoop super dat het allemaal goed mag gaan maar moet er eerlijk gezegd ook even aan wennen. Ik hoop dat iedereen een hele fijne zwangerschap heeft!!
Gefeliciteerd Ryanne! En natuurlijk welkom hier! Ik heb ook ontzettende last van misselijkheid. Had ik bij de vorige zwangerschap niet. Maar elke zwangerschap is natuurlijk anders!
Ryanna, gefeliciteerd en welkom hier! Wat super het deze keer zo spontaan is gekomen zeg, en zo snel! Zet je jezelf ook bij op de lijst van zwangeren? (staat 1 pagina terug denk ik). Dames; ik voel me zo beroerd vandaag. Ben erg moe en toen ik opstond uit bed werd ik me toch misselijk. Heb net wat yoghurt gegeten, maar ben nog steeds flink misselijk. Gelukkig is Danique zelf aan het rondscharrelen hier in huis en wil ze niet constant bezig gehouden worden, want dat kon ik er even niet bij hebben. Aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat ik zo misselijk ben, toch een bevestiging van het zwanger zijn
@ aliekeleppink, ja ik voel me ook ontzettend misselijk maar vandaag gaat het gelukkig iets beter. Ben eigenlijk vooral moe al zeg ik het zelf. Mats kan gelukkig zelf al spelen het irritante is alleen als je even op de bank ligt meneer besluit om op avontuur te gaan en lekker een rondje door het huis heen te lopen. hij kan namelijk sinds 1,5 maand lopen wel kleine stapjes en af en toe valt hij nog maar ik vind het redelijk snel. Liep Danique ook snel? Hij kan nu 2 woordjes zeggen; Mama en vla. Ik heb de boodschappen ook weer binnen. Gaan jullie nog op vakantie trouwens of zijn jullie al geweest! Ik heb nog een probleem trouwens. Het stikt van de muggen op het moment en ik heb een klamboe gekocht voor Mats. Het enige is dat hij weigert om onder dat ding te gaan slapen! Hebben jullie tips voor mij?
Ik heb trouwens sinds vorige week hyves weet niet of jullie dit hebben maar is misschien ook wel gezellig! Als je mij wilt opzoeken Anne Brekels, Groningen 8)
Ik ga straks even je toevoegen op hyves. leuk! Alleen kunnen we nog even niet kletsen, tenminste niet over de baby's of zwangerschapskwaaltjes, want niemand weet het nog bij ons. Danique liep met 13 maanden, dus ook al snel ja. En praten, ze zegt zo'n beetje alles na. Dus wij hebben het ook absoluut niet over de baby als zij erbij is. Anders weet ik zeker dat ze morgen aan iedereen die het horen wil verteld dat mama een baby in de buik heeft. Wij hebben een hor voor het raam op de slaapkamer van Danique en eigenlijk vrij weinig last van muggen. Vorig jaar een paar x 1 in haar kamerjte gehad, die direct gemept en nu eigenlijk nog geen last gehad. Heb net een shirtje voor Danique besteld voor de aankondiging Bij rainbowbabies een polo korte mouw. En dan achterop de tekst geef me een kus, ik word grote zus En dan de kus is als afbeelding. Paars shirt met roze letters. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet in het echt!
Goede avond dames! @ BellNoor, ik zal je meteen even toevoegen op hyves. Bij ons is het ook niet nog openbaar bespreekbaar dat we zwanger zijn, dus mondje dicht Wesley liep ook al snel, met 11 maanden. Kletsen deed hij niet meteen maar toen hij eenmaal begon ging het heel snel, nu zegt hij hele zinnen. Niet normaal he hoe snel alles gaat! Ga jij op vakantie? Wij niet, wij blijven thuis. Maar zijn wel 3 weken vrij, nog 2 en halve dag werken deze week en dan lekker relaxen! @ Alieke, ik voel me ook HEERLIJK misselijk Echt van die vlagen. gelukkig niet zo erg dat ik moet spugen maar wel dat ik een brok in m'n keel voel omdat alles omhoog word gedrukt en weinig eetlust! @ all, Sjonge, ik heb ook echt al een buik! We hadden vandaag een verjaardag en ik zag echt mensen kijken. Kan 'm ook niet inhouden... M'n man is nu bij z'n beste vriend aan het buurten en hij zou het hem vertellen en de vrouw van z'n vriend had het vanmiddag al gezien aan me Zal de rest van de fam. wel denken dat ik gewoon veel heb zitten vreten misschien?! Mijn schoonzusje zei wel een keer toen ik niet zo veel at dat ik goed voor mezelf moet zorgen. Heb niet het idee dat het straks een grote verrassing zal zijn!
@ Delilah; nu al een buikje zeg! Dat word binnenkort de positiekleding van zolder halen . Ik kan niet wachten op dat moment. Wil weer kijken wat ik allemaal heb. Nadeel is dat we de vorige keer in een andere periode zwanger waren, dus zal wel flink wat bij moeten kopen (goh wat jammer nou ) Gaan jullie je aanmelden bij meoders voor moeders? Vorige keer heb ik wel meegedaan en wil het nu eigenlijk ook wel weer. Maar dan zou ik me dus nu moeten aanmelden en vind dat allemaal alweer zo vroeg. Wacht nog maar een weekje denk ik. Maar dan zijn we misschien netop vakantie. Maar even zien dus. @Vakantie: Wij gaan waarschijnlijk nog een weekje met mijn ouders weg. Willen wat gaan 'winnen' op vakantieveilingen. Even afwachten dus wat er wordt aangeboden. Gewoon ergens in NEderland een huisje ofzo hoor. @Anne/BellNoor; ik heb je toegevoegd op hyves; kunnen we gaan kletsen binnenkort!
@alieke, ja hartstikke leuk. Heb nu twee vrienden haha. Ik heb de rest hier nog niet verteld dat ik hyves heb. Komen ze vanzelf wel achter! Positiekleding duurt hier nog wel even denk ik. Met de vorige zwangerschap kon ik het zelf pas zien toen ik 13 weken onderweg was. Willen jullie weten of het een jongen of meisje word. Het is hier thuis al een punt van discussie. Vorige keer wouden we het niet weten maar Ralph wil het heel graag weten nu en ik weet het nog niet.
@ Alieke, ik heb mijn zwangerschapskleding uitgeleend aan een vriendin ze had al gezegd dat ze sommige dingen niet droeg dus die heb ik nu terug. Maar eenandere vriendin heeft heel veel dat mij kant op komt en ga lekker zelf ook nog shoppen maar uhhh, ik zie het echt wel bij mezelf. En andere dus blijkbaar ook. Nou ja, als ze het me vragen zeg ik het wel eerlijk. Voor de rest denken ze maar even dat ik dikker ben geworden! @ BellNoor, wij wilde het bij Wesley ook niet weten. Nu was ik wel nieuwsgierig maar mijn man wil het absoluut niet weten en ik vind dat ook super. Dat het tot het laatste moment een verrassing is
Bij Danique wilden we het ook niet weten. En nu wilde ik het eigenlijk wel, maar manlief niet. Dus we willen het niet weten. De reden waarom ik het wilde weten was voor de babykamer. Ik vind dat behang van Lief zo mooi, maar ja dat is of jongens of meisjes. Wordt dus toch weer een neutraal behangetje Bij mij was het de vorige keer te zien bij een week of 8 voor iemand die het wist. Nu merk ik 's avonds dat mijn broeken al niet meer leker zitten, dus ben benieuwd wanneer ik aan de positiekleding mag. Ga nu met de uitverkoop al lekker shoppen hoor
okee.. ja ik weet het nog niet! ik heb even gekeken bij het behang van lief Alieke, je hebt gelijk wat zijn ze prachtig! En mij maakt het ook niet uit of ik een jongen of meisje krijg. Als het maar gezond is. Tuurlijk een meisje is leuk helemaal omdat we al een zoon hebben maar nog een zoon erbij ben ik ook super gelukkig mee! Zoals ik al zei, als het maar gezond is @ Alieke, Ik ben even wezen kijken op die site waar jij dat t-shirtje besteld hebt. Ik ga dat denk ik ook doen met de tekst, vind je mij niet stoer! Ik word.. (op de voorkant) GROTE BROER! (op de achterkant). Ik wou voor een hempje gaan. Misschien heeft iemand van jullie nog een leukere tekst? Ze zijn welkom haha Meneer hier is vandaag heel vervelend geweest! Ik heb hem voor het eerst op de gang gezet op de strafstoel. Kom ik later terug om te zeggen dat mama echt boos was zegt Mats heel lief: orry mama. Hoe schattig.. dan kun je toch niet meer boos zijn haha.. Ik ga beginnen met eten koken!
Oh Ralph komt net weer van de overburen. De buurman vertelde dat onze buurvrouw vanochtend in het ziekenhuis bevallen is van een dochter! Heel leuk zei Ralph, hoe heet ze! Haar naam is dus Pippa! Okee dacht Ralph! Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Jullie? Zijn jullie ook al stiekem aan het nadenken over namen. Wij hadden voor Mats ook een meisjesnaam maar ik denk dat we deze niet gebruiken. Ik vind die naam niet zo leuk meer en Ralph is er ook niet echt meer over te spreken weet ik toevallig..
Pippa. nee ook niet mijn naam, ook nog nooit gehoord trouwens. Wij zijn over de namen al wel redelijk uit denk ik (hoop ik) Ik wil eigenlijk nog steeds wel de jongensnaam die we toen bij Danique hadden en de meisjesnaam hebben we toen lang getwijfeld tussen 2 en uiteindelijk gekozen voor Danique. Dus ik denk dat dat de meisjesnaam zal gaan worden. Wat gaaf he dat behang van Lief. Ik vind het zoooo leuk, maar zit er dus helaas niet in. Het maakt mij ook niet uit hoor wat het gaat worden. Bij Danique was ik ervan overtuigd aan het eind dat het een jongetje zou worden. Dit omdat Raymond dat vanaf dag 1 had gezegd. Ging er dus ook ehlemaal van uit. Tot ze dus een meisje was . Nu zou ik een jongen zeker heel leuk vinden, maar om heel eerlijk te zijn zou dat wel weer wennen wezen. Een meisje is dus ook helemaal goed. Maar zoals je al zegt; als alles goed en gezond is, is het meest belangrijk! Leuk he die shirtjes? Ik wilde graag een polo, want dan valt het het minst snel op dacht ik. Ik weet zeker dat zodra ze een gewoon shirt aan heeft mijn meoder het al gezien heeft voor we binnen zijn
pcootje!! ik breek even in hoor! ook hier van harte gefeliciteerd!!! dat het maar goed mag gaan!!! alle andere meiden ook van harte!
Wat vaag, ik had straks ook een bericht gepost althans. Dat was de bedoeling! Nu kom ik alleen even zeggen; slaap lekker! Tot morgen maar weer!
He dames ik kom mij hier ook melden! Ik ben gister 30 jaar geworden en ben nu in verwachting van mijn tweede kindje. Mijn dochter Isa is 14-02-2009 geboren. Ik heb ook PCO en bij Isa was het in ziekenhuis-ronde 1 met 50 mg clomid raak, nu ook in ziekenhuis-ronde 1 raak met 25 mg clomid. Ik heb een dubbele eisprong gehad dus het is nog even afwachten of wij er 1 of 2 bij gaan krijgen De verwachte uitgerekende datum is 04-04-2011. Zou iemand mij op de lijst willen toevoegen?
@ Kelly1980, hey welkom hier en dubbel gefeliciteerd (zwanger, verjaardag) en misschien zelfs driedubbel gefeliciteerd. Wat spannend zeg, kans op een meerling