April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ontzettend gefeliciteerd! Bijzonder he, zwanger middels iui-d, hier geen iui gehad maar wel de 'd' ;)

Geniet ervan!

Liefs!

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Pino, wat fijn dat het bloeden gestopt is! Hoop dat er ook niks meer komt!

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Pino gelukkig dat het bloeden nu gestopt is! Morgen even bellen als je het niet vertrouwd.

@kleding, dat kan ik doen ja gewoon inkorten niet aan gedacht haha hormonen denk ik :)

Slaap lekker allemaal, ik zou ook wel willen slapen ben echt doodmoe maar helaas heb ik nachtdiens :( nog 2 nachtjes....

XXX Liefs

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik speelde nl al met de gedachte om mn positiebroeken uit de kast te halen en ze even te wassen. Niet echt een gek idee dus.

Ik duik naar bed, morgen om 6.00 gaat het luchtalarm genaamd Joey af.... Hoop dat mijn testje wat donkerder is morgen. Duimen jullie voor mij?

5. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!

@ vermoeidheid: die slaat hier echt ongenadig toe! vanmiddag geslapen van 13 - 17 uur en nog moe wakker worden..... Op het werk wordt het ook steeds lastiger, vooral 's ochtends vroeg als je alle cliënten uit hun warme bed mag halen.... :( .... dan krijg ik spontaan heimwee naar mijn eigen bed ;)

@buik: nou heb ik een gezond hollands postuur maar er is toch echt al wel buik te zien hoor. ;) als het lukt plaats ik morgen na mijn dienst een foto ( ben geen held in dat soort dingen maar doe mijn best )

@ misselijkheid: valt mee! ( afkloppen )

@ babyshoppen: ik moet echt moeite doen om mezelf in te houden.

Onze hond springt voordurend op mijn buik, wil continu bij me liggen en houdt niet op met snuffelen... bij sven wilde ze niets van me hebben! Tot de avond van de bevalling, toen sprong ze met haar volle gewicht op mijn buik.

@ moodswings: hou op schei uit..... het overkomt me gewoon.....het ene moment is er niets aan de hand en dan hoeft mijn liefde maar iets te zeggen, te doen of naar me te kijken en .... boem..... daarna voel ik me vreselijk schuldig tegenover mijn man..... :(

@ leeftijd: ben nu 24 en 25 als het kindje komt.

Nou dames, ik ga mijn bedje opzoeken... gaaaaaaaap....

Fijne dag morgen!

Liefs!

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Pino: gelukkig dat het gestopt is! Dan zal het wel een bloedvaatje zijn geweest oid. Ik zou idd wel even de Vk bellen voor de zekerheid.

@Truusdemier: Tuurlijk gaan we voor je duimen! Hij moet nu alleen maar donkerder worden!!! :)

Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen om half 7 gaat de wekker weer helaas.....

Welterusten allemaal!

7. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

zo dames wat kletsen jullie veel zeg, ik ben in t weekend nooit zoveel op zp, vriend vindt het nooit zo gezellig, en aangezien hij door de weeks al niet thuis is....
    @ pino gelukkig is het gestopt, wat zal je geschrokken zijn
    @ alle nieuwe zwangere dames gefeliciteerd en klets lekker mee
    @ de moodswings, heb helemaal het idee dat ik anders ben, anders op dingen reageer..wel ontspannender, ( ik en me vriend zijn allebei stijfkoppen, dus dat bots wel eens, nu totaal geen last van en kan er mooi dipomatiek mee omgaan)
    @ het klussen van langdurige projecten, heeft duidelijk zijn voordelen, we wonen hier dan nog niet zo lang, 6 maanden, maar thja het klussen lag de laatste tijd stil, nu wordt het werk weer opgepakt... hihi lang leven de zwangerschap.
    @ alle buiken, tjonge jonge pfff wat een buikvorming al, hier geen last van, teveel pondjes van mezelf...

morgen intake, superspannend, neem me moeder en schoonmoeder maar mee, aangezien me vriend aan het werk is...
    ( 4 dagen per week overver, in belgie en woon in prov. groningen, dus te ver om even op en neer te rijden)
    ohja hebben jullie nu ook van die overbezorgde en overdreven reacties van ouders die het weten. pffff dan denk ik mensen doe normaal, ben niet anders als vorige week hoor.... bah, me moeder helemaal, doe je voorzichtig, mocht niet te zware boodschappentassen tillen etc etc...

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier weer getest, een licht lijntje. Wel misselijk, dus hormoon doet zn werk. Even afwachten dus!

Iedereen een fijne dag vandaag, ik ga zo aan het werk!

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    JameJozie: hier ook iedereen erg bezorgd hoor, maar van de ene kant ben ik daar wel blij om. Dat betekend wel dat hun ook iets voelen voor deze zwangerschap en dat ze willen dat alles goed blijft gaan. Als ze er geen bal om gaven zou ook niet leuk zijn!! Mijn vriend is ook erg bezorgd: "eet je wel genoeg fruit" "ik doe het huishouden wel" "neem je genoeg rust"

Ik vind het wel schattig!

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oww wat fijn dat het gestopt is pino, zou zeker de vk bellen en vragen voor een vroege echo alleen al voor je gemoedsrust

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorguh allemaal :)

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

even een stukje van mij.
    Ik ben al vanaf 4 uur wakker met giga buikpijn zoveel dat ik er niet meer van kon/kan slapen.

Ik heb zoveel kramp dat ik het in mijn rug voel het lijken wel steken. Normaal ben ik redelijk nuchter en kan ik veel pijn hebben. Ik heb een darmziekte dus weet wat buikpijn is maar dit overtreft alles.
    Zal ik de vk bellen om 9 uur. ik weet niet of zij iets kunnen/ willen doen maar ik ben helemaal van de leg.

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    @ Lautjep, ik zou als je er echt last van heb wel ff bellen, daar zijn ze voor. Beterschap!
    @ Truus, hoop dat de test snel wat donkerder is!!
    Over hormonen.... pfff eigenlijk ging dat nog wel goed de afgelopen week, maar sinds gister... Vergeet wat ik 30 sec ervoor gezegt heb, iriiteer me echt werkelijk aan alles wat vriendlief doet (tenminste, gisteravond).
    mijn libido is echt naar het nulpunt gezakt.. Ik had aan vriendlief gevraagd of hij het erg vond, toen kwam de aap uit de mouw; hij had toch eigenlijk wel heel erg zin, al de hele week. Dus toen heb ik ook maar zin gemaakt, wat ik al niet voor hem over heb ;) Heb hem ook uitgelegd dat hij dat tegen me moet zeggen, want ik heb het echt niet meer door ;)

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lautjep beter 1 x teveel bellen dan te weinig, hoop dat de pijn snel weg is!

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik denk dat jullie gelijk hebben ik kan beter bellen dan het niet doen en mij hier gek liggen maken.
    ik vind het alleen zo naar als ik voor niets moeilijk loop te doen. Ik haat van dat soort dingen bij mensen in mijn omgeving en nu doe ik het zelf.

16. jamejozie85

nou me vriend is eigenlijk tot zo ver de enigste die normaal blijft doen, nouhja mocht niet de overtollige deuren naar beneden sjouwen, dat doet hij wel volgende week dus dat wil wat zeggen voor zijn doen, maar voor de rest, ehm nee huishoudelijke taken neemt hij niet over, te minste nog niet....

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Goeiemorgen allemaal,

pino: Fijn dat het bloeden gestopt is!

Spannende tijd dit he? Pfff ik ben blij als ik de eerste echo heb gehad en een hartje zie kloppen.
    Vanmorgen toch maar nog een test gedaan, ondanks de moodswings, zere borsten en het feit dat mn broeken niet meer dicht gaan. Natuurlijk gaf de test weer zwanger aan, maar soms is het zo onwerkelijk!
    Vandaag een dagje vrij, maar denk dat mn lief niet heel blij is als hij uit zn werk komt en het is een bende thuis terwijl ik vrij ben...zelfs al ben ik dan zwanger!
    Ga dus toch maar eventjes aan de bak hier.

Fijne dag allemaal!

18. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    #918 onsfrumpie, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
    goeie morgen dames!!
    Oei ja die moodswings heb ik nu ook al, bij de eerste helemaal niet! Ik zei al "ik word geloof ik echt een heks deze keer"
    Ik had vanochtend vroeg ook wat buikkrampjes maar dat had ik de vorige keer ook, zal wel ok zijn, maak me er geen zorgen om. Merkte al een paar dagen (ook voor ik wist dat ik zwanger was) dat op mijn buik liggen niet zo lekker gaat. En zei ik gisteren nog dat ik niet echt nog een buikje had, zei manlief gisterenavond... hmm je begint nu al naar voren te komen en ook mijn stretch spijkerbroek zit niet meer lekker dus tja.....

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    lol :p de mannen moeten t er maar voor over hebben hoor

20. jamejozie85

hihihih thja ze willen wel de lusten maar niet de lasten (lasten = wij vrouwen onder invloed van hormonen)

Deel Deze Pagina