@CMV1985: heb ik vandaag ook last van. Is eigenlijk de eerste keer. Af en toe een steekje onderin m'n buik en een beetje een zeurderig gevoel de hele dag. Gelukkig niet echt misselijk. Wel een beetje duizelig. Had ik ook niet zo hard moeten roepen dat ik nog nergens last van had........
Ik heb gelukkig ook nog niet hoeven overgeven, maar wel echt een misselijk gevoel. Het word helaas niet minder als ik eet, soms zelfs erger. Heb wel nog steeds last van ongi krampjes. Hopenlijk is dat geen probleem, dat maakt me toch wel een beetje bang. Denk dat ik mijn kwaaltjes keer 1000 kan hebben en dan nog niet gerust ben. Wil gewoon die eerste echo gehad hebben en de 12 weken voorbij zijn Zijn er nog meer meiden angstig??
Ik heb ook erg veel trek de hele dag! Maar niet echt misselijk, meer een wat weeig gevoel, en als ik wat eet gaat dat weer over! Ik ben ook wel eens angstig, maar je moet gewoon vertrouwen hebben! Het komt goed! Liefs
Hier sinds vanmorgen ook misselijk en heel erg moe! Ben ook na t middag eten weg gegaan van mn werk.... Was zo moe, heb gevraagd of ik naar huis mocht. Ze weten t bij mij op t werk nog niet, maar had gezegd dat ik slecht geslapen had en moe en niet lekker was, dus ben nu lekker thuis, sinds half uurtje. Effe hier alles bijlezen & nu lekker slaapie doen op de bank.. Heerlijk!! Hopelijk is dan daarna de misselijkheid ook wat minder. Wat is dat? 6 weken zwanger -> dan beginnen de verschijnselen als ik zo eens lees bij de rest! hhaha lekker dan! @jamejozie85: Sterkte meid! Hopelijk is het niks ergs.... Ik houd je berichtje in de gaten!
Ja moeilijk he... Ik heb precies hetzelfde als jij, ik ga donderdag naar de HA en volgende week donderdag moet ik naar de gyn, kijken of de beeb is blijven plakken of niet....... Wat een klote zooi he... Zeker voor jou, jullie zijn al zo lang bezig.
@ Nikske, ik ben ook wel angstig hoor, nu word het wel wat minder maar als ik iets voel dan begint het weer.
@ onsfrumpje: wat leuk zeg! Nog niet echt veel last of wel?? Ik ben vandaag wel al heel de dag misselijk en als k eet wordt t erger.. das wel balen dat heb ik bij de 1e totaal geen last van gehad
Heb ik ook, maar lijkt me heel normaal. We hebben natuurlijk wel een heel kwetsbaar, levend wezentje in ons zitten. Dat bezorgde gevoel wordt automatisch geactiveerd zodra je zwanger bent .
Jaa dat denk ik ook wel Moet de verloskundige bellen maar op de een of andere manier vind ik dat toch best eng
Gewoon doen! Je moet toch......hahaha. Des te eerder je belt, des te eerder heb je een datum waar je naartoe kunt leven. Al duurt dat wachten natuurlijk wel heel lang als je zelf niks kunt doen. Succes, je kunt het!
die angst ken ik ook. Ben blij als ik over 2 en een halve week mijn echo heb gehad en blijkt dat alles goed is. Ik hou mezelf voor dat ik niet voor niks symptonen heb. Voor mijn zoontje heb ik een miskraam gehad en toen had ik geen symptonen en daar kwamen we pas met 10 weken achter dat het mis was,maar nu heb ik al van alles waar ik over"klaag'' qua symptonen dus het zit gewoon goed!
Dat is waar, maar vind het ook heeeeel erg spannend om dan die echo te krijgen maar ga nu maar bellen
Hier ook hoor, de hele dag weeig op de maag. Niet constant, maar met vlagen. Die ongesteldheidskrampen horen erbij! Had ik de eerste keer ook! Maar deze misselijkheid is nieuw voor mij! Inderdaad, na 6 weken gaat het helemaal los, haha!! Dan begint de echte vermoeidheid te komen...zou je partner maar vast waarschuwen! Wel heerlijk hoor, om 20 uur al lekker in bed liggen en meteen vertrokken te zijn! Wie van jullie doet er trouwens mee aan moeder voor moeders? Gr Wendy
Dat vinden we allemaal eng, maar je kunt er niet omheen. Wel een hele geruststelling als je dan een hartje ziet kloppen. Tot die tijd zit het mij ook niet 100% lekker en mijn vriend wordt er nu al gek van volgens mij. Daarna heb je wel weer wat anders. Voel je je kindje bewegen, zo niet schiet je ook meteen in de stress, terwijl ie misschien gewoon lekker een tukkie doet etc. Wanneer kun je terecht?
Ik pak de huistelefoon batterij leeg :x Dus wacht nu heel even en dan bel ik want wil nu ineens graag bellen
De hele zwangerschap blijf je je zorgen maken, dat is gewoon een feit. Maar je kunt er toch helemaal niets aan veranderen! Moet zeggen dat ik ook wel blij ben als ik de echo gehad heb (hoewel dat natuurlijk nog geen garantie is dat het goed blijft gaan), vooral omdat ik helemaal nergens last van heb (maar had ik bij de vorige zwangerschap ook niet). Ik kijk vooral uit naar de echo omdat het een bevestiging is dat ik ook echt zwanger ben.
ik heb die angst ook idd, en als je erg vermoeid bent (door bijv hard werken of veel stress) kun je ook misselijk worden dus voor mij zijn dit nog niet echte symptomen die me duidelijk maken dat ik zwanger ben, geen zere borsten of niks verder. Maar alles bij elkaar weer wel hoor hihi raar he? Ik heb bij 12 weken pas de echo dus dat duurt nog heel lang, wel volgende week vrijdag al een intake met de VK! Ik doe niet mee aan moeders voor moeders, de vorige keer wel maar ik vond het zo'n kriem iedere keer je urine in die stinkbus dumpen. EN soms lukte het gewoon écht niet zo vies vond ik het, als ik dan maar weinig bussen voor de deur had staan werd er meteen gebeld diezelfde dag nog met de vraag waarom ik "zo weinig geplast had". Dus deze keer bespaar ik mezelf die ellende! Heb vandaag ook van mijn ouders een kadootje gehad, een wit rompertje met een beige olifantje erop, en een bijpassend wit sokkenbroekje, die vind ik ideaal! Heeft iemand ervaring met een draagdoek? Ik wel met een draagzak, geweldig! Maar de eerste weken wil de kleine meenemen in de draagdoek. Mijn dochtertje is dan nog geen 2 en die kan dat stuk van huis naar dorp en terug dan denk ik nog niet helemaal lopen. DUs zij in de buggy en de uk op mijn buik.