jeetje wat een vervelend nieuws allemaal nogmaals veel sterkte allemaal... en pino... wat spannend zeg..... nu weer 2 weken geduld....
Rosa meis jij ook al Wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte.. Pino: bij jou dus gelukkig wel goed, houden zo. xxxx
@ Pino, das moooi nieuws! Hier, belde net me moeder en die zei ik werd de hele tijd wakker en toen dacht ik telkens Liane is zwanger
@ Rosa veel succes en sterkte. @ Pino: veel succes met 2 weken afwachten en we gaan maar van het beste uit....
ja ik ga ervan uit dat het goed is. Zou maar zo kunnen hoor... ik heb altijd steekjes met de eisprong. Zo ook een weekje voor het testen, alleen gingen de steekjes niet weg. dus dacht een innesteling. Blijkt dus zowel de eisprong als de innesteling te zijn geweest. Dan zou het kloppen, alleen wel al heel vroeg positief getest. 6 dagen na eisprong. Bij mijn dochter 9 dagen na ei.
hi meiden, Ik heb vanmorgen positief getest. Ik denk uitgerekend te zijn rond 23 april, maar had een cyclus van 26 tot 34 dagen, dus ben nu van het gemiddelde uitgegaan van 30 dagen. April kindjes zijn de aller leukste -smile- heb al zo'n lief april jongetje rond huppelen van 2 jaar. Ik ben blij!
@rosa, truus en jamejozie, heel veel sterkte en ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie. Hier is het nog weer afwachten....
Dank je wel lindanna! Jij heel veel sterkte met het afwachten! Ons wachten werd verkort, helaas met negatief nieuws hoop dat het bij jou positief gaat uitpakken
rosa wat een naar nieuws. Pino dat is raar nieuws voor je. Dat je zwangerschap een week korter is gelukkig zag je een zaklampje knipperen. dat doet denk ik veel goed. Ik hoop dat het nu toch wel stopt met naar nieuws. Mijn buik is op dit moment weer rustig ga nu op zoek naar een leuks zwangerschapsdagboek. ik kan het niet meer op brengen om niets te kopen.
We zagen wel een hartslag, maar die was langzaam. Het kon een beginnende hartslag van de baby zijn (die begint de eerste dagen heel langzaam) of mijn hartslag.
Net pas terug uit dat k*t ziekenhuis.. HCG waarde is van 310 naar 500 gegaan dat is positief Op de echo was te zien dat het baarmoederslijmvlies ook is verdubbelt van 6 mm naar 13 mm. wat minder is dat ik vocht in mn buik heb zitten en dat kan duiden op een buiterbaarmoedelijke zwangerschap. Vrijdag weer terug om bloed te prikken en voor een echo Pff dat afwachten steeds
mama van jay dat is wel heel erg kut voor je ik hoop dat alles goed komt het zou zo leuk zijn. pino ik zal voor je duimen en hoop voor je dat het goed gaat. Ik heb er 2 bestelt dan kan er altijd eentje terug. even kijken welke het leukste is.