@ Rosa, Wat ontzettend rot voor je zeg! Veel sterkte! @ lindanna & mama van jay, Ook voor jullie veel succes met wachten, ik duim voor jullie. @Pino, Wat een goed nieuws zeg mag je er nog 'een weekje' extra van genieten Vandaag met een vriendin wezen shoppen naar Brugge (is voor mij maar 30min. rijden). We zijn in verschillende babywinkels geweest en ooo wat jeukte mijn handen (en portemonnee), maar ik heb mezelf goed kunnen bedwingen. Ik heb wel gezien dat de combi kinderwagens daar wat goedkoper uitvallen. Er zit wel heel veel verschil in! Wat ik wel hebt gekocht is een T-shirt met een baby erop en de text coming soon en een buikband. Alles moet nog wel even in de kast blijven want ten eerste heb ik nog geen buik genoeg en ten tweede mag de buitenwereld het nog niet weten 8). Kmoet nog ff geduld hebben dus....
Hey dames, Ik heb besloten dat ik nog een test ga doen. Mocht het een miskraam worden moet de test lichter worden toch? Ik hoop dat hij er vanaf knalt!!!!!
Pino, dit hoeft niet hoor!! HCG blijft vrij lang in je lichaam zitten... De test kan dus net zo goed positief zijn. Ik zou er gewoon proberen van te genieten meis, hoe moeilijk dat nu ook is. Maar een zw.test is wel het minst betrouwbare om een MK aan te geven. Wij blijven ook voor jullie duimen en hopen dat alles gewoon goed zit!!! xxx
Pino als jou dat nog extra zekerheid geeft zou ik dat gewoon doen! Maar je hebt toch een goede echo gezien of heb ik het nu verkeerd begrepen?
Ik ben 2 weken terug gezet. Dat zou kunnen, maar zou ook kunnen dat de kleine niet groeit. Daarom volgende week nog een echo om te zien of de kleine gegroeid is. Maaar, heb net toch een test gedaan. De teststreep is zeker 3x zo donker als de controle streep. Denk dat ik toch maar geloof dat alles goed zit. *Denk ook gelijk aan de enorme misselijkheid die ik de afgelopen dagen heb*
Truus, sterkte meis!! Hopen dat het snel weer raak is! Dikke knuffel Rosa, ook voor jou veel sterkte!! Dikke knuffel!! Pino, fijn dat het in ieder geval wel goed zit! Isra, van harte gefeliciteerd meis! Geniet ervan, en welkom natuurlijk! Mama van jay, jeetje zeg, daar zit je ook niet op te wachten. Wordt dus weer afwachten! Zal voor je duimen Lindanna, veel succes met wachten, duim voor je! @ hier.. weer bruinverlies gehad vandaag. Ik maak me wel erg zorgen, maar aan de andere kant denk ik dan weer.. Als het niet goed zit, dan liever nu dan over een maand, toch? Pff morgenavond nog ff werken en dan eindelijk vakantie!! Ben ik wel aan toe!!
hi meiden! Wat een slecht nieuws weer vandaag! Ik word er helemaal naar van! @Truus: wat verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte! @Rosa2009: Misschien heb ik iets gemist, maar hoezo ben je niet meer zwanger? Heb je een echo gehad, of hoe weten ze dat als je nog geen miskraam hebt gehad???? Jij natuurlijk ook heel veel sterkte. Echt heel vervelend allemaal zeg! @Pino: Gelukkig ook nog goed nieuws. Je bent gewoon nog zwanger, alleen ietsje minder lang dus. Hopen dat je over 2 weken het hartje helemaal mooi ziet kloppen! @Isra: Van harte welkom! Laten we de beebjes nu vooral allemaal laten plakken meiden! @MamavanJay: Jij ook al in onzekerheid! Veel sterkte met wachten en ik ga voor je duimen! @hier, niet veel nieuws. Ik word wel onzeker van al jullie verhalen, zeker omdat ik eigenlijk nergens last van heb! Misschien moet ik daar blij mee zijn, maar ik heb liever elke dag een beetje bevestiging dat ik nog steeds zwanger ben... Net bij de HEMA buik- en borstencreme van de MAMA serie gekocht. Ben benieuwd of het een beetje helpt. Maar ik twijfel wanneer ik ermee moet beginnen. Nu al, of pas als mn buik gaat groeien, of is het dan al te laat??? Iemand ervaring?
Nee heb nog niet gebeld... ik heb vrijdag afspraak, ik wacht nog even af. Als het helderrood was geweest dan had ik gelijk gebeld, maar goed. Ze kan nu toch niks doen... Edit, ga nu ook maar ff rusten, zal mij en beeb ook wel ff goed doen. Spreek jullie vanavond weer
@minime, lekker smeren wanneer jij wilt! Echter zal het niet eens 1 % helpen tegen striae. Die komt van de onderste huidlagen en daar komt een creme nooit bij. ook spelen er veel erfelijke factoren mee.
Truus, en RoSa2009 jullie ook heel veel sterkte... hopen dat het bij ons blijft en de rest van de beebies blijven zitten waar ze zijn... @ pino het komt helemaal goed, mooie test... @ all bedankt voor alle steun, het is fijn dat iedereen zo meeleeft... even een maandje rust en er dan weer vol tegen aan...
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht. 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv, 1 april 2011 *Seertje, 1e kindje, ?, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, denk meisje 4 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *FB1984, 1e kindje, ziekenhuis?, fles? - Ik denk meisje, vriend weet zeker: jongen! *Touwtje, 1e kindje, thuis, BV 6 april 2011 *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles *Lautjep, 1e kindje, ?, bv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV *Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen *Janneke G, 2e kindje, ?, ? 8 april 2011 *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles *Loepie, 1e kindje, thuis, BV *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv hopelijk, jongetje *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 10 april 2011 *Lindanna, 1e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje *MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv, jongen 12 april 2011 *Pino2, 2e kindje, thuis, BV, denk nu toch een meisje! 13 april 2011 *cvm1985, 1e kindje (derde voor vriend), thuis, BV, meisje 14 april 2011 *Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen 15 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis , BV (hoop ik) , manlief denkt jongen ik geen idee *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk kunstvoeding, denk meisje (man kan vast geen jongens maken) *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, BV, man geen idee, ik geen sterk vermoeden maar neig naar een jongetje, al maken wij alleen maar meisjes in de fam *Mama van Ray, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje,hopelijk thuis,BV,?? 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, Afspraken: 11-08 - 1e echo ivm licht bloedverlies 11-08 - Seertje - moeders voor moeders 11-08 - Julia6 - moeders voor moeders 12-08 - Pcootje - gyn + 1e echo 13-08 - Janneke - gyn + 1e echo 13-08 - BellNoor - moeders voor moeders 13-08 - Kelly1980 - gyn + 1e echo 13-08 - Angela en Arjan - intake vk 13-08 - Seertje - 1e echo 16-08 - Athalia - intake vk 16-08 - MiniMe81 - moeders voor moeders 19-08 - Lindanna - gyn + 1e echo 19-08 - FB1984 - gyn + hopelijk 1e echo 20-08 - Nikske - gyn + 1e echo 20-08 - Lautjep- afsluiting gyn+ 1e echo 20-08 - Foeske - intake vk 23-08 - Enya- intake vk 1e echo 23-08 - Musty - gyn + 1e echo 24-08 - Pino - intake vk + 1e echo 24-08 - Delilah - vk + 1e echo 24-08 - Suus1982 - intake vk 24-08 - Julia6 - gyn + 1e echo 25-08 - BellNoor - intake vk + 1e echo 26-08 - Pebbie - intake vk 26-08 - lautje - intake vk 27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo 27-08 - Loepie - intake vk 27-08 - Buddie - 1e echo 27-08 - RoSa2009 - gyn + 1e echo 27-08 - Jojoki - 1e echo 30-08 - Foeske - vk + 1e echo 30-08 - Star2 - gyn + 1e echo 30-08 - Bailey - Gyn + 1e echo 31-08 - Delilah - intake vk 31-08 - Jeetjejom - gyn + 1e echo (hoop ik) 31-08- jojoki -intake vk 02-09 - cvm1985 - intake vk + 1e echo 07-09 - titania - intake vk + 1e echo 07-09 - Sanne85 - intake vk + 1e echo 08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo 09-09 - Musty - gyn + 2de echo 15-09 - Mama van Ray - 1e echo *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 - 7w1d -Truusdemier - +/- 4 weken -RoSa2009 - 5w5d
Af en toe last van lichte steekjes in mn buikie mjaa of ik daarvoor al moet bellen, t kan ook van de stress zijn toch? Als t erger wordt of t blijft aanhouden dan bel ik morgen maar even voor de xekerheid
hallo allemaal, mag ik me bij jullie aansluiten?? zoja zou iemand mij aan de lijst willen toevoegen. het is ons 2de kindje hoop dat ik deze keer wel thuis mag bevallen en ga weer bv geven. moeilijk om te zeggen wat je denkt dat het wordt maar denk een meisje. groetjes mimi
@angela gelukkig is het verlies nu gestopt lekker rusten is altijd goed @pino wat een knaltest dat moet goed zitten ! @mama van jay steekjes zijn toch niet slecht? dacht ik, ik dacht dat krampen slecht waren, als je je onzeker voelt gewoon bellen hoor!
@Mimi1982: Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Dan kunnen we je erbij zetten op de lijst. Door al die nare verhalen heb ik net nog maar een keer een test gedaan (nr 4 inmiddels!). En gelukkig superpositief! Net zo mooi als die van Pino, de teststreep een stuk donkerder dan de controlestreep! Maandag komt Mvm, dus als het goed is dan weer een beetje bevestiging Goh had niet verwacht dat ik zo onzeker zou worden...