Striemen, hier 2 keer per dag gesmeerd. Ben nu een complete tijger! Zo erg dat ik mijn huid voelde scheuren *AUW* het zit echt vanaf schaambot tot ribben, zij, beetje rug, boobs, bovenbenen, knieholtes, bovenarmen... Mijn moeder en oma hadden precies hetzelfde. 1 voordeel, ik hoef er nu niet meer bang voor te zijn.. het verschil is toch niet meer te zien Dames, ik ga slapen! Ga morgen wel verder met de lijst.
@ Jamejosie85 RoSa2009 en Truusdemier heel veel sterkte meiden! Dikke knuffel voor jullie! @zwangerschapsdagboek, heb ik gisteren van Baileyman gekregen hij is van Forever Friends. Erg leuk er staan ook tips voor Papa in @bekend maken, gisteren en vandaag de opa's en oma's het nieuws verteld Een erg leuke en emotionele ervarig, iedereen heeft zo met ons meegeleefd erg leuk! @MvM ik heb me maandag aangemeld maar nog niks gehoord helaas. @pino leuke site! Heel veel succes meid de komende 2 weken @alle nieuwe welkom en van harte gefeliciteerd! @smeren, ik heb smeersels van zwitsal gehaald, gewoon omdat ik het lekker vind om me goed te verzorgen. Striemen krijg of je krijgt ze niet. Verder heb ik niet alles terug gelezen het is veel en ik ben een grote zeef Ik voel me heel erg goed, vandaag al wat kleren gekocht voor mezelf. Niet echt positiemode maar de mode van nu kan erg goed, voorals de shirtjes en ook een aantal broeken met elastische band die zitten heerlijk nu. XXX Liefs
Over draagdoek: ik zat ook te denken om dat ook te gaan doen, niet full time zeg maar, wil ook gewoon met de wagen weg etc, maar in huis en met trappen lopen etc is het wel super makkelijk!! (wij moeten 7 trappen op voordat we thuis zijn, dus dat is bijna niet te doen met de maxi cosi ) @ Isra, gaan precies over 1 jaar trouwen ja Had het zelf niet eens door, erg hé ? Pff, we hadden gegeten, toen ben ik eigenlijk gelijk in slaap gevallen. Toen is vriendlief ook ff gaan liggen, maar heeft geen wekker gezet. Maakte hij me net wakker om 22.15 ... Pfff, hij had me net zo goed kunnen laten liggen, kan nu wel weer slapen Morgen overdag vrij, dus arjan mag me dan wat later wakker maken
Goedemorgen, @Draagdoek, er is ook een draagzak die in ligpositie kan. Voor de mensen die, net als ik, dat knopen ingewikkeld vinden. Ik wil wel graag een draagzak hebben, bij mijn dochter heb ik uuuuuren rond gelopen met haar erin door haar reflux. Elke keer rond lopen tot ze sliep zodat ik haar in bed kon leggen. Ze kon alleen rechtop in slaap komen door het maagzuur. Maar misschien schaf ik wel zo'n meerij plankje ofzo aan. Zo'n buddy board? Voor achter de kinderwagen. Hier een rotnacht gehad. Mijn dochter werd echt letterlijk elk uur wakker, soms elk half uur. Waarom? Geeeeeen idee!
Goeiemorgen.. Das vervelend ja als ze zoo vaak wakker wordt.. Dan denk je bij de 4e keer nee niet weer toch?? Hoe joong is je dochtertje? Ik zat ookal een beetje te denken (misschien iets te voorbarig hoor) maar of een duokinderwagen of zo`n plankje. Want als ik gewoon `normaal`zwanger blijk te zijn en kben 15 april uitgerekend dan is jay-jay 21 maanden
Goedemorgen! Ik denk heel even snel bijlezen voordat ik weer een hele dag moet werken. Vandaag functioneringsgesprek, maar normaal gesproken stelt dat niet zoveel voor. @Smeren: ik ga lekker mn borsten en buik insmeren, ook werkt het niet, het is wel lekker. Ik weet eigenlijk niet of mn moeder last van striae had, het is me nooit opgevallen in ieder geval! Ik hoop maar dat het meevalt dan. Fijne dag allemaal, ik kom vanavond denk ik wel weer kletsen (EN eerst bijlezen haha!)
hier ook al 2 nachten feest en zelfs huilen toen ik r naar kdv bracht doet ze normaal nooit.... kreeg aangemerkt mssn verlatingsangst maar zit me af te vragen msnn dat ze de zwangerschap merken en daardoor?
ik ga MvM zo eens bellen, vind t maar gek dat ik nog niets gehoord heb, terwijl bij mn dochtertje de dag na de aanmelding al telefoon kreeg
musty ik had mij ook ingeschreven en toen ik een week later niets had gehoord ben ik gaan bellen. Ze was op vakantie en ze was net pas terug. dus als de persoon in je regio op vakantie is dan moet je nog even wachten. Ik moet helaas ook de hele dag werken en daan kan ik helaas niet lezen kijk als ik thuis kom meteen even. veel sterkte allemaal vandaag
Goedemorgen! Wat zijn jullie kletstantes zeg! Haha wel gezellig,maar ik kan nu al niet meer onthouden wat er gezegd is. Wel dat iemand een raar gevoel had in haar maag net niet misselijk,maar ook geen fijn gevoel. Ik heb daar dus ook last van s'ochtends. Meestal moet ik eerst wat drinken en dan gaat het gelukkig wel wat over,maar op me werk zitten ze raar te kijken als ik rond 9.00 uur al aan de fanta zit,maar ik laat ze maar kijken als ik dat drink dan voel ik me weer goed en ze zullen hier nog even moet wachten voor ik het vertel,want ik wil eerst op 27 augustus een goede echo en daarna heb ik 2 weken vakantie. Verder gaan wij ook voor een plankje kijken voor aan de kinderwagen voor onze zoon,want als ik ben bevallen is hij net 3 dus echt stil zitten zal hij niet doen(doet hij nu al niet),maar voor de zekerheid maar een plankje zodat hij toch niet alles hoeft te lopen. Verder aan de meiden die in onzekerheid zitten: veel succes en sterkte. @ Pino: Mooie site!!
Goeiemorgen Hier gesmeerd tijdens de zwangerschap van me meisje maar kreeg toch straie, maar daarna met bio oil gesmeerd en dat werkt super goed! en dat schijn je ook tijdens de zwangerschap te kunnen doen Hier mag ik me niet eens omkleden me meisje helemaal overstuur als ik heel even ergens anders ben, wilt constant bij me zijn.....
nou ik ga niet smeren zie het wel.. genoeg mensen om me heen hebben wel altijd gesmeerd... en dat heeft niets uitgemaakt.. dus zie t wel......
Hier gaat het ook niet goed. Gisterenavond is MvM langs geweest en de test sloeg niet uit zei zij. Wij zagen wel een heel dun streepje. Zegt dat mens enorm lomp: ik weet niet wat hier aan de hand is, maar jij bent echt niet zwanger hoor. Mijn testen erbij gehaald en die waren megapositief. Zelf nog 2 testen gehaald bij de avondapotheek en die slaan ook nog maar heel licht uit. Heb de vk al gebeld en die belt straks terug. Heb nog geen krampen, af en toe een licht steekje. Net als gisterenochtend heel klein beetje oud bloedverlies, maar that's it. Dit voelt totaal niet goed, dus ik ga al vanuit dat de miskraam niet lang meer op zich laat wachten. Borsten doen niet pijn meer en heb ook niet meer zo'n opgeblazen gevoel in m'n buik (al had ik beide toch al niet dagelijks). Nichtje zei al dat de MvM test bij haar net zo licht was als bij mij en dat zij ook wat bloed verloor. Ze is nu wel mama van een hele mooie zoon. Misschien is er nog een kans, maar weet eigenlijk zeker dat m'n intuitie goed zit. Wens de rest iig nog een hele mooie zwangerschap. Weet niet wat dat is met dit forum, maar het zijn wel verdomde veel miskramen binnen 48 zeg. Liefs, Ester
Ik heb gesmeerd met natusan maar kreeg enorme uitslag op mn buik. Toen had ik het advies om met CACAOBOTER van PALMERS te smeren, t stikt wel een beetje maar ik smeerde in de ochtend en avond en nergens las van gehad gelukkig.
Ik heb mijn dochtertje ook tot 6 maanden in de draagzak gehad en ik kreeg juist veel positief commentaar van veel vrouwen, maar ook wel eens rare gezichten hoor! Deze kleine uk gaat in een draagdoek mee al vanaf de geboorte denk ik.
Hopelijk belt de vk snel. Sterkte in deze onzekere tijd. Hopelijk mag het toch nog goed gaan en is er een andere verklaring voor.