goeie morgen zo even alles bijgelezen hoor kletskousjes ik lag al vroeg plat gisterenavond dus niet meer komen kletsen. Ik heb echt al last van de hormonen hoor, heb een nachtmerrie gehad zo verschrikkelijk naar, dat ik er om moest huilen en als ik mijn ogen dicht deed zag ik het zo weer (ging om mijn dochtertje) dus om 6 uur er maar uit gegaan en een hele berg was/strijk gedaan dus toch nuttig! Mijn dochtertje is van 5 juli trouwens dus we zitten ook nog eens dicht bij elkaar met de 1e EN 2de dat is grappig!!! Ik was overigens 1 juli uitgerekend. Ons meiske kan dan denk ik al aardig goed stukken lopen tegen de tijd dat uk er is, maar nog niet het dorp in, boodschappen doen, en weer terug dus een plankje komt er wel, maar zeker ook een draagdoek zodat meiske in de buggy kan en baby op de buik. We hebben ook zo'n combi ding van maxi cosy! daar kan dus de cosy uit de auto op, een "ligbak" en de buggystoel, ideaal!!! Ook heb ik trouwens al "last" van eten ed. Pff sommige dingen echt zin in, sommige dingen niet echt. Ik vind normaal kalfsleverworst erg lekker maar nu smaakt die zooooooo sterk, ik hoef niet meer! Pepermuntjes, ademin's ed ja graag! en salade/sla lust ik ook graag nu. Brood staat me een beetje tegen. Begint dat gedoe nu al? Dat belooft nog wat!
Pino: wat fijn dat die streep weer zo lekker dik was Nu proberen te ontspannen en genieten. Wat leuk zo'n site, ik word trouwens volgende maand 21. Dus dan kun je dat er alvast bij zetten MiniMe: ik heb ook die buik- borstencreme van HEMA. Ik smeer al elke avond sinds ik weet dat ik zwanger ben. Vind het gewoon fijn om aan mijn buik te zitten en maak er gewoon een soort ritueel van voor het slapen gaan. Maar echt helpen zal het niet doen, het ligt aan de huid die je hebt!! Seertje: wat fijn dat je zo'n leuke VK hebt zeg. Ik ga na de eerste echo in het ziekenhuis ook de VK bellen, hopenlijk zijn zij net zo leuk Esje: wat een verschrikkelijk angst zal er nu over je heen komen zeg. Heeft de VK al gebeld?? Pff niet nog eentje Meis mijn duimen blijven volop draaien!! @ Hier: nou elk uur wakker geworden vanacht, echt vreselijk. Kon gewoon niet slapen en dat terwijl ik echt dood moe was. Gelukkig is het vandaag donderdag en dat is mijn vrije dag. Ik ga op mijn gemak wat poetsen hier thuis, maar tussendoor denk ik toch maar een uurtje de bank op *gaaap* xxxxx
jeetje esje... ga hard duimen voor je hoor! en mvm mocht wel wat meelevendiger reageren alsof je ze voor niets laat komen zeg
hier ook striae maar gelukkig bij lange na niet zo erg als mn zusje of moeder heeft gehad ik vind t smeren gewoon lekker, gebruik na het douchen ook altijd bodylotion
VK heeft net gebeld en die is ook bang dat het een miskraam is. Verlies inmiddels ook wat rood bloed (nog niet veel, maar toch) en de krijg nu ook krampen. Weet dus wel zeker dat m'n gevoel klopt. Dinsdag wel naar de VK voor een echo om te kijken of dan alles helemal schoon is of dat er toch nog wat zit. Het is niet anders. Ga dit een plekje geven en meld me wel weer aan als het weer raak is. Dit was onze allereerste poging en in 1x raak, dus was ook al te mooi om waar te zijn. Zeker als ik hier al die verhalen hoor over moeilijk zwanger kunnen worden, dan heb ik sowieso al niet te klagen. Bij deze lieve uk mocht het niet zo zijn. Bij de volgende komt het vast goed. Jullie allemaal nog een hele mooie zwangerschap!! Mijn duimen draaien ook gewoon door voor jullie.
Als ik dat mens de volgende keer weer krijg, dan doe ik al niet meer mee. Ze zei ook: vind dit erg rot voor mezelf, maar ook voor julli. Ja, hallo zeg. Voor wie is het hier nu het ergst??? Zag zij toch anders dan wij. Diegene die bij mijn nichtje was geweest, was echt superaardig, maar dit was echt een bitch. Ze heeft nog veel meer gezegd, maar zal hier niet alles neerzetten.
@ hier misselijk en hoofdpijn eeeek @ pino... fijn dat de test zo knalde @duowagen ja of nee.... hier niet ben te verliefd op mn wagen (quinny freestyle 4xl) t ziet er naar uit dat onze meis tegen die tijd goed kan lopen, denk ook geen meerijdplankje, dit kan je frame helemaal uit balans helpen en we willen graag lang met de wagen doen en anders draagdoek hier ook bak wandelwagen inzet en maxicosi combi ideaal verder geen auto om rekening mee te houden hebzelf oko geen rijbewijs ivm epilepsie ik heb dus de babymee voor op de fiets, bij onze meis vanaf 8 weken gebruikt en ideaal!
Jeetje Esje, wat een lompe opmerking van MVM. Had ik ook ze belde mij en toen zei ik dat ik waarschijnlijk een miskraam ging krijgen en toen zei ze Oh, ja eeuuhhh ja nou dan houdt het op... Lekker van die dames die hier neem ik aan toch vaker mee te maken kunnen krijgen... Hoop dat je het een mooi plekje kan geven. Hele dikke knuffel.
Schrik er gewoon van dat ze zoiets zegt. Zou hier melding van maken bij MvM hoor. Bedoel dit is toch niet echt iets waar je op zit te wachten als het mis blijkt te gaan. Raar mens.
Meis het maakt geen verschil of het in 1x raak was of in anderhalf jaar. Dit was jullie gegund en nu verliezen jullie iets dat van jullie samen was. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven!! Laat je ons dinsdag even weten hoe de echo is gegaan? Liefs xx N
Lindanna heeft helemaal gelijk!! Zo'n vrouw hoort dit werk niet te doen. Vreselijk!! Echt melding van maken hoor... Anders doet ze dit andere vrouwen misschien ook nog aan xxx
nou ik zou het melden hoor! had r meteen eruit gegooit hier hadden we de vorige keer ook een hele lieve vrouw (was voor ons 3de zs) en ook over de 2 bbz's gehad echt een topvrouw
He bah, heel veel sterkte! Het maakt niet uit hoelang je er over doet om zwanger te worden, dit doet zowiezo pijn. Dit wens je eigenlijk niemand toe. Nogmaals sterkte.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht. 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv, 1 april 2011 *Seertje, 1e kindje, thuis, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fles, jongen 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, denk meisje 4 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *FB1984, 1e kindje, ziekenhuis?, fles? - Ik denk meisje, vriend weet zeker: jongen! *Touwtje, 1e kindje, thuis, BV 6 april 2011 *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles *Lautjep, 1e kindje, ?, bv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV *Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen *Janneke G, 2e kindje, ?, ? 8 april 2011 *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles *Loepie, 1e kindje, thuis, BV *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv hopelijk, jongetje *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 10 april 2011 *Lindanna, 1e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje *MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv, jongen 12 april 2011 *Pino2, 2e kindje, thuis, BV, denk nu toch een meisje! 13 april 2011 *cvm1985, 1e kindje (derde voor vriend), thuis, BV, meisje 14 april 2011 *Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen 15 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis , BV (hoop ik) , manlief denkt jongen ik geen idee *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk kunstvoeding, denk meisje (man kan vast geen jongens maken) *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, BV, man geen idee, ik geen sterk vermoeden maar neig naar een jongetje, al maken wij alleen maar meisjes in de fam *Mama van Ray, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje,hopelijk thuis,BV,?? 21 april 2011 *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv, meisje 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, flesvoeding, geslacht geen idee Afspraken: 12-08 - Pcootje - gyn + 1e echo 13-08 - Janneke - gyn + 1e echo 13-08 - BellNoor - moeders voor moeders 13-08 - Kelly1980 - gyn + 1e echo 13-08 - Angela en Arjan - intake vk 13-08 - Seertje - 1e echo 16-08 - Athalia - intake vk 16-08 - MiniMe81 - moeders voor moeders 19-08 - Lindanna - gyn + 1e echo 19-08 - FB1984 - gyn + hopelijk 1e echo 20-08 - Nikske - gyn + 1e echo 20-08 - Lautjep- afsluiting gyn+ 1e echo 20-08 - Foeske - intake vk 23-08 - Enya- intake vk 1e echo 23-08 - Musty - gyn + 1e echo 24-08 - Pino - intake vk + 1e echo 24-08 - Delilah - vk + 1e echo 24-08 - Suus1982 - intake vk 24-08 - Julia6 - gyn + 1e echo 25-08 - BellNoor - intake vk + 1e echo 26-08 - Pebbie - intake vk 26-08 - lautje - intake vk 27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo 27-08 - Loepie - intake vk 27-08 - Buddie - 1e echo 27-08 - Jojoki - 1e echo 27-08 - Flower83 - intake vk 30-08 - Foeske - vk + 1e echo 30-08 - Star2 - gyn + 1e echo 30-08 - Bailey - Gyn + 1e echo 31-08 - Delilah - intake vk 31-08- Lautje- 1e echo vk 31-08 - Jeetjejom - gyn + 1e echo (hoop ik) 31-08 - jojoki - intake vk 31-08 - Moetsyyy - gyn + 2de echo 02-09 - cvm1985 - intake vk + 1e echo 06-09 - Flower83 - 1e echo 07-09 - titania - intake vk + 1e echo 07-09 - Sanne85 - intake vk + 1e echo 08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo 09-09 - Musty - gyn + 2de echo 15-09 - Mama van Ray - 1e echo *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 - 7w1d -Truusdemier - +/- 4 weken -RoSa2009 - 5w5d -Esje78 - 6w3d (Esje, je stond nog niet op de lijst, nu toegevoegd als sterretje.)
Het gaat niet helemaal goed met de lijst zie ik. Er zijn al teveel mensen met een miskraam helaas. Heel veel sterkte voor deze meiden toegewenst.. Ik heb net even op marktplaats gekeken voor een kiddyboard en de prijzen vallen me mee,maar weet iemand of de meetse universeel zijn?
Inderdaad erg veel miskramen in 48 uur tijd! Mag het hier bij blijven? Dit is al erg genoeg! @buddy, niet allemaal zijn ze universeel. Ze passen vaak op veel wagens, maar niet op alle. Even een babyzaak bellen, dan vragen welke buddyboard op jouw kinderwagen past. En dan op mp zoeken
Hoi hoi ik heb positief getest en als het goed is ben ik rond 21 april uitgerekend dus hopelijk blijft alles goed gaan, is nog erg pril doeiiiiiiiiiiii
Esje, wat vreselijk! Het maakt echt niet uit of het nu de 1e x raak was, of dat je er een tijd over doet, het blijft erg! Veel sterkte meis! Dikke knuff!!
Er is echt te veel gebeurd in 48 uur hier! Wil gelijk zelf ook testen, maar doe het niet... heb niks meer in huis gelukkig...
He esje... wat erg voor jullie..... geef het rustig een plekje en met geheven hoofd op naar de volgende ronde..... en wat een raar mens van mvm had er gelijk me huis uit gegooid denk ik... en ook ff melding van maken