@Lindanna: Dat is geweldig nieuws! Na al die slechte berichten en onzekerheden, willen we alleen nog maar goed nieuws horen! Vandaag een zwangerschapsdagboek gekocht. Ik heb ze ongeveer allemaal vergeleken geloof ik, maar ik heb nu ook die van Pauline Oud gekocht. Vond ik toch verreweg het leukste! Zelfs mn man vond het hartstikke leuk! Straks alvast een beginnetje maken Vandaag is het niet echt mijn dag. Ik heb nergens zin in, ben moe, en af en toe misselijk. Maar ik wil niet klagen, want ik ben nog steeds superblij, en als dit alles is, dan teken ik er voor! Ik moet alleen de afwas doen, en stofzuigen/ dweilen en de was doen.... daar moet ik nog zin voor maken Ach, anders kan het altijd morgen nog.
he meiden... nou heb alles weer ff bij gelezen maar ondertussen ook weer alles vergeten hihi.... ik heb hier ook het boek van anne geddes.. ik vind hem erg leuk. maar indd. jammer dat de voorkant roze is hihi... daar kijken we maar ff door heen ja toch...... en lindanna wat een geweldig nieuws dat je weer en pos. test heb..... joepie...... nou ik ga weer ff verder puinruimen hier.. ppff wat kan een mens een zooitje hebben in huis zeg........
@ lindanna, gelukkig was je test positief! hartstikke goed toch? Nou ik ben heel de dag al zoo misselijk als het maar zijn kan klinkt positief Nou ff bij mn moeder ff wat eten en dan straks weer naar huis voor visite Mensen tot morgen zal ik dan maar zeggen
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik weet sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben van de 3e. Dit is echt ons laatste kindje dus ik wil hier heel erg van gaan genieten. Ik heb een dochter van december 2007 en een zoon van september 2009. Ik ben rond 15 april uitgerekend. Ik heb tussen mijn dochter en zoon een miskraam gehad dus ook ik vind het wel even erg spannend. Ik ben gelijk de 1e keer zwanger geraakt. we stonden dus wel even raar te kijken toen we afgelopen dinsdag een positeive test in ons handen hadden.
Hoi dames, Ik heb een rot week achter de rug Op de 1e echo was alleen een vruchtzakje met dooierzak te zien, maar verder geen beepje... Het kan natuurlijk dat ik een week minder ver ben, maar zou raar zijn want mijn test was super pos! Ook was de vruchtzak eigenlijk al 15mm... dus eigenlijk had er een beepje in moeten zitten als ik de verhalen van internet moet geloven... Morgen mag ik voor de def echo maar pfff heb er echt geen goed gevoel over... Terwijl ik deze week alleen maar in bed heb gelegen omdat ik zo beroerd was van de misselijkheid. Je zou toch zeggen dat dit weer een goed teken moet zijn? Als het voor de 4e keer mis is... ik weet echt niet wat ik moet. Bah ik vind er niks aan, dat zwanger zijn... steeds maar die hoop en dan die teleurstelling
jeetje faith wat een onzekerheid, duim voor je dat de echo morgen (zondag?) hartstikke positief uit mag pakken!
jeetje wat erg zeg. ik ben hier ook zo bang voor..... heb 24e een echo.... zucht een miskraam maakt echt veel meer kapot dan mensen vermoeden he.... dikke knuf hoor
He musty dat wist ik niet , maar t kan dus ook weer minder worden? @faith wat balen zeg, maar t kan toch nog wel goed gaan? wat zegt je gevoel? @alle nieuwe gefeliciteerd!!
@Faith: Wat vervelend dat je nog in onzekerheid moet zitten! Ik leef met je mee, en ik hoop dat je morgen een positieve echo hebt! Veel sterkte en succes!
zijn er hier meer meiden die zo laat hun intake gesprek krijgen?? ik moet 23 september pas dan ben ik al 10 weken en het is echt alleen voor de intake , echo moet ik dan een afspraak voor maken. krijg trouwens wel al een echo met 7 weken misschien dat ze daarom die intake zo laat hebben gedaan. misschien dat ik maandag toch maar even bel om te vragen of het niet wat eerder kan heb een hoop vragen over mijn vorige zwangerschap het zou misschien wel fijn zijn als ze me wat eerder gerust kan stellen.
haai ik kom mij hier ook melden. Ik ben dus Dinka en ben ook in april uitgerekend van ons eerste kindje... ik vind het echt mega spannend! Ik ga morgen op mijn gemakkie eens even dit topic doorlezen!
faith heftig verhaal hoor meid. Ik kan me je onzekerheid helemaal voorstellen. Maar verhalen op internet is niet altijd goed voor je gemoedsrust. Dus voordat je helemaal van het negatieve uitga zal ik toch eerst je echo nog afwachten. mimi dat vind ik ook wel laat ja je intake pas met 10 weken en voor die tijd een echo hebben! Hier met 7 weken mijn intake en gelijk een echo onze praktijk heeft een eigen echo apparaat. Sietske welkom en gefeliciteerd.
Geen tijd om verder te reageren..... Wel wilde ik jullie laten weten dat we vandaag onze eerste (cadeau) echo hebben gehad!! Een dooierzak met baby te zien. En een kloppend hartje!!! Helemaal blij dus Op deze echo zou ik 6+3 zijn ipv 7+1, maar we wachten de termijnecho af voor de definitieve datum. Zo nog wat inpakken en dan slapen. Willen om een uurtje of 4 gaan vertrekken. Lieve meiden, allemaal lekker blijven plakken he. Wil geen nare verhalen meer lezen als ik terug ben. Heel veel liefs en een dikke kus, Seer
Hallo allemaal, Ik heb vanochtend positief getest, onze kleine man wordt grote broer! We zijn zo blij!!! Ik heb een zoontje van net 1 en nu dus net in verwachting van de tweede. We zijn al in de derde ronde zwanger geworden (net als bij mijn zoontje) en we zijn dus erg blij dat het weer zo snel gelukt is. Nu lekker genieten voor alle kwaaltjes beginnen, ik voel nu nog helemaal niets.
hallo meiden! Hier weer even snel een berichtje vanuit frankrijk! Ik lees allemaal nare en teleurstellende verhalen! @Truus en jamjozie: heel veel sterkte meiden! Hopelijk hebben jullie heel snel een goede zwangerschap te pakken! @Faith: heeeeeeel veel sterkte morgen bij de echo! Ik duim voor jullie dat er toch een beebje tevoorschijn komt! Na alle slechte verhalen word ik altijd weer een beetje bang... pffff wat duren die eerste weken toch ook lang he! Maargoed, ik heb een heel goed gevoel over ons brusje en ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het goed zal gaan! Think positive allemaal! Ik laat het hier weer even bij.... Alle nieuwe dames welkom en gefeliciteeeeerd! Vanaf volgende week zondag klets ik weer actief mee vanuit nederland! Doegggg!
hallo dames, Faith wat een naar bericht zeg! Hopelij is er vandaag iets meer te zien op de echo! Gisteren heel de avond misselijk geweest en vanmorgen gaat de misselijkheid vrolijk door bleh! Zolang het maar bij misselijkheid blijft nog niks te klagen toch? Vandaag lekker luieren en af en toe een beetje opruimen