April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik heb alles nog. Maar heb heel sterk het vermoeder dat het een jongen wordt.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

we hebben zelfs een auto waar haast geen kinderwagen in past.. wat een geregel allemaal zeg! Denk dat wij maar een buggy kopen waar de maxi-cosi op kan. We gaan nooit lang weg en als dat gebeurd zitten we bij mensen thuis dus kunnen we het campingbedje meenemen.

3. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    pino je mag in je zwangerschap wel een kies laten trekken alleen het liefst niet in de eerste 12 weken van de zwangerschap, ivm de verdoving en eventueel rontgenfoto's( die liever de hele zwangerschap niet)

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok dank je.

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Wat grappig dat jij sterk het gevoel hebt een jongen te krijgen....

Ik geloof wel in de chineze geslachtskalender en dan zou ik ook een jongen krijgen.....zou leuk zijn hoor, en die kleertjes raak ik wel kwijt! Weer een reden om te kunnen shoppen hihi

6. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    ik ga ook slapen ben kapot! Welterusten en tot gauw...

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja dat is waar..
    Bij de vorige zwangerschap had ik sterk het vermoeden dat het een meisje was, maar ging snel twijfelen. Nu denk ik echt een jongen.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ook, weltrusten!

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Kelly, meen je niet tandarts. Ik beken dat ik doodsbang ben en echt moet gaan, maar de stap niet durf te zetten. Ik was nooit bang, maar heb 2 jaar geleden nare ervaringen gehad met mijn tandarts. Moet nu een adnere zoeken in mijn eigen woonplaats, heb in december al gemaild of ze nog patienten aannemen en moest daarvoor langskomen, moet nog gaan. Heb dus 1 loszittende vulling en 1 afgebroken kies en volgens mij tussen mijn voortanden een gaatje want daar is het niet meer helemaal dezelfde kleur als de rest van mijn tanden. De kies met de losse vulling en de afgebroken heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad, dus geen pijnklachten. Maar ik moet nu van mezelf echt gaan. Danique wordt bijna 2 en moet ook op controle, dus moet me over de angst heen zetten.

BellNoor; ja een geweldig beroep inderdaad. Fijn dat je nu groep 6 krijgt. Ik krijg nu voor het 4e jaar groep 1/2 en vind het super! Hoeveel dagen werk jij?

Ik moet zo ook gaan slapen. Danique is al 2 nachten aan het huilen, dus mijn slaap is niet al te best. Maar weer hopen op een aantal goede uren deze nacht.

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow meiden wat word hier veel gekletst zeg!! Ik hoop wel dat ik dat allemaal kan volgen hoor.. En al helemaal als er dalijk nog meer meiden bijkomen :)

Ik bedacht me opeens dat ik mezelf eigenlijk niet heb voorgesteld. Sorry!! Ik was ook zo ondersteboven van het nieuws..

Ik ben Nikske 20jaar en woon met mijn vriend (26) samen in Limburg. Ik ben doktersassistente en mijn vriend is politieman. Wij probeerde sinds febr 2009 zwanger te worden en nu in Juli 2010 is het dus via IUI gelukt!

Ik zag hier trouwens ook iets over de lijst en die zal ik voor mij dan ook maar meteen even aanvullen:

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen aangezien ik in 2008 aan mijn rug ben geopereerd en dit kan complicaties meebrengen. Dan ben ik dus lieverd ergens met veel medische staf.

Ik twijfel nog over borst- of flesvoeding. Maar ik neig meer naar flesvoeding. Het is wat makkelijker en je kunt het ook eens wat vaker uit handen geven. Maar wie weet veranderd dat nog ;)
    Voor nu dus flesvoeding!!

Ik ben nog niet bang voor de bevalling maar dat komt waarschijnlijk doordat het allemaal nog niet echt werkelijkheid is hier. Het moet allemaal nog een beetje tot me doordringen.

Ik heb me ook nog niet bij een VK gemeld aangezien ik eerst nog onder controle blijf bij de gyn in het ziekenhuis.

Wij hebben het vanavond verteld aan:
    Ouders & schoonouders
    Broers & zussen
    En onze 4 best bevriende koppels.
    Het is misschien erg snel maar ik ben van mening dat zij ons kunnen steunen zou het mis gaan.

Nou ik hoop dat ik nu zo'n beetje overal op gereageerd heb en ik ga mijn uiterste best doen om het bij te houden!!!!

xxx

11. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Gaan jullie, of misschien hebben jullie het al gedaan, je aanmelden voor Moeders voor Moeders?

Ik heb me gelijk zondagavond aangemeld. Op 11 augustus komt er iemand langs. Eerder lukte het niet.
    Moet wat urine opvangen en dan gaan ze kijken hoeveel HCG ik aanmaak. Verder wordt alles uitgelegd.
    Zo kan ik anderen helpen, geeft toch een goed gevoel. Je gooit het anders toch weg!

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier weer vroeg wakker, dochter en stiefzoon hadden geen zin meer om te slapen.

@Seertje, ik twijfel heel erg over moeders en moeders.. Gewoon omdat ik er geen goed gevoel over heb. Vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan, maar toen mocht ik ook niet van mijn ex. Twijfel nu dus nog.

Hier weer goed misselijk wakker geworden, nog maar een test gedaan, die had ik nog liggen. Hartstikke posititef natuurlijk. Vandaag met spoed op zoek naar werk.. Ik was al werk aan het zoeken, maar dit maakt het natuurlijk veeeel lastiger. En aangezien ik een alleenstaande ouder-uitkering heb kan mijn vriend niet bij mij in wonen. Dan komen we niet meer rond.
    Aangezien ik niet de hele zwangerschap alleen wil wonen moet ik nu toch echt met spoed wat hebben.

13. BellNoor

BellNoor Lid

9 aug 2008
    70
    0
    0
    Lerares
    Groningen
    Ook goeiemorgen allemaal!
    Hier ook een zoon die om half 7 dacht laat ik die moeder van mij pesten door hard te gaan schreeuwen dan mag ik bij haar en papa in bed! :p
    Gelukkig sliep hij nog tot 8 uur dus dat was dan wel weer prettig :D

Alieke; ik werk van maandag tot donderdag. Vrijdags heb ik vrij! Heerlijk zo'n lang weekend. Maandags en donderdags gaat Mats naar de creche, dinsdag is Ralph thuis en op woensdag gaat hij naar zijn ouders. Mijn ouders wonen in de achterhoek dus die kunnen niet oppassen helaas. Maar ik ben wel blij met mijn schoonouders :D Ze doen heel veel voor ons!
    Ik zit eraan te denken om 1 dag minder te gaan werken. Dat ik op donderdag ook thuis ben straks. Met twee heb je alleen maar meer werk en ik wil er ook voor mijn kinderen zijn! Hoeveel dagen werk jij dan? En gaat het nog veranderen nu er een tweede aankomt :)

Nikske; ik zou inderdaad ook voor het ziekenhuis kiezen na zo'n operatie! Moet vast heftig geweest zijn!

aanmelden verloskundige; ik ga vanochtend even bellen. Bij de eerste heb ik ook rond de 5de week gebeld!

Moeders voor moeders; Ik heb me daar al voor aangemeld. Bij mij komen ze 13 augustus langs. Ben benieuwd!

Ik denk hier dat ik een meid krijg! De zwangerschap is zo anders als de eerste! Ralph hier is er in ieder geval van overtuigd! :p

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ga me ook aanmelden voor moeders voor moeders.
    Aangezien ik zelf die medicatie nodig heb gehad om zwanger te worden, zou het wel erg oneerlijk zijn als ik het andere vrouwen dan niet gun!

BellNoor: wat fijn dat je zo'n lieve schoonouders hebt. Ik heb dat geluk ook :D Ik ga na de bevalling 3 dagen werken, en met oppas zal de kleine hier ook naar schoonouders en ouders gaan.
    Gelukkig is mijn vriend over het algemeen veel thuis omdat hij in diensten werkt. Dus de kleine hoeft steeds maar halve daagjes weg :)

xxx

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @moeders voor moeders; ik twijfel nog, heb het de 1e keer wel gedaan en denk dat ik het nu ook wel weer ga doen. MOet nog wel bellen, maar eest op vakantie volgende week denk ik

@BellNoor; ik werk ook van maandag t/m donderdag. En ga dit ook zeker blijven doen. Mijn man is thuis op maandag en dinsdag (hij werkt 4 dagen, ook de zaterdag altijd) op woensdag en donderdag is Danqiue op kdv en op vrijdag zijn we thuis. Gaan we altijd knuffelzwemmen, maar weet nog niet zo goed hoe ik dat straks moet organiseren. BellNoor; je ouders in de achterhoek? Ik werk in de achterhoek en woon in Twente

Pino; nog maar eens test gedaan dus; dat ga i kniet doen. Ben nu zwanger en zolang ik geen bloedverlies heb zal ik zwanger zijn ga ik maa rvanuit!

Hier een dochter die vannacht maar 1x wakker is geworden. De afgelopen dagen was ze al 2 nachten wakker en waarom weet ik dus niet. Gelukkig vannacht alleen om half 1 en daarna lekker geslapen tot ruim half 9, heerlijk!

Wij gaan naar mijn oduers; die zijn 38 jaar getrouwd vandaag!

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Mvm Ik ga mij vandaag even aanmelden, heb het bij de eerste ook gedaan en gezien de MMM wil ik het nu weer doen! Vind het wel stinken maar goed alle beetjes helpen!

Ik werk maandag dinsdag en donderdag van 08.00-18.00uur en vrijdag van 08.00-13.00 uur, op maandag is mijn man thuis, op dinsdag en donderdsg past mijn schoonmoeder op , woensdag ben ik zelf vrijdag ochtend zijn mijn ouders bij ons!

17. BellNoor

BellNoor Lid

9 aug 2008
    70
    0
    0
    Lerares
    Groningen
    @Alieke; Wat leuk, Ik ben opgegroeid in het plaatsje Neede. Weet niet of je dat wat zegt? Op vakantie heb ik Ralph leren kennen en nadat ik Onderwijsassistente heb gestudeerd heb ik besloten om op kamers te gaan in Groningen zodat ik daar de pabo kon volgen en bij Ralph kon zijn. En het resultaat zie je hier, ik woon er nog steeds, getrouwd, een zoon en een kleine op komst :p
    Heel veel plezier vandaag op de trouwdag van je ouders! Gefeliciteerd :D

@Nikske; Ja schoonouders zijn handig he. Ik heb vriendinnen die niet zulke geweldige schoonouders hebben. Een vriendin heeft zelfs geen contact met haar schoonouders helaas.

Hebben jullie allemaal leuke schoonouders?

Zoo ik ga even boodschappen doen en daarna poetsen hier!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik werk helaas niet, ben op zoek naar een fulltime baan. Oppas heb ik niet dus mijn dochter gaat al naar het kdv.

De hele tijd heb ik negatieve reacties gehad op sollicitaties, maar vanmorgen gebeld voor een functie bij de belastingdienst en nog voor 2 andere functies.. Vanmiddag een gesprek bij het uwv werkbedrijf en morgen sollicitatie bij de belastingdienst.
    Spannend!

Zouden jullie bij de sollicitatie al zeggen dat je zwanger bent? Als jullie in mijn situatie zouden zitten?

Ik heb de baan echt nodig, want zonder baan kan mijn vriend niet bij mij in wonen.

19. BellNoor

BellNoor Lid

9 aug 2008
    70
    0
    0
    Lerares
    Groningen
    Nee pino, zou ik niet doen! Komen ze later wel achter toch. Misschien is dat dan de reden dat ze je niet aannemen! Ik zou het nog even voor me houden!
    Succes meid! Zet hem op

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

OK, bij het uwv werbedrijf ook? Er is een kans dat mijn contactpersoon het gaat zeggen...

Deel Deze Pagina