Cmv, hopelijk gaat het allemaal goed op je werk vandaag! Kipkip, welkom! Leuk we zijn dezelfde dag uitgerekend! Bailey, vanaf ongeveer halverwege mn vorige zwangerschap had ik een heel berevelletje op mn buik hihi, geniet er nog maar ff van dat het nu schattig is (al hoef jij dat helemaal niet te krijgen natuurlijk!) Jamejozie, ik hoop het ook! Hoe is het nu met jou? @geld, nee geen geldzorgen, het komt vast allemaal wel goed. Een kindje is vaak ook zo duur als je het zelf maakt! @ ego, vandaag lekker een dagje thuis met dochterlief, heerlijk!
Seertje, dat klinkt lekker zeg. Zou zo met je willen ruilen Hier is het weer zo somber dat ik er zelf ook somber van word... Pfff nog even en dan heb ik ook vakantie @ Geld zorgen: hier geen last van. Vriendlief wel, want hij doet nu 4 sporten en vind het nogal vervelend om daar 2 stuks van op te geven haha. Nee maar over het algemeen hebben we alles goed berekend voordat we eraan begonnen. Nu gaan we ook 1x per week uiteten en naar de bios. Nou dat doe je al niet als je een kleintje hebt, dat spaart al veel geld uit. Verder kun je allerlei tegemoetkomingen aanvragen, en ook babyvoeding enzovoorts kun je zo duur maken als je wilt! Ik zou me er dus niet te druk om maken. Mijn opa&oma hebben vroeger 16 kinderen groot gebracht, als hun het kunnen dan kunnen wij het ook xxx
hier dalijk eerste keer werken sinds misselijkheid hoogtij viert. zie er al een berg tegenop. maargoed denk ik de hele tijd aan mijn misselijkheid, sta ik echt te kokhalzen, dus moet er gewoon niet aan denken... anders meld ik me gewoon ziek... wat wil ik anders he @geldzorgen, komt allemaal wel goed @nieuwen: welkom!!!!!! @rest: sorry weet het even niet meer
Goede morgen dames, @seertje dat klinkt echt heel lekker, als t goed is gaan wij volgende week! @jamejozie, wat lief dat je hier nog ff komt kijken , t zal niet meevallen denk ik @FB1984, geldzorgen gelukkig niet, maar mn vriend heeft nu wel een andere baan en verdiend wat minder dus das wel een beetje wennen. Maar ach nu is hij wel vaker thuis en dat is voor hem en onze zoon wel zo leuk. @cvm, sterkte meid bij mij begonnen de kwaaltjes in week 6 @kipkip, welkom! das leuk precies 2 jaar, wij hebben over onze eerst ook 2,5 jaar gedaan en de 2e was binnen 2 maanden! en deze was eigenlijk nog niet eens gepland haha, maar wel heel gewenst hoor!! @nikske, 4 sporten pfoe ik ben al moe als ik er aan denk heeft ie nog wel tijd voor jou? of sport jij ook zoveel? @all hier alles rustig ff een vraag aan de dames die al een kindje hebben wij gaan volgende week naar italie met de auto hebben jullie nog tips voor deze lange autorit met een dreumes?
Goedemorgen Kletstantes!!(hahah) Hier alles goed op de bekende kwaaltjes na,maar ik hoef gelukkig ook nog maar alleen volgende week te werken en dan eindelijk vakantie en zag dat ik niet de enigste ben. Verder nog steeds een raar gevoel in me buik niet misselijk maar ook niet helemaal lekker... Over de autoreis: wij moeten straks ook meer dan 2 uur rijden(niet zover als jullie) en we nemen gewoon wat dingen mee die rens leuk vind zoals een tekenbord en stickers voor op het raam die je er ook weer af kunt halen verder wat leuke cd's voor hem en we kopen wat nieuws voor hem. Ook gaan we nog een keer naar plopsa de panne iemand ervaring mee? @ Nieuwe welkom hier en gefeliciteerd!
Violet: ik heb me trouwens verrekend, hij doet aan 5 sporten Ijshockey, wielrennen, trialfietsen, fitness & hard lopen. En ik ik doe niets Hij sport voor ons twee, haha!! Loepie: van brunssum naar enschede, dat is een heel eind!! Mijn zusje is laatst verhuisd van Limburg naar Zeeland. Vind het nog steeds wennen dat ze niet meer zo dichtbij woont.... Heb jij er geen moeite mee gehad?? xxx
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht. 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv, 1 april 2011 *Seertje, 1e kindje, thuis, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fles, jongen 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, denk meisje 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *FB1984, 1e kindje, ziekenhuis?, fles? - Ik denk meisje, vriend weet zeker: jongen! *Touwtje, 1e kindje, thuis, BV 6 april 2011 *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV *Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen *Janneke G, 2e kindje, ?, ? 8 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles, meisje *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles *Loepie, 1e kindje, thuis, BV *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv hopelijk, jongetje *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 10 april 2011 *Lindanna, 1e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje *MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv, jongen *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, BV, ?? 12 april 2011 *Pino2, 2e kindje, thuis, BV, denk nu toch een meisje! 13 april 2011 *cvm1985, 1e kindje (derde voor vriend), thuis, BV, meisje 14 april 2011 *Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen 15 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis , BV (hoop ik) , manlief denkt jongen ik denk meisje *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk kunstvoeding, denk meisje (man kan vast geen jongens maken) *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, BV, man geen idee, ik geen sterk vermoeden maar neig naar een jongetje, al maken wij alleen maar meisjes in de fam *Mama van Ray, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje,hopelijk thuis,BV,?? 21 april 2011 *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv, meisje 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, flesvoeding, geslacht geen idee 25 april 2011 * Odess, 2e kindje, thuis, bv * Kristel86, 2e kindje, ziekenhuis, bv Afspraken: 18-08 - Pino2 - 2e echo vk 19-08 - Lindanna - gyn + 1e echo 19-08 - FB1984 - gyn + hopelijk 1e echo 20-08 - Nikske - gyn + 1e echo 20-08 - Foeske - intake vk 23-08 - Enya- intake vk 1e echo 23-08 - Musty - gyn + 1e echo 24-08 - Delilah - vk + 1e echo 24-08 - Suus1982 - intake vk 24-08 - Julia6 - gyn + 1e echo 24-08 - Luckey - gyn + 2e echo 25-08 - BellNoor - intake vk + 1e echo 26-08 - Pebbie - intake vk 27-08 - Kelly1980 - gyn + 2de echo 27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo 27-08 - Loepie - intake vk 27-08 - Buddie - 1e echo 27-08 - Jojoki - 1e echo 27-08 - Flower83 - intake vk 30-08 - Foeske - moeders voor moeders 30-08 - Foeske - vk + 1e echo 30-08 - Star2 - gyn + 1e echo 30-08 - Bailey - Gyn + 1e echo 31-08 - Delilah - intake vk 31-08 - Jeetjejom - gyn + 1e echo (hoop ik) 31-08 - jojoki - intake vk 31-08 - Moetsyyy - gyn + 2de echo 02-09 - mimi1982 - 1e echo 02-09 - cvm1985 - intake vk + 1e echo 06-09 - Flower83 - 1e echo 07-09 - Nikske89 - intake vk + 2e echo 07-09 - titania - intake vk + 1e echo 07-09 - Sanne85 - intake vk + 1e echo 08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo 09-09 - Musty - gyn + 2de echo 10-09 - Angela - 1e echo 15-09 - Mama van Ray - 1e echo 23-09- mimi1982 - intake vk + 2de echo 01-10 - Musty - Neuroloog - ivm epilepsie *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 - 7w1d -Truusdemier - +/- 4 weken -RoSa2009 - 5w5d -Esje78 - 6w3d -Lautjep - 6w4d Even mijn echo voor vandaag toegevoegd en oude afspraken verwijderd.
FInanciele stress hier ook hoor. Nou ben ik ongepland zwanger geraakt, heb een tijdelijke uitzendbaan fulltime, ga 1 avond per week naar school, ga de schuldsarnering in en vriend heeft een leuke baan, maar verdiend geen vetpot. Al met al enorme financiele stress.
Hier niet meer zo misselijk als 2 dagen terug. Wel heeeeeel zenuwachtig voor de echo van vanmiddag. Mijn moeder gaat mee. Als het maar gegroeid is dan ben ik blij
hallo meiden! Ik ben terug uit Frankrijk! Dus weer wat vaker aanwezig! Ik heb een aantal vervelende en spannende berichten gelezen: meiden voor wie dat geldt sterkte!!! @Spataderen: ik heb er ook enorme aanleg voor, dus in mijn vorige zwangerschap steunkousen aan laten meten (ook tot over buik), maar ik heb ze maar amper aangehad, zelfs niet met werken (staand en lange dagen)en ik moet zeggen ik heb er niet 1 extra spatader aan overgehouden... Geluk? Ik weet het niet! De steunkousen liggen nu in ieder geval al weer klaar! @ziek/zwak/misselijk: hier helemaal nergens last van! Wat het ook weer erg eng maakt! Ik vertrouw er wel enorm op dat alles goed zit hoor, dat voel ik ook gewoon zo, dus ja dan zal dat ook wel toch! @eerste echo: ik heb dinsdag de intake bij de vk en dan wordt er ook een datum geprikt voor de echo! Van de ene kant wil ik hem zo snel mogelijk, maar van de andere kant liever pas tussen de 10 en 12 weken! Dan zie je echt al een minimensje en kunnen je daarna lekker genieten en uitkijken naar de 20 weken echo. Als ik de echo met 8 of 9 weken al heb, is het toch nog een weekje of 3 a 4 spannend en duurt het zo lang voordat je je kleintje weer kunt zien...ik twijfel dus nog even! Vorige keer bij maud had ik het geluk dat ik bij de eerste echo (10 wkn) een cyste op mijn eierstok had en die moesten ze in de gaten houden, dus kreeg ik met 12 weken weer een echo en dat was toch een behoorlijk verschil! @alle nieuwe meiden: welkom!!! gefeliciteerd en genietze!
@nikske haha ik sport ook niet meer hoor geen tijd en zin maar je vriend kan er wat hoor! 5 sporten pffff @pino, succes met je echo vanmiddag!!! @suus welkom terug jammer dat je de zon daar hebt gelaten haha
@pino: dat is echt luxe! Leuk joh! Heel veel plezier vanmiddag! ennuh, toch wel spannend he? Laat je wat weten?
@ Echo's: ik krijg er bij de gyn een met 7 weken, dan bij de VK een met 9,4 weken & daarna met 12 weken weer... Helemaal luxe dus Pino, geniet van je echo vanmiddag!!
Pino, heel veel plezier bij de echo vanmiddag! Kom je de foto's ook even showen? Kunnen we meegenieten Suus, welcome back! Mij werd vertelt dat de echo van 8 +1 wkn er zo goed uitzag dat de kans heel klein is dat het nog mis zou gaan, dus na die echo was ik al redelijk relaxed. Maar zou dit keer inderdaad bijna een nekplooimeting laten doen om mini nog maar een keer te kunnen bekijken
goede morgen Allereerst Lies gefeliciteerd en welkom!!! @ slapen; ik ben doodmoe, slaap gelukkig wel zo, en 's middags (zo dadelijk dus) ga ik ook slapen, alleen heb ik wel steeds last van verschrikkelijke nachtmerries, dat ik mijn dochtertje zie sterven en vechten ertegen, met een angstige blik kijkt ze me dan recht aan, en ik word dan echt huilen en zwaar verdrietig wakker en dat koppie blijft zo voor mijn ogen hangen dan! Dus soms WIL ik niet eens gaan slapen, bang voor weer zo'n rotdroom! Dat had ik de vorige keer echt niet! Verder gaat het hier nog steeds goed qua misselijkheid gelukkig. Mijn schildklierwaarden waren gewoon goed gelukkig, die uitslag kreeg ik gisteren! Vrijdag naar de VK, ben zo benieuwd! Fijne dag allemaal ps voor degene die zich zorgen maken over financiën, er is een heel handig boekje dat heet "consuminderen met kinderen" is niet duur en heel handig!
@Echo's, bij mijn dochter woonde ik in Tilburg. Daar mocht ik bij de gyn een echo laten maken met 8w4d en toen met 12 w bij de vk. Dat vond ik al luxe Nu met 5w1d, 6w1d en als er nou geen hartje te zien is misschien volgende week weer 1, met 9 weken en met 12 weken. Vorige keer heb ik geen foto meegekregen, hopelijk vandaag wel. Dan zal ik hem showen zodra ik internet heb. Dat heb ik nog steeds niet namelijk!
Hey ladies, Even een laatste berichtje van mij. Gisteren bij de Vk geweest en besloten geen echo te doen. Heb vrijdag het vruchtje in m'n handen gehad en het was al duidelijk herkenbaar. Weet dus zeker dat het eruit is. Echo was niet noodzakelijk en kan ik alsnog doen, mocht ik niet binnen 6 weken weer een cyclus hebben. Heb dus besloten om de echo uit te stellen en pas te doen als er weer een kindje in m'n buik zit (tenzij eerder noodzakelijk, maar daar ga ik niet vanuit). We hebben het vruchtje in een mooi doosje gedaan en begraven in de tuin. Nu kunnen we het af gaan sluiten en verwerken. Jullie allemaal nog een hele mooie zwangerschap!
Ow Esje wat moet dat heftig zijn geweest zeg om je vruchtje zo herkenbaar in je handen te hebben. Maar jullie hebben het wel ontzettend mooi afgesloten zeg!! heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuff