Ik zou wel zeggen dat je het nog stil wil houden! Omdat het nog erg pril is. Weet niet of je het daar vertelt hebt, want als je eenmaal werk hebt hebben zij niets meer met jou te maken! Ik zou het nog even voor me houden en pas met 12 weken zeggen ofzo..
Goedemiddag dames, Ik wil me hier ook aanmelden. Ik heb maandagavond getest en hij was kei positief het kruisje kwam na 2 seconden al tevoorschijn nog niet verwacht maar zeker heel welkom! Dit word onze tweede kleine ik ben in maart 2008 bevallen van een zoontje. Ondanks dat ik wat krampjes in mijn buik heb voel ik me nog niet echt zwanger. Verder alles goed hier. Baal alleen ik zit alleen op het werk en de aankomende 2 weken ook nog dus moet alles alleen doen inclusief het zware werk....
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? 29 maart 2011 Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 Pino02, 2e kindje, thuis, ? 1 april 2011 Seertje, 1e kindje, ?, bv 2 april 2011 BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles 4 april 2011 Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles 7 april 2011 Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV 8 april 2011 Niksks89, 1e kindje, heb de lijst aangepast ik ga BV voeding geven!Noamy heeft 1 jaar BV gehad het was niet altijd makkelijk, de dipjes waren er genoeg, de kolfopbrengst was heel slecht, ook de kloven aan het begin maar wat was het leuk!!!dus ik ga er weer helemaal voor
Buddy welkom hier pas je een beetje op met het zware werk?? Ik ga morgen ook nog een testje doen want heb er nog 1 liggen. Vrijdagavond komt moeders voor moeders, ik heb dit de vorige zwangerschap ook gedaan. Ik vind het erg belangrijk hier aan mee te doen ik was zo zwanger en al die stellen die in de medische molen gaan hebben dit medicijn hard nodig... Pino jemig ook nog opzoek naar een baan nu dat zal niet makkelijk zijn, wat voor baan heeft je interesse? ik heb ook nog bergen met meiden kleding ook wel een doos of 4 volgens manlief wordt het weer een meid hier ook vermoeid en met vlagen misselijk, ook erg druk met de verhuizing wat gaat daar een tijd in zitten. maar als ik 12 weken ben zitten we als het goed is in onze nieuwe woning.
Enya, voorkeur voor administratief werk, maar heb nog geen opleiding. Doe een avondopleiding financieel administratief medewerker. Verhuizen moet ik hier ook. Ik woon nu op kamers met mijn dochter, mijn vriend woont ik hetzelfde huis. Nu heb ik een apartement, afgelopen maandag de sleutels gehad. Maar het wachten is op de bijzondere bijstand.
Pino: mag ik vragen waarom jij geen goed gevoel hebt bij MvM ?? En met welke reden gaat jou kindje naar het KDV als je niet werkt?? (sorry ben niet nieuwsgierig, wil gewoon graag alles weten en wil jullie natuurlijk een beetje leren kennen) Ik zou bij de sollicitatie nog niet aangeven dat je zwanger bent. Ik denk niet dat je dan een eerlijke kans krijgt BellNoor: die rugoperatie was inderdaad nogal heftig. Maar vooral ook omdat ik een dubbele kans heb op een kindje met een open ruggetje. Het eerste vk bezoek wat je normaal hebt dat heb ik ook nog bij de gyn. En daarna mag ik kiezen of ik onder controle wil bij de vk of bij de gyn. Ik twijfel nog! Aangezien ik een verdubbelde kans heb op een kindje met een open ruggetje lijkt de gyn me ook wel handig. Maar een vk is weer beter te bereiken met avondspreekuren enzo... Ik weet dus nog niet wat ik daarmee wil!! Alieke: gefeliciteerd met je ouders!!! Buddy: gefeliciteerd meid !! Wel balen van je werk inderdaad. Wat doe je voor werk? Enya: wat een mooie lijst heb je ervan gemaakt Seertje: Meis volgens mij zijn wij de enige die onze eerste verwachten Samen vanuit het MMM topic hierheen Hier: echt onwijze rugpijn, verder alleen zo nu en dan kleine krampjes in mijn buik. Nu nog werken tot half 6. Komend weekend gaan we lekker een weekend naar Zeeland, mijn zusje woont daar en ik kan niet wachten om haar weer te zien.
Even snel, Ninske, van moeder voor moeders is echt een gevoel, kan het niet uitleggen. Mijn dochter gaat sinds kort naar het kdv omdat ik, ivm de belastingdienst, 8 weken van te voren aan moest melden. En als ik een baan zou hebben en ik zou zeggen, ja ik kan over 8 weken beginnen dan vallen de meeste al af. DUs vandaar eerst aangemeld. Ze gaat nu 3 dagen, per 1 aug 5, maar hoop dan wel werk te hebben aan de sollicitaties te zien. Maar ik hou haar nu nog veel thuis hoor, alleen niet als ik ga solliciteren via bgesprekken of internet ofzo... dan kan ik even goed doorwerken. Nu snel op gesprek!
Hoi, Bedankt voor de felicitaties. Tja mijn werk... hoe ga ik dat uitleggen ik ga het proberen: Ik werk op een terrein waar gehandicapten mensen wonen. Daar hebben ze een huiswinkeltje met van alles: wat lekkers,schoonmaakmiddelen.shampoo,etenswaar enz enz. Ik werk dus in het winkeltje maar ik moet dus ook dozen met schoonmaakmiddel of wasmiddel tillen en op zich vind ik dat niet erg,maar mijn collega heeft volgende week vakantie en wegens onderbezetting ga ik het alleen doen(zelf aangegeven dat ik het kon) maar wist nog niet dat ik zo vlug zwanger zou zijn. We zijn in juni gestopt met de pil... En ik heb al een keer een miskraam gehad en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Verder heb ik al een afspraak gemaakt met de verloskundige en ik kan maandagavond al terrecht. Ik hoop dat ik thuis mag bevallen en ik ga weer de fles geven. (sorry dat ik het zo even doe,maar krijg de lijst niet)
Buddy; Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap? Wanneer ben je uitgerekent? Het is je tweede zag ik je hebt al een zoon? Nikske; Ik weet niet wat ik zou doen. Kan je niet beide? Dat als er wat is verloskundige komt en dat je daarna gelijk naar het zk huis door kan naar je eigen gynacoloog als er iets mis mocht zijn met de baby? Doe het maar rustig aan met je rugpijn! Pino; Hoe ging je solicitatie?
Buddy: Die dozen tillen is inderdaad zwaar. Probeer dat anders maar zo min mogelijk te doen, of misschien de doos open maken en stuk voor stuk tillen?? Ik kan me voorstellen dat je niet nog een miskraam wilt meemaken en dat je bezorgd bent, maar ik denk dat je dat in elk beroep houd. Ik had dat vanochtend nog. Moest een doos met printerpapier halen in de winkel, die dozen zijn ook loei zwaar. Wel fijn trouwens dat je zo snel weer zwanger was!!! Lekker genieten nu xxx
Ik ben weer terug. Het ging goed, ik hoor snel wat. Het betreft een BBL opleiding plus een baan bij de thuiszorg/consultatiebureau e.d. als juridisch medewerker personeelszaken. Hopelijk hoor ik snel wat!
*mermaid breekt even in* Jeetje meiden....een April 2011 mama's topic alweer . Het lijkt wel gisteren dat ik een positieve test had en uitrekende dat ik April 2010 zou gaan bevallen. En nu is mijn kleine mupje alweer 3 maanden!! De tijd gaat echt rete-snel, dus geniet allemaal lekker van jullie zwangerschap. *en breekt weer uit*
dit word inderdaad mijn tweede kindje. Mijn zoontje is alweer 2,5 jaar. Gaat inderdaad snel. Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben omdat ik voor mijn laatste ongestelheid tussen tijdse bloedingen had,maar waarschijnlijk 2 of 3 april. Tja en over mijn werk ik kan het inderdaad wel 1 voor 1 doen,maar als een klant een door wil met 6 flessen wasmiddel of het voorbeeld wat je zelf zegt een doos met 5 pakken printpapier dan gaat dat een beetje moeilijk,maar ik kijk wel uit hoe ik til. Dan maar alle kracht uit me armen en proberen me buik te ontlasten. Zijn er verder nog meer meiden met weinig zwangerschapskwaaltjes???
Ik heb ook bijna geen kwaaltjes, alleen rugpijn en soms lichte krampjes. Ben niet misselijk, chagrijnig of meer vermoeid dan normaal. Daardoor voel ik me ook nog niet super zwanger denk ik... Maar goed van de andere kant is het wel een lekkere start xxx
hier al wel wat symptomen maar het is vandaag beter dan gister! Jee Niske meer kans op een open ruggetje ik hoop dat jullie een gezond kindje krijgen...en kan me voorstellen dat je dan liever bij de gyn blijft lopen. Pino hopelijk pakt je sollicitatie positief uit! Buddy gewoon niet teveel gewicht in 1 x en alles in stapjes....ik werk met meervoudig gehandicapten dus is lichamelijk ook erg zwaar. Vorige keer redde ik het tot 28 weken toen was is af...had ook bekkeninstabiliteit.