februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    #1 michele25, 26 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2010
    hey, wie is net als ik in februari uitgerekend..
    ik 2 feb..schat ik zo, nog definitieve afwachten..;)

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi Hoi,

Als alles goed blijft gaan wordt ik ook weer mama. Dit keer dus een februari mama. Afgelopen december is mijn mooie dochter Amy geboren en dit wordt ons tweede wondertje.
    Het is ietsje eerder dan gepland gekomen, maar we kunnen er alleen maar blij mee zijn.
    Als alles na zondag nog steeds in orde is verklaar ik mezelf officieel zwanger, ben 5 februari uitgerekend.

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wouw Februari alweer :D.

Gefeliciteerd Meiden!!

Collo; Fijn hoor zo lekker op elkaar hebben ze tenminste wat aan elkaar :D

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Wauw februari mama´s al weer :D
    Van harte gefeliciteerd!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje wat gaat die tijd snel zeg. Vorigjaar was ik een trouwe fan van februari mama's 2010. Die kleine is alweer bijna 4 maanden:D.

Geniet van jullie zwangerschap meiden!

6. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden

Ik kom ook bij jullie. Heb met de pinksteren positief getest. Mijn datum is denk ik 4 februari. Maar ja dat is afwachten he tot die speciale dag voor de echo.
    Ik heb al een jochie van 2 1/2 jaar. heb net een t shirt besteld met op de voorkant..ik ben stoer en de achterkant:want ik word een grote broer. Ja wel wat snel he, maar dat enthousistme kennen jullie vast..
    Ik voel me wel zwanger met van alle kwaaltjes een beetje maar als het zo blijft vind ik het te handelen. Hoe is het bij jullie, hoe voelen jullie je. Leuk zo'n cluppie om te volgen, maar hopen dat we deze spannende weken ook goed doorkomen met ons wondertje in onze buik. Het is voor mij nog wat ongeloofwaardig, zou elke dag wel willen testen
    Straks als je buik gaat groeien wordt het wel echt he?

Nou tot het volgende bericht succes allemaal.

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey zwangere mama's, wat voelde ik me gelukkig toen ik erachter kwam gisteren. we kunnen het nog niet geloven, en zo leuk om hier in dit topic meiden te leren kennen die gelijk met mij lopen kwa zwangerschap ben reuze benieuwd hoe het ons zal vergaan allemaal.

ik las net over t 'shirts. en ik heb al 2 heerlijke boys rondlopen. en heb voor hun vorige maand ook 2 shirtjes besteld met stoer ik word grote broer. enkeld dan heel de tekst op de voorkant. dus as zaterdag gaan wij het mijn schoonouders vertellen. en kijken of ze het shirtje opvallen. lol:D

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ga maandag testen dus misschien sluit ik me volgende week wel bij jullie aan.
    Heb nog niet echt zwschapkwaaltjes, maar wel heb ik last van maagzuur (vooral savonds in bed en als ik net gegeten heb), heb een soort ongipijn en af en toe steekjes/kriebels in mijn onderbuik. Een zwaar gevoel in mijn baarmoeder en een erg opgezette onderbuik. Vanmorgen en vorig weekend moest ik uit het niks kokhalzen..
    Nog een paar dagen wachten dus... pfff vind het wel weer spannend hoor, heb al een dochter van bijna 3.
    Heb er deze maand wel een goed gevoel bij.. anders als de vorige rondes iig.

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik ga heel hard voor je duimen peetjuh!!!!

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Thanxx :D

Hoe voel je je? Heb je al last van kwaaltjes?

Ik zag dat je pendel van astriddi uit is gekomen, ik hoop dat mijn pendels ook uitkomen heb er 3 voor deze maand hahaha.

11. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    Dag Dames,

Ook ik ben in februari 2011 uitgerekend, 4 februari als het goed is.
    Ik heb gisteren een positieve test gepost en vanmorgen een iets duidelijkere. <-- met een mooi roze streepje.

Ik ben mama van drie jongens, de oudste is 12, de middelste is 7,5 en de jongste is 5,5.
    Het is dus alweer een tijdje geleden dat ik zwanger ben geweest.
    Alleen wat moeheid en duizelig zo nu en dan. En continu een hongergevoel maar ik ben eigenlijk niet zo'n grote eter.

Ik hoop dat jullie allemaal van een fijne zwangerschap kunnen genieten, tot spreeks hier.

Groetjes Oumanouar

12. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Iedereen gefeliciteerd!

En bij deze meld ik me ook aan. Als alles goed gaat (en de calculator klopt :D) ben ik ook op 4 februari 2011 uitgerekend!

Ik ben 23 en dit wordt ons eerste kindje :)

13. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    @Maryam: Gefeliciteerd, je bent op dezelfde datum uitgerekend, grappig. Er zijn er volgens mij meer hier die uitgerekend zijn op 04-02-2011.

Ik ben trouwens 32...

groetjes Oumanouar

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    he dames
    Zullen we maar een lijstje aanmaken wat iedereen aan kan vullen:

Uitgerekende datum - Naam - leeftijd - 1/2/3/4e? - BV/KV - plaats bevalling - geslacht

5 februari - Collo003 - 32 jaar - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - ?

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    maryam
    Spannend eerste kindje! Tweede ook spannend, maar toch anders dan de eerste.

Oumanouar
    Aparte naam, is het je echte naam? Ga ik natuurlijk nooit onthouden...:D

16. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!! Gefeliciteerd iedereen!!

Heb ook met pinksteren positief getest, helemaal onverwacht! Het gekke is dat deze site zegt dat ik 31 januari uitgerekend ben, maar alle andere sites 1 februari. Dit laatste klopt ook als ik mijn banner met die van jullie vergelijk, dus 1 februari it is ;)

Heb al twee prachtige dochters van 2 en 3 jaar oud!

17. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    @collo003 Oumanouar is niet mijn echte naam, betekent moeder van Anouar<--mijn eerste...

4 februari 2011- Oumanouar- 32 - 4e kindje - BV - liefst thuis- geslacht=?

zo mijn rijtje opgeschreven, wie volgt?

groetjes Oumanouar

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Uitgerekende datum - Naam - leeftijd - 1/2/3/4e? - BV/KV - plaats bevalling - geslacht

1 februari 2011 - Eltime - ? - 3e kindje - ? - ? - ?
    2 februari 2011 - Michele25 - ? - 3e kindje - ? - ? - ?
    4 februari 2011 - Oumanouar- 32 jaar - 4e kindje - BV - liefst thuis - ?
    4 februari 2011 - Waiting mommy - ? - 2e kindje? - ? - ? - ?
    5 februari 2011 - Collo003 - 32 jaar - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - ?

Anouar, Mooie naam. Is het Marokkaans? (of beledig ik nu weer iemand, ben altijd heel slecht in herkomst van namen (zegt mijn collega althans:D)

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    *** inbraak ***

Als februari 2010 mama wil ik jullie van harte feliciteren! Jeetje, wat gaat het hard, weet nog zo dat ik een positieve test had en nu is ze al 3,5 maand. Geniet van je zwangerschap!

*** uitbraak ***

20. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    @Collo003: Yep, het is een Marokkaanse naam, je spreekt het uit als Anoewar of op de snelle manier; Anwar<--maar dat klinkt zo hard vind ik.

Hij is dan een échte grote broer, handig, dan kan hij zo nu en dan oppassen als de baby wat groter is, hahaha;)

Ik ben vroeg mama geworden en ik vond mezelf te jong om helemaal geen kinderen meer te krijgen. Veel vriendinnen beginnen nu aan de eerste...

Groetjes Oumanouar of we kunnen het verkorten naar Oumi?

Deel Deze Pagina