19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje Mrs. Hair, heb jouw jaartal ff in 2011 veranderd, anders was je kindje wel veeeeuls te laat geboren, hihi
17 april 2011 stamperke (26)-2de kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje
10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje 17 april 2011 stamperke (26)-2de kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje @MamaMarije, ik heb jou nog even vooraan gezet! So far ben je de eerste!
hihi, georganiseerd hoor! daar had ik dan weer even niet bij stil gestaan... Nu maar hopen dat het ook die datum blijft, wie weet ben ik minder ver (of juist verder, we weten het nog niet precies!)
ach, tis misschien handiger om niet-georganiseerd te zijn met een baby... ik ben behoorlijk gestructureerd en hou erg van schema's..... geen fijne combi met een baby
jij ook gefeliciteerd natuurlijk!! Geweldig gevoel hè? Al kan ik het nog niet helemaal bevatten.. zo onwerkelijk allemaal.. De rit viel wel mee.. Was net begonnen bij de gyn met clomid..maar toen de zaadanalyse slecht uitviel moest ik weer stoppen dus heb het net een maandje geslikt.. ..We waren nu aan het wachten tot oktober..dan moest mijn vriend de 2de alles inleveren.. Volgens de gyn was de kans in de tussentijd 0.. had hij het even mis.... Ik heb gelukkig ook niet heel veel last.. Beetje misselijk af en toe, last van mijn darmen en hele gevoelige tepels.... liefs.
10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje 17 april 2011 stamperke (26)-2de kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 20 april 2011 - Fredje (28) - 1e kindje @ fredje: hebben jullie de gynaecoloog mooi gefopt! bijzonder hoor! zeker als de kansen volgens de gyn zo klein waren, sterk kindje!
Ter info voeg ik aan dit stukje toe dat je ook helemaal PIJNLOOS kunt zijn bij een bbz. Ik had helemaal nergens last van, 12 weken lang, behalve af en toe heftig bloedverlies. Ik zou bij bloedverlies altijd de VK inschakelen zodat die je in de gaten kan houden mocht het een miskraam/bbz/whatever zijn. Het hoéft niets te betekenen als de hoeveelheid bloed beperkt blijft. Maar dat je altijd allesoverheersende pijnen hebt bij een bbz is een fabeltje Een fabeltje waar helaas ook mijn ziekenhuis in geloofde. Bij mij kwam de pijn pas toen het al te laat was...
10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje 17 april 2011 - stamperke (26)-2de kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 20 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje
@ Banaantje: Goed om te weten! Wat naar dat het bij jou dan te lang heeft geduurd... Maar wel super dat je met één eierstok zo snel weer zwanger bent geworden!
Zal ik er dan nog maar een vraag ingooien? Hebben jullie al nagedacht over of je prenatale diagnostiek wilt laten uitvoeren? Wij gaan alleen voor de 20-weken echo, geen combinatietest, e.d.
@Fredje: Was het dan een lucky shot, of was het onderzoek niet goed/iets misgegaan..? Hoor je daar nog wat van?
@MamaMarije: Ben jij net zo druk als ik? Haha, ik zit op m'n werk, en maar lekker berichtjes te sturen Wij doen ook alleen 20weken echo. Andere testen zijn meer voor risicogroepen dacht ik, toch?
10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje 17 april 2011 - stamperke (26)-2de kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 20 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje 20 april 2011 - Banaantje81 (28 ) - 1e kindje
Hihi, mijn zoontje ligt op bed en het voordeel van thuisblijfmama zijn is dat je dan even zelf je tijd kunt indelen! Me loves de twee slaapjes!! Combinatietest is tegenwoordig heel normaal, maar daar zal je verloskundige je nog uitgebreid over informeren. Wij kiezen er niet voor omdat vanwege mijn leeftijd (nog redelijk jong) de kansen heel klein zijn en ik het eigenlijk ook niet wil weten van te voren. Noem het struisvogelpolitiek . Mocht ik dan een gehandicapt kindje krijgen, deal ik daarmee op het moment an sich, ik wil ons niet belasten met dusdanig moeilijke keuzes... en owja: als we dit (soms gevoelige) onderwerp aansnijden: Zullen we afspreken om elkaar om dit soort dingen niet te veroordelen/bekritiseren? Vraag om elkaars mening, maar respecteer deze en formuleer je reacties zorgvuldig. Het gaat nog wel eens mis hier op het forum , laten we het gezellig houden!!