10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje 15 april 2011 - Jeetjejom (26) - 2e kindje 15 april 2011 - Smyltje (25) - 1e kindje 16 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje 17 april 2011 - stamperke (26)-2de kindje 18 april 2011- MamavanJuul (27)- 2de kindje 18 april 2011- Sjanienu1 (24) - 2e kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 20 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje 20 april 2011 - Banaantje81 (28 ) - 1e kindje zeg, heb je me ere nu al uit gegooid?
weet trouwens niet wat ik nou ga doen. ik denk dat het toch niet echt fijn voelt om in zo'n over-de-kop-ding te gaan zitten als ik weet dat ik zwanger ben...
OOOH en mij een complex aanpraten he! Dat moet je nooit doen bij zwangere vrouwen, begon al bijna te huilen . Ik zou het ook niet doen die attractie.
@ smyltje: Ja, denk idd dat het uitmaakt welke attractie. Draaimolen lijkt me nog niet zo'n probleem, maar in weet ik wat voor zwaai-over-de-kop-je-gaat-er-van-over-je-nek-attractie , dat zou ik persoonlijk even laten eigenlijk. Misschien even overleggen met je vk/gyn? @ jeetjejom: je mening geven is helemaal prima hoor! Dat lijkt me ook de bedoeling van een forum. Alleen je leest hier op het forum heel regelmatig dat er oeverloze discussies gevoerd worden over héél persoonlijke dingen, waarbij geen mening gegeven wordt, maar iemands manier van denken/handelen echt veroordeeld wordt. Dat lijkt me niet wenselijk eigenlijk! Maar voor zover ik nu heb kunnen lezen ben je heel genuanceerd hoor . Gaat helemaal goed komen!
Hihi, sjanienu (hoe kom je bij die nickname trouwens), jij gebruikt je zwangerschap nu ook al als excuus? Ik roep het ook de hele dag tegen mijn vriend 'zwanger hé'... Ik wilde ook naar de kermis gaan dit weekend, weet iemand eigenlijk waaróm je niet in heftige attracties mag? Waarom is het slecht? Niet dat ik het van plan ben, want zo weeïg als ik me voel, zou ik na zo'n attractie m'n longen uit m'n lijf braken...
Ik ga sowieso nooit in die dingen, dus sorry, maar heb me er ook niet in verdiept. Kan me wel herinneren dat je vaker in de pretparken ziet staan dat zwangere vrouwen en mensen met hartklachten er niet in mogen, maar weet eigenlijk niet of er een grens is.....
MrsHair, wat die nickname betreft. Ik heet Jeanine en dat spreek je dus zo'n beetje uit als Sjanienu. Nou die naam was al bezet dus heb er maar een 1 achter gezet. Geen idee eigenlijk waarom het afgeraden wordt om in attracties te gaan. Wordt de beeb dol denk ik. Pfff, ik zit hier met een kind dat niet wilt slapen en ik heb knallende koppijn.
Weet niet, misschien is het gevoelsmatig? Lijkt me dat je in die heftige attracties ook vrij veel G-krachten op je lijf krijgt en ik weet niet of dat kwaad kan. Ik ben natuurlijk geen vk, maar in dit geval zou ik het zekere voor het onzekere nemen, eigenlijk, maar misschien ben ik een schijtluisje @ mrs hair: is de misselijkheid toegeslagen?
@ sjanienu: heeft die van jou daar ook last van? Hier is het de tweede dag op rij een drama met 's avonds slapen gaan!! Valt ook altijd op die dagen dat je er zelf ook ff doorheen zit he? sterkte meis!
@ MamaMarije, ja hier gaat het al weken prut s'avonds. Dan slaapt ie weer een paar avonden gelijk en dan is 'ie weer wakker tot 22.00uur. Laatst zelfs een keer tot 04.00uur. Maar hij heeft het op dit moment ook niet helemaal lekker zitten. Hij is met kiezen bezig en heeft daardoor waterdunne luiers met als gevolg luieruitslag en ik heb het idee dat hij oorontsteking heeft. Viel me straks op. Beide oren zijn vrij rood en hij zit er steeds aan. Morgenochtend gelijk maar even naar de huisarts. Arm ventje. Ik haal hem maar weer even naar beneden.
Ik snap hem Ik heb wat gevonden: Zwanger in de achtbaan In veel pretparken mag je niet in de achtbaan wanneer je zwanger bent. Waarom is dit, en in welke periode van de zwangerschap geldt dit? Moet je ook al uitkijken in de eerste maanden van de zwangerschap? Een achtbaan maakt rare bewegingen, dus degene die erin zitten ook. Zeker omdat de inzittenden schrikken. De stang die tegen je aan zit om je te beschermen zou eventueel te hard in je buik kunnen komen. Maar vaak hebben achtbanen armsteunen, hiervoor geldt dit niet. Het is dus meer het stootgevaar. Dit risico wordt groter naarmate je verder zwanger bent. Heb je geen buik, mag je gewoon overal in. Naar mate de buik groeit en dus in de weg gaat zitten, wordt het lastig. Waarom pretparken toch die bordjes plaatsen: dat heeft te maken met aansprakelijkheidstelling. Ze raden het liever af, voor het geval er toch onverhoopt iets mocht gebeuren. Je zou zelfs toegang tot de attractie geweigerd kunnen worden.
thanxx!! in theorie kan het dus, maar in praktijk geeft het me toch niet een fijn gevoel denk ik. dat wordt de zweef en een suikerspin hihi
@MamaMarije: Misselijk nog niet, weeïg gevoel, met vlagen. En in de auto word ik wel echt misselijk, laat staan in een attractie... @Sjanienu: Mijn stiefzoontje is zindelijk aan het worden 's nachts, en dat is ook een drama... Hij slaapt niet goed, omdat hij niet in bed wil plassen, en ik slaap niet goed omdat ik niet wil dat hij in bed plast, en vind dat ik uit mezelf wakker moet worden om hem op de wc te zetten... De wekker maakt zoveel lawaai 's nachts...