April 2011 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Owja, gyn ipv vk in jouw geval natuurlijk ;). Vind het heel jammer voor je dat je zo weinig vertrouwen hebt in je zwangerschap nu, maar ik kan het me ergens ook wel voorstellen. Je wil er nu niet teveel op rekenen, want stel nou dat het weer misgaat? (of begrijp ik je verkeerd?)

Fijn dat je wel een gyn. hebt waar je je goed bij voelt (overigens wel vreemd dat al die andere gyns die bbz niet hebben opgemerkt!). Ik kan je wel proberen op te beuren, maar dat heeft niet zoveel zin denk ik.

Ik denk dat je het gewoon de tijd moet geven. Zeker weten doe je het namelijk nooit en niemand kan je 100% beloven dat het nu wél goed gaat. Laat de tijd over je heen komen en wacht het maar gewoon af. Je zult zien, als de 1e 3 maanden voorbij zijn, dat het langzaam echt wordt en dat je het met de wereld kunt delen.

een virtuele knuffel voor jou! :D

2. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!! Dat stelt me echt alweer gerust!! Bedankt mamamarije voor de uitgebreide tips.. ben er echt ontzettend mee geholpen..

liefs..

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh meid, wat erg om te lezen dat je nu zo weinig vertrouwen hebt!! Is moeilijk hè om de angsten naast je neer te leggen.. Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan..maar probeer positief denken!! Voor je het weet zijn die 12 weken voorbij en kun je echt gaan genieten en het van de daken schreeuwen!! ;)..

liefs..

4. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    MamaMarije: Bedankt voor je lieve reactie, ja, het komt allemaal daardoor. Toen ik afspraak voor 2 sept wilde maken bij diezelfde gyneacoloog probeerde die telefoniste me WEER bij een andere te zetten (en ik ken ze inmiddels bijna allemaal) dus ik heb haar ff heel duidelijk gemaakt dat ik daar echt niet op zat te wachten. Mijn man was redelijk woest, die stond op het punt om het ziekenhuis te bellen met de mededeling 'dat zij door fouten bijna zijn vrouw hadden laten doodgaan, dus dat zij het mochten regelen om een afspraak bij de enige goeie gyn te krijgen'. Het heeft op hem blijkbaar ook nogal indruk gemaakt...

Ja psies het is echt het gevoel van...'ik ga me nu niet verheugen op deze zwangerschap want als het weer misgaat zit ik weer in een diep dal'. Denk dat dit een vorm van zelfbescherming is. Maarrrrr bij vlagen voel ik af en toe wel alweer die roze wolk voorbij komen drijven!

Tijd heelt alle wonden...letterlijk en figuurlijk dus het is een kwestie van tijd en ook ik zit weer op die roze wolk :D

Een dikke virtuele knuf terug

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb nog (bijna) niets meegemaakt om geen vertrouwen te hebben... In de 1e ronde een miskraam, maar toen heb ik mijn eisprong gehad 3 dagen nadat mijn spiraaltje verwijderd was, en voor mijn gevoel hangt het toch met elkaar samen.

Maar een roze wolk, daar zit ik ook nog niet op hoor. Elk krampje wordt geanalyseerd, maar ook alles wat ik niet heb... Elke keer als ik me een beetje weeïg voel, word ik blij... Vandaag doen mijn borsten wat minder zeer, en dan zit ik dus de hele tijd aan m'n tepels te voelen of die nog wel branderig zijn (gelukkig wel).

Gatverdamme (sorry voor het woord, maar zo voelt het), ik zal zó blij zijn als deze eerste onzekere periode voorbij is, en ik een beetje kan ontspannen.... Ik ben zó bang dat het mis zou gaan...

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Thanks fredje...ja ik hoop het ook...komt vast goed!

7. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gevoel herken ik heel goed! Ik heb dat precies het zelfde.. Voel me soms super blij en daarna gaat het ook weer helemaal weg.. gek hè? Voel ook elke ochtend aan mijn borsten om te checken of ze nog pijn doen...hahahaa.:D..Grappig hè? dat iemand zo blij kan zijn met pijnlijke borsten.. :D..

liefs..

8. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Oh Mrs Hair...jij bent dus ook nog niet helemaal rustig bij je zwangerschap? Het zal ongetwijfeld wel (deels) erbij horen vermoed ik, dat je in het begin onzeker bent. Er kan nog vanalles misgaan als het nog zo pril is (en in een later stadium trouwens ook, maar minder snel). Ik kan nu heel stoer tegen jou gaan zeggen: "Meid probeer het een btje van je af te zetten en geniet!" maar dat kan ik zelf dus ook niet ;) Dus uit mijn mond (of in dit geval: vingers) zal het niet zo geloofwaardig overkomen, hihi.

9. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Mijn boobs doen nog totaaaal geen pijn (helaas) maar bij mij kan ik het merken aan mijn hongergevoel. Jeutje ik vreet echt als een wolf, ik heb echt voortdurende honger en eet echt 2x zoveel dan normaal! Had ik maar zere boobs, dat was makkelijker, maar mijn boobs gingen bij de vorige zwangerschap pas in week 7 een beetje gevoelig worden.

Zijn jullie ook zo hongerig???

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    denk dat we maar een virtueel feestje moeten vieren als we allemaal over die 12 weken zijn:D

11. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ik ben voor!! :D

12. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Helemaal mee eens! Of een echt feestje, als we niet té ver uit elkaar wonen :D Kunnen we onze echofoto's en 12-weken buikjes live vergelijken :D

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, ook prima! maar denk dat dat wel lastig gaat worden. Ik woon bij Amsterdam in de buurt en jullie? Denk over heel Nl verspreid.

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
  15. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zo'n feestje maar we wonen volgens mij echt verspreid dan ja.. haha.. ik woon in Limburg..:D

16. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja beste wel!! Eet ook veel meer dan normaal!! Moet echt opletten want moet natuurlijk wel mijn bruidsjurk nog dicht krijgen..;)..

liefs..

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha, nee ik niet ik moet eten maar wil niet omdat ik misselijk ben. Ik ben 2 kilo afgevallen...

ja zie je, dat is echt moeilijk zoon echt feestje

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik ben misselijk en moet dus eten, maar ik wíl niet teveel eten, want ik moet mijn bruidsjurk ook nog dichtkrijgen! Als we gaan trouwen ben ik 12,5 week, ik vrees dat mijn buik dan wel echt te zien zal zijn...

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mrs Hair, Dat dat ik idd ook wel! Heb je je trouwjurk al?? Is toch prachtig zo'n klein buikje in een trouwjurk!!..:D..Of kan het niet bij je jurk? Kan ik me goed voorstellen hoor want bij mijn jurk zou het gek uitzien denk ik..;)..

liefs.

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb best wel een strakke jurk, tot over de heupen en daaronder wordt hij wijd. Maar ik denk persoonlijk dat het prachtig is, zo'n buikje in m'n jurk. En omdat hij zo strak is, zal ik er niet dikker uitzien, maar zal het echt duidelijk zijn wat voor buikje het is. Ik hoop alleen dat de jurk genoeg uitgenomen kan worden...

Deel Deze Pagina