April 2011 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    wat voor jurk heb jij dan?

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Herkenbaar, over het nog geen vertrouwen hebben. Na 2 miskramen heb ik er ook absoluut geen vertrouwen in. Probeer me er ook een beetje voor af te sluiten, maar dat zal wel een soort van zelfbescherming zijn.

Beide keren ging het al heel vroeg mis en dat punt ben ik nu al voorbij. Dus dat is positief en het voelt nu ook wel goed, maar toch......

3. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    De vraag is niet voor mij bedoeld, maar ik had een jurk die ingeregen werd. Daarmee kon die twee maten groter of kleiner worden gemaakt! Superhandig. Alleen toen was ik nog niet bezig met zwanger worden ;)

4. Maryloes

Waarschijnlijk kunnen ze de jurk nog wel iets uitlijnen. Toen ik trouwde was ik ook iets van 12 weken zwanger en de jurk zat uiteindelijk prima

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Kon je het bij jou goed zien?

6. Maryloes

Nou, als je nu de foto's terugkijkt dan zie je wel een lichte bolling, maar als je het niet had geweten was het niet opgevallen

7. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mrs Hair, denk idd dat het erg mooi is bij je jurk!! ik heb een topje met een rok zeg maar.. dus denk datt de verhoudingen dan helemaal weg zijn..;). Dat het topje te kort wordt door de buik zeg maar... Weet het ook niet hoor..moet je zien denk ik maar denk dat het bij jou erg mooi is..:D.. hoop dat het het genoeg kunnen uitnemen maar bij 12 weken zal het niet enorm zijn dus dat komt wel goed..;)..

liefs..

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Nee, komt vast wel goed.

Ik heb nú heel erg een buikje, en dat terwijl ik de afgelopen week zelfs wat ben afgevallen... Het zijn echt mijn darmen die opgeblazen zijn, of al wat plaats moeten maken denk ik...

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dat je darmen plaats moeten maken gaat beginnen. Heel gek, maar ik ben nu 6 weken maar ik denk echt dat mn buik iets opgezwollen is, ik vind m echt dikker dan anders, maar ja, na 6 weken, dat kan toch niet?

10. Maryloes

Ik heb er ook last van hoor, 's avonds moet al echt de knoop van de broek los. Fijn die darmen!:)

11. Maryloes

Dat je buik iets dikker is dan anders kan heel goed. Alleen is dat natuurlijk nog niet van de baby, maar zijn het je darmen die opzetten. Vooral 's avonds is dat vaak nog meer.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dan ben ik dus toch niet gek haha. Dank je

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hihi, en ook al zijn het je darmen, het ziet er wel echt als een zwangerschapsbuikje uit en dat is toch wel weer leuk :D

14. Maryloes

15. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

oh, ja erg he? die darmen? Hier heb ik er ook echt last van. Mijn buik was natuurlijk al wel iets slapper dan voorheen ;), maar ik kan hem nu echt niet meer fatsoenlijk inhouden. Heb dus ook al echt de positiekleding aan.... schaam schaam :)? Mijn gewone broeken zitten echt NIET meer lekker! Gelukkig had ik nog een hoop en is vandaag en nieuwe broek bezorgd! :D

@ trouwjurken: gewoon lekker vaak gaan passen! Het worden zo wel superbijzondere trouwdagen voor jullie allemaal zeg! Hoeveel weddings hebben we nou te gaan in het clubje? 3 ofzo? Mrs Hair, fredje, mamavanjuul? Kan het niet echt meer bijhouden, misschien ook een lijstje maken, hahahahaha

16. MamaMarije

en dat feestje: lijkt me supergezellig, maar idd vrij lastig plannen! locatie wordt waarschijnlijk een drama, om nog maar niet te spreken van een datum ;);)

17. Jeetjejom

Jeetjejom Actief lid

13 apr 2009
    158
    0
    0
    Gewoon, omdat we dat niet leuk vinden ivm alle cadeautjes die dan voor zo'n kleintje in 1x komen, verjaardag, sinterklaas, kerst.... Ik heb een neefje die op 2 januari jarig is en die vond dat zo niet leuk dat hij nooooit cadeautjes kreeg....

@Maryloes, dus dit weekend ben je bij mij in de buurt ;). Ik woon in de buurt van Maastricht, maar dan nog iets verder door naar het zuiden ;)

@trouwen, ik ben bij de vorige zwangerschap met 6 maanden getrouwd, dus voor mij geen huwelijk deze keer.

@namen, hebben wij al helemaal klaar! Maar ik twijfel nog wel hoor, denk alleen dat manlief me afschiet als ik wéér met iets anders kom. Ben al zo vaak veranderd, dus ben bang dat het hier maar bij blijft. Hoewel, als ik dé naam tegenkom ik natuurlijk best bereid ben weer te wisselen.

@ het vertellen, bij ons vertellen we het tegen iedereen na een goed echo. Ik weet gewoon dat als bepaalde mensen het weten het op Hyves komt te staan enzo en dan vertel ik het nog altijd liever zelf, ook op het werk. Ik heb toch collega's op Hyves erbij en dat is zo lullig als ze het dan op die manier te weten komen.

@ voorkeur, ik ben met ze allebei heel blij, maar stiekem zou ik het wel heel speciaal vinden als het een jongen wordt. Heb ik er van elk soort 1! Maar 2 meisjes lijkt me ook het toppunt hoor. En ik weet dat de meeste mannen een jongen zouden willen, maar ik weet zeker dat als je een meisje krijgt hij een week na de geboorte absoluut geen jongen meer wil. Ik zou je aanraden om het boek Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun voor hem te kopen. Iedereen trouwens, verplicht leesvoer voor de mannen! Vooral na een zwangerschap herken ik er heel veel in....

@fredje, die baby komt er heus niet uit hoor. Ik heb zelf geen persweeën gehad, maar volgens mij moet je veeeeel harder persen als je aan het bevallen wil, en dan is de weg al min of meer vrijgemaakt en dan wil de baby er zelf ook uit. Maar ik zou eerder idd overgaan op die zonnatura thee of Roosvicee Laxo.

@MoniqueP, dat lijkt me inderdaad zo vervelend om namen te verzinnen als je in het onderwijs zit, dan heb je al bij zoveel namen associaties.

En ondertussen hebben jullie het al over honderdduizend andere dingen gehad, maar dat is dan jammer maar helaas....
    Ik heb trouwens nog altijd geen pijnlijke borsten (misschien ietsjes branderige tepels, maar niet echt heul errug), geen hongergevoel, geen misselijkheid, geen vermoeidheid, enz, enz, heb alleen een heeeel klein buikje gekregen, maar manlief kon niet echt verschil zien, ik natuurlijk wel, dus vraag me soms uberhaupt af of ik wel zwanger ben. Heb gisteren nog met manlief een hele analyse erop losgelaten en volgens hem heb ik dat geluk gewoon. De vorige zwangerschap ben ik er pas met 8 weken achtergekomen en toen had ik plotsklaps wel alles, op de misselijkheid na (daarvoor ook gehad, maar geweten aan griepjes, winterdepressie, enz,enz) dus ik moet gewoon niet zo zeuren.
    BAM meteen hele pagina volgeplempt..

Oh ja, Fredje, ik woont trouwens ook in Limburg!

18. MamaMarije

hihi, jeetjejom: ik moet even grinniken over jouw manier van vertellen :D zo lekker down to earth...

verder moet ik even stoom afblazen... ik was zoooo toe aan even een kleine pauze tijdens het middagslaapje van mijn zoon... heb vandaag het huis gestofzuigd, badkamer schoongemaakt, koelkast gesopt, boodschappen gedaan, etc.... Waarom wil mijn zoontje dan vanmiddag maar een half uur slapen? En niet gewoon 1.45 uur zoals normaal :x:(:(...

pff, ga hem maar uit bed halen, dit heeft ook geen zin... wordt een pittige middag en natuurlijk is net vandaag mijn man laat thuis....

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey jeetjejom; Idd je hebt gelijk...zo'n baby valt er natuurlijk niet zomaar uit!! HAHA.. Op een of andere manier had ik dat gevoel gewoon! .:D..Maar na de adviezen en tips gaat het nu een stuk beter!! :D...

Heerlijk toch als je nergens last van heb.. Bij mij valt het ook wel mee hoor.. Heb wel kleine dingetjes maar niet heel erg.. beetje gevoelig tepels..en menstruatiepijnen maar dat laatste is vandaag al een stuk minder..we eet ik meer dan normaal..maar dat is misschien ook iets wat tussen mijn oren zit..haha.. Eet wel voornamelijk fruit anders kun je me na 3 maanden rollen..hahaha..

nou, limburg united dan haha:D...ik woon in Maastricht..jij??..

@voorkeur; ik kan niet steeds niet zeggen wat me meer aanspreekt.. Mijn zus heeft een jongen en een meisje en zou niet kunnen kiezen..Zijn zo'n lieverds.:).. het jongetje was wel een hele rustige baby en meisje daarintegen een heel stuk drukker en huilde meer maar dat ligt volgens mij niet echt aan het geslacht hè?..

liefs..

20. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Mamamarije, dan ben je flink bezig geweest! Heftig dagje voor je! ;)Sterkte ermee..

liefs..

Deel Deze Pagina