Even een reactie op de dingen die ik nog weet: @ kwaaltjes, hier ook nergens last van. Maar dat komt vast nog wel @ leeftijd tussen de 2 kinderen, het zal vast vrij heftig worden omdat er niet heel veel tussen die 2 van mij zit, maar het lijkt me zo leuk later. Het was ook een bewuste keuze. @ namen, we hebben ze voor allebei al, zowel de 1e als 2e namen. Maar ik twijfel er soms nog over. Moet ik gewoon niet doen!
Morgúh! Wat een prutnacht. Ryan heeft vannacht slecht geslapen. Hij heeft van 00.15u tot 03.00u liggen hoesten en zielig huilen erbij. Hij is weer strontverkouden.Bij elke niesbui (zo om de 5 min) komt er een dikke klodder snot uit z'n neus. Zo zielig. @ Jeetjejom, ik weet wat je bedoeld met die twijfels over de namen. Als je een leuke hebt dan ga je toch weer ook andere namen verzinnen. Maar de 1e ingeving is altijd goed he!
Hier was het ook raak vannacht...Juul begon om 1 uur te krijsen, om 3 uur weer....en was om 8 uur wakker....pfff! Lekker kort nachtje dus!
Wat vervelend dat jullie zo slecht geslapen hebben! Hier was het snikheet vannacht, dus ben veel te vroeg mijn bed uit.
Vermoeiend he? Ryan was om 07.15uur wakker. Och, hij is toch zo jengelig vanochtend. Hij heeft 't niet lekker zitten. Vanmiddag hebben we nog familiedag, maar even kijken hoe het met hem gaat straks. Hij hoest zich een ongeluk. Het weer is ook niet al te best, zit al de hele ochtend te denken wat ik hem aan moet doen vandaag.
Het is idd erg benauwd. Wij hebben vannacht het slaapkamerraam maar eens helemaal open gezet. (normaal hebben we s'nachts altijd het kleine raampje open staan).
Goh, hier is het helemaal niet benauwd...is nu bewolkt en het waait. Vannacht was er ook een feest in de stad en de wind stond precies zo dat we alles konden horen. Zo'n hardcore feest, erg leuke muziek...NOT! Duurde tot 1 uur, dus alle ramen boven dicht! Juul is helemaal in de ban van haar vader, zo apart. Heel veel kindjes roepen om hun moeder, maar Julia altijd om haar vader. Vannacht dus ook, is het 45 minuten: Jaja papa! Jaja papa! (ze noemt zichzelf Jaja, heel af en toe Uia). Als ik dan naar haar toe ga, is het ook echt niet goed! Vanaf haar geboorte al een papa's kindje! Mijn vriend vindt het heerlijk en hoopt daarom op nog een meisje
Ik durf die niet eens open te zetten vanwege de muggen. Manlief wordt altijd heel boos als er een mug in de kamer zit, haha, die wil dan dat we gaan verhuizen naar de logeerkamer midden in de nacht, en daar voel ik niets voor, dat gesleep met beddengoed
Hier ook een gebroken nacht... Hugo is nét 's nachts zindelijk, maar hij trekt het nog niet een hele nacht achter elkaar, dus we moeten hem om een uur of elf nog even op het toilet zetten. En dat ging mis vannacht, hij werd half wakker en daarna helemaal overstuur... Krijg hem dan nog maar eens in slaap **geeuw** Straks naar de kermis met de kids... Ben benieuwd of ik ergens in kan zonder misselijk te worden! En of de waarzegster 'ziet' dat ik zwanger ben
Goeiemorgen allemaal! Voor degene met jengelende kinderen, succes! Vroeg naar bed vanmiddag , haha.. Die van mij hebben vannacht weer eens normaal geslapen en wel tot 07.50u! Ik voel me uitgeslapen en dat is lang geleden! De jongste slaapt eigenlijk altijd prima, wordt alleen vroeg wakker, maar de oudste heeft de laatste maanden 'kuren' en werd bijna iedere nacht wel een paar keer wakker. Geen gehuil gelukkig meer, maar dan wilde hij ondergedekt worden ofzo... Pff..... Hij is ook net genezen van een gebroken been, dus we komen weer een beetje in een normaal ritme. Dadelijk op de koffie/familiefeestje bij mijn vader. We gaan wat eerder om het hem te vertellen. Nu nog even een leuke manier vinden. @Sjanienu, hmm... het is maar wat je in de buurt vindt.... ik woon in Nijmegen, aan de andere kant van de rivier dus. Nog 4daagse gevierd hier?
@Sjanienu, volgens routeplanner om vanaf Nijmegen naar 's-Heerenberg te rijden moet je via Duitsland?! Ik keek even hoeveel km het was namelijk, wist namelijk niet precies waar het ligt... Das ook een maf idee, dat je dan via Duitsland zou rijden...
9 april 2011- MoniqueP (26) - 1e kindje 10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje 15 april 2011 - Jeetjejom (26) - 2e kindje 15 april 2011 - Smyltje (25) - 1e kindje 16 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje 17 april 2011 - stamperke (26)-2de kindje 17 april 2011 - Butterfly23 (25) - 2de kindje 18 april 2011- MamavanJuul (27)- 2de kindje 18 april 2011- Sjanienu1 (24) - 2e kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 20 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje 20 april 2011 - Banaantje81 (28 ) - 1e kindje ik dacht: we hadden hier toch een lijstje?! als ik goed heb gekeken, was dit de eerste die ik tegenkwam... op pagina 37!!! was lang aan het zoeken haha inmiddels zijn er al wat nieuwe dames bij.. vullen jullie jezelf in?!
Jaaahhh, iedereen die nieuw is mag meehelpen het datumlijstje compleet te maken! Straks komt mijn zus de kitten ophalen die hier 2 weken heeft gelogeerd (en dus heeft gezorgd voor mijn toxoplasmose-angst). Aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant zal ik hem erg missen. Effe proberen een fotootje van het beestje toe te voegen aan deze post...hier ligt hij te slapen bij mij op schoot in m'n armen:
Heyy meiden, Ik zie hier ook ineens een topic staan van april 2011 mama's!! Ik zit ook al langere tijd in een andere topic, ook april 2011 Zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/220650-april-2011-mamas.html Misschien is t voor jullie leuk om daar ook mee te lezen/schrijven! Wel jammer dat we niet met zn alle bij elkaar zitten. Ik ga nu ff verder met mn huisie op orde brengen, en ga vanmiddag jullie topic is lezen vanaf t begin! Als ik tijd heb, zal ik ook mee gaan schrijven bij jullie! Erg leuk.... Ik ben ongv rond 5 april uitgerekend, en 19 aug eerste afspraak bij gyn en hopelijk ook meteen echo!!! Tot straks!! Liefs F
@Banaantje: Wat een ontzettend schattige foto! Wij hebben zelf 3 katten, dus ik hoef ook geen kattenbak meer schoon te maken de komende 8 maanden. Ik knuffel ze wel nog heel veel hoor, daar zou je geen toxoplasmose van moeten kunnen krijgen.
Pfff dames, een dikke knuffel voor de gebroken nachten. Ik heb vanmorgen van manlief mogen uitslapen, hij is om half 8 met J. naar beneden gegaan. Net een taart gebakken voor een kennis, dus nu even gaar wezen. Vanmiddag naar de kermis, eens kijken of J. in de draaimolen durft....