veel wel! alleen het eten is pas sinds paar dagen en vermoeidheid ook. maar goed, dat hoort erbij denk ik
Hoi meiden, Ik ben niet zo heel vaak meer op het forum omdat ik het amper redt. Ik ben zoooooooo moe, dus naast mijn werk en mijn dochter slaap ik bijna alleen maar. Ik kan echt amper m`n ogen open houden. `S ochtends heb ik een hele tijd nodig om daadwerkelijk wakker te worden, daarna gaat het wel tot een uur of 12 en is het voor mijn gevoel al weer bedtijd . Maar ja...hoort erbij he?! @Alle nieuwe meiden; Welkom!! Gefeliciteerd en geniet er van... @Julia6, voor jou wordt spannend dinsdag!! Heel veel succes/plezier bij de echo...En laten weten hoe het was he??!! Nou, ik ga naar bed!!
Zo, hier half weekendje weg en half weekendje gewerkt. Heel wat bij te lezen! Nieuwe zwangere onder ons, gefeliciteerd! Laatste staat al op 30 april, dus er zullen er wel niet heel veel meer bijkomen. @Mamsietje, wat balen dat je zo ontzettend moe bent. Ik duik er ook smiddags even in op mijn 'thuisdagen'. Als die ukkies gaan slapen, waarom ik dan niet? Gelukkig over 1,5 week een dikke 2,5 week vakantie, dus een heerlijk vooruitzicht. @Maryloes, herkenbaar, hier ook de zenuwen om geen knipperlichtje te zien bij de echo dinsdag, brrrr!!! @Mamamarije, buikje? ZIEN! Hier savonds ook trouwens, darmen doen duidelijk hun werk, ben blij dat het overdag nog meevalt, maar gaat duidelijk sneller dan de vorige 2x. @Mrs Hair en anderen, ik kijk en of lees echt geen griezelverhalen meer, ben ook zonder deze al zenuwachtig genoeg voor a.s. dinsdag. Zal blij zijn als het dinsdagmiddag is. Pfffffffff Ik geloof er heilig in dat ik me na een goede eerste echo een stuk opgelichter voel en meer kan genieten en dat geldt vast voor de meeste onder ons! Fijne avond allemaal!
Ik word ook een april mama want krijg zowiezo een keizer snede Maar wil Vragen of ik zelf mag proberen
oke meiden, are you ready for the belly? beetje slechte foto, maar het resultaat blijft hetzelfde let wel: we hebben net een uurtje geleden gegeten en het is natuurlijk al 9u 's avonds.... hopelijk maakt dat het minder erg... Ik hoop bijna dat het er twee zijn, anders ben ik namelijk gewoon dik
@ Flowertje, dat lijkt me heftig... @ Moe zijn... Ik duik ook zo het bed in. Hier is zondag wisseldag (zie handtekening - stiefmama), en dan hebben de kids het altijd een beetje moeilijk. Zo ook vandaag, maar vandaag stond ik er ook nog eens alleen voor, met m'n zwangerschapshormonen en vermoeidheid... Mijn god, ik kon wel huilen toen ik na twee uur wéér geschreeuw hoorde van boven... Dat gaat me normaal toch ietsje makkelijker af...
@ flowertje: welkom en gefeliciteerd! heftig hoor, een gebroken bekken! Ben je daar goed van hersteld? @ mamsietje: ja die vermoeidheid kan echt verlammend zijn!! Hier ook, ik slaap zelfs overdag op de bank.... is voor mij heel wat, heb tijdens de vorige kraamtijd maar 2x overdag geslapen, dus dat ik dat nu doe, zegt best wel wat. Als Lucas op één oor gaat, gaat mama mee @ griezelverhalen: daar wordt je humeur vaak niet beter van nee.... probeer gewoon nu alvast een brede rug te kweken waar je alles van af kan laten glijden en zoek het vooral niet op. Straks krijg je namelijk de 'ik vertel je over mijn horrorbevalling zonder dat je het wil'-fase waarin iedereen je lekker probeert angst aan te praten. Gewoon oren en ogen dicht, is het beste, hahaha.
dank je ben ongeveer net zo ver als jij, zeg maar een week of 7, als ik het bereken met de eerste dag laatste menstruatie maar ja... onregelmatige cyclus.... termijnecho moet ik nog krijgen dus helemaal precies weten we het nog niet, wie weet ben ik wel een maand verder, dat zou een giller zijn! don't get my hopes up...
Nee!! 7 weken, dat kan niet! bij mij zie je echt niets!! Misschien zijn t er 2, maar dan nog kan t niet zoon buik zijn? Sorry hoor, maar ik ben in shock haha niet lullig bedoelt... Maar dat kan toch niet?
nee, nou ja, dat denk ik nou ook! het kan toch niet zoooo snel gaan? ik vat het zeker niet lullig op hoor, ik denk er precies hetzelfde over! vraag me ook wel een beetje af waar het gaat eindigen op deze manier... je kunt je wel voorstellen dat ik de hele dag mijn buik loop in te houden als we ergens anders zijn.... en dat ik dus mijn positiebroeken aan heb!! tja... en wie weet ben ik idd wel gewoon dik of gaat mijn lijf gewoon meteen weer naar 'standje 32 weken zwanger'..... Moet wel zeggen dat ik van Lucas op het eind ook een enorme buik had, zal eens kijken of ik nog een fotootje kan vinden morgen
@MamaMarije Misschien zijn het ook wel je darmen...dat is bij mij namelijk wel het geval, mijn buik is soms ook echt opgezet. Wel een leuke broek trouwens (voor zover ik kan zien) Is het een normale spijkerbroek? Ik zoek eigenlijk skinnyjeans in positievariant...Iemand tips? Nou ik ben weer even wakker...natuurlijk omdat ik weer moest plassen. Ik ga een lekkere hete douche nemen en dan weer me bedje in.
@Mamamarije, wat een mooie buik! Maar inderdaad; GROOT! Ik neem mijn eerdere woorden terug, in vergelijking met jouw buik heb ik GEEN buik! Volgens mij zegt 1 of 2 met 7 weken nog niks over hoe groot je buik is, ik bedoel 1x 6mm of 2x 6 mm in je buik maakt weinig verschil, of zie ik dat nou helemaal verkeerd? Maar petje af hoor dat je hem nog in kan houden, al zal hij overdag wel ietsje kleiner zijn dan savonds. Nog ruim een week tot je eerste echo toch? Ben zeer benieuwd! @Flowertje, klinkt heftig inderdaad, hoe heb je ze gebroken? En allebei? Jeetje...
Hoi allemaal, Leuk alle verhalen weer. Welkom flowertje; heftig zeg gebroken bekken. Ben benieuwd of je het dan op eigen kracht mag doen. En verwachten ze voor de zwangerschap zelf geen extra complicaties? @MamaMarije; dat is inderdaad al wel een buikje, maar het kan. Heb je veel last van je darmen. Als ik nl een slechte darmendag heb heb ik ook een aardige opgezette buik. En verder beginnen (en ik ben nog iets minder ver) mijn eigen broeken toch echt (helaas) al te knellen. Volgens weekend al mijn positiekleding maar eens te voor schijn halen en kijken wat bruikbaar is (vorige zwangerschap heel andere periode) En moe?! Tja, bij vlagen best wel. Kan er nog wel redelijk doorheen bijten, maar lag er gisteren om half 10 in. Nu zo ook lekker afsluiten en mijn bedje opzoeken. De nieuwe werkweek staat ook weer voor de deur... Truste!