April 2011 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jeetje dames ik kon veel lezen zeg!!

nou hier nog steeds niet getest! Het weekend liep even anders dan ik hd bedacht, waardoor ik geen tijd maar ook geen zin had om te testen.

Dit gaat vanmiddag worden want we moeten zo al weer weg. Helaas het is niet anders. Aan de andere kant ook beetje bang. Ik heb de symptomen maar de ene dag meer dan de ander. Ben zo bang dat ik schijnzwanger of gewoon helemaal niet zwanger ben.. Zucht. Toch straks maar proberen..

Hier doet vooral mijn rechter boob pijn! Is ook hard en dik. Links valt mee. Na het avond eten begin ik in vlagen misselijk te worden. Dus je zou toch denken dat ik mij vanmiddag echt mag aansluiten bij jullie.., I hope so!

Pff Mama marije dat is al een flinkerd die buik! Wanneer krijg je je echo? Ben benieuwd 1 of 2

Ik moet nu afsluiten, moeten naar ziekenhuis..

Jullie horen het vanmiddag

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mama van 2, spannnend zeg! Succes in het ziekenhuis en hou ons op de hoogte vanmiddag!

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff ik heb zoooo erg gedroomd bah levensecht zwangerschap kwaal :(

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo heb gister enorm bijgelezen maar ben het nu alweer kwijt. Sorry...:)

Wij hebben het nieuws gister ook al aan vrienden verteld, in verband met vakanties e.d. voor het nieuwe jaar, dus we zijn er heel vroeg bij. Ouders weten het inmiddels ook al. Nou ja, als het mis zou gaan wil je het waarschijnlijk ook aan mensen vertellen.

Is het bij jullie ook zo k* weer?

Mama van 2, succes in het ziekenhuis!

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Super kut weer lekker binnen blijf dag hibi

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    inderdaad, lekker is anders... dan maar naar de bibliotheek vanmiddag met kindjes, want de hele dag binnen zitten.... pfffffff dan wordt het wel een hele lange dag. Gelukkig is de bieb vanmiddag open.

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik ga maar even naar de ikea. Alvast kijken voor een peuterbedje. Tja, wat moet je anders met dit weer?! Bibliotheek is ook een goed idee!

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik zit 'gelukkig' op m'n werk! Niets mis mee, lekker werken op zo'n regenachtige dag als dit. Ik hoop voor Fredje op beter weer in het weekend...

@ mama van 2: Wat houd jij het lang vol met testen zeg! Ik had er al 10 tests tegenaan gegooid inmiddels. Heel veel succes, en hou ons op de hoogte he!

9. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamamarije: Wat een behoorlijke buik zeg!!:D..Wel erg leuk!! Heb ook last van darmen en dus best een buikje in de avond maar vergeleken met jou heb ik geen buik!:D..Ben idd benieuwd waar het eindigd..Mijn zus had bij de twee ook meteen een buik..Wel erg leuk! Kun je het meteen zien! Ben benieuwd wanneer het bij mij zichtbaar wordt..
    Geniet er maar van.

liefs..

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama van 2, succes in het ziekenhuis.. Zal voor je duimen!!

liefs

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ buik: heb wel wat last van mijn darmen, maar niet meer zo erg als in het begin. Zal wel zo zijn dat het met name darmen zijn die zijn opgezwollen, want die baby is idd nog echt niet zo groot! Naja, misschien groei ik nu gewoon een hele tijd niet meer zo, omdat er nu toch al ruimte zat is... ik weet het ook niet meer zo... heb 31-8 de echo, dus dan weten we het!

@ positiekleding: deze broek is van 'Love 2 Wait' gekocht via de webwinkel van 'mama enzo'. Ik geloof dat ze daar ook een paar 'skinny' modellen hebben, maar omdat ik daar net een rollade in lijk, heb ik er niet zo heel erg op gelet. Ik weet iig wel dat ze bestaan! Verder heb ik 2 mamalicious-broeken, erg fijn!

@ mama van 2: balen dat je nog steeds niks weet zeg! kan me voorstellen dat je wel een beetje klaar bent met die onzekerheid. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! idd heel veel succes in het ziekenhuis

@ weer: ja het is hier ook echt beroerd... ik moet nog naar de supermarkt, had ik helemaal de kleine voorbereid (jas/schoenen aan etc), zelf net m'n schoenen aan, jas aan, tas gepakt en ja hoor, het regent weer! ik moet op de fiets dus hoop dat het nog droog wordt vanmiddag. Tis nu droog, maar ja, het kereltje slaapt nu :D

@ fredje: ik hoop zo voor je dat het mooi weer wordt dit weekend! als het iig tijdens de foto's maar droog is... heb je verder je locaties allemaal binnen of wilde je ook wat buiten doen?

@ julia6: toch wel lekker om met de kids iig één keer er even uit te gaan op een dag he? ik word anders ook lichtelijk gestoord binnenshuis, even een frisse neus halen!

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Flowertje, Dat is wel heftig gebroken bekken! Lijkt me echt lastig!

Mamamarije, Jeetje dat ziet er echt al uit als een zwangerschapsbuik!!! Dat gaat echt snel bij jou!

Mama van 2, Heel veel succes in het ziekenhuis, ik ga voor je duimen!

13. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    @ Mama van 2, succes in het ziekenhuis en daarna succes met testen!

@Vergeten kipkip; vergeetachtigheid is ook een zwangerschapskwaal ;) Ik heb er ook last van. Loop ik ergens heen om wat te doen, sta ik ineens ergens en me dan maar af vragen wat ik daar kwam doen... om gek van te worden af en toe.

Nou, voor iedereen die vandaag nog naar buiten moet/wil. Succes ermee, het schijnt vanmiddag beter te worden.

En voor de werkers vandaag; werkse verder

En voor iedereen; fijne dag!!

@Weer; hier ook niet veel. Vanmorgen bij wakker worden leek het wel volop herfst, niet normaal. DOnker en grauw en de regen met bakken uit de hemel. Maar goed, ook ik ben aan het werk, dus heb er verder niet zo'n last van. Al zou ik de zon toch ook wel heel erg kunnen waarderen op dit moment. Als de zon schijnt scheelt het ook weer in vermoiedheidsniveau...

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    helaas, net een vette dikke min in het venster!

Ik meld mij hier weer af:)

Geniet ervan meiden!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jeetje mama van 2 sterkte

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mama van 2, wat balen zeg! Ik hoop dat je snel ook een positieve test in handen hebt.

Zou dat was leuk bij de ikea, fijn zo'n overdekte gratis speeltuin, haha. Ze vond het glijbaantje en de schommeleland helemaal leuk...alleen daarna weer terug in de buggy was een minder groot succes!

Nu ligt ze heerlijk te slapen, ik denk dat ik zelf ook even ga liggen lezen.Van rust groeien baby's, toch?

Over darmen gesproken, ik heb ontzettende last van obstipatie! Ik zat gister gewoon "au" te schreeuwen op het toilet (alsof ik al aan het bevallen was ;) ). Ik drink nu 's ochtend maar een kopje koffie en eet ontbijtkoek, hoop dat het wat beter wordt. Sorry voor het vieze praatje tijdens de lunch ;)

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hier een buik foto.

Niet normaal ik ben wel stevig maar dit is abnormaal hoor.

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Jeetje, Mamamarije en snelly, wat een buiken al. Snelly, die van jou lijkt me echt een darmenbuikje. Maar Mamamarije, dat ziet er geen darmenbuikje uit! Ben je niet stiekem per ongeluk al veel verder? Of je krijgt een tweeling... Spannend hoor, nog een weekje wachten. Ik ben echt heel benieuwd wat de VK zegt...

19. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ha Ha mrs Hair,

JA mijn buikje is een echt darmbuikje en ik zit ook slap in mijn vel dus vandaar maar het buikje van Mamamarije dat is er 1 om jaloers op te worden

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mamamarije, inderdaad, een hele dag binnen met die koters....nee... frisse lucht is echt nodig.

@Weer, ben vanmorgen tussen de buien door nog wel even boodschappen gaan doen met de heren. Nu is het zoeken naar een stukje iets minder donkergrijze lucht om naar de bieb te fietsen. Wil echt niet verrast worden door een mega regenbui...

@Kipkip, oh jaloers, woon je dichtbij Ikea??? Ach... tis maar goed voor mijn portomonnee misschien dat dat hier niet het geval is, maar ben wel gewoon jaloers, punt uit. :p

@Snelly, jij inderdaad ook een behoorlijke buik, heb je dat sochtends ook? Hier valt het echt nog reuze mee, helemaal als ik mezelf met jou en mamamarije vergelijk. Niet erg, komt wel.

@Mama van 2, balen meid. Op naar een volgende ronde dus, zet hem op! Hopelijk is het snel raak voor jullie!

@Morgen...... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! ik begin hem echt te knijpen. Ben om 09.45 aan de beurt, gelukkig dus aan het begin van de dag. Ik weet nu al dat ik onwijs zenuwachtig ga zijn in de wachtkamer en dan zul je zien dat ze uitlopen..... Getverdemme.... zie er echt tegenop. Echo's waren toch altijd leuk om naar toe te gaan???? :$

Deel Deze Pagina