@Kaat, ik zie er tegenop omdat ik bang ben dat het misschien wel fout zit ofzo..... Dan heb ik voor niks maanden lang hormonen geslikt namelijk. En echt geen zin om daar weer aan te gaan. vandaar. @Jeetejom, heb je al een afspraak gemaakt? @Elzje, welkom hier en gefeliciteerd!
Ok, ja ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, heel veel succes en ik hoop dat je een mooi hartje ziet kloppen!
@mamamarije: wow! Misschien ben je inderdaad wel helemaal geen april-mama en ben je al een maand verder Volgens mij had ik vorige keer met 20 weken pas zo'n buikje! @mamavan2: he balen zeg!!! Op naar de volgende ronde! Heel veel succes, hopelijk kun je je nog bij de mei-mama's aansluiten! @flowertje: heb ook wat last van menstruatiie achtige steken gehad. Niets om je druk over te maken hoor! Er gebeurd natuurlijk nogal wat ik je buik! @julia6: heeeeeeel succes morgen!!! Zal voor een goede echo duimen!
jeetje, wat moest ik veel bijlezen! bijna niks onthouden natuurlijk. maar wel die buik! jeetje mineetje, volgens mij krijg je er 4 joh! ben benieuwd naar je echo
@kaat2000, ik zou niet al te teleurgesteld zijn als je over 2 weken nog niet zo'n buik hebt hoor. Bij mijn eerste zag je bij 25 weken amper iets @ VK, maandagavond 13 september mag ik weer naar haar toe!!!! Het is zo'n tof wijf, heb er gewoon al zin in! Ze belde me trouwens gewoon ook zelf, want ze was even aan het wachten. Is toch gewoon al leuk dat iemand die het zo druk heeft, toch er even aan denkt om je te bellen? @ Elzje, welkom!!!!! En spannend he, zo'n eerste! Al een beetje gewend aan het idee?
@Elzje; welkom! Leuk! Ook de 18e uitgerekend!! Bovenin vind je een kopje banners, daar kun je er eentje maken. Succes en gezellig dat je mee komt kletsen!
Zo, er is weer leuk en gezellig gekletst hier! Moest even bijlezen en heb denk ik niet alles onthouden, maar Julia6; inderdaad spannend morgen. Maar ga maar van het beste uit en probeer er vooral ook van te genieten! @buikpijn; hier ook heel veel last van. Buik en rug, net of ik ongesteld moet worden. Heb ik de vorige zwangerschap ook gehad. Is bandenpijn, ook gewoon 1 van de kwaaltjes die erbij hoort @moe; hier is de vermoeidheid vollop aangekomen. Dacht van het weekend nog dat het wel lekker meeviel deze zwangerschap. Maar vandaag op het werk had ik het maar taai en na het werk op de bank gaan liggen, papa heeft zich met de kleine meid bezig gehouden en ik werd om 19u30 wakker van de kleine meid die een kus kwam geven omdat ze ging slapen. Mmmmm, een deel van de avond dus helemaal gemist. maar goed, had het even nodig. En dan zo ook maar weer eens bijtijds erin... @echo; hier ook pas echt bij 12 weken. Heb met 9 weken afspraak bij de vk en krijg dan de doorverwijzing.
Zo ik moest aardig wat pagina's terug, maar bijgaand de lijst. Elzje; wil je jezelf er ook bijzetten? Uitgerekende data: 3 april 2011 - FB1984 (26) - 1e kindje 6 april 2011- Buuf (29) - 1e kindje 9 april 2011- MoniqueP (26) - 1e kindje 10/11/12 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje 13 april 2011 - Sietske (26) 1e kindje 14 april 2011 - Julia6 (31) - 3e kindje 14 april 2011 - Ollebolle (33) - 3e kindje 15 april 2011 - Mamsietje (24) - 2e kindje 15 april 2011 - Jeetjejom (26) - 2e kindje 15 april 2011 - Smyltje (25) - 1e kindje 16 april 2011 - Hero (21) 1e kindje 16 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje 16 april 2011- Dees1985 (25)-1e kindje 17 april 2011 - stamperke (26)-2de kindje 17 april 2011 - Butterfly23 (25) - 2de kindje 17 april 2011- Anmiri (33)- 3e kindje 18 april 2011- MamavanJuul (27)- 2de kindje 18 april 2011- Sjanienu1 (24) - 2e kindje 18 april 2011- Otje1975 (34) - 2e kindje 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje 20 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje 20 april 2011 - Banaantje81 (28 ) - 1e kindje 20 april 2011 - Juli2009 (31) - 2e kindje 20 april 2001 - Snelly(28 ) - 2e kindje 26 april 2011 - maregmo (24) - 1e kindje 28 april 2011 - Kipkip (33) - 2e kindje 30 april 2010 - Kaat2000 (27) 1e kindje Afspraken vk/gyn: 24-08 - Julia6 gyn 31-08 - Jeetjejom gyn 31-08 - MamavanJuul gyn 31-08 - MopiqueP vk 31-08 - MamaMarije vk 03-09 - FB1984, Gyn 06-09 - Ollebolle vk, intake 06-09 - Butterfly23 vk, intake 06-09 - dees1985 vk,intake 06-09 - Snelly gyn, 07-09 - Sjanienu1, vk 08-09 - Smyltje vk 10-09 - Otje1975 vk, intake 13-09 - Juli2009 vk 16-09 - Hero 28-09 - Mrs Hair intake VK 05-10 - Mamsietje VK(1ste controle) Echo data: 24-08- Julia6 27-08 - Fredje gyn 31-08 - Mamsietje (Termijnecho) 31-08 - Jeetjeom (echo?) 01-09 - MoniqueP 01-09 - Maryloes 01-09 - Snelly 03-09 - FB1984 (waarschijnlijk 2e echo) 07-09 - Sjanienu1 07-09 - Hero 09-09 - Juli2009 14-09 - Mrs Hair 17-09 - Butterfly23 (termijnecho 10 wk) 22-09 - Ollebolle 05-10 - Mamsietje (12 weken echo)
Otje, ik heb ook regelmatig last van buikkrampen. 1e zw eigenlijk geen last van gehad. Vermoeidheid valt hier nog erg mee, terwijl ik de vorige zw juist erg moe was. Moet nu wel een jongetje worden, haha. Ik heb zoveel andere dingen. Flowertje, wat vervelend dat je moet spugen. Elsje, welkom hier en gefeliciteerd!
Kijk, ik ben dus niet de enige, hier heb ik bij het slapen enorme last van, snel warm en heel snel koud, echt heel vreemd! en ik slaap heel onrustig en rare dromen.. dit had ik dus niet bij mijn eerdere zwangerschappen. Het klopt echt dat geen enkele zwangerschap op elkaar lijkt. Mijn eerste was perfect, geen klachten niks!, mijn tweede iets minder, had enorme last van bekkeninstabiliteit. Bij beiden was ik alleen misselijk door etensgeuren. Nu... heb ik echt de symptonen die er bij horen, ochtendmisselijkheid, correctie dagmisselijkheid, heb het de hele dag, vermoeidheid pff doe niks anders dan slapen, moet volgend week weer werken, ben benieuwd hoe dat zal gaan @nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!! @mamavan2, jammer om te horen dat het neg was. wel raar dat je zolang dan 'overtijd' bent, hoop dat je dan gauw ongesteld wordt.. @foto's buiken, wat zien ze er mooi uit, ben benieuwd naar de echo's, heb het vermoeden dat er meer in zit dan één nou ladies, mine bed is calling, night night tot morgen!
@Flowertje, jee das inderdaad al vroeg, hopelijk houdt die misselijkheid niet te lang aan meid. Het is een mooi lijstje geworden dames, niet te lang niet te kort, precies groot genoeg om het zo ongeveer bij te houden ook zonder 10x per dag even hier langs te waaien. @moe, haha.. wat is dat? Maar vond het wel vreemd dat ik tot afgelopen vrijdag echt helemaal stuk zat en nu sinds een paar dagen ineens weer wat meer energie heb?! Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden, hopelijk is ons lijstje begin oktober nog evenlang en heeft iedereen een mooie, goede eerste echo achter de rug. Ja sorry.... die echo spookt door mijn hoofd, niet normaal meer! Mijn hubby heeft er zoooooooooveel zin in, dat is dan wel weer errug leuk om te zien en horen natuurlijk! Ik laat morgenmiddag even weten hoe en wat.. enne.... voor degene die om 10u niks te doen hebben, draai even een paar duimen voor me!
Julia, veel succes morgen. Komt vast goed! Ik ga ook maar mijn bedje opzoeken en een beetje tijd aan manlief besteden. Ik leefde even op mijn eigen eilandje
Wat een leuke reacties allemaal! Ik vind het allemaal erg spannend hoor! Alles is nog nieuw voor ons. En wat naar voor degene die zo misselijk zijn Otje ik ga zo de data erbij zetten. Slaap lekker alvast en ik hoop dat degene die s'nachts niet lekker slapen eindelijk een rustige nacht krijgen
Ik laat morgenmiddag even weten hoe en wat.. enne.... voor degene die om 10u niks te doen hebben, draai even een paar duimen voor me! [/QUOTE] Heel veel succes!!!!! morgen
@ Kipkip; leuk dat je denkt dat het een jongetje wordt. Ik heb zelf ook dat vermoeden. Veel klachten hetzelfde, maar tegelijkertijd toch heel anders. Willen jullie het weten met de 20 weken echo? En de andere meiden? Wij wisten het bij de 1e niet, maar willen het dit keer wel weten. @ Ollebol; 2?!?! dan wordt de echo helemaal spannend! Ben benieuwd, maar zie aan de datum dat het nog even afwachten wordt dus... @Elzje; leuk dat je erbij staat op de lijst en ik zie dat het gelukt is met de banner. Nou ladies, ik duik er lekker in, morgen weer een dag!! Slaap lekker!