April 2011 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Dat shoppen is leuk he? Ik heb ook alweer het eerste pakje en de eerste rompertjes in huis. Hetzelfde als Lucas (nijntje pakje uit 1 stuk), maar in een andere kleur. Wel alles sexeneutraal... we willen weer niet weten wat het wordt!

@ mrs hair: uiteraard duimen we voor je! Maar het klinkt nog steeds allemaal prima hoor. Zwangerschapsbeha's kunnen idd snel nodig zijn ja! Ik ben afgelopen weekend ook al wezen shoppen, maar ik kon me er nog niet toe zetten om ze te kopen. Bij de eerste wilde ik ze z.s.m. hebben en waren ze snel nodig... Nu heb ik zoiets van: doe mij maar die buik en die baby, maar moet ik nou echt weer andere beha's/kleren/vitamines/etc.? Ach, het hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.

Vanavond de informatrice van MvM!

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Even een hele andere vraag. Hoe krijg ik zo'n banner in m'n profiel? Heb vanalles geprobeerd, maar helaas zonder succes.

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh, dat is echt heel makkelijk. Als je bijvoorbeeld klikt op mijn banner dan kom je op de site die die banners maakt. Dan moet je even je eigen gegevens aanpassen, en dan kan je op een gegeven moment een code kopiëren. dan moet je kiezen voor de code die 'BB' heet. Dan ga je op deze site naar je profiel, maar je je gegevens kan aanpassen en kies je 'handtekening aanpassen'. Dan kan je in dat vakje waar je je handtekening moet zetten die BB-code plakken. Als het niet lukt moet je maar even een gil geven!!

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ben net gebeld door de verloskundige. 8 september intake!

@ esje.
    banner kan je bovenin deze site vinden (klik op banners en daar kan je ze maken). dan de eerste code kopiëren. ga dan naar gebruikersinstellingen)beetje links op de beginpagina). klik op handtekening wijzigen en plak daar de code. handtekening opslaan en voila!

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh Smyltje, nog maar vier weken! Heerlijk toch!!!

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gelukt! Site gaf continu een foutmelding, maar de banner is gemaakt hoor.

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, nog 4 weken volhouden ;)
    nu even in de koelkast zitten. heb het bloedheet! zwaat breekt me uit. pffff hormonen ;)

8. Jeetjejom

Jeetjejom Actief lid

13 apr 2009
    158
    0
    0
    Ik heb echt nog helemaal geen koopdrang.... We hebben besloten dat de babykamer doorschuift, als het weer een meisje wordt krijgt de oudste die heerlijk foute roze Ikea kamer, en anders zoeken we iets anders. Kinderwagens heb ik nog, Maxicosi krijgt tzt een nieuwe hoes, wil wel nog wat nieuwe draagdoeken, en kleren natuurlijk ook voor de kleine, maar dat zien we over een paar maanden wel!

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh Jeetjejom, gebruikte jij draagdoeken? Daarover heb ik me al ingelezen toen er nog geen sprake van was dat we aan een baby zouden gaan beginnen, dat lijkt me echt heel fijn. Wat waren jouw ervaringen daarmee?

(zwaar voorbarig, maar wel leuk ;))

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb altijd al koopdrang gehad. Met Ryan, maar nu weer hoor haha. Koop alles wel neutraal totdat ik het geslacht weet.
    We (ik eigenlijk vooral) zijn al druk met plannen maken voor de kamers boven. Hoe we het gaan doen en qua inrichting. Want wij gaan ook van kamer verhuizen, zodat Ryan niet zo gauw wakker wordt dalijk als de kleine er is. Een hoop ge-brainstorm dus. :)

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik wil al van alles doen/kopen! huis ombouwen (moeten flink wat doen voor de babykamer), shoppen voor baby, shoppen voor mij, rekening openen etcetc. maar wacht tot 12 weken. wil het niet vervloeken ofzo denk ik haha

12. Jeetjejom

Jeetjejom Actief lid

13 apr 2009
    158
    0
    0
    Ik heb bij Jorja 2 soorten gebruikt, een babylonia tricot slen, dat is een hele lange doek die je helemaal om moet knopen en daarnaast hadden we ook een Mini-Monkey. De Mini Monkey was fijn als je even snel iets moest gaan halen in bijvoorbeeld de winkel omdat het niet zoveel knoop werk was, maar als we de stad inging gebruikten we eigenlijk altijd de tricot slen. Wij hebben nooit de kinderwagen gebruikt eigenlijk, altijd in de draagdoek mee! Vond ze heerlijk.
    En we kunnen haar nu nog dragen, hoewel we het steeds minder doen omdat we nu een buggy hebben, die net iets wendbaarder is dan een kinderwagen. Maar op vakantie gaat de draagdoek weer mee hoor!
    Ik wil eigenlijk nog een geweven doek omdat die zoveel mooier zijn dan de tricot slen, een mei-tai voor mijn dochter nu zodat we haar ook op de rug kunnen dragen, en misschien nog een van Lilly-bajou, gewoon omdat ze zo mooi zijn!
    Maar ik zou het zeker eens proberen als je kleintje er is hoor! Ik vond het altijd heerlijk!
    (Maar ik ben zelf absoluut geen fan van de BabyBjorns en dat soort dingen, vind ze ontzettend tegennatuurlijk)

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Nee, ik was ook niet van plan om een BabyBjorn te kopen, daar heb ik hele slechte verhalen over gehoord. Ik had draagdoek.nl gevonden, daar hebben ze heel veel. Die lijken op de doeken van tricot slen. Het lijkt me het fijnste om met een zachte draagdoek te beginnen, in ieder geval voor de eerste maanden/ het eerste halfjaar. En om misschien een tweedehands kinderwagen te kopen, en die zo veel mogelijk te laten staan :)

@iedereen: Hier geen bloedverlies of iets dergelijks! Maar wat heb ik gisteren een stress gehad... Toen ik thuiskwam uit m'n werk zijn we met z'n tweetjes heerlijk een eind gaan wandelen, en toen kwam ik pas tot rust... Vannacht nog wel een paar fikse steken in m'n buik gehad, maar dat moet de oprekkende baarmoeder zijn. Dus voorlopig ben ik weer helemaal happy!

14. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @Mrs. Hair: blij dat alles goed is!!

15. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Heel erg, maar heb gisteren ook al 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij Prenatal. M'n oude kleren pasten sowieso al niet echt goed meer en vind het zonde om nu nog nieuwe 'gewone' kleren te gaan kopen. Heb ze nog totaal niet nodig, maar wat zitten die broeken lekker zeg. Niks afklemmende broeksbanden.......hahahaha.

16. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh echt waar?

Jullie zullen het niet geloven, maar mijn broeken zitten ook niet meer lekker... Ik ben onlangs tien kilo afgevallen, en het gros van mijn spijkerbroeken zakte van mijn kont af. En nu zitten ze best weer strak, terwijl ik geen gram ben aangekomen, in tegendeel, ben zelfs nog een paar honderd gram extra afgevallen de afgelopen week.

Ik ben best bang dat mijn trouwjurk niet meer past straks! maar ik heb net de bruidsmodezaak gebeld, en het was echt geen probleem, ik moet gewoon een paar keer extra komen passen :D

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Wanneer ga je trouwen? Ook gefeliciteerd daarmee!
    Je gaat straks gewoon mooi in je jurk passen.

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik hoef voor mij zelf gelukkig geen nieuwe zwangerschapskleding te kopen, dat heb ik allemaal nog liggen. De broeken met buikband zitten idd fijn, draag ze nu nog wel eens.
    Probeer al sinds gister de vk te bellen, maar ze is er telkens niet.
    Balen. Ik wil een afspraak!! ;)
    Gisteravond zijn we met vrienden uiteten geweest, en was me toch misselijk daarna. Pfff.

@ MrsHair, wat leuk dat je gaat trouwen! Wanneer is de grote dag?

19. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    8 oktober gaat het gebeuren! Bijna dus :D

Ben wel blij dat ik daarvoor de echo en intake al heb. Als het dan allemaal goed is, gaan we het grote nieuws op onze trouwdag vertellen :D

Ben vooral heel erg benieuwd wat m'n stiefkindjes ervan vinden dat ze een brusje krijgen... Vooral de oudste (meisje van 5) zeurt al een hele poos, die vindt het vast helemaal geweldig!

20. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Zou wel heel gaaf zijn om het op je trouwdag te vertellen. Mooiere gelegeheid kun je bijna niet hebben. Superleuk!

Spannend wat de kids er van vinden. Als ze al aan het 'zeuren' zijn, dan zullen ze wel heel erg blij zijn als ze het horen. Leuk hoor.
    Wanneer kun je naar de vk?

Deel Deze Pagina