och elzje, wat ontzettend naar voor je! heel veel sterkte met het verlies van je kindje dikke knuffel!
en het is hier weer muisstil.... iedereen is toch altijd weer terecht onder de indruk van slecht nieuws! heeft er iemand nog een onderwerp om even de zinnen te verzetten? (zonder uiteraard het nieuws van Elzje onder het tapijt te schuiven...)
He gatver, wat ontzettend k* bericht. Elzje, heel veel sterkte. Ik voel me eigenlijk zo goed dat ik me ook wel zorgen maak. En die echo duurt nog zoooo lang. Ik ga denk ik zw zwemmen. Ik heb de vorige keer yoga gedaan maar ik wil nu toch iets actievers.
Ik moet zeggen dat hier alles toch wel begint te rommelen qua kwaaltjes, heb vanmiddag gewoon op bed gelegen, maar toen heb ik daarna met een dreinend kind gezeten, dus die overgedragen aan manlief en weer terug het bed in. De hele dag een misselijk gevoel en hoewel ik normaal nooit naar het toilet hoef, ben ik vandaag al 7x geweest!
ik heb vandaag ook niet zo'n topdag, ben weer erg moe, heb een hele gespannen buik en hij is zo mogelijk nog groter geworden. Idd ook heel vaak naar de wc en m'n darmen rommelen behoorlijk! Hier ook niet teveel gedaan, gelukkig was Lucas goedgehumeurd en ben ik een groot deel van de dag bij mijn moeder geweest, dan heb je altijd wat extra handen! Proberen vanavond ook op tijd naar bed te gaan!
Hier gingen de afgelopen dagen ook niet echt lekker.... de vermoeidheid is flink toegeslagen en ik ben gewoon "niet lekker". Niet echt misselijk, maar ik heb de hele dag een beetje een weeig gevoel of zo, het hangt er een beetje tegenaan Ben ook lekker emotioneel.... zat net naar het journaal te kijken, sukje over de begrafenis van Connie Mus en ik schiet alweer vol
Ik had trouwens tijdens mijn eerste weken tijdens de 1e zw ook wel vaak een weeig gevoel en last van duizeligheid en vermoeidheid maar toen ben ik zwangerschapsvitaminen van Solgar gaan slikken en ging het meteen beter. Deze slik ik nu ook weer en ik voel me nog steeds goed. Misschien het proberen waard?
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap alleen foliumzuur geslikt en toen eigenlijk nergens last van gehad. Nu slik ik de Centrum vitaminen voor zwangeren en heb ik wel last van kwaaltjes hahahaha. Maar ik ga er toch stug mee door hoor!
Pfff, Elzje, heftig meid! Wat enorm K*T zeg! Heel veel sterkte en succes. Gun jezelf de tijd en daarna op naar een succesvolle zwangerschap!
@kwaaltjes, vermoeidheid en misselijkheid... Hier hakt het er inmiddels ook steeds meer in! Wel grappig om te lezen dat iedereen letterlijk en figuurlijk in hetzelfde schuitje zit. Ik ben steeds vaker en langer misselijk/weeeig. Ik hoef niet over te geven, maar het gevoel is niet lekker, maar oh zo herkenbaar van de vorige zwangerschap Verder ook al best veel last van bandenpijn in buik en rug En MOE, zoooo MOE. Om 8u de kleine meid op bed gelegd en het liefst was ik ook gelijk lekker mijn bed in gedoken. Maar goed, lekker weekend en vanavond zeker bijtijds naar bed. Het is weer ff het ritme aanpassen...