wat een gelukje dan mamamarije! aan de andere kant vind ik het niet zo heel erg om te wachten tot 12 weken. zie je toch meer dan met 8 weken
Dat is zeker waar, dat je met 12 weken meer ziet! Bij de zwangerschap van Lucas zag je met 8 weken een klein pindaatje van 3,5 cm (of zoiets ). Met de volgende echo zagen we hem echt al bewegen, armpjes, beentjes en schoppen, niet normaal! Dat was achteraf een voorteken, haha, tis nu nog een drukke
Hé dames! Ben er weer. Erg druk gehad de afgelopen dagen. Ben sinds 2 weken weer aan het werk na 3 maanden thuis te hebben gezeten (contract liep af en moest er 3 maanden uit, nu weer terug bij oude werkgever). Maar viel gelijk al met de neus in de boter. Collega had ongelukje gehad en ik moet nu voor haar invallen naast mijn normale uren. Dit houdt nog wel een paar weken aan totdat mijn collega weer hersteld is. Dus als je dan van 8 tot 7 aan het werk bent en dan ook nog een huishouden hebt én een dreumes én zwanger dan hakt dat er wel ff in. Magoed genoeg zelfmedelijden... Hoe gaat het met jullie? Ik las dat er al iemand een echo heeft gehad! Ik moet volgende week maar ben nu al doodnerveus. Ben zó bang dat er niks te zien is. . Ik had pijnlijke (.)(.) maar nu niet meer. Wordt daar een beetje onzeker van...
@Fredje: Een hele fijne, mooie dag gewenst voor morgen! Ik zal duimen voor een beetje mooi weer. Geniet ervan!!!
hallo allemaal, ik heb ondertussen ook de VK gebeld (daar moest ik mee wachten tot ik mijn rooster had) en ik heb volgende week maandag een afspraak. als je kijkt naar mijn laatste mensturatie ben ik dan 8+5 maar ik denk dat ik een latere eisprong had dus ik denk dat ik op 8+0 zit. we krijgen dan ook meteen een echo! best wel spannend dus! onze VKpraktijk heeft namelijk meerdere VKs die ook echscopist zijn... dus dat is wel makkelijk
@ sjanienu: dat is dan idd wel even wennen ja! meteen zoveel uren! Hoe is trouwens de verjaardag van Ryan geweest? Zit hij inmiddels weer wat beter in zijn velletje? Er hebben idd al wat mensen een echo gehad ja, bij Fredje gelukkig goed nieuws, mooi kloppend hartje. Bij julia was er niks te zien, dus die moest rekening houden met een mk, helaas. Verder gaan er volgende week een hoop voor de echo! @ sietske: leuk dat je echo-afspraak staat! Vul je de lijst even aan?
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij de gyn een echo krijg, anders moet ik ook wachten tot 13 september (mijn vk doet het volgens mij gewoon standaard vanaf 8 weken, de vorige keer was ik met 11 weken bij haar en toen zei ze ook al dat ze het eerst uitwendig zou proberen en als dat niet lukte ze het inwendig zou doen) Gistermiddag gewoon maar weer gaan slapen om daarna nog even te gaan shoppen bij de Primark (ik ben zooooo dol op die winkel! Maar toen ik thuis kwam was ik weer doodop dus om half 10 lagen we alweer in bed ) En vanmorgen heeft manlief me lekker laten liggen toen onze dochter wakker werd, dus ik heb tot half 9 uit mogen slapen!!!! Morgen komt hier de MvMmevrouw langs, ben eens benieuwd. Oh en Fredje, hele fijne dag!
Fredje: Hele fijn dag gewenst!! Ik hoop voor je dat je op de goede momenten zon hebt! Laat je ons weten hoe het was, met fotootjes erbij??? @ Moe... Paar daagjes niet geweest, want zó verschrikkelijk moe. Ik heb echt 0 energie. Ik hoop dat dit snel betert, zie nu al op tegen volgende week weer aan het werk...
Zojuist heeft de consulente van MvM de afspraak voor morgen afgezegd omdat ik niet in haar rayon zou wonen. Dus nu word ik gebeld voor een nieuwe afspraak, vind het allemaal goed en wel, maar als die miep weer pas over twee weken belt om over 2 weken een afspraak te maken, hou je niet veel over he! Zegt ze ook nog, je laatste menstruatie was op 8 augustus toch? Uhm nee miep, want jij hebt me al 2 weken geleden gebeld, een week daarvoor heeft het hoofdkantoor me gebeld, dus hoe kan ik dan toen al hebben geweten dat ik zwanger was? Op 8 augustus heb ik me opgegeven! Beetje pissig om dit soort onnadenkende mensen......
He, wat naar... Je bent nu al 7 weken, ze moeten wel echt gaan opschieten, anders wordt het niets meer... Hopelijk is de volgende mvm-informatrice geen miep, de mijne was echt heel aardig...
Zoo pfff das wel érg zwaar hoor!! Zeker omdat je tijdje thuis gezeten heb en ook nog eens zwanger bent Ik vind t nu al teveel worden, werk 5 dagen van 6 uurtjes (reintegratie), en waarschijnlijk vanaf volgende week weer full-time (40uur). Probeer niet té veel van het goede te doen,want je moet zeker ook goed op jezelf letten hoor.... Pijnlijke (.)(.) is bij mij ook de ene dag wat erger dan de andere dag, maar blijft wel elke keer terug komen. Zeker met slapen...
Nou er is niet zoveel geschreven gister & vandaag Scheelt weer een hoop bijlezen... haha Hier: Sinds gister echt zwaar beroerd, pfff lijkt wel of ik een goeie griep ga krijgen! Donderdag op vrijdag nacht vanaf 03.15 uur wakker gelegen en geen oog dicht gedaan, wacht echt klaar wakker. Hebben jullie hier ook zo'n last van?? Vrijdagochtend naar mn werk gebeld en kon gelukkig vrij krijgen. Heel de dag beetje rustig aan gedaan, nog lekker in bad geweest en boekie gelezen, maar helaas niet meer kunnen slapen. Was kapot moe, maar slapen lukte niet! Vandaag voel ik me nogsteeds goed beroerd. Zo ga ik even een stuk met de honden lopen, vriendin gaan ook mee, dus lekker even afleiding en frisse lucht... Voor de rest nog steeds 24 uur per dag misselijk. Als ik wat eet word t wat minder, maar meestal bleef de misselijkheid dan wel 1,5 uur weg, nu hooguit 10 minuten! Gelukkig geen neigingen om over te geven hoor, dat scheelt wel!! Ook erg moe, maar slecht slapen... En heb t vaak warm en dan weer koud. Vrijdag weer naar gyn & hopelijk weer 2e echo Ga ik wel vanuit. Als deze goed is, dan mag iedereen t weten.... Ik ben dan ongv 9,5 a 10 wkn zwanger. Gaan snel dan ineens he! Liefss
ik werk nu fulltime in t onderwijs, voor t eerst, nieuwe school, ik ben kapot. niemand weet natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ik heb t weekend echt nodig om veel bij te slapen...
@fb1984, dat 's nachts wakker liggen herken ik maar al te goed, hier gaat al 3 weken geen nacht voorbij dat ik doorslaap. Laten we het er maar ophouden dat het alvast voorbereiding is voor strax
Nou idd pfff... dan moeten we ook elke nacht eruit! Hoop dat t nu snel weer voorbij gaat We kunnen dan nog lang genoeg "genieten" van de slapenloze nachten
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap tot een week of 16 gehad (volgens mij) en toen heb ik tot de 32e week weer heerlijk geslapen. Daarna was het weer huilen met de pet op helaas.....
Hier sinds vrijdag precies hetzelfde! Als ik wat gegeten heb voel ik me even wat beter, maar daarna ben ik weer hartstikke beroerd. Ik eet dus nu de hele dag door kleine beetjes Eigenlijk helemaal geen honger, maar ja niet eten is ook niet echt een optie... Ben benieuwd hoe dat deze week op het werk gaat... pfff ik moet ook nog iemand inwerken. Gelukkig slaap ik wel goed... ik heb echt 0,0 energie. Man man zegt steeds ga alsjeblieft naar bed toe ik wordt al moe als ik naar je kijk zie er inderdaad niet best uit en ik loop de hele dag te gapen Dochter slaap gelukkig smiddags nog 2 uurtjes, ik dus ook
Haha daar wil ik helemaal nog niet aan denken hoor! Pffff ik zat de laatste weken soms om 3:00 's nachts achter de pc omdat ik geen oog dicht deed en mijn man knettergek van me werd... ach 't is allemaal nog heeeel ver weg