@Moe: Ik ook... Vandaag tot 10u in bed gelegen. Vanmiddag met een vriendinnetje een héérlijke behandeling genomen bij Rituals en daarna had ik een energie-opleving maar nu kan ik staande slapen... Goh, ik had echt niet verwacht dat ik zó verschrikkelijk moe zou zijn... @LEUK: Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht!!! Van QueenMum, echt een leuke spijkerbroek, waaraan je niet ziet dat het een zwangerschapsbroek is, maar wat zit die broek HEERLIJK!!!! Ik heb toch wel echt een beginnend buikje (Darmen natuurlijk), en al m'n broeken zitten te strak, terwijl ik net 10 kilo ben afgevallen, en ze allemaal te groot waren. Die 10 kilo is er nog steeds helemaal af, maar de broeken passen niet meer Maar dus wel een historisch moment, m'n eerste positiekleding ooit...
Ik ben ook zo bang dat er niks te zien is. Dit had ik de 1e zwangerschap helemaal niet. En dan nog 3 weken wachten,pfff. Maandag komt MVM, dan wordt er in ieder geval weer getest, maar ja dat zegt ook niks. Laten we hopen dat we allemaal mooie knipperlichtjes zien!!! Vervelend voor de dames die zo misselijk zijn, daar heb ik gelukkig geen last van. Wel van heel licht slapen en vroeg wakker zijn
Slapen Ik slaap tot nu toe wel goed moet ik zeggen. Weet nog wel dat ik met Ryan toen rond de 6 maanden echt om 20.00uur al naar bed ging omdat ik mijn ogen niet meer los kon houden. Sliep dan een paar uurtjes en lag vervolgens elke nacht klaarwakker in bed. Was gewoon níet moe! Raar wat het lichaam met je kan doen. Kwaaltjes Veel hoofdpijn (om de dag ongeveer). Het enige wat bij mij normaal helpt is dan Ibuprofen, maja dat mag nu niet. Dus het is echt afzien. Pfff. En verder... eigenlijk niet veel. En daar maak ik me dan weer druk over. 'T is ook nooit goed he . Maar zoals ik dus al zei, schijt nu al in m'n broek voor de echo. Als de echo goed is dan gaan we het iedereen vertellen. Dan worden we nog druk die week, moeten we iedereen af gaan. We hebben zelfs al een peetoom en peettante...en namen .
Goedenavond dames.. Ik had veel bij te lezen gezelli.. was ff niet online had 2 weken vakantie.. Slapen: Hier is het ook elke avond/nacht bal, slapen gaat niet lekker of ik moet eruit om te plassen of schrik wakker van die rare dromen en dan daarna klaar wakker..Bij lynn had ik hetzelfde alleen wat later in de zwangerschap.. Kwaaltjes: Ben ook moe, en misselijk.. vooral op het werk continue misselijk (gelukkig zonder over tegeven) en na zo een lange dag werken ben ik gebroken, gelukkig werk ik nog maar 27,5 uur (na de geboorte van Lynn) ik denk dat ik 36 uur niet meer had gered.. Ik hoop alleen dat me bekkeninstabiliteit weg blijf, al heb ik er een hard hoofd in begin af en toe last van me onderrug te krijgen. Hebben meer dames bekkeninstabiliteit gehad of hebben al klachten? Ik weet namelijk niet wat handig is, om nu of later in de zwangerschap met fysio te beginnen? Werk: Ik heb het heel toevallig al op me werk verteld, ik werk er sinds kort (mei) en had me beoordelingsgeprek.. ik kon het niet voor me houden, omdat ik ook nog een opleiding binnen het bedrijf wilde volgen en ze alles al in werking wilde zetten.. Vond wel zo netjes om haar eerst op de hoogte te brengen van mijn zwangerschap.. Gelukkig reageerde me werk heeel erg positief! ik was zo verbaast (Ja ben toch net in dienst en er is er al 1 zwanger) En de opleiding mag ik gewoon gaan volgen.. Wordt dus een pittig jaartje vanaf november.. Ben blij dat me werk al op de hoogte is.. Na de echo de rest van de familie & Vrienden.. me ouders & zussen weten het al. Fijne avond nog Liefs
@Butterfly: Wat fijn voor je dat ze zo positief gereageerd hebben, en dan verder dat de opleiding ook doorgaat. Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is dat je dat gedeelte al achter de rug hebt...
@ moe: hier ook echt verschrikkelijk! Gisteravond om half 10 echt ingestort en door manlief naar bed gebracht. Ons manneke sliep zelfs ook tot 8.15! heerlijk! vandaag lekker weinig doen, heerlijk relaxen! @ bekkeninstabiliteit: heb de vorige zwangerschap ook last gehad van bekkenpijn, van ong. 15 weken tot 28 weken. Toen idd ook fysio gehad van een collega en dat hielp heel goed. Met wat aanpassingen in houding en beweging kwam ik een heel eind. Ik had ook niet écht BI maar gewoon bekkenpijn. @Butterfly: ik zou als ik jou was anders gewoon even bellen met je fysiotherapeut en dan overleggen! Zij kan je wel adviseren of het slim is om nu al te komen (preventief) of pas als je klachten hebt. Misschien kun je het nu met een paar korte behandelingen grotendeels voorkomen? Ik slaap bijvoorbeeld nu alweer met een kussen tussen mijn benen en let heel erg op mijn houding en tilgedrag. Puur preventie dus! Wat fijn idd dat je werk zo positief reageerde! dan valt er al een last van je schouders, zeker als je het niet verwachtte. @ bang voor echo: heb dat hier ook wel hoor! stel nou dat.... maar ik ben redelijk goed geworden in ontkenning, dus ik zet het aan de kant en probeer positief te blijven. Stel dat het misgaat, kan ik dan altijd nog me zorgen maken en verdrietig zijn! @ mrs. hair: leuk he! voor het eerst die positiekleding! En idd, als je een goede broek hebt zit ie echt fijn
mijn broeken kunnen nog net. waar ik voorheen een riem om moest, hoeft nu niet meer. mn moeder kon toen ook met 2 maanden haar broeken niet meer aan. ben benieuwd hoe hard t bij mij gaat. als ik nu snel ga groeien, zal ik ook richting positiebroek moeten! wil t probefren te rekken tot iig 12 weken
Mijn broeken willen niet zo best meer,ben bang dat ik de 12 weken niet ga redden Wat word het hier stilletjes!
Pff heb echt een slecht weekend achter de rug. Wat voelde ik me slecht en nog steeds trouwens. Spannend weekje, morgen gaan de eerste! Dames alvast heel veel succes!
Dames, succes inderdaad! Hou ons op de hoogte! Fredje: Tell us your story! Ik ben echt heel benieuwd... MamaMarije: Ik heb natuurlijk nog geen positiebroek nodig, maar hij zit echt zó veel fijner... Heb ik er een paar weekjes extra profijt van... Ik moet alleen wel even een goede riem kopen, want die moet in deze broek veel lager, en daardoor moet hij langer zijn. Is nog even een puntje voor vanmiddag. @Moe: Ik weet echt niet hoe ik deze week door moet komen... Het is nog maar maandag en ik zie er tegenop als tegen de Himalaya!!!
Hier gaat het nog prima in mijn normale kleren, ben wel blij dat ik veel heupbroeken heb, dan gaat het bolletje er net overheen Fredje, vertel, vertel, vertel!!!! Hier vannacht nix geslapen, dochter was aan de spook de hele nacht, dus echt te brak......
hier begin ook dat probleem te krijgen,mijn gewone broeken kan ik nie echt meer verdragen,de riem is er al uit en nog is het ambetand.mijn buikje zie je eigenlijk al goed,maar toch te vroeg voor zwangerschapsbroeken denk ik dan,we willen het nog aan nie veel vertellen maar denk da we het niet lang gaan kunnen wegstoppen dees keer
@positiekleding: Ik heb overgewicht, dus bij mij zal het niet gauw te zien zijn en qua kleren heb ik totaal geen problemen.. dat scheelt weer, hoef niks bij te kopen, heb veel uitrekbare kleren @kwaaltjes: voor de rest ben ik nog steeds heeeel moe... ben vandaag weer begonnen met werk en het valt toch vies tegen... zal wel een zombie zijn als ik thuiskom Heb ook nog last van misselijkheid, hoop dat deze kwaaltjes gauw over gaan. Zijn er nog dames die wat leuks hebben meegemaakt? Intake, echo's
@Ollebolle, ik ben ook erg moe hoor, zit hier wat half afwezig mijn werk te doen..... en wat betreft het zichtbaar zijn, ik ben juist heel smal en bij mij zag je het de vorige keer ook pas bij 25 weken hoor! Dus misschien is het bij jou ook wel gewoon snel zichtbaar! ik heb morgen echo (Hopelijk)!
Hoi Allemaal, Na een lange tijd typ ik ook weer even wat, ik lees wel mee hoor maar er is soms zoveel bijgeschreven dat ik ff niet meer weet wat ik allemaal gelezen heb. @Elzje...Vreselijk meid!! Echt heel naar...Sterkte!! @Kwaaltjes...Hier ongelofelijk moe en kotsmisselijk...Dit had ik helemaal niet tijdens mijn eerste zwangerschap, toen had ik nergens last van. Ik kan gewoon bijna niets eten en zelfs drinken gaat moeizaam. Ik moet mezelf echt dwingen want niet eten is ook geen optie. Zere (.)(.) inderdaad ook de ene dag erger dan de andere dag maar wel contstant aanwezig. @MvM Ook hier is de consulente geweest. Ook een dikke vette knaltest en hele leuke kadootjes gehad! Ik doe mijn best om in de flessen te plassen maar de geur werkt niet echt mee!! @Echo Morgen om kwart voor 7 `s avonds heb ik de eerste echo...Aan de ene kant heel leuk en aan de andere kant ontzettend eng. Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook zo angstig was voor alles wat er mis zou kunnen gaan. Jullie horen morgenavond of anders woensdag na het werk van mij hoe het was en ik hoop dan goed nieuws te hebben De andere meiden die morgen ook de echo hebben...Succes Girls!! @Positiekleding Hier nog niet nodig en ik hoop dat dat voorlopig ook even zo blijft... @Allemaal Nou ik heb weer even bijgekletst...Tot morgenavond of dinsdag..
Mamsietje in ieder geval veel plezier morgen! (ga gewoon geen succes wensen, want dat is niet nodig ) En wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg!
Gelukkig ook een knaltest van MVM, dus ik kan nu ook gaan plassen. Ben niet misselijk dus heb geen moeite met de geur van de flessen. mamsietje en jeetjemom, succes met de echo's morgen!
Ha allemaal, Ik voel me nog vrij goed een beetje weeiig gevoel en verder zere (.)(.). Maar ja zo lang ik die voel ben ik tevreden Vandaag de eerste flesplasdag.... ik snap nu wat iedereen bedoelde met die geur. Tja het is voor het goede doel dan maar. Voelt wel gek, vandaag 6 weken....joepie Succes met de echo's allemaal