Ben jij blij met die minimonkey? Wat zou je aanraden voor een pasgeboren beebje, een minimonkey of gewoon lekker knopen? Ohoh, het is zó voorbarig, maar zo leuk om over na te denken
hoiiii! Ik vroeg net hetzelfde eigenlijk bij de bevallingslijst april Ik vond de mini monkey eerlijk gezegd niet echt wat, en dochterlief ook niet dus hij was gauw verkocht, nu wil ik ook gaan knopen denk ik!
welkom nieuwe dames! ik heb voor dinsdag de 1e afspraak staan met MvM. ik geloof dat het wel aardig wat gedoe is, maar ik vind dat het eigenlijk een beetje vanzelfsprekend is dat ik mee doe. er zijn zoveel vrouwen waarbij het niet 1,2,3 lukt. als ik met alleen wat pies opvangen kan helpen, doe ik dat!
Dat dacht ik dus ook. Ik heb het geluk gehad dat ik echt in 1x zwanger ben geworden, maar besef me maar al te goed dat dat voor veel mensen niet zo makkelijk gaat.
@ smyltje: dat is idd ook mijn drijfveer! Ach, en wat is gedoe... gewoon elke keer als je thuis plast even opvangen in de speciale opvangkan, dan in de verzamelbus gieten en kan afspoelen... tis niet meer ff 30 sec. plassessies, maar ach.... tis meer gedoe als je niet zwanger kunt raken zonder hormonen
Wendy, welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik ben ook 18 april uitgerekend. Geloof dat er nu een stuk of 4 zijn die de 18e zijn uitgerekend. Leuk!! Al zegt 't natuurlijk niks. En die kwaaltjes die je noemt heb ik precies hetzelfde. Je voelt gewoon dat er binnenin dingen gebeuren, hihi. MrsHair, ja ben blij dat ik lekker snel terecht kan. Ik ben dan 8 weken, dus mooi toch. Bij Ryan kon ik toen ook al snel terecht. Lijkt net of ze niks te doen heeft zo haha.
ik denk trouwens dat ik voor het Beco Butterfly draagsysteem ga... erg mooi en heel snel te gebruiken. Hoef ik ook niet te knopen, daar ben ik helaas niet geschikt voor!
'T wordt trouwens steeds drukker hier haha. Elke keer als ik weer hier kijk moet ik eerst weer 10 berichten lezen . Goed teken dat het druk wordt!
hihi, dat heb ik nou ook! Maar wel heel gezellig en dat geeft idd aan dat er weer veel mensen blij zijn met hun baby'tje-to-be!!
Grappig dat er zoveel mama's willen dragen! Je ziet het ook steeds meer... Hoewel ik soms moeders zie lopen met een kind in een geknoopte draagdoek en dan denk, mens wat doe je jezelf en je kind aan... Als je het knopen zo moeilijk vindt, doe het dan vooral niet, want dat lijkt me echt voor niemand fijn... Maar ik ben heel benieuwd hoe ik het er zelf vanaf breng Donderdagavond ga ik met mijn vriend naar babydump... Nog niet echt iets kopen (behalve misschien ondergoed), maar wel lekker kijken!!! Eens even kijken of ik hem zo ver krijg
Zie trouwens net ook het april 2011 mama's topic in de bevallingslijst. Kletsen jullie dan in beide topics?
Babydump is idd een fijne winkel! Wij hebben de babypark dichtbij, dus daar vaak geweest, maar die is wel een stuk duurder geloof ik! Ik zou het knap vinden als je kunt gaan zonder iets te kopen, hahahaha . Oriënteren is ook al goed hoor! Gewoon eens even kijken wat je smaak ongeveer is.... en even verlekkeren aan het baby-spul en alle zwangere buiken die je er ziet, leuk leuk
nee, eigenlijk niet! Daar wel even aangemeld, maar die waren al zo ver op gang!! Hier gezellig ons clubje
Ikke wel. Is nu toch rustig op kantoor, dus moet wat he. Kan me toch nergens anders op concentreren .
Ja dat heb ik dus ook. Veel te druk daar. Zie je door de bomen het bos niet meer. En ik zag dat er al 35 pagina's volgekletst waren, dus daar kom ik ganie meer tussen. Hier lekker gemüdlich .
Ik vond de mini-monkey fijn voor kleine stukjes en even snel in en uit (bijvoorbeeld voor de supermarkt in te gaan), want je hoeft niet helemaal te knopen. Maar omdat je maar over 1 schouder draagt merk je het toch wel als je kindje wat zwaardere begint te worden. Voor lange stukken had ik eigenlijk altijd de tricot-slen. Moet zeggen dat het knopen ook niet altijd even goed gaat, maar ik heb al vaak genoeg 5 kilometer ermee gelopen. En gezien mijn dametje dat nu nog zonder problemen in de draagdoek volhoudt, terwijl ze na een half uur al helemaal genoeg heeft van de buggy ga ik ervan uit dat zij het ook wel prettig vind.... Heb me ook opgegeven voor mvm, maar nog nix gehoord....
hoi allemaal. iedereen gefeliciteerd. ik ben 9 april uitgerekend van mn tweede kindje. heb een lieve dochter van anderhalf. ik heb 30 augustus mn eerste echo met 8 weken ivm eerdere vmk. kan niet wachten. ben doodsbang dat het weer verkeerd gaat. heb weinig kwaaltjes. alleen moe beetje zere boobs, nog niet misselijk.
Jij ook gefeliciteerd Plurkie en welkom!! Ga heel hard voor je duimen dat deze keer alles helemaal goed gaat. Spannend.
Ik klets ook een beetje in beide forums, maar het is aan de andere kant redelijk onoverzichtelijk, dus hier vind ik het wel gezelliger hoor (heeft ook andere redenen die ik nog maar voor me zal houden ) Maar onze babykamer is ook van de babydump!