November 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hier kunnen we weer opnieuw verder kletsen :)

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ben blij dat we niet met de lijst zitten..heeft wendy gelukkig allemaal veilig in haar beheer :)

3. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Weer helemaal blanco en opnieuw beginnen. :p

Dus ik weet ook niet wat ik gemist heb de laatste dagen.
    Hopelijk nog alles goed met alle nov mama's en beebjes.
    Gisteren weer voor controle geweest.
    Alles was nog helemaal goed. Bloeddruk mooi laag, beebjes hartje nog in volle gallop. Groei goed. Mag dus nog 2 weken wegblijven.:)

Gisteravond met schoonzusje wezen zwemmen. Zo dat viel wel tegen zeg.:$ Ik dacht dat je lekker licht zou worden in het water, nou echt niet.:D Kwam niet echt vooruit. Tussen de 50 plussers zou ik geen gek figuur geslagen hebben.:p Maar het was evengoed wel even leker. Daarna even in het bubbelbad na chillen.
    Heerlijk over beebjes en zwanger zijn kunnen kletsen. Schoonzusje is ook net zwanger van haar 2de kindje.

4. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Hoi dames,

Ik zat hiervoor bij het 4 nov. clubje, maar daar was niet zo heel veel leven. Dus even kijken of ik hier wat gezelligheid kan vinden.

Ik ben uitgerekend op 2 november, heb al een zoon van 2.5 jaar. Net 2 dagen met zwangerschapsverlof en nog onwijs veel te doen. Babykamer is nog niet af, ik moet ook nog onwijs veel basic dingen kopen, box, kleertjes, autostoel, flesjes etc.
    Daarnaast heb ik ontzettend veel harde buiken, wat ik me niet kan herinneren van de eerste keer.

Mijn zoon was 2 weken 'te laat', dus ik heb helemaal geen reden om aan te nemen dat deze babe te vroeg komt, maar toch heb ik een soort van angst dat ik ieder moment in de bevalling kan schieten, terwijl ik ook nog 35 weken ben. Maar dat zal wel liggen aan het feit dat ik gewoon nog niet klaar ben. Afijn, ik ga ff mijn ontbijtje afmaken en dan eens fijn aan de opruim en schoonmaak.

groetjes!

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    deze kan dus op slot!

Deel Deze Pagina