April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
  2. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
  3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Altijd vieze ogen
    Rode vlekken, vooral rond de ogen
    Altijd een snotneus
    Veel spugen (in bedwang door nexium)
    Heel misselijk (in bedwang door nexium)
    Flesweigering (ook niet meer sinds nexium)
    Overstrekken deed hij heeeeeeel erg
    Ontroostbaar huilen

Dat zijn de punten waarom hij aan deze voeding zit.
    Volgende week moet ik Nexium afbouwen om te kijken of die andere klachten ook weg blijven met deze voeding zonder de nexium.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dikke knuffel :D

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, geweldige foto
    @Star, vaseline smeren op het gezichtje! Ryan is ook al zo'n schatje! Mooie foto.
    @ID, je kind mag niet zonder ID naar het buitenland. Als dat zo was geweest had mijn ex nooit een seconde met Rebecca alleen mogen zijn dus had het goed uitgezocht.

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Oh kleding voor jezelf haha. Nee ook geen ervaring mee, maar heb er wel naar gekeken voor positiekleding,maar uiteindelijk nooit iets gekocht (had toen ook wel genoeg en is maar voor korte tijd).
    Maar eigenlijk heel goed idee! Ik heb hard (veel) nieuwe zomerkleding nodig, dus ik zal straks eens gaan kijken :D

@ID: Luckey bedankt voor de bevestiging, ik was al bang dat ik voor niets thuisgebleven was!
    Net naar de stad gewandeld en pasfoto’s van de kleine laten maken! Echt grappig, ziet er niet uit haha

@Star: Vervelend dat je nog steeds last hebt daar down under…EN ook nog migraine. Sterkte ermee!
    Aaaaah Ryan heeft ook al zo’n stoere hanenkam! :D

@Luckey: Oh wat een schatje! Is al een flinke meid of niet?
    Leuk pakje heeft ze aan!

7. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Lucky: bedankt meis, enne ik ken dat vergeetachtige hoor. Vergeet zelf ook een hoop op het moment, dus het is je vergeven ;). Wat een super lieve foto van je kleine trouwens.

@Star: heb je al Zwitsal creme voor de gevoelige huid geprobeerd? Daimen had ook altijd erg rode en ruwe wangetjes. Sinds ik de creme van Zwitsal gebruik is het helemaal over. Het zit in een pot (is voor het hele lichaam) Hoop dat dat een beetje gaat werken. Ook een mooie foto van jou knul trouwens.

@Vica: bedankt voor je reactie. Daimen heeft wel rode ogen als hij net wakker is, maar miss bedoel je echt hele grote vlekken rondom??
    Hij is verder niet misselijk (dat ik weet) soms wel moeite met drinken. Vooral in de loop van de avond huilt hij soms (niet elke dag) non-stop en is hij vrijwel ontroostbaar. Daimen overstrekt ook wel, vooral z'n beentjes. Oh ja en z'n neus zit vrijwel altijd verstopt, of is het alleen als hij een snotneus heeft?

@MiniMe: vervelend voor je meis dat je niet naar de verjaardag van je zus kunt. Snap dat je daar niet vrolijk van wordt. Ga maar lekker wandelen met je kleine man!

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Minime... 4195 gram bij 52,5 cm. ze is idd een klein hamstertje het worden haha.
    Mijn positiebroeken komen allemaal van marktplaats (muv 2 die ik nog had van sems periode) en ik heb ze verkocht voor de prijs waarvoor ik ze zelf ook gekocht had haha. Geen verlies dus.
    Heb zelf nu 2 jurkjes van h&m gekocht, 1 jurkje van hema en nog mega nieuw voor 4 of 5 euro... haha lach me echt kapot. de winkel hoef je zo nog niet meer in... Het is even zoeken maar ik heb een nieuwe hobby gevonden geloof ik....

id.. sem heeft nog steeds zijn id van toen hij 3 maanden was, hij lijkt er totaal niet meer op. nu is er geloof ik 1 die je elk jaar moet vervangen of niet... even googlen...

edit... hier kost een id voor kids maar 9.20.... geldigheid staat er niet bij. heb voor sem toen volle mep betaald!!!!!

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Het is idd maar 9,20 euro, de pasfoto's zijn duurder!
    Ik weet niet hoelang het geldig is. ik ging uit van gewoon 5 jaar, zal het vanavond eens vragen bij de gemeente.

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoi hoi,

Helemaal bijgelezen maar net als Luckey, vergeet af en toe de helft!

Leuke geboortekaartjes en foto's gezien weer,wat hebben we toch allemaal knappe beebs!

Sorry typ niet teveel want lastig met beeb aan borst ;)

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier in het ZH smeren ze Thijs in met witte vaseline, iig lekker na het badje. Dat trekt goed en snel in en is lekker vet.

12. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Ik zal ook even een foto plaatsen van mijn kanjertje ;)
    Gisteren bij opa op schoot :p

Bekijk bijlage 148531

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier uiteraard zelfde probleem met ID/Paspoort omdat we in buitenland wonen. De Nederlanders die ik hier ken gaan gewoon de eerste tijd met de auto omdat dan eigenlijk nooit wordt gecontroleerd....Ik zou dus gewoobn gaan en risico nemen. Ik kan pas maandag paspoort voort Guus aanvragen (heb dan pas alle benodgde papieren) en dan duurt het nog een week of 3 voordat het apspoort in Bern is.

Mir: ja onze kids hadden ook andere kma symptomen zoals eczeem. Wat een mooie ogen heeft jullie ventje!

Koeky: hoop dat je snel naar huis mag, wel tegenvaller dta je moet blijven...

Star: ik smeer vaseline op de droge huid. Lekker ventje !

Luckey: schattige foto!

Musty: hier ook vaak adta lijkt of hij veel lucht mee hapt, maar hij drinkt goed volgens de lactatiedesk. Als je antwoord hebt hoor ik dat ook graag!

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    waaaaa wat ben ik blij als manlief thuis is

boodschappen doen, normaal geen probleem ons meis loopt probleemloos mee aan de hand achter de kinderwagen

bijna thuis...... kon ik inene achter dr aan, toen met deuropenen alles wat mis ging kon misgaan, haalt madam even de rem van de wagen en die wagen rijd vervolgens de stoep af en....

godzijdank rustige straat
    maar ze heeft nu dus echt wel even een blauwe kont,:( ben me wezenloos geschrokken

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Me2... ik ben toch even nieuwsgierig als dat mag...
    jullie wonen in zwitserland maar je/jullie bent/zijn erg vaak in nederland en je vraagt ook een ned. id aan voor Guus.
    Jullie hebben dus allemaal nog nederlandse identiteit??? Wat brengt jullie naar Zwitserland/Nederland????
    (als je niet wilt antwoorden ook goed hoor haha, ik ben wel erg nieuwsgierig)

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hier ligt alina al even in de box te slapen... ze heeft even geprotesteerd maar ik had honger dus jammer dan...

17. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)

Oei das idd erg schrikken. Gelukkig is alles goed afgelopen!

18. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Haha Daimen krijgt het ook altijd voor elkaar om te protesteren op momenten dat ik ook wil gaan eten. Eerst reageerde ik er altijd op (vervolg dat m'n eten dan altijd moest wachten) maar ik laat hem nu ook gewoon rustig jengelen. Als het na een 3 kwartier tot uur nog onrustig is ga ik pas kijken. Soms is het ook gewoon uit verveling dat hij huilt!

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Aiii musty, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Gelukkig is de wagen ook niet omgekiept!

Liv heeft hetzelfde met drinken, dat het lijkt of ze lucht binnenkrijgt. Maar boeren ho maar, en ze ligt echt goed aangehapt....Wel spuugt ze sinds een aantal dagen steeds na een voeding, nouja, ze geeft mondjes terug, wat ze eerder niet deed. Ik denk dat het grote klokken komt doordat ze gewoon grote slokken binnenkrijgen ofzo, kan dat?

Hier overdag steeds een heel lief, makkelijk, slaperig meisje maar vanaf half 6 steeds wakker tot een uur of tien!!! Papa geloofd inmiddels niet meer dat ze overdag zo makkelijk is en zo goed slaapt. (en of ik haar overdag niet wakker kan houden want hij wil ;s avonds ook wel eens rustig met zn tweeën zitten zonder aan mama-klevend beebje...mannen)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ahhhhh tekst weg

nieuwe poging

@ minime... zie nu je antwoord je hebt t al gevonden, hopenlijk lukt t voor t weekend

@ luckey... wat een dotje is je meis, voor mezelf nooit kleding via mp gekocht wel voor onze meis, vaak helemaal nieuw en met labels eraan voor een leuke prijs ;)
    (meestal wel kleding die gejat is ;) maar daar kijkt mijn portemonnee niet naar ;))

hier ook een draagdoek van bykay, ideaal! 1 zelf laten samenstellen
    zuurstokroze met bloemen katoenen tussenstuk :p
    ideaal!

he is t clusteren gegaan?

@ star2.... balen dat t traag geneest :(
    fijn dat t super gaat met extra water, ik kreeg die tip van de HA bij onze meis (dit helpt op iets langere duur ook bij droge babyhuid ;) )

droge huid, olie werkt 9 van de 10 keer averechts je smeert t t trekt in en even later lijkt de huid nog droger
    ons meis heeft eczeem gehad ivm allergie en extreem droge huid, wij hebben hiervoor vaseline lanette gekregen via de HA, idd witte vaseline
    ben benieuwd wat ons manneke zn huid doet
    zowel manlief als onze meis smeren zich suf, t zit in de fam
    o ja in badje gebruiken we badmelk of badolie (niet droogwrijven dan maar droogdeppen zodat de olie blijft zitten zeg maar)

@ star2... geweldig die kuif :D

@ koeky... jeetje sterkte! hopenlijk voor t weekend lekker thuis *knuf*

@ mir... wat is ie hard gegroeid! mooie foto

@ me2 ga zo effe vraag voorleggen hier bij lactatiekundige

@ luckey... ahh je hamstertje is even tevree

@ cvm... liv ook al aan t klokken... blij dat ik niet de enige ben :)

net na voeding zonder klokken heeft ie een mondje terug gegeven
    toen ik hm had neer gelegt in zn bedje hij lag bijna te slapen....

Deel Deze Pagina