@Leonie: Dikke knuffel vanuit Limburg! Lastige situatie zeg op je werk! Ben je al aan het rondkijken voor iets anders? En wat sneu voor Lotte! Een collega van me heeft een dochtertje waarbij de heup steeds uit de kom schiet. Zij heeft nu ook een spreidbroekje. Verder weet ik niet over het hoe en wat, aangezien ik nog niet aan het werk ben en hem dus niet gesproken heb. @CVM: Prachtige foto! Cutie @Mir: Fijn dat de KMA nu bevestigd is. De meeste kindjes groeien eroverheen toch? Vandaag heeft hubby hier opgepast, maar het is heel goed gegaan. Ze hebben samen op de bank geslapen, Robin heeft netjes zn flesjes leeggedronken en ik geloof dat hij ook nog gespeeld heeft. Ik denk dat als Daimen het aan kan voelen dat je vriend onzeker is, het ook een viceuze cirkel is. Als het niet helemaal lekker loopt met Daimen, blijft je vriend onzeker en dat merkt Daimen dan. Geen idee hoe dat te doorbreken. Ik denk dat je vriend wel meer zelfvertrouwen krijgt, hoe vaker hij alleen met Daimen is. Misschien hem wat vaker laten verzorgen en knuffelen ? (Weet niet hoe dat nu bij jullie verdeeld is, maar hier bij ons doe ik praktisch alle luiers en voedingen. Hubby is meer van het spelen haha). @Noodweer: Nou het heeft hier zon 15 minuutjes hard geregend met wat onweer, maar het lijkt wel of dit het was. Hopelijk komt er nog meer want het is nog steeds veel te warm.
ik zag een prachtige beeb voorbij komen noodweer blijft hier lekker hangen kwam even snel spieken voor buienradar ben er weer vantussen
Ik weet niet wat voor Medela flessen het moeten zijn, maar ik heb er 4 liggen.. (kan tot 250 ml voeding in) Je mag ze wel van me hebben!
@Mini: fijn dat het met Robin en papa goed ging bij jullie.. Het is bij ons idd ook het geval dat ik het meeste doe (verschonen, voeden ed.) vriendlief is ook meer van het spelen. Ik zal proberen hem meer aan te moedigen om dit ook meer te gaan doen en hem complimentjes te geven als het goed gaat, zodat hij miss ook wat minder onzeker blijft. Het is natuurlijk ook best eng en spannend een baby voor onzelf en alles is nieuw. Bedankt voor je tips in ieder geval!
het is voor in te vriezen. ik heb nu de avent via potjes (geloof 10 ofzo) en alles daarvan is een beetje te prijzig. Zelfs gewone flesjes bij kruidvat kosten al 1.80 ofzo... ... Waar ligt Asperen hihi, zal wel niet in de buurt zijn he?
Hier ook een hubby die enorm onzeker is. Hij verschoont hem niet, geeft hem nauwelijks nog de fles. Omdat hij zo onrustig is en dan wordt hubby zenuwachtig en Vince nog onrustiger enz enz.. Zowiezo is Vince vele malen onrustiger bij anderen als bij mij. De KA weet hier nu ook van de situatie af, dat de volledige zorg voor Vince op mijn schouders valt en er komt tijdens de observatie ook een maatschappelijk werker langs.
@Mir, ik had er helemaal overheen gelezen dat KMA nu bewezen is. Wat fijn zeg! En bijna alle kindjes groeien er overheen, de meeste al voordat ze 1 jaar zijn. Ze kunnen nog wel heel lichtjes gevoelig blijven. Vriendin van mij had het ook als kind en kan nu nog maar 1 glas melk per dag drinken. @All, sorry dat ik niet echt reageer. Ben er met mijn hoofd niet bij, krijg weer migraine zo te voelen (hopelijk blijft het beperkt) en weer misselijk. Ik ben er nu dus wel achter dat deze 'aanvallen' echt door stress komen. Ik zit er even een beetje doorheen ook. Hubby werkt ook niet echt mee. De storm begint hier net. Nog geen regen maar ik zie veel flitsen. Het is wel prachtig hoor de onweer met mega grote schuifpuien hahaha. Ik heb kunnen regelen dan mijn moeder mij morgen naar het ziekenhuis brengt met Vince. Daar parkeren is onbetaalbaar!
Wat een onweer! En nog steeds vrij plakkerig, al voelt het wel koeler... Nathan lijkt er ook wat 'last' van te hebben, van de warmte en de onrust in de lucht. Hij kon maar niet in slaap vallen en tot drie keer toe dacht ik 'dan leg ik hem even aan, misschien valt ie aan de borst in slaap' en dronk ie telkens zoveel dat ik het een hele voeding zou noemen! Om 20.30 uur, 21.00 uur en 21.30 uur!
Hier ben ik weer, net terig van 2 weken vakantie: zusje trouwde bij mijn ouders in Schotland en daar hebben we Nederland en wat dagen bij mijn ouders aangeplakt. Met Guus gaat het wel een stuk beter. Is nog niet helemaal zoals het moet zijn maar met veel rust en regelmaat gaat het best ok! Hij heeft zich tijdens het reizen in ieder geval voorbeeldig gedragen! Guus slaapt ook echt de afgelopen 2 weken van 19.30 uur tot citrca 5/6.00 uur smorgens. Overdag gaat hij nu telkens bij eerste moe signalen naar zijn bed en gaat vrij goed. Hij gaat meestal zo'n uur anderhalf uur na de voeding mekkeren en dan moet hij gewoon slapen....hij slaapt dan meestal niet tot de volgende voeding maar niet meer alleen van die hazeslaapjes dus gelukkig... Vica: heel benieuwd of ze gaan vinden waardoor Vince zo onrustig is!
Goedemorgen; @suus; leuke foto! @vica; ik geef ryan tussendoor water, maar kan denk ik ook maar beter melk geven, hij laat steeds rond de 80-90cc staan met dit weer. Dikke knuffel en heel veel succes de komende dagen, en hopelijk kunnen ze een oorzaak vinden. @cvm; leuke foto van je meisje! @noodweer; hier ook niet veel van meegekregen, alleen een beetje gerommel en wat regen. Hoe warm doen jullie het badje(/tub) met dit weer? Had hem gister niet te warm gemaakt, ook niet te koud natuurlijk maar net er tussen in. Hij vond het heerlijk maar toen die eruit kwam had hij toch een beetje paarse voetjes. Dit is echt geen weer voor die kleintjes bah, Ryan slaapt al 2 dagen alleen in zn romper ook s'nachts. En de waaier lekker aan anders is het echt 30 graden op de slaapkamer. Ook ff spamme: Bekijk bijlage 162998
@Star: Ik doe het badje nu zo'n 35 graden (volgens badthermometer), wel iets lauwer dan normaal. Leuke foto van Ryan!
Leuke foto van Ryan, heerlijk zo'n pluk haar omhoog! Badje doe ik hier ook wat kouder dan normaal, ik gebruik eigenlijk nooit de badthermometer maar doe het op gevoel. Ze vond het iig heerlijk haha. Hier ook een kind dat alleen in romper ligt, haar kamertje was nog megawarm al is het buiten nu wel afgekoeld dus als ze straks uit bed komt doe ik toch maar een broekje en tshirtje aan. Liv heeft weer een supernacht gehad, het begint te wennen! Gisteravond om 8 uur gedronken, toen geslapen en om 23.30 wakker gemaakt voor een voeding. Kreeg haar echter met geen mogelijkheid wakker dus al slapende heeft ze een paar slokjes genomen en toch geslapen tot maarliefst 630!!!! Vanmorgen was ze wat huilerig en had verhoging, 37.8. Normaal zit ze rond de 37.2. Kan dat door het warme weer komen? Nu slaapt mijn lieffie alweer ruim 2.5 uur, heerlijk!
hey dames. de zusters zijn erg lief hier. ook heeft vince al een klein beetje van zijn onrust laten zien. de eerste 2 dagen is alleen observeren. daarna wordt een behandelplan afgesproken. ik heb besloten om vanavond toch naar huis te gaan. dat hun dan de laatste voeding geven. dan kom ik beter aan mijn rust toe en zien de verpleegkundigen precies hoe hij het doet. dan kan ik ook wat meer doen om voor te bereiden op de verjaardag van rebecca zaterdag.
@ vica.... spannend zeg.... hoop hard dat ze t probleem gaan vinden!! @cvm.... heerlijk dat de nachtenavonden goed gaan! hmmm door t weer.... mssn grieje onder de leden? t weer is zo veranderlijk en ik hoor veel om me heen die griep hebben @ minime..... envelop ontvangen hoor ! goeie aanvulling in de map met de plaatjes kunnen doen reuze bedankt!! als je de verzendkosten terug wilt hebben zeggen heh! @ star... wat een stoere bink en zoveel haar! *jaloers* whahaha @ me2... das een halve wereld reis fijn dat guus geen problemen mee heeft. mooie trouwerij? @noodweer... t is hier goed tekeer gegaan , beide kids gingen pas rond 10en ook naar bed morgen met ons manneke naar t cb voor prikjes eek, ben beneiuwd naar zn gewicht want hij begint echt zwaar te worden zeg spam van ons beertje
rest staat op april hyves.... vor de mamas die geen hyves hebben sorry kan t hier nog nietplaatsen tot we zelf definitief antwoord hebben ivm meelezers
hier een slaapkopje vandaag. eigenlijk alleen wakker om te drinken en eventjes erna... Ik ben het denken om een electrische kolf aan te schaffen, al dan niet 2e hands want die krengen zijn duur.... iemand hier heeft de Avent Isis, bevalt deze goed???? Wil eerst eentje huren via thuiszorg ofzo om te kijken hoe deze bevalt....