o en na lang dubben en lezen en al, denk ik erover om een dubbele electrische kolf van ameda aan te schaffen voor dat wat ik meot gaan kolven vind ik t de kosten van de pisa niet waard, en enkel is ook zo wat en nog voor damens die zelfde ellende met de avent hadkolf hebben vandaag weer aangekaart bij prenatal, en t probleem is het membraam, die kan geen vacuum genoeg trekken als je grote borsten hebt philips is hier op terug gekomen en via hun site kan je een nieuw soort membraam bestellen, als er kosten zijn (ze dacht dat t mssn wel gratis was ook) dan zou t heel laagzijn
hier aan het wachten op de volta, die komen voor onderhoudsbeurt aan de cv. tussen half 9 en 13 uur... Pffff balen dus maar goed... niets aan te doen. Ga dalijk dus maar even een wasje aanzetten. Alina is weer vertrokken.... gisteravond geslapen van 22 tot 7.30!!! en net onderweg van school naar huis weer in slaap gevallen. laat haar dus maar even in de maxi cosi... denk ik.... vind het zo zonde om haar wakker te maken dan... heb zo;n duffe status op facebook gezet maar hij werkte wel even. kpn moeten bellen om digitenne op te zeggen (we hebben dat alles in 1 van hun) en bij verlenging van een jaar kregen we de 1e 6 maanden 20 euro per maand korting op dit totale pakket en de 6 maanden daarna nog 10 euro. We besparen dus 6 maanden lang 30 euro, en daarna nog 6 maanden 20 euro.... Verder nog ontwikkelingen bij manlief maar daar kan ik nog even niets over kwijt... toeval????? Vica... fijne verjaardag voor je meisje, balen dat vince er niet bij kan zijn maar hoop dat het toch een fijne dag/weekend wordt!!!!
goeiemorgen... ppoooh luckey drukke boel hopelijk positieve ontwikkelingen? hier de nacht op geweest met de kleine man hij is zooooo niet lekker en koorts en om 10 voor 5 vanochtend.... bijna tegelijk met manliefs wekker spuugde hij de boel onder zo zielig, net lekker gebaddert en hij ligt alweer te tukken
musty... beterschap!!! het begon als slechte ontwikkeling met onzekerheid maar gelukkig heeft hij het dankzij goede contacten naar positieve dingen om kunnen zetten..... haha
Mini: Leuke foto van Robin zeg!!! Leuk, babyzwemmen Ga je in een klasje of gewoon met zn drietjes? Luckey: Hier ook een echte duimer, ze wordt nu standaard met duimpje in dr mond wakker hoewel ze met speentje in slaap valt. Vica: Gefeliciteerd met je meisje Heeft Vince weer een goede nacht gehad in het ziekenhuis? Musty: Lekker he, ff shoppen. Hier: Gisteren lekker met hubby uit eten geweest, Livje bleef bij oma en heeft de hele avond geslapen! Vandaag maar eens boodschappen doen, hoef ik de jongens niet mee te slepen want die zijn er het weekend weer.
Ja vaak nemen we hem in de maxi cosi mee omdat hij veel spuugt zodra ik m plat leg Ik ga ook elke dag een stuk met hem en de hond wandelen. En dat is meestal na zn fles van 11/12 uur. Dus ja, helaas dan meestal in zn maxi cosi. Maar wil vaker weg met m met de reiswieg, toch beter voor zn rug
Vanmorgen naar het CB geweest. Hij weegt nu 6155 gram, 60 cm, en hoofdje 41 cm. Ik had verwacht dat hij wel iets groter en zwaarder zou zijn. Maar hij groeit goed, precies volgens de lijn Nog even over het spugen gehad. En omdat hij niet tegen nutriton kan heeft het geen nut om op andere voeding tegen spugen over te gaan omdat het daar ook in zit. Ik mag nu rijstebloem gaan bijvoegen in zn flessen en kijken of dit helpt! Heb het meteen maar gehaald, en straks proberen. Ben benieuwd.... Iemand daar al mee begonnen of ervaring? Bij zn prikjes zette hij het aardig op het gillen (langer dan vorige keer) In de auto en met boodschappen doen heeft hij lekker liggen slapen. Net even half uurtje in zn box gespeeld, en hij ligt nu weer in zn reiswieg te slapen.... Heb gister andere auto gehaald, dus ga nu even verzekering regelen. Morgen (vrienden) en zondag (familie) vier ik mn verjaardag.
@ FB.... met rijstebloem effe opletten of t door de speen kan en niet te fanatiek toevoegen (ervaring whaha) beetje bij beetje
bha maak me beetje druk cb belt in loop van de dag terug was nu niemand aanwezig maar hij ligt koortsig op bed (heeft vanochtend pcm gehad) en hm even wakker gemaakt maar hij was ook zo weer vertrokken en wilt geen voeding
@Vica: Van harte gefeliciteerd met Rebecca!! @Luckey: Dus positieve ontwikkelingen? Fijn hoor @Musty: Beterschap met je mannetje @CVM: We gaan eerst in een klasje babyzwemmen. Wellicht dat we later ook gewoon zelf met zn 3tjes gaan als het goed bevalt. @FB: Maxicosi kan toch wel, ik neem aan dat je geen 3 uur gaat wandelen? Ik pak meestal de reiswieg als ik echt ga wandelen (in de stad gewoon maxicosi) maarja, Robin heeft dan ook geen last van spugen gelukkig. Ik vraag me wel ook af of hij tot 6 maanden erin past! Prima gewicht en lengte toch Misschien dat de groei nu iets gaan afnemen, ze zullen niet altijd zo snel blijven groeien als de eerste maanden (hoop ik althans hihi) Rijstebloem hier nog niet, ga ik mee beginnen als hij 4 maanden is. En dan alleen bij de nachtvoeding denk ik voor het slapen. Hopelijk helpt het bij Jesley tegen het spugen! @Hier: Robin ligt lekker te slapen, vanaf 9 uur wakker geweest, dus hij zal wel moe zijn. Ik heb een flinke afwas gedaan, we hadden gisteren een BBQ met 8 personen . Gelukkig is dat weer gedaan, ook al gestofzuigd, dus nu lekker iets voor mezelf doen
Hoihoi Reiswieg heeft sem maar 4 maanden ingepast, ben benieuwd hoelang alina erin past. CVM... ik heb je een pb gestuurd. ga via hun een electrisch kolf aanschaffen.... Boh alina slaapt nog steeds zeg...al sinds 9.50... begin me langzaam te vervelen.... toch maar even verder aan de was. Minime... idd allemaal veranderingen hier... werkrooster is nog neit binnen van mijn nieuwe werk, moet telefoon paraat houden en op oproep kunnen inspringen... hopelijk dus al wel werk volgende week... want tja zonder geld leeft het moeilijk he
zou je geen handdoek kunnen opvouwen en die onder hem leggen, zodat hij schuin ligt... Alina wil ook niet in de wagenbak (spuugt wel niet) maar zo kan ze wel fijn alles meekijken....
Ik wilde een papspeen halen, maar kon m nergens vinden van difrax. Dus heb (op advies van winkelmedewerker) nu een difrax speen maat L gekocht... Even kijken hoe dit gaat. Hoeveel zal ik bijvoegen?? En krijgen ze er veel darmkrampjes van? Ik heb van bambix gehaald met vanile smaak, vanaf 4 mnd
Jesley vind het gelukkig erg leuk in de reiswieg. Heb er nu ook zn woezel en pip speeltjes in hangen... Met die handdoek kan ik wel is proberen idd! Als het spugen niet minder word.
Voel me een beetje erg depri vandaag... Pfff Moet nog zoveel doen (van t weekend jarig), maar heb nergens zin in... Zit heel de tijd tegen mn dikke buik aan te kijken, kan nergens leuke kleding vinden! Mn haar zit voor geen meter, en heb nog geen zin gehad om make-up te doen... bahh! Heb soms toch wel het idee dat ik tegen een depressie aan zit Maar ja, heb ook dagen dat ik genoeg energie heb en vrolijk ben! Voel me soms alsof ik 8/9 mnd zwanger ben, zo depri zo moe
die heb ik ook gebruikt bij onze meis ook tegen spugen om dat nutriton averechts werkte ik zou t per theelepetje toevoegen goed roeren en dan even kijken naar de dikte van de voeding niet dat t in een klap te zwaar wordt met de gebruiksaawijzing zeg maar was t bij mij nog te waterig
@ FB wij hebben ook hoofdend van reiswieg opgehoogt met handoeken, en hij ligt heerlijk! hier ons manneke effe een uurtje wakker geweest beide borsten goed leeggedronken (mama ook opgelucht ) maar ligt nu alweer te tukken cb heeft terug gebelt als ie niet helder wakker wordt of te weinig plast naar ha maar koorts is al gezakt dus heb goeie hoop we hopen morgen naar blijdorp te gaan effe ertussen uit na alles