April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wat fijn dat hij het zo goed doet zeg!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kelly, hier ook een slaapzak. Vince kreeg het ook voor elkaar om dwar te gaan liggen alleen besloot hij compleet onder de dekens te gaan liggen. Nu kruipt hij nog elke nacht onder het lakentje.

@MiniMe, idd als hij tevreden is gewoon lekker zo laten met de voedingen.

@Etosluiers, die zijn wel vernieuwd en heel dun nu. Tot nu toe hebben ze alles gehouden van Vince en Rebecca en daar zaten beste spuitluiers van Vince bij.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier vandaag een dagje met mijn schoonzus doorgebracht. Naar haar vader geweest en heerlijk in de tuin gezeten en daar gegeten. Was gezellig.
    Hubby is bij zijn broer met de computer bezig.

@Etosluiers, ik neem terug wat ik net zei. Vince is voor het eerst erdoorheen. Maar wel met een spuitluier dus kan ik enigsinds begrijpen.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vond de Kruidvat luiers niet fijn, 2x heeft Robin een natte broek/romper/truitje gehad omdat het er gewoon langs liep, omdat ze niet goed afsluiten. Ik heb geprobeerd de luier strakker te doen, maar dan zat er helemaal een afdruk in zn beentjes/kontje. Dus niet meer...

Denk dat ik gewoon bij Pampers blijf, en goed de aanbiedingen in de gaten houden.

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik krijg altijd een mailtje van www.watkostenluiers.nl
    staan ook alle aanbiedingen op!!!

ga bedje op zoeken, ze heeft de hele tijd op de arm geslapen dus nu kijken of ze zonder moeite haar bed in gaat haha

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    slaapse allemaal hier lag ons manneke net keihard te snurken naast me :D nu voeden en dan tukkie tijd

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    tot nu toe vind ik kruidvat beter dan bumblies (plus).
    pampers heb ik nog niet gebruikt, komt er dalijk aan haha.
    lidl luiers vond ik bij sem ook wel fijn (pas gebruikt vanaf maat 3)

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Thx Musty en Luckey, ik zet de sites gelijk in mn favorieten

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik vind Lidl luiers echt gewedlig. Nog nooit doorheen gegaan, maar gaan helaas pas vanaf maat 3.

Ik slik Etos Jonge moeder en visolie capsules.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pff.. hier heeft Vince zoveel problemen met boeren dat hij net weer flink gepuugd heeft. :( En ook heeft hij al 6 spuitluiers gehad vandaag! Bijna waterdun. Deze reactie gaf Rebecca ook op de nutriton. Ik verwacht dat hij vannacht wakker wordt want hij heeft niet veel gedronken net en gespuugd maar ik ga hem toch maar proberen te laten wennen aan dunne voeding. Hij heeft een beetje problemen om dat te drinken (nooit geen dunne voeding gehad) maar liever dat dan dit. Hij boert heel goed met de dunne voeding en ontlasting is mooi breierig, maar dit is geen doen man. 6 extreem vieze stinkende spuitluiers op 1 dag. Hij heeft er ook echt last van vlak voor hij poept.

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Klopt, daarom blijf ik altijd zo lang mogelijk in een kleine maat. Ik let niet op de gewichtsaanduiding, maar zodra de luier te strak gaat zitten of gaat lekken komt er een grotere maat.

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @droge huid; heb vanmiddag balneum olie gekocht voor in bad en de creme. Kon de witte vaseline niet vinden bij etos. Van de week nog even bij kruidvat kijken.

@mir; leuke foto van Daimen!

@musty; tjee idd schikken zeg, gelukkig goed afgelopen.

Iid super van dat extra water, von het zo zielig dat gepers en niet kunnen. Weet zelf ook hoe dat is.:)

@fb; fijn dat jesley het zo goed doet en dat het spugen wat minder is.

@luiers; hier gister 2x doorgelekt door de kruidvat luiers. En vannochtend ook, zelfs zn matrasje was nat. En dat was niet de eerste x. Vorige week ook al paar x gebeurd. En ze zijn nog wel als beste getest.:( Had nog bonne voor pampers, eens kijken hoe dat gaat. Wel gelijk maat 2 genomen trouwens.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik heb de afgelopen tijd exact bijgehouden wat en wanneer Vince gedronken heeft (ivm de klachten) en sinds ik nutriton door de voeding doe begint hij weer flessen te weigere (stopt na een halve fles en weigert de rest) en gisteren ineens te spugen. Ook kreeg hij weer rode puistjes in zijn gezicht.

Ik had aan de voedingsdeskundige gevraagd of je nutriton mag gebruiken als je Friso Allergy Care geeft en ze zei van wel. Maar Vince lijkt er op te reageren.

Nu dus weer mee gestopt.

Jullie plannen voor vandaag? Ik wil in huis bezig zijn. Dozen nog uitpakken/uitzoeken. Wasjes draaien en was opvouwen.

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nacht.... gisteren bijna een uur bezig geweest voor ze in bed lag. huilen zodra ik haar losliet. Manlief vertrok natuurlijk geen spier dus heb hem op een gegeven moment het bed uit getrapt... dat hij ooke ens wat doet zeg.....
    de nacht was uiteindelijjk toch nog van 23 tot 4.30 uur.

Plannen vandaag... heb een lijstje met spullen die ik nog moet halen dus we gaan de stad in vandaag....

vica... toch een reactie op nutrilon....

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    oja vanmorgen weer miemelen bij neerleggen dus het wordt weer een dag als gisteren ben ik bang

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: ik laat Guus 5 min. huilen/bleren in zijn bedje svonds en dan is het stil en slaapt hij tot een uur of 4.

Vica: zou dan idd ook stoppen met Nutriton....

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Me2, jengelen reageer ik ook niet op en bij echt huilen wacht ik ook een paar minuutjes. krijsen reageer ik meteen of in elk geval zo snel mogelijk.
    De reden voor het jengelige van vanmorgen was een mega poepluier. We hebben daarna geweekt in bad haha en nu ligt ze rustig in de box. We gaan dalijk even de stad in.

Heb net ook mijn ijzerpeil weer gehoord. 7.3 op het randje (moet minimaal 7.5 zijn) dus voorlopig moet ik 1x per dag nog een ijzertablet slikken om reserve op te bouwen.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ow heerlijk, Jesley heeft bijna de hele nacht geslapen!
    Van 23.00 tot 6.00 uur! Lekker hoor...
    Nou was hij gister ook vanaf 20.00 wakker, en heb ik m 15 cc extra gegeven met zijn laatste voeding.
    Wel werd hij om 8uur weer wakker, en bleef jengelen enzo.
    Dus half 9 er maar uitgegaan met m.

Straks nacontrole bij VK. Geen idee wat dat inhoud. Hoop dat Jesley ook gewogen word:D

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    nacontrole vk was destijds gewoon kijken hoe het met jou gaat, met de kleine, anticonceptie navragen enzo.
    er is toen geen knip gecontroleerd of wat dan ook dus stond binnen paar minuten weer buiten.
    ik mag 18e bij gyn terug voor nacontrole dus ben benieuwd hoe die het doet haha

Deel Deze Pagina