April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Titania mooie foto! Ook al zo'n mooie vrouw!

Mini: ook een hele leuke foto. Hij lijkt wel op jou volgens mij

2. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2862 Fleuri, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt: 6 jul 2011
    Mijn kroost
    ...

3. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2863 Fleuri, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt: 6 jul 2011
    de 2 samen
    ...

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Leuke foto's allemaal!

5. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij is echt een mooie slanke baby en zijn koppie vind ik toch altijd zo schattig!
    Een heeeeel hoog puppy-gehalte :)

6. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    awww Fleuri, wat een prachtige lieverds! super mooie foto van jullie 3tjes!
    Feline is echt een brunette.. had je zoontje vroeger ook zulk donker haar? hier is ons verteld dat Krystian waarschijnlijk wel blond wordt omdat z'n wimpers en wenkbrauwen licht zijn.. maar nu nog niet echt wat van te bespeuren!

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Robin lijkt trouwens meer op zn papa, zeker als je manliefs babyfoto's bekijkt:)

8. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    aw ♥ dankjewel Fleuri, Ik ben zo verliefd op mijn puppydog ;) wordt later nog lastig voor mij om nee te moeten zeggen tegen dat koppie!!

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Echt leuk om jullie allemaal te zien, ik had jullie heel anders voorgesteld haha

10. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Ik heb over je foto heen gekeken mini..hij ziet er altijd zo vrolijk uit! Robin is best fijntjes in z'n gezichtje zelfs nu hij wat vollere wangetjes heeft. Ik heb je vriend niet gezien maar zo op het eerste gezicht vind ik hem ook wel op jou lijken hoor!

11. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Ik stel iedereen me altijd veel ouder voor op een of andere manier!

12. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit jaar word ik alweer 30!
    T was bij geboorte em eerste 5 maanden ook donker. Wel blauwe ogen. F heeft echt bruine kijkers, dus denk niet dat ze haar broer achterna gaat qua haar

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mooie foto's zie ik voorbij komen zeg!

Hier gekraakt, gemasseerd en warmtetherapie gehad. Vince ligt in bed bij mijn meis op de kamer. Ben benieuwd hoe dat gaat.

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Fleuri, ik word ook alweer 30 dit jaar....erg he....moet ik toch echt volwassen gaan worden misschien

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Robin heeft nu licht haar (beetje rossig zelfs), lichte wenkbrauwen maar heel donkere wimpers. Ben benieuwd wat het gaat worden:)
    Zn ogen zijn nog steeds erg blauw, hoewel er ook een beetje groen bijkomt...maar bruin zal het niet worden (dacht de KA tenminste)

16. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk he, het blijft een verrassing hoe onze kleintjes er over een jaar uit zien.
    Ik heb mij laten vertellen dat na 6maanden de oogkleur bij de meeste baby's niet of nauwelijks meer zal veranderen

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja, heb ik ook gehoord, dat bij 6 maanden de oogkleur 'bekend' is.

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Titania: mooie foto!! JA Fee was aan het huilen wilde niet op de foto hahahaha

Chantico: hier opeens ook vaak een hele afgeleide baby tijdens het voeden ....

Mini: schattig die foto en wat lijkt Robin op jou!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Ik heb ook weer ff het een en ander teruggelezen, maar ben zo lek als een zeef, ik doe het ff uit het blote hoofd, dus sorry als het mislukt!

@titania: spannend joh, dat jullie al een nieuwe datum hebben voor een volgende zwangerschap! Hier blijft het voorlopig bij 2 kids! Misschien ooit in de toekomst nog een ukkie, maar nu echt niet! 2 in 16,5 maand is ok ;)
    @titania2: mooie foto van bv in park en uk in hotel! Mooi mannetje is het ook zeg! leuk!

@minime: eiceldonatie, moeilijk moeilijk... Bedoel je dus dat jij bijvoorbeeld een eicel zou doneren aan je zus? Of gaan ze voor een anonieme donor? Dat maakt wel weer een groot verschil in de overweging voor mij. Ik zou zelf denk ik toch moeite hebben een kindje van mij bij mijn zus te zien (ok, ik weet dat je dit dan niet als JOU kind ziet maar toch...) Een eiceldonor, tja dan weet je natuurlijk helemaal niet wie de ene biologische ouder is geweest van het kindje... ook moeilijk! Pfoe, heeeeel erg lastig!

@chantico: hier ook een heeeeeel onrustig en snel afgeleid mannetje aan de borst! Ik geef hem nu ook echt alleen nog maar een voeding als hij 4 tot 5 uur ertussen heeft zitten, want anders ligt hij alleen maar te klooien en drinkt hij maar half! Stijn komt vandaag dus ook uit op 4 voedingen....7.30, 12.45, 17.40, en dan de late rond 22.30 verwacht ik! Ik ben heel benieuwd hoor, dit is de 2e keer dat hij op 4 voedingen zit, ik vind het wel erg lekker moet ik zeggen! :D

@fleuri: jammer, ik heb je foto's net gemist...

@minime: wat een leuke foto van Robin en jij! Jammer dat hij niet wilde meewerken!

@musty: wat een bink is M-D zeg! Stijn neemt ook al een flink deel van de reiswieg in beslag! De laatste keer was hij 63 cm, maar dat is alweer 2 weken terug...ben benieuwd!

@me2: leuke foto van jij en je kids! Ben maar trots op ze!

@vica: wat een getob zeg met jullie kleine mannetje, ik lees je verhalen steeds op hyves en ik heb echt met jullie te doen... Hopelijk komt er snel wat verandering in! Sterkte meid!

@iedereen die ik vergeet: oeps!!!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou Vince ligt al 1,5 uur in bed maar slaapt nog steeds niet. Als hij jammert dan loop ik naar hem toe om de speen te geven en dan zit hij gewoon naar mij te lachen. Toch was hij wel moe. Misschien heeft hij toch last van het licht in die kamer want de zon staat aan die kant en er zitten witte gordijnen voor.

Deel Deze Pagina