Hier had ik ook alleen zachte kleertjes in maat 50 en 56... Maar ja, kleine man zit nu voor het grootste gedeelte in maat 62 al.
Nou en dat vind ik juist zo knap van jou. Ook jij hebt 2 kids en ben zo vaak online....... Ik zal niet weten hoe ik dat moet doen hihi.
Haha gelukkig kan mijn dochter zich goed alleen vermaken en vind ze dingen leuk die ik ook kan doen tussen het berichten typen hier. Boekje lezen, blokken bouwen, kleuren.. En verder danst en zingt ze veel de hele dag dus ja... Ze heeft alleen driftbuien als ze moe wordt en dat is dan echt even een drama moment. Vince slaapt nu goed tussen de voedingen door .
Saona, wat lief dat je even je verhaal komt doen. Ik weet als geen ander hoe druk het is in het ziekenhuis en zeker als het niet helemaal lekker gaat met je kleintje. (Nou ja kleintje) Duimen draaien hier flink!!
Isra... dat ritme komt wel. ik heb ook 2 kids maar 1 zit er op school dus zodra alina rustig is kom ik op internet haha. hier... supernacht zeg... was bang voor een clusteravond omdat ze al om half 8 in be box lag te slapen en ik kreeg haar om 22 uur niet wakker dus maar zo in bed gelegd en om half 4!!!!!! werd ze pas weer wakker. Mijn boobs deden ontzettend pijn en drinken ging dus ook niet echt (heb laten weglopen). Daarna weer naar bed en om half 7 weer, daarna nog een uurtje liggen en douchen... het spoot gewoon tegen de douchewand haha. Alina slaapt nu nog steeds..... Straks kraamvisite en om 2 uur naar een kinderverjaardag.. Morgen naar mijn ouders voor moederdag en hopelijk nog even naar de kermis in aken (duitsland).....
Hi all, lees vanavond ff bij, moet vandaag driedubbel op-letten want oudste stiefzoon heeft een koortslip En meneer is boos dat hij nu niet bij Liv mag om te knuffelen. Als ik even niet kijk probeert hij toch om bij haar te komen want hij vind het allemaal maar onzin dat zij ziek van hem zou kunnen worden. Hoort dan wel bij zijn handicap maar frustrerend is het wel! Gelukkig worden ze vanavond alweer opgehaald omdat hun moeder ze wil met moederdag. Fijne dag allemaal!!! Lekker zonnetje
@ mir... jeetje wat een getob betreft t gepers van jullie mannetje... hopelijk vinden ze gauw de oorzaak en krijgt jullie mannetje wat meer rust en ja heeel veel april jongentjes @ fb... fijn dat de nactontrole goed was! onze ervaring wegen op eigen weegschaal kan heel veel afwijken jammer genoeg Ben beneiuwd heb vrijdag de nacontrole bij gyn @ vica.... mssn toch iets hormonaals de uitslag? @ luckey.... hier nog geen pyjamatjes, maar we hebben ook eigenlijk alleen maar zachte comfy kleding @ isra... denk eerst lekker aan je kids en gezin, wij lopen niet weg @ luckey.... lekker dat alina de nacht zo door ging! @ cvm.... oei, valt moederdag even mooi @ hier.... rustig zn gangetje.....gister nog gesprek cb gehad betreft bv meneer laat inene sinds gister ook echt zon 5 uur tussen zn voedingen, maakte mij onzeker na al die weken heeeeeeeel veel drinken en clusteren ect maar kreeg te horen dat de bv dan dusdanig goed op gang is dat ze minder vaak drinken maar wel grotere 'maaltijden' drinken en aangezien zn gewicht in 5 wk van 3520 naar 5252 gr mag dat ook wel even raar, maar wat een rust en morgen de 6 wk gehaald met bv had gevraagt betreft klokken .... me2 geloof ik , jij vroeg je dat ook af? het klokken alsof hij lucht meehapt is hier nu weg, maar kreeg te horen dat de beebs dan moeten wennen aan de nieuwe stroom melk omdat productie dan omhoog is gegaan verder zelf even dippie, heb ook nog geen kraamtranen gehad, cb waarschuwde me dat dat nog wel eens flink kon komen manlief vanochtend op zn donder gegeven..... die had zon zelfmedelij :x dus die is inene heel druk bezig met huishouden vandaag lekker beetje lamballen boodschapjes doen en genieten van de zon
Hoi meiden, Hoera!!! Neo welkom op de wereld!! @ Mir: Welkom! Wat een heftig bevallingsverhaal zeg! @ pyama's: Finn draagt voor de nacht al een poosje pyama's. @ cvm: oei wat latig een koortslip, zeker al je oudste stiefzoon door zijn handicapt nu niet begrijpt waarom hij niet bij Liv mag..... @ mannen: thnx voor jullie reactie, voelde me al een beetje alsof ik het alleen was die het zo ervaarde. @ hier: vroeg opstaan heeft zo zijn voordelen, had om 10.30 uur mijn lijstje al afgewerkt, kan heel de dag dus heerlijk genieten. Ben erachter dat Finn een buikslapertje is. In de box ligt hij nu al regelmatig op zijn buik, in de wandelwagen ook. Nu wilde ik voor op zijn bedje een aeroslaap kopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Ben trouwens gistermiddag gebeld door iemand van de organisatie voor Thomashuizen. ( dit zijn huizen waar je met 8 gehandicapten woont als leidinggevende. heel kleinschalig allemaal ) Heb echt maaaaanden geleden een brief gestuurd naar hun ( was nog niet eens zwanger ) en nu belde ze dat ze met ons in gesprek willen om te kijken of wij zo'n huis kunnen gaan runnen... en dat terwijl ik net besloten had om te stoppen met werken... Maar ja, zo'n kans, ik wil dit echt heel mijn zorgcarriere al... Wat een rare wendig zo ineens, ik ben benieuwd wat er nu allemaal gaat komen. Zo ik ga Sven even verschonen...pffff... die stinkt! En daarna lekker de zon in! Liefs!!
Hi meiden, kom ook heel even langs, en dan zo van de zon genieten! @Pyama: Hier slaapt Robin nog gewoon in zn kleertjes. Ik heb een pyamatje in maat 56, maar is nog iets te groot. @Vica: Maat 62 al???? Jeeh wat gaat dat hard zeg! @CVM: Oh lastig dat je stiefzoon koortslip heeft! Ik heb er zelf ook vaak last van, maar gelukkig nog niet gehad sinds de kleine er is (moet er niet aan denken dat ik hem niet mag knuffelen!). Wel al voor de 3e keer sinds de bevalling last van een ontstoken oog....heb er een beetje genoeg van! @Musty: Sterkte met je dipje, hoop dat je toch van het zonnetje kunt genieten. @hier: Vanochtend op mamafietsen-jacht geweest... en geslaagd! Ik heb de Montego Liberty 7 besteld, en gelijk een voorzitje, windscherm en fietstassen erbij gekocht. Is via fietsplan op mn werk, dus gaat straks gewoon van mn 13e maand af Ben heel benieuwd! Helaas nog een paar maanden (8 ofzo hihi) wachten tot Robin in het zitje kan...
hm, hier ook een enorm klokkertje.. lijkt al 2 weken niet minder te worden. Iig boer ik hem tegenwoordig tussen twee borsten in en komen er wel 1 of 2 boertjes uit.. Ik heb niet het idee dat hij echt slecht aanhapt ofzo maar gewoon moeite heeft met de grote stroom. Maandag ga ik hier weer wegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat hij heel veel aankomt.. wel een beetje, maar het gaat zeker niet in het tempo dat de bv beebs hier. Ik weet dat het geen zin heeft te vergelijken maar ik blijf het idee hebben dat ik "light" room produceer ofzo @ Saona, meid ik wou even zeggen dat ik enorm met je meeleef. Wat een heftige tijd moet jij nu wel niet meemaken met de zorgen om je mannetje.. en dat in je kraamtijd wanneer jezelf ook nog emotioneel en lichamelijk moet bijkomen. pfft *giga knuf* Hopelijk zijn ze snel achter de oorzaak van de infectie en kan je hem mee naar huis nemen en lekker beginnen te genieten! @CVM 140cc gekolfd!!! goed man! 50cc is het meeste dat mij zelf tot nu toe is gelukt(na de nacht) .. gisteren met oxitocine neusspray was het 50cc 1uur na Krystian gevoed te hebben. Ik blijf oefenen Fijn dat Liv zo goed gaat.. hopelijk komt ze nu in een relaxter ritme terecht! Vervelend van je stiefzoon zeg..blijft lastig dat hij sommige dingen niet snapt of zal snappen. @ pyjama. Er zaten erg veel pyjama's in een zak kleding die ik van een kennis heb gehad. Ik zou zelfs waarschijnlijk niet hebben gekocht voor zo'n kleine maat maar nu we ze toch hebben krijgt hij ze elke nacht wel om. @ Mir, het persen blijft dus een raadsel .. echt sneu voor je kleintje. Ik hoop dat ze er snel achter komen waardoor hij er zo'n last van heeft. ff fotospam.. hij lag net heerlijk in de minimonkey bij papa terwijl ie op de laptop een spelletje aan het spelen was.. en hij heeft echt ruim een uur naar hem zitten staren, echt zo schattig. Papa was 5 en 6 mei vrij.. zo gezellig met z'n 3tjes een lang weekend. Straks lekker wandelen in het zonnetje!
Ben ik ook weer even voor de grote zaterdag boodschappen. @pyama: Daimen ligt ingebakerd dus slaapt alleen met een rompertje. Ik heb wel pyama's in maat 50/56 maar die zijn voorlopig nog te groot. Wat groeien jullie beebjes goed zeg. Daimen is nog steeds erg klein voor een beebje van 2 maanden. Hij was ook maar 42 cm en 2430 gr bij z'n geboorte! @koortslip: daar kan ik helaas wel over praten. Ben er net sinds gisteren vanaf. Heb er 2 weken last van gehad. Das dus idd flink balen als je 2 weken je mannetje niet kan kussen. Heb het vandaag al aardig ingehaald moet ik zeggen . Enne..ik heb ook al 3x last gehad van een ontstoken oog.. Wat is dat nu weer voor iets raars? Heb er nooit last van gehad eigenlijk! @MiniMe: goed dat je geslaagd bent voor een fiets. Moet ik zelf ook nog even regelen. Voor je het weet past je kleine erin hoor, de tijd vliegt! @Titania: wat een lieve foto zeg! Hier vannacht weer om de 4 uur aan de slag geweest met de fles. Ik dacht gisteren slim te zijn door de laatste voeding om 23.45 te doen zodat meneer lekker een paar uurtjes door kon slapen. NIET DUS! om 04.00 begon ie alweer te roepen, uiteindelijk tot 05.00 kunnen rekken. Alweer 3 voedingen erop zitten vandaag. Na de voeding van 09.00 lekker met Daimen gekroelt. Had m naast me in bed liggen en zo geprobeerd samen met hem te slapen. Dat ging voor geen meter, want hij kreeg steeds weer pers drang. Vind het zo frustrerend dat ik niet weet wat er met hem is. Ik doe van alles om hem te kalmeren, maar dit lukt me meestal maar voor een half uurtje. Wordt er ook best wel verdrietig van dat we niet lekker kunnen kroelen. Hij is altijd zo onrustig! Maar het komt vast wel goed allemaal! Zo meteen heerlijk douchen met z'n 3en en dan de stad in. Vlees inslaan voor de bbq van vanavond. Meiden geniet lekker van de zon vandaag en een fijn weekend!!
@Musty: gefeliciteerd met je 6 wkn borstvoeding! Ik heb het zelf 4 wkn vol gehouden, maar mijn productie was te laag helaas. Was wel mooi geweest als ik het kon geven! Goed dat je je vent op z'n kop hebt gegeven. Wat is dat toch met mannen en zelfmedelij? En geef maar lekker toe aan de tranen hoor!! Ook dat hoort erbij.. Ik heb ze zelf erg gehad toen ik na een week zh zonder Daimen naar huis moest. Ik merk sowieso wel dat ik sinds m'n moederschap nog veel emotioneler ben als dat ik al was. Vraag me af hoe lang dat dat blijft!
Ik snap precies hoe je je voelt! Onze dochter kwam ook maar weinig aan van mijn bv. Wel netjes 'haar eigen lijntje' op de curve, maar helemaal onderin. THeb me daar 7 maanden zorgen om gemaakt. Toch heeft dat blijkbaar meer met haar bouw te maken dan met mijn melk, want deze jongen lijkt sneller te groeien. Moet trouwens nog zien dat het aanhoudt, want ik durf gewoon niet te geloven dat mijn melk wél vet kan zijn... Kop op meis, je jochie drinkt wat ie nodig heeft!
Zo even rust, hubby is met de jongens naar een optocht van legervoertuigen hier in de buurt maar helaas kon ik niet mee, Livje moest net drinken tis is niet zozeer dat mn stiefzoon niet begrijpt dat Liv heel ziek kan worden van een koortslip, het is meer dat hij dat niet als zijn probleem ziet. Hij wil knuffelen en het interreseerd hem niet dat Liv daar dood aan kan gaan. Sterker nog, hij is van het type uitproberen dus hij wil dingen juist doen om te zien of wij wel eerlijk zijn en Liv dus inderdaad ziek zou worden. Bovendien komt NEE gewoon niet in zijn woordenboekje voor, als hem iets verboden word, op welke manier dan ook, heeft dat een woede utbarsting tot gevolg. Heb er dus een hele gezellige ochtend opzitten Net even naar de hema geweest, nog een pyamaatje gehaald en twee leggingbroekjes die als pyamabroek gaan dienen met een romper lange mouw eronder. Had van die dunne (walgelijk lelijke) boxpakjes met voeten eraan vd zeeman als pyama maar die dingen zijn mega gekrompen in de was. Toch vaak slechte kwaliteit vind ik daar. Straks lekker bbqen met mijn mannen en daarna worden de boys alweer opgehaald. Heerlijk! Oja heb mn moederdagkado al gehoord haha, hubby had nog niets gekocht, vroeg ie net of ik een zilveren naamketting van Liv mooi zou vinden...die wilde hij bestellen voor moederdag maar was er niet van gekomen en nu had ie spijt want al zn vrienden hadden hem gezegd dat ie toch écht de eerste moederdag niet kon overslaan Dus die gaat ie voor me bestellen nu haha. Ik weet het, moederdag is heel materialistisch enz enz maar ik vind gewoon dat ik er recht op heb, ben eindelijk moeder en ik wil een kado!!! hahaha Titania: Begrijp dat je je zorgen maakt om je melk, maar van wat ik begrepen heb heeft moedermelk nooit te weinig voedingswaarde. je doet er alles aan om je productie hoog te houden dus ga er gewoon vanuit dat je man genoeg binnenkrijgt. Anders merk je het echt wel aan hem!
OMG! Ik heb Krystian voor de eerste keer in z'n wiegje boven gelegd tussen de middag en hij slaapt gewoon al 45min! M'n vriend moest me wel tegenhouden om niet naar boven te rennen de eerste 5 min met de zeurderige piepjes.. maar het kan dus! Jeetje.. weet me even geen raad met mezelf zonder baby op de arm. Ga denk ik boekje lezen in de zon op het balkon.. *eerst stiekem koekeloeren of ie wel ademt* Wat voor geluidjes maken jullie kleintjes trouwens allemaal? Hier kraakt meneer af en toe al een niet geoliede machine(net als Luckey's Alina) maar hij heeft ook z'n "Eu"-zuchtachtig geluidje dat hij de laatste tijd erg vaak herhaald. Ik vind die vooral erg lief. Musty, ik was nog vergeten te reageren op jou.. *grote knuffel ook van mij* De dip/kraamtranen heeft echt een functie om de zwangerschap en bevalling te verwerken, laat het lekker over je heen komen. Je hebt een heftige tijd achter de rug, vooral je zwangerschap was geen pretje te noemen.
Mijn jochie klinkt af en toe als een geitje haha en idd ook de "EU"- zucht. En verder helaas heel veel pers geluiden. Soms gilt ie ook in z'n slaap!
@cvm: vriendlief belt net op: 'doen we eigenlijk aan moederdag?' DUH!!! WAT DENK JE ZELF!!! Ook ik wil m'n eerste moederdag voor geen goud missen. vraag ie ook nog ns een keer wat ik wil hebben. Gelukkig zegt ie na een paar seconde dat ie wel wat weet. Nou gelukkig maar.. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn??
Haha mannen....Wel crea dat ie het zelf bedenkt Ach vind het niet erg dat hubby het hier checkt, anders komt ie ongetwijfeld met iets thuis wat het net ff niet is haha (klinkt ondankbaar maar die man heeft af en toe echt een wansmaak hahaha) Geluidjes: Hier ook net een geitje, vooral als zze huilt! En sinds kort maakt ze een heel hoog piepgeluidje na het gapen, zoooo lief! en verder kan ze behoorlijk kraken, klinkt als kggggg Musty: Eens teruglezen wat er is, heb ergens een pagina gemist geloof ik. Knuffel iig!
@Titania: Wat een ontzettend schattige foto! Mooi mannetje hoor! En wat ligt hij lekker in de Minimonkey. Wij hebben hem ook, maar Robin zakt er nog wat in weg, misschien nog wat meer oefenen om de juiste houding te vinden. @Mir: Robin is ook wat klein voor zn leeftijd hoor, komt vast allemaal goed Hij woog 2506 gram bij de geboorte, en nu 5 ½ week later weegt hij tegen de 4 kg denk ik (Maandag naar de KA, dus dan hoop ik dat hij weer geworgen wordt). Sommige babys zijn al 4kg bij de geboorte (of meer! ) haha Ontstoken oog heb ik wel vaker gehad, dus niets nieuws. Ik heb er een zalfje/gel voor, dat werkt altijd wel goed binnen een paar dagen. Nadeel is wel dat ik mn lenzen dan niet in mag/kan, dus loop ik continu met mn bril (vind ik maar niks..) @Moederdag: Verwacht niet dat hubby iets heeft gekocht, we doen ook niet aan Valentijnsdag bv, allemaal te commercieel. Maar ja, mn nieuwe mamafiets is al een prachtig cadeau natuurljk!! @Titania: Lekker he als je beebje even slaapt, en je weer je eigen ding kunt doen! Robin ligt ook al weer anderhalf uur lekker te pitten, dus ik heb de tuin een beetje onkruidvrij kunnen maken (had beter een andere dag kunnen kiezen, want het is wel errug warm!) @Geluidjes: Goh hoe omschrijf je dat haha. Hij maakt in ieder geval veel verschillende geluidjes, zuchten/steunen, kraken , piepen als een kipje en af en toe lijkt het alsof hij tegen zichzelf praat zeg maar