April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

babywalz geloof ik

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedoel je Babyboulevard?

Ik vind het wel leuk om even rond te neuzen, maar is wel erg duur allemaal hoor!
    Ik kom er niet zo vaak

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Voorkeurshand: Ik moet er eens opletten, het is me nog niet opgevallen. Wel als Robin in de box ligt, en er een speeltje links van hem ligt, dan wil hij dat met zn rechterhand pakken, en rolt dan vaak op zn zij daardoor haha. Hij heeft ook steeds vaker wat vast. Eerst alleen slabber en hydrofiele luier, maar nu ook steeds vaker speeltjes/rammelaar etc. Nog wel per ongeluk hoor, maar hij houdt het al stevig vast.

@Jojoki: fijn dat het beter met Sam gaat! Erg frusterend als hij alleen maar huilt. Ik word al gefrusteerd als Robin 5-10 min huilt/krijst….kan me niet voorstellen hoe het moet als je een huilbaby hebt.

@Prikjes: Robin moet volgende week donderdag alweer voor zn 3e prikjes. Gelukkig heb ik dan nog verlof (laatste week) dus kan ik hem lekker knuffelen, en ook de dag erna. Daarna hoeft hij gelukkig een paar maanden even niet.

@koeky: Goed dat je het aangegeven hebt op je werk, en wat fijn dat je baas zo begripvol is!

@Kleertjes/rompertjes: Hier ook steeds meer dat maat 56 wat strak gaat zitten, dus heel binnenkort over op maat 62 denk ik. Rompertjes heb ik al vaker maat 62, want als die strak zitten is zo zielig.
    Ik vind rompertjes van de Zeeman wel heel fijn!

@CVM: Superfoto! Wat kijken ze allebei goed in de camera! Prachtig hoor:)

@MikiJa: Ongeluk? Wat is er gebeurd? Klinkt wel ernstig als je al 2 jaar thuis zit zeg…:(
    Ik heb trouwens een Babybjorn (draagzak), echt ideaal!

@Huishouden: Ik moet wel zeggen dar hubby ALTIJD kookt. En lekker ook! Ik kan het absoluut niet en hij vindt het leuk. Ook doet hij vaak boodschappen (in het weekend wel samen).

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    weet niet hoe die heet, maar zit zo'n beetje tegenover de Opel toch?

Niet voor de normale mens dus qua prijzen haha ach ja, ff neuzen is ook leuk

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik ben geschept door een auto, ik liep toen op het zebrapad, me hond liep een paar stappen voor me dus die is gelukkig niet vol geraakt door die auto....die klap heb ik laat maar zeggen opgevangen

Na mijn ongeluk ben ik op een smerige manier ontslagen bij mijn baas.....en ja zie maar weer aan de bak te komen !

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is

Jeeh wat heftig, dus je bent dubbel gestraft! Je hebt natuurlijk voorrang op een zebrapad, maar ik vind het soms toch wel eng hoor, sommige auto's rijden zo hard! Zeker nu ik met de kinderwagen loop, kijk ik extra goed uit. Ben je wel helemaal hersteld van het ongeluk?
    Ik ben een jaar geleden aangereden door een auto, toen ik op de fiets zat. Ik had voorrang, en dacht dat de auto me wel gezien had. Gelukkig fietste ik redelijk hard, dus hij heeft alleen de achterkant van mn fiets geraakt, maar ik ben me dood geschrokken!

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nee, heb er evenwichtstoornis aan overgehouden, en een pin in me arm

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiKiJa, jeetje wat heftig zeg!!!

Hier is Vince weer steeds wakker, huilen, boeren, scheten, veel slikken enz enz.. Gaat weer lekker dus :(.

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    MikiJa... heftig zeg... kun je ooit wel weer aan het werk of heeft hij het helemaal voor je verziekt...
    ook fijn als je door je baas eruit gewerkt wordt zeg.... nou ja gelukkig dan maar dat je er wegbent...

KDV.. zijn jullie kids ook zo KO van het KDV.
    Alina is thuis sinds 16.30 en heeft om 16.45 gedronken en is daarna naar bed gegaan en slaapt nog steeds.
    Daar heeft ze ongeveer 2 uur geslapen... rest wakker.....

voorkeurshand... merk er nog niet zoveel van maar ze gebruikt haar rechterhandje net even wat meer dan links.
    Vastpakken is nog niet aan de orde, alleen als ik haar het voeden ben pakt ze nu mijn shirt/bh vast...

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, Vince niet van de gastouder, maar ze zijn vaak alleen met de dochter van de gastouder. Verder geen kids. Soms komt 1 meisje (baby) erbij. Rebecca daarintegen is mega moe van de gastouder.

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    en ze blijft maar slapen......

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    er zitten wat beperkingen aan de vacature's die ik in de gaten kan houden, ik had al jaren last van me knieën, daardoor be ik de winkel uit gegaan en op kantoor terecht gekomen, maar moet nu ook rekening met een arm houden die niet altijd meewerkt, lang typen gaat bijv. ook niet lekker.....
    Ik moet nog een mri, maar omdat ik borstvoeding geef is dit vooruit geschoven

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jojoki, wat heerlijk dat het inbakeren helpt!

MiKiJa, wat heftig! Ik vind het verkeer ook zo eng, zeker nu ik moeder ben. Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje... :( Wat voor last heb je van je evenwichtsstoornis? Kun je bijvoorbeeld zelf de trap aflopen met een baby in je armen of is dat eng/gevaarlijk?

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    thuis de trap is geen probleem, we waren met mijn zwangerschap in een winkel die hadden een trap....het zweet brak me uit....je zag het verschil bijna niet tussen de treden, het was net een massief vlak waar ik vanaf moest.....en dan wordt ik wat eng in me hoofd weet je wel.....schommelstoel hoef ik ook niet doen, dat soort dingen allemaal

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Pffff ik vind het maar niks als ze zolang slaapt....
    Gisteravond om 22 uur nog gevoed maar wilde maar 1 kant niet echt lang drinken, heb dus andere kant gekolfd.
    Ik ben net wezen kijken en madam slaapt nog steeds....
    Dat wordt dalijk weer afkolven......
    Dat is nu al een slaap van 14,5 uur..... (gisteren om 17 uur naar bed gegaan)

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zoiets had ik vorige keer ook, 19 uur goed gedronken....wakker beneden geweest, om 21 uur absoluut niet willen drinken dus in d'r wieg gelegd omdat ik zoiets had van je kom zo wel.......toen kwam ze pas om 5.30 de volgende ochtend

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hier eigenlijk altijd zo als ze de hele dag op kdv is geweest.
    dus elke dinsdag en donderdag.... ben echt blij als ze dalijk maar halve dagen gaat.......

18. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Goedemorgen dames,

@MiKiJa: zo wat een verhaal zeg.. echt heftig! Gelukkig dat het nog 'zo' afgelopen is.. voor hetzelfde geld was er iets veel ergers gebeurd. Maar wel vervelend allemaal hoor!

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ahgg wat een lieve foto!

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Goedemiddag (wat gaat de tijd snel zeg)

Wat een dagje vandaag....heel triest dit weer. Ik denk dat ik maar de hele dag binnen blijf. Robin heeft vanochtend al heel lang heel lief in de box gespeeld, dus ik heb de afwas al kunnen doen en ook al gestofzuigd.
    Nu nog maar even genieten van mn vakantie (verlof was officieel 5 juli afgelopen) zolang het duurt....dus lekker lezen en wat relaxen.

@all: Doen jullie je kindje al schoentjes aan? Robin heeft altijd of blote voetjes of sokjes aan. Ik heb wel schoentjes maar die passen nog niet. Volgens mij zitten schoentjes toch ook helemaal niet fijn voor zo'n kleintje?? (staat wel stoer natuurlijk;))

Deel Deze Pagina