Titania: je bent een toppper hoor!! Je hebt er ALLES aan gedaan dus geen schuldgevoel he!! Hopelijk nu gewoon lekker goed aankomen en genieten van elkaar zonder stress. Vica: hoe was het vandaag in het ziekenhuis?
Titania.... meid wat een bericht. ik heb er gewoon tranen van in mijn ogen van gekregen. Wat ben jij een doorzetter zeg!!! Krystian kan trots zijn op zo'n mama. Ik zou je gewoon een big hug willen geven. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even niet zag zitten, maar als ik dan ook lees dat je toch door blijft gaan met de bv gecombineerd met fv, .... ik heb er gewoon geen woorden voor..... je bent een topvrouwke. Rest sorry maar ik laat het hier weer bij. Alina ziet ontzettend af van de spuitjes dit keer en heeft weer 39.5 koorts. overdag was hij gezakt naar 38.3 maar weer gestegen. Nightcare even gebeld maar de bijwerkingen kunnen tot 3 dagen aanhouden... Zorgen dat ze genoeg drinkt (plasluiers heeft) en kijken of ze niet suffig wordt is het belangrijkste. Niet te warm aankleden zodat de warmte weg kan en verder gewoon lekker rustig doen... Ga dus weer op de bank hangen, stel me weer in op een gebroken nacht...
Titania: Hele dikke knuffel, je bent een toppertje. En groot gelijk wat het bijvoeden betreft, je kleine mannetje heeft het nodig. Wel echt alle respect voor jou hoor!!! Vica: Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd!
Sorry was in slaap gevallen. @Titania, hele dikke knuffel! Je bent een topper hoor! De bijvoeding is een mooie oplossing als je zo lekker door kan gaan met de borstvoeding. Super! Hier vandaag in Deventer geweest. Eerst wegen en meten: 6885 gram en 64,5cm Daarna dus het gesprek. Ik heb wel de verslagen van het andere ziekenhuis gegeven want die wouden ze toch graag hebben. Tijdens het gesprek dus uitgelegd dat wat er in staat gewoon niet klopt. Dus toen mijn hele verhaal gedaan.... Allereerst zei ze dat er wel degelijk sprake zou zijn van reflux. Maar daar keek ze niet van op want dat hebben bijna alle baby's. Maar het feit dat de nexium niet voldoende werkt op een hoge dosis is voor haar de reden geweest om toch te kiezen voor een PH meting. Hij hoeft hiervoor niet te stoppen met de nexium. Ze hoeven reflux niet te bewijzen maar ze willen puur zien of de dosering goed is of niet. Zo ja, waar komt het probleem dan van? Verder moet ik ontlasting inleveren en die gaan ze onderzoeken naar allergieen en darmaandoeningen. In augustus of september komt er een dubbelblinde provocatietest om heeeel zeker te weten dat het KMA is voordat de bijvoeding start. Verder wordt ik gebeld door de dietiste zodat zei kan vertellen waarmee ik de fles kan indikken. Er is ook iets van Neocate Nutra waarmee je de voeding zelfs tot vlavorm kan maken. En die is dus net zo hypo allergeen. Er staat op vanaf 6 maanden, dus vandaar dat het eerst overlegd gaat worden met de dietiste. Ik heb een verlengde machtiging gehad voor de nexium en de Neocate. Even in het kort: -1e stap is ontlasing inleveren -2e stap is ph-meting (een week later bellen voor de uitslag) -3e stap is de dubbelblinde provocatietest en voedingsallergie testen. -Indien nodig vanaf 1 jaar de uitgebreide allergietesten op contactallergenen (huisstofmijt en dierenharen enzo). Wat heerlijk om serieus genomen te worden zeg. Zo nu ga ik Vince proberen nog wat drinken te geven (heeft 1 fles echt heeeel weinig gedronken en om 4 uur al de 4e fles gehad) en dan richting bed. Bah wat ben ik moe!
meiden ik ben kapot, de lettertjes dansen zelfs over me scherm....dus ff snel voor iedereen die het verdient: een dikke knuf !!
Oei wat ontzettend vervelend dat Alina zo heftig op de prikjes reageert. Daimen heeft vandaag ook z'n 2e prikjes gehad. Hij moest heeeeel had huilen, maar toen z'n verdriet eenmaal over was ging ie lief slapen. Hij is net weer een paar uur wakker geweest en gelukkig lijkt hij nergens last van te hebben! Hij huilt wel iets meer als normaal, maar gelukkig niet zo erg als de 1e keer! Ik hoop dat Alina er vannacht minder last van heeft en gewoon lekker kan slapen! Sterkte en knuf!
Zo hehe dat werk ook wel tijd hoor! Ben zo blij voor je! Begrijpelijk dat je moe bent meid, hopelijk rust je vannacht goed uit! Welterusten!
Titania; heel veel respect voor jou. Zoveel energie gestoken om de productie omhoog te krijgen met als resultaat dat het onvoldoende is. Het ligt in elk geval niet aan jouw inzet. Vindt het zo knap dat je nu nog steeds doorzet! Menig ander had al lang het bijltje er bij neergegooid! Vica; wat heerlijk zeg! Eindelijk serieus genomen worden en actie voor Vince. Ga je nu volledig verder in dit ziekenhuis? Luckey; ach arma Alina. Hier gaat het allemaal wel prima op het moment. Op kdv doen de kids het heel goed. Eline vermaakt zich daar prima en slaapt er ook goed. Thuis jammert ze wel iets meer als ze van kdv komt, dan wil ze natuurlijk lekker aandacht van mama Verder heeft ze alweer erg veel honger. Ik word er niet goed van. Ik geef haar al 5x210 (op advies van cb arts zodat ik rijstebloem nog even uit kon stellen) dat doe ik nu een week en alweer is het 's avonds om kwart voor 6 erge honger terwijl ze dan officieel nog tot 7 uur moet wachten. Vanavond dus toch een schepje rijstebloem door de fles gedaan. En ga ook maar morgenvroeg een schepje erdoor doen. Kijken of dat een beetje helpt om de honger te stillen. Over 2 weken is ze 4 maanden en dan begin ik met een groentehapje erbij. Hoop dat ze dan eindelijk genoeg binnen krijgt en niet meer zo hoeft te huilen omdat ze honger heeft en ik alles uit de kast moet halen om het nog even te kunnen rekken
alina leek er ook geen last van te hebben toen ik toch voor de zekerheid even haar temp controleerde en hij 39.5 bleek te zijn. snachts 2x langdurig wakker en overdag dus niet veel gedronken en hangerig.....
Vica: fijn dat je serieus genomen bent!!! Luckey: beterschap voor Alina!! Alieke: hoop dat je meisje midner hongerig zal zijn!! Hier vandaag een mindere dag. Guus had erge last van de reflux en moest zelf een paar keer huilen nadat ed melk omhoog was gekomen, dat is al even niet gebeurd...denk dus dat de dosis Losec omhoog moet...morgen maar even bellen met KA.
@Titania: Je bent echt een doorzetter zeg! Heel veel respect! Wel jammer dat volledige bv niet gaat, maar icm kv lijkt mij dit een heel mooi alternatief. Hopelijk krijg je ook nu weer wat meer rust hierdoor. @Vica: hehe! Eindelijk serieus genomen! Het kan dus toch! Wat fijn zeg Eindelijk actie. En Vince wordt al een echt kereltje he! Wat groeit hij goed zeg! @Alieke: Lastig zeg zo'n hongerige baby! Hopelijk idd snel beter als ze groente en fruit mag @Luckey: Sterkte en beterschap met Alina! @Hier: Vanavond heerlijk anderhalf uur in bad gelegen. Laatste keer was toen ik nog zwanger was; was wel erg lekker weer! Dit herfstweer is er ook wel ideaal voor. Nu Robin flesje geven en dan lekker slapen. Morgen vroeg op, moet om 8 uur naar de HA.
Vica... fijn dat je serieus genomen wordt zeg!! ben benieuwd wat uit de onderzoeken gaat komen.... Hier... alina is weer koortsvij, hopelijk blijft dit ook zo. gisteravond weer 39,5 maar de nacht is goed gegaan... dalijk laatste keer osteopaat al houd ik de kinderfysio achter de hand want hoofdje is toch iets schuiner geworden.... even de andere kant wat meer gaan stimuleren.... fijne dag iedereen!!!
@luckey: jeej wat vervelend dat Alina zo'n last heeft van de entingen? hoe is de nacht gegaan? oh hhaa lees net dat die goed is gegaan! Fijn!! @Vica: EINDELIJK actie!! ik hoop zo dat hier wat uitkomt en dat je ze het in adoorn onder de neus kan wrijven dat ze veeeeeeel te laks zijn geweest!!! Wel een heel stappenplan maar dat heb je er neem ik aan graag voor over!! Nu ff douchen en dochter in bad doen, Sam ligt alweer in bed!! en dan strakjes middag en avond werken
Mini: Lekker zo'n bad!!! Dat mis ik wel, in mn zwangerschap ging ik weleens bij mn ouders in bad, heerlijk! Vica: Fijn, eindelijk actie. Luckey: Gelukkig gaat Alina weer beter Hier: Snik snik wat gaat de tijd toch hard....gisteravond wilde ik lekker snoezelen met Liv, samen douchen en dan bloot tegen bloot ingeolied lekker voeden....normaal valt Liv dan heerlijk in slaap en kunnen we uren samen genieten, nu was het drinken en daarna lachen, kirren, brabbelen en daarna huilen. Madame slaapt niet meer in mn armen, alleen als ik de draagdoek omheb....boehoehoe. Heb haar maar aangekleed en in bedje gelegd waar ze heerlijk in slaap viel. Is natuurlijk alleen maar goed, slapen in bedje, maar het gaat zo hard! Het hele kleine is ervanaf!!! Nog wel even een foto gemaakt gisteravond:
@CVM: Wat een beauty is het! Echt een schatje Wat heeft ze op haar buikje? @MikiJa: Ik zie geen foto....misschien kijk ik verkeerd... Moet bij je profiel staan toch? @Hier: Vanochtend bloed wezen prikken, ik mag dinsdag bellen voor de uitslag. Er zijn zo'n 7 buisjes afgenomen, er wordt op vanalles getest. In ieder geval hb, ijzer. B12, cpr (?) en ik heb gevraagd om ook de schildklier te testen, dus dat wordt nu ook gedaan. Ben benieuwd...kan natuurlijk ook dat ik gewoon moe ben van alles na de zwangerschap/bevalling, is ook heel normaal.
@CVM: Robin slaapt eigenlijk ook nooit meer bij mij op mn buik of in mn armen. Bij manlief nog wel, maar die is een stuk breder, dus daar ligt hij nog wel lekker denk ik Ook wil hij nooit lang bij me als ik hem op schoot heb. Dan gaat hij kronkelen als een wormpje als het hem niet meer zint. Hij zit dan liever in zn wipstoeltje of in de box. Jammer is dat he, lekker voor de tv liggen en de hele avond knuffelen is er niet meer bij...