April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Koeky: van harte met je meisje!!

Vica: leuke spam!!

FB: fijn dat het drinken beter ging vandaag!

Luckey: balen dat Alina zo onrustig is!

Hier een ventje dat slecht drinkt op het moment. Na even drinken steeds loslaten en dan weer aanhappen en dan erg onrustig....zit ook steeds met zijn handjes erbij in z'n mond. Voel nog niets doorkomen maar dit lijkt wel op tintellend tandvless van doorkomende tandjes...krijgt nu echt net 4 voedingen binnen denk ik. HAd eergisteren ook wat verhoging maar verder is hij prima.
    Hier ook wel risico ...we vrijen onbeschermd maar heb nog nooit een cyclsus gehad tijdens de bv ook niet bij de anderen dus...... maar toch...eens kan de eerste keer zijn...wij willen echter zeker nu nog geen 4de als we het al zouden willen...

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, haha stel dat ik nu test en die geeft negatief omdat het te vroeg zou zijn en ik dus wel zwanger blijk te zijn... Nee dan wacht ik nog wel een weekje dacht ik. Wellicht midden of eind deze week als de klachten blijven.

@Me2, hier hetzelfde alleen drukken er wel al 2 tandjes. Maar nog geen puntje door ofzo. Ben benieuwd.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ga ook richting bedje. Ben erg moe. Fijne avond nog!

4. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3424 titania, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    @ cvm, wat naar voor je meisje dat ze zo'n last heeft van haar darmpjes. Hier waren de echte krampjes weg met 12 weken ongeveer, dus een maand nu. Had ze al een periode dat het minder was of zijn dit meer krampjes die gepaard gaan met ontlasting?

@ luckey, hier juist meer productie in de linker borst. rechts was regelmatig drama met loslaten en overstrekken. ik heb die vaker afgekolfd om de productie met links gelijk te trekken. Het ging wel iets beter daardoor. Succes met Alina, hoop dat het vannacht beter gaat!

@ MikiJa, leuke foto van je meisje in de buggy met hond er naast. Mag ik ook de foto zien in je album? :)

@FB, hier ga ik met 6maanden beginnen met vast voedsel. Ik ben er wel al wat over aan het researchen. Ik wil iig geen saaie hapjes. Ik heb nu net toevallig allemaal sites met recepten en babyhapjes ideeen in m'n favorieten gezet voor over een paar maandjes. Pompoen en zoete aardappel schijnen baby's gek op te zijn.. Naar aanleiding van Luckey's reactie hier ben ik ook gaan lezen over de Rapley methode. Is ook wel interessant, maar weet nog niet of we dat gaan doen.

@ Vica, poeh ik hoop dat het gewoon ontzwangeren is. Klinkt alsof jullie wel super safe zijn, dus echt inimini kans.. Je hebt toevallig geen antibiotica of st.Janskruid gebruikt diaree gehad ofzo?
    Ik moet zeggen dat als ik nu zwanger zou zijn ik echt niet eens zou merken denk ik. Ik voel me regelmatig echt behoorlijk zwanger, vooral die slopende vermoeidheid soms. Bij mij begon de misselijkheid wel al heel snel en heel heftig dus als ik die nu zou voelen zou het zo goed als zeker zijn voor mij. maar voorlopig 100% niet zwanger want de pruts hechtingen zijn onze anticonceptie. :(

@Kleertjes, ik heb best wat dingen op marktplaats gekocht, Ik zoek dan op merk en ZGAN(zo goed als nieuw) tot nu toe echt super mooie dingen gevonden en hadden inderdaad nog de kwaliteit nog die was aangegeven. Ik ben helemaal Imps&Elfs fan en die kleertjes blijven na heel veel wassen nog echt heel mooi.. als je dat weet van een merk vind ik 2e hands niet erg.

@ Hier... gisteren een date met hubby gehad. We zijn naar de laatste Harry Potter film geweest. Was erg fijn om even met z'n tweeen te zijn, vooral na vorige week had ik even behoefte aan een adempauze. Mijn ouders pasten bij ons thuis op. Ik heb wel in een vies wc-tje in de bioscoop moeten kolven.
    Met Krystian gaat het sinds we de twee grote kunstvoedingflessen aanbieden heeel goed. Hij slaapt s'middags al meteen beter. De lactatiekundige had ook gezegd dat het ook wel invloed zou hebben op z'n rust. Hij sliep namelijk ook eigenlijk veel te weinig, wat natuurlijk ook heel belangrijk is voor groei!

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    heb je uitgenodigd hoor meid hihi

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Zwanger.... ik duim voor degene die het nog niet willen, dat het ook nog allemaal veilig is.....

nacht... mijn god wat een horrornacht. Van gisteravond half 10 tot vannacht 3 uur met een kind aan de tiet gezeten.
    Aan borst/arm in slaap vallen maar zodra ze het bed aanraakte was het schreeuwen zodat de hele wijk het mee kreeg.
    Ik werd er echt chagrijnig van en ben een paar keer weggelopen terwijl ze het schreeuwen was..... huilen zonder reden, maarja dat doen babys niet, dus ik wist het even niet meer.
    man heeft nog even bij haar gezeten maar zelfde gedoe.
    heb zelfs nog speentje gegeven maar dat hielp ook niet......
    Regelnacht???? Verwerking vd logees????
    Respect voor alle mamas die een huilbaby hebben hoor, weet niet of ik dat aan zou kunnen.....
    (voel me er echt rot onder dat ik niet rustig kon blijven vannacht)

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Titania, Imps&Elfs is superkwalitieit! Ik heb 1 pakje die beide kids aangehad hebben en hij ziet er nog als nieuw uit. Oranje pakje met korte mouw en kort broekje. Op het shirt staat Sweet.
    Geweldig ding! Vind het heel jammer dat hij niet meer past.

Door jou bedenk ik mij dus wel dat ik regelmatig diarree heb. Vooral als ik melk gedronken heb, of redbull. En ja dat is best vaak voorgekomen afgelopen tijd... Niet eens gedacht aan de werking van de pil... Woeps.... Misschien toch een test halen straks.

@Luckey, dikke knuffel voor jou hoor! Hopelijk was het een regelnacht en is het vandaag weer minder.

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

#3428 Chantico, 17 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2011
    Oooo Vica, dat zou toch wat zijn :$ Snel testen meis! Hoe lang geleden was het dat je te laat was met die ene pil? En waarom denk je dat je man supervruchtbaar is?

Oeps hoor raar geluid beneden, even kijken wat het is!

... Vriendlief strooide de muisjes uit over de grond ipv op z'n boterham... ;)

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

1e keer iemand zwanger door de pil-werdt een miskraam.
    ex zwanger in 1e ronde en ik zwanger na 1 foutje...

Dat ik te laat was was vorige week, maar daarna dubbele bescherming gebruikt.
    Daarvoor dus wel regelmatig diarree gehad ook binnen 3 uur na het innemen van de pil...

10. Chantico

Ojee Vica, dat klinkt inderdaad wel supervruchtbaar én een beetje gevaarlijk met die diaree... Hoop dat het toch niet is wat je man denkt! Hoe lang heb je al die 'zwangere klachten'?

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zowiezo een dikke week nu..

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Jeetje meid ik kan me helemaal voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten! En dan ook nog 's nachts als je zelf ook je rust nodig hebt, dan is het allemaal nog zwaarder. Geen idee wat haar dwars kan zitten...maar als ze zo hard huilt/krijst lijkt me idd niet voor niets. Hopelijk vandaag beter..

@Vica: Hmmm ik zou ook toch een testje doen hoor, anders zit je maar in onzekerheid. Maar je slikt de pil door toch? Lastig...dan weet je ook niet wanneer je ongesteld had moeten zijn...toch??

13. Chantico

Vica, dan zou je dus al wel een test kunnen proberen. Hoe eerder je het weet, hoe meer opties er misschien ook nog zijn, hoe afschuwelijk ook :( Ik zou het denk ik ook niet kunnen, niet nadat ik heb gezien wat een prachtige kinderen er uit zo'n klompje cellen kunnen groeien. En na de echo's die ik bij ze heb gehad in het eerste trimester kan ik ook echt niét meer denken aan late abortussen :(:(:( (al snap ik best dat er omstandigheden zijn waarin dat de enige/beste oplossing is).

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dat was ook wel een reden om niet te testen... Hoe later ik er achter kom hoe kleiner de kans op abortus is. Late abortus is zowiezo geen optie hoor.

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    jeetje vica....je hou ons ook in spanning haha

16. Chantico

Ik zat meer aan een overtijdbehandeling te denken, dat voelt misschien al anders. Geen ervaring mee hoor. Sterkte met je situatie, kan me voorstellen dat het heftige emoties met zich mee brengt. Wat vindt je man er van als je zwanger zou zijn?

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    mega knuf voor jou.. wat zwaar!
    poeh misschien is het nog iets van de prikjes? ik heb gelezen toen ik zat te twijfelen over vaccineren een paar dagen voor onze vakantie, dat het soms wel langer kan duren dan de 3 dagen die cb aangeeft voordat hun lijfje helemaal hersteld is. De verwerking van zo'n vaccin door een babylijfje gaan weken over heen, meestal sluimerend maar sommige kindjes wat duidelijker. Als je wil kan ik die site nog voor je opzoeken. Maar goed .. kan ook dat er wat anders met d'r is. Ik hoop dat het overdag beter gaat vandaag.

hahaha, mijn vriend had heel veel van dit soort acties tijdens de kraamtijd. Hij kan heel slecht tegen slaapgebrek en ik vond bv regelmatig de afwassmiddel in de koelkast terug en dat soort dingen. Mmm muisjes, krijg er wel ineens trek in ;)

iiiee Vica :$.

Hier net HEEEEEL boos geworden op de poes. Krystian zat in de box en z'n voetje stak een beetje door de spijlen vrolijk op en neer te gaan, dus mevrouw rent er op af en gaat hengelen. Ik hoop echt dat mijn boze reactie haar een beetje heeft laten schrikken en ze dit niet nog een keer gaat proberen. Zo lastig. Het gaat op zich prima met de katten en baby, ze blijven hem straal negeren eigenlijk en doen gewoon hun dingetje op afstand. Ben nu wel een beetje bang. De nagels moeten we zoiezo gaan knippen, helaas is dat echt drama en soms bijna niet te doen.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Chantico, die zegt nu heel duidelijk.. abortus of adoptie.. Nou dat laatste is geen optie (sorry voor iedereen die moeilijk of geen kinderen kan krijgen, maar dat kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgen) en het eerste zou ik ook mijn leven lang spijt van krijgen denk ik. Maar dat zei hij ook toen ik net zwanger bleek van Vince. Ik denk dat als het zo zou zijn we even met buitenstaanders er over moeten praten. Zijn broer en zus wellicht. Die weten een beetje onze situatie en kunnen toch wat onafhankelijker advies geven... Het enige wat echt een groot probleem zou zijn is de auto. We hebben geen geld voor een andere auto en met deze kunnen we niet met zijn 6en weg. Kevin zijn familie woont niet op fietsafstand en met openbaar vervoer is een mega rit omdat je met meerdere overstappen zit en verschikkelijke omwegen. Met de auto is het 45 minuten rijden.
    De rest zal wel goed komen, geld... zou moeilijk worden hoor, maar zeker niet onmogelijk, plaats... tja dan maar 4 kids op 1 kamer totdat er genoeg geld is om een tussenwand te laten plaatsen, mijn gezondheid... tja 1 extra zwangerschap zal ik ook wel overleven, energie, ik heb het nu erg moeilijk met 2 kids maar aangezien ik straks toch ook weer gelijk zou gaan werken zou ik de hinder er niet van inzien.

Overtijdsbehandeling heb ik nooit van gehoord. Maar mocht ik positief testen dan zou ik morgen gelijk de vk bellen voor een spoed echo om de termijn vast te stellen. Ze weet onze situatie dus zal vast meewerken.

AAARGGGGHHHH...... ik wordt er helemaal zenuwachtig van. Waarom heb ik nou niet aan die diarree gedacht...

@Titania, oehh heeft Krystian veel pijn? Het is lastig met een poes he, want voor de kat is dit gewoon 'spelen'.

19. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Oh gelukkig niet!! D'r nagel ging niet in z'n voetje alleen in de stof (hoera voor te grote kleertjes;)!), dat heb ik er niet bijgeschreven, stom! Het is inderdaad spelen, doen ze ook wel n's met onze voeten als ze een hyper uurtje hebben. Ik denk dat het enige is consequent boos worden als ze hem in hun spel betrekken uberhaupt en die nagels altijd goed getrimmed houden.

een overtijdbehandeling is een curretage en kan vanaf week 6 tot 8 geloof ik.

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok maar dat is dan toch hetzelfde als een abortus?

Deel Deze Pagina