Inderdaad! Ik ben blij met m'n babynagelknippertje. Gaat tot nog toe prima! Hebben jullie al eens de teennageltjes moeten knippen? Hier nog niet, hoop dat die langzaam blijven groeien, want dat is pas écht een gedoetje... En welke kindjes slapen eigenlijk nog bij papa en mama op de kamer? Nathan wel. Wil hem echt nog wel een paar maandjes bij me houden, hoop dat ie niet al te snel uit de wieg groeit! Wij gaan morgen een weekje op vakantie! Hoop op mooi weer (we blijven gewoon in NL) *duim duim duim* Ik denk niet dat ik vanavond nog een keer in kan loggen, dus tot volgende week!
@Nageltjes: Ja, is altijd een voorzichtig werkje, je ziet ook niet goed hoe ver je zit. Bij mij nog niet gebeurd dat ik in zn velletje knip, maar zal ooit wel gebeuren denk ik. En ja....wat groeien die snel!!! Teennagels daarentegen heb ik nog nooit geknipt, die lijken niet te groeien... @Hier: Robin is een beetje lastig vanavond, kwam heel moeilijk in slaap. Uiteindelijk bij papa op schoot in slaap gevallen, en ligt nu in zn wiegje. Tot de laatste fles van 22.30 uur slaapt hij altijd nog beneden in de reiswieg. Ik wil hem graag 's avonds ook in zn eigen bedje laten slapen, maar weet niet goed hoe ik deze gewoonte moet doorbreken. Hij valt namelijk altijd heel moeilijk in slaap. Veel huilen, en heeft steeds zn speentje nodig om uiteindelijk in slaap te vallen. Dus ja...ik zit er steeds bij met speen, tot hij slaapt. Vind ik helemaal niet erg om te doen...maar ben bang dat hij zo nooit leert om zelf in slaap te vallen. Na zn laatste fles leg ik hem overigens wakker in zn bedje, en is hij binnen 1 minuut vertrokken. Dan nooit problemen... Morgen gaat Robin voor het echt naar het KDV. Ben benieuwd hoe het gaat, en vooral hoe het mij zal vergaan haha. Ik heb genoeg te poetsen in huis, dus lekker alle tijd. En ik moet nog naar de oogarts, dus ik kom de dag wel door. Dinsdag gaat hij ook, en ga ik even naar Eindhoven, beetje shoppen Vrijdag is normaal ook een KDV-dag maar omdat het mn laatste dag van mn verlof/vakantie is, blijft Robin lekker thuis
@Chantico: Robin slaapt sinds anderhalve maand op zn eigen kamertje. Ik heb hem heel lang bij me gehouden op onze kamer (zo'n 10 weken), maar ik wilde dat hij gewend zou zijn aan zn eigen bedje als ik straks weer moet werken, zodat ik ook echt volledige nachtrust krijg (sliep overigens ook wel goed toen hij nog bij ons lag hoor) Fijne vakantie!!! Hopelijk valt het mee met de regen!
@Cvm, ja heeeeeel blij. Ik zou niet voor de keuze willen staan waar ik dan voor zou komen te staan. Ahhh wat zielig van het nageltje.. maar zal wel vaker voorkomen bij moeders hoor. Gelukkig is ze er heeel vrolijk onder. @Luckey, phoe.. elke 2 uur. Respect hoor! Hier heb ik net een besluit gemaakt. Voorlopig zal ik enkel de duobuggy gebruiken (mag vanaf de geboorte) en daarna de gewone buggy. We krijgen een trap rechtstreeks aan de voordeur en de kinderwagen tillen is echt een te grote klus steeds. Hij staat nu dus op marktplaats. Ben benieuwd..
@Chantico, hier ligt hij weer bij ons. De kamer van de kids is te licht voor hem, daar valt hij niet in slaap. @Nageltjes, hier groeien ze ook zo verschikkelijk hard! Teennageltjes ook al moeten knippen hoor! Bij mijn dochter heeeeel vaak die groeien ook zo erg. Vince had ze ook al echt te lang. @MiniMe, leuk shoppen dinsdag! Moet je na deze week weer aan het werk?
Guus slaapt sinds week 3 op z'n eigen kamer... Hier bij alle kids wel een paar keer in hun duimpjes (waarom altijd die duim??) geknipt en ze vinden me nog steeds lief hoor hahahahaha Vica: fijn dat de test nega was!
Nageltjes: pfff nou je blijft ze knippen zeg!! Wel eens in t velletje geknipt, maar niet bloeden en huilen, dus viel mee denk ik Maar vind het wel een gedoe hoor Teennagels nog nooit geknipt inderdaad. Hij had wel met zn geboorte ingegroeide teennagel, bij allebei zn grote tenen, en lichtjes ontstoken. Op advies van KA paar keer per dag ingesmeerd met creme. Was toen zo verholpen gelukkig!! Slapen: Jesley heeft ongv 2/3 weken bij ons in de slaapkamer geslapen in zijn wieg (2e dag nog snel aangeschaft) Alleen ik sliep heel slecht door al die gekke geluidjes die hij maakte. En schrok wakker als hij even niet ademde. Dus heel snel naar zijn eigen kamer, en in het ledikantje! Ik sliep beter, en Jesley ook! Wiegje van de week op zolder gezet. Van vriendlief moest hij op MP. Want er komt toch geen 2e.... grrr Nou mooi naar zolder, en wil m op gaan knappen. We hadden m van MP. Echt een heel leuk ding, maar wil een wit verven. En andere bekleding erin doen. Dat hij is super voor de 2e, die er ooit zal komen!! Chantico: Fijne vakantie! En ik hoop voor jullie echt op mooi weer. Maar als ik de verwachtingen zie... weinig hoop! Maar ik duim voor jullie (en ook voor mezelf, lekker wandelen) MiniMe: Oh wat lijkt het me lastig als je je kleine naar het KDV moet brengen terwijl je zelf thuis ben... Snap het, hij moet natuurlijk een keer gaan wennen! Maar wel lekker om even je huis goed onder handen te nemen. En te gaan shoppen
Ons mannetje over paar dagen alweer 4 maandjes... Gaat zo snel zeg! Nog ff dan kunnen we ons voorbereiden op 1e verjaardag O en hij is weer zo lekker druk vandaag. Constant aandacht vragen, en maar trappelen met die beentjes hihi. Net even een beetje onrustig en huilen. Maar op ten duur viel hij in slaap op mn borst. Zo lief!! Over half uurtje zn laatste fles en dan lekker zn bedje in. Huilen die van jullie vaak?? Nu ik het zo op schrijf, huilt Jesley eigenlijk nooit... Heeerlijk hoor! Maar als hij dan een keertje huilt, maak ik me meteen druk. Terwijl het normaal is als ze een aantal min/uren per dag huilen toch
@Vica: Ja, helaas na komende week weer aan het werk Dan zitten de 19 weken er alweer op! Op zich niet zo erg om te werken hoor, maar ik zal Robin zo missen. Wordt echt afkicken denk ik! @FB: Gewoon volhouden hihi Uiteindelijk zal je vriend ook overtuigd zijn! (hoop ik hier ook althans, hubby denkt er nog steeds anders over dan ik) Ja, ik kan Robin ook vanaf de 25e naar het KDV brengen, maar we betalen vanaf de 16e (overeenkomst gaat de 1e of 16e van de maand in) dus dan breng ik hem ook. Heb ik ook nog 2 dagen echt voor mezelf (wel weer jammer dat het dan zo'n slecht weer wordt...) @huilen: Robin huilt op zich niet zo vaak. Soms als hij het zat is (in de box, wipstoel of op schoot zitten) dan gaat hij jammeren. Als het dan te lang duurt (als ik even bezig ben bv) dan gaat hij wel echt huilen, maar dan pak ik hem ook wel bijna gelijk, en dan is het weer goed. En hij huilt als hij moet slapen 's avonds, rond 19.30. Dan zie ik dat hij moe is, maar als ik hem in zn wiegje leg, gaat hij huilen. Dan moet ik hem dus mbv zn speentje in slaap krijgen. Over het algemeen is het een tevreden ventje, en hij kan zichzelf ook best goed vermaken (in box of wipstoel), zodat mama af en toe ook even wat kan doen
@ huilen..... hier ook zelden @ nageltjes.... ik ben degene hier die de nagels knipt van de kids met babyknippertje, manlief krijg er de zenuwen van @ waar slapen.... ons manneke slaapt nog steeds lekker in zn wieg letterlijk naast mij heerlijk en hopelijk zo lang mogelijk @ vica... wat een zenuwen, gelukkig negatief! @ minime... succes morgen met je mannetje naar t kdv! @ chantico.... fijne vakantie! geniet ervan @ cvm... aww whahah dikke knuff voor de mama @ luckey... fijn dat je aan de regeldag(en) lekker kan toegeven! en succes met het functioneringsgesprek! gaat vast goed komen en hopelijk vanacht een betere nacht @ mn lichaam vloeien/ongi... denk dat ik morgen maar effe ha bel voor zekerheid, kan ook zo zijn dat de pcos weer lekker opspeelt(zo te voelen aan mn lijf) alweer blegh... maar merk dat t niet fijn is met combo bv heb zo om de 2weken regeldagen @ titania.... aww ... tja katten en kids of andere huisdieren.... hoe lief ze ook zijn je moet altijd oogje in t zeil houden ze zien dingen van elkaar toch anders @ kleertjes.... alles gaat hier gewassen gestreken in dozen bepaalde kleertjes krijgen ze ieder in hun eigen doos echt van/voor hun zelf mee later en de rest voor gezinsuitbreiding laaaaaaaaterrrr dat wat geen ronde meer mee kan (naar mijn idee) hop prullebak of voor de poppen voor de rest spring ik even in, zo de kleine man voeden en dan slapen manlief moet nog 3 dg werken (ochtend) en dan heeft ie vakantie we doen alles op ons gemakje op t moment laatste dage chaotish geweest met visite en verjaardag een een geheel gespleten schoonfamilie nog eventjes een spam van mn lekkere beer
ah musty wat een lekker ding joh hihi ff tussendoor.....las ik nou dat meiden hier die doos van Etos dubbel hebben gehad? Mochten jullie niks met die bon van Albelli doen....denk aan mij !!! haha
@Musty: Wat een lekker ventje! Hij ziet er ook zo vrolijk uit @Hier: Robin net weggebracht naar het KDV. Ik mis hem nu al. Vanaf 16.30 uur mag ik hem weer ophalen, en ik ben bang dat ik er dan gelijk ook weer sta haha Hij zal zich wel vermaken, hij was al weer druk aan het rondkijken net. Alleen toen ik wegging, moest hij huilen. Dat vond ik wel een beetje sneu, maar gelukkig was het snel weer over....ik ben maar gauw gegaan..kan moeilijk de hele dag erbij blijven
jeeh rustig hier zeg...iedereen aan het werk of op vakantie natuurlijk. Ik ga maar even verder met poetsen dan..