Goedemorgen dames, Hier klaar voor mn eerste werkdag! Ik ben zelfs veel te vroeg, dus ik kan nog even thuis relaxen. Ik had anderhalf uur gepland voor mezelf EN Robin, maar heb maar een uur nodig gehad. Scheelt weer voor morgenochtend dus. Fijne dag allemaal, ik kom vanavond vast wel weer even kijken!
Werkse op je eerste werkdag!! Ik ben ook alweer een half uur op mn werk aanwezig Ben zo moe de laatste dagen.... Vandaar ook weinig hier te zien!
Iemand enig idee? Jesley moet de laatste paar nachten vaak huilen. Ik ga dan bij m kijken en dan ligt hij een beetje te huilen (niet krijsen hoor) Hij heeft wel gewoon zn ogen dicht, maar doet wel erg onrustig. Draaien, kronkelen en met zn hoofd onrustig heen en weer bewegen. Dit een paar keer per nacht. Heel vreemd. Het lijkt wel op dromen ofzo. Of mischien krampjes?
Geen idee eigenlijk. Het eerste wat bij me opkomt zijn tandjes,maar dat is alleen alleen omdat sommige beebjes hier al tandjes krijgen.
Als hij er niet echt wakker van wordt klinkt het als dromen/indrukken verwerken.. heeft hij veel nieuwe dingen meegemaakt de laatste week?? Minime, werkse en hou je taai! xxxx @ ongesteldheid.. hier ook nog niet te bekennen. De LK had wel gezegd dat als je minder voed of de baby slaapt langer door de kans wel groot is dat het weer snel terugkomt, maar hier vooralsnog niet gehad. Ik zat er laatst wel aan te denken dat ik al een jaar niet ongesteld ben geweest.. ook wel een gek idee. Toen bedacht ik me dat ik 2/3 van de zwangerschap af en aan heb gebloed..en daarna 8wk vloeien na de bevalling uh ja dus van mij mogen de tampons en maandverband wel even wegblijven!
Nou hij heeft niet veel nieuws meegemaakt deze week eigenlijk. Ja dat is weer aan t werk ben sinds 2 weekjes, en dat hij fruithapje krijgt haha dat is het eigenlijk wel. Maar zou best kunnen hoor, of idd tandjes. Want hij heeft al meerdere symptonen waardoor ik het denk. Al zie ik nog niks. Ga het nu even paar dagen goed in de gaten houden. Of het alleen de dagen zijn dat hij fruit krijgt
@ FB.... hier t zelfde afgelopen nacht en ja hoor vanochtend draaide meneer bijna van rug naar buik ze gaan meer kunnen en doen en willen (frustraties) moeten dat verwerken en helaas doen ze dat snachts @ minime.... succes vandaag! enne lekker een half uur over @ mikija... balen van ongi! @ vica.... succes morgen met de opname van je kleine man! en leuk cadeau van schoonzus! @ luckey.... wat heerlijk dat t werk zo goed bevalt! wat heeft ze lekker geslapen gister nacht, en wat super dat ze draait!! @ tandjes... hier geen, wel kwijlen als een otter maar dat is omdat ze meer inspanningen doen waardoor meer speeksel aangemaakt wordt omdat ze hun mond dan vaak open houden en ze ontdekken alles met handen en in de mond stoppen niet echt alleen tandjes gedrag @ buggy...... hier nog echt niet, zolang mogelijk in kinderwagenbak ivm rug dan in grote wandelwagen die helemaal plat kan, buggy alleen wanneer ze goed zitten en voor tussendoor als ik weg ga op fiets @ cvm.... wat een vakantie stress maar fijne vakantie! @ luckey..... nog even en dan liggen ze nock out snachts ze zijn alweer bijna 4 mnd heb zelf liever dat ie snachts een keer extra komt dan overdag, vind ik wat gemakkelijker met mn meis qua tijd @ fb.... ongi door pil heen? welke pil slik je? @ koeky.... jeetje meis wat een getob.... hele dikke knuffel! @ groentes/fruit wij zijn met fruit begonnen bij ons meis en elke dag wat anders, zoveel mogelijk varieren en combineren ook met groenten ze is hier heel snel met de pot gewoon gaan mee eten en t is de makkelijkste eter die ik me maar kan wensen bij ons manneke probeer ik echt tot 6 mnd te wachten @ mir.... leuke fotos!!! hier afgelopen zaterdag gaan zwemmen @ slaap... ons manneke slaap van 7 tot 12 uur dan voeding soms gaat ie dan door tot 6/7 uur maar soms ook nog een voeding tussen 3 en 4..... overdags 3 korte slaapies @ luckey.... jeetje wat kl*te van je mans werk, wel fijn dat ze meewerken betreft ww, hopenlijk snel een nieuwe baan! @ mir... hoelang is daimen dan? wan mathieu-dareau past nog met zn 67 cm in de quinny 4xl freestyle bak, houd zon 10 cm over @ vica... nou ja zeg wat een rare dingen van je moeder zeg @ minime..... whahaha geweldige foto, ons manneke zit ook vaak zo bij manlief alleen WoW in verruilt voor everquest geloof dat ik er ben sorry als ik iemand vergeet!
Fb Eline doet dat al ruim 3 weken en ongeveer 10x per nacht. Vaak wel een cluster van 2 uur en daarna nog los een keer of 3. Weet niet wat het is. Heb al vanalles geprobeerd. Gewoon doorbijten is nu de strategie. Wat is onze april hyves? Ben nog geen lid en jullie ook nog niet als vriendje
OOOOHHHH ben helemaal aan het stuiteren van geluk!! Ik komt net van het CB en Krystian is in 1,5 week tijd 330 gram aangekomen!!! eindelijk boven de 5 kilo!! en 2kg boven geboorte gewicht! mijn dag kan niet meer stuk!
@ alieke... ZP April 2011 Mama's & Beebs Hyve - hyves.nl wel effe vermelden wie je bent zodat ik toestemming kan geven
Middag dames, @Mini: werkse, zet hem op en veel succes! Ik heb ook altijd een uurtje nodig voor ons samen s'ochtends. Is wel zo lekker he? @FB: Daimen slaapt altijd zo onrustig ondanks dat hij ingebakerd is. Hij droomt ook veel volgens mij. @Musty: Daimen is ongeveer 65 cm, maar hij trapt zichzelf steeds omhoog waardoor hij tegen de kap aan komt met z'n hoofd. Leg hem steeds terug, maar dan blijft hij het toch steeds weer doen . @CVM: WOW lekker hoor dat Krystian zo goed gegroeid is. Daar werkte je al die tijd naar he? Echt beter!
beremans heeft t voor elkaar!! hij is gedraait van rug naar buik en ligt trots te kirren en uiteraard doet ie op t moment dat manlief ons meis een schone broek geeft en ik in de keukn de kolf schoon maakt
cvm=titania yup, en de extra flesjes kunstvoeding had hij hier duidelijk voor nodig! Ons bolletje is bezig met z'n inhaalslag Ik ben zo trots. @ Musty ^^ wat een schatje, as usual.. ik smelt helemaal als ik dat koppie zie! Wat fantastisch dat hij al zo goed kan rollen!
@Musty, wat een moeilijke situatie zeg! (hyves) Knap van MD zeg! Mooie foto's @Titania, jeeeeeeeeeeeeej wat goed dat hij zoveel is aangekomen! @MiniMe, je zal inmiddels bijna klaar zijn met je 1e werkdag. Hoe is het bevallen? @FB, snachts kronkelen enzo kan heel veel zijn. Moeilijk te beoordelen bij de kleintjes. Hier weer gewerkt en daarna was de broer van Rebecca op visite met zijn moeder. Wat wordt die jongen groot zeg! Hij is 10 en heeft zelfs de baard al in de keel! Wel weer een foto gemaakt dus vanavond komt er even een spam aan hahaaha. De vader van Rebecca woont waarschijnlijk in Uganda nu. Allimentatie kan ik dus wel naar fluiten want zelfs het LBIO kan dan niks meer doen. Morgen de grote dag. Ben heeeeeeeel benieuwd!