April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

OMG wat ben ik toch een warhoofd :$ .. Excuses!!!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier gaat alles snel.

Morgen wordt ook een huidpriktest gedaan in het ziekenhuis. En 17 augustus is de 1e provocatietest en 31 augustus de 2e provocatietest. Beetje jammer dat 31 augustus mijn 1e schooldag is en ik deze moet missen OF hubby moet vrij kunnen krijgen, maar ik betwijfel het want hij heeft zijn laatste uren deze week opgenomen.

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)

Goed dat er eindelijk echt eens wat gedaan gaat worden. Ben benieuwd wat er uit de provocatie test gaat komen. Idd jammer van de 31e. Hoop dat je een oplossing kunt verzinnen.

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Titania... boh wat goed zeg!!!!!

Musty... heerlijke foto's weer!! En van goed van hem zeg!!!!

Vica... balen van de 31e...

Minime.. hoe was de 1e werkdag?

Hier vandaag tot 16.15 gewerkt en pfff ben kapot. Toch wel vermoeiend hoor, vooral als je een adres hebt waar je echt alles moet doen omdat client er niet toe in staat is...

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Wat goed van Krystian! Hij is nu zn inhaalslag aan het maken! Fijn zeg, dat je daar niet meer over hoeft te tobben:)

@Musty: Superfoto! Lekker ding hoor!
    En wat knap dat hij al beide kanten op kan rollen! Ga bijna denken dat Robin langzaam is, met al die rollende beebjes hier.

@Vica: Heel veel succes morgen. Ben benieuwd hoe het gaat!

@Hier: Eerste werkdag is goed gegaan, viel me 100% mee. Was weer erg gezellig met mn collegaatjes. Verder nog niet zoveel 'echt' werk gedaan, ik moest eerst ruim 750 mails lezen/deleten/wegwerken!
    Morgen dus eigenlijk mn eerste echte dag! Wel lang hoor tot 17.30 uur. Om 14.30 had ik even een dipje, maar heb toen maar een blikje cola light genomen, en zo ben ik de rest van de middag ook doorgekomen:)
    Tegen half 7 pas thuis, en hubby had Robin al opgehaald bij het KDV (hij werkte thuis vandaag). Robin had het weer reuze naar zn zin gehad op het KDV. Goed geslapen, en lekker gespeeld in de box. Hij was zelfs
    aan het schaterlachen toen een van de leidster liedjes met hem aan het zingen was. Hij is dus wel in goede handen daar.
    Ik heb vandaag gelijk aan mn manager gevraagd of ik nog een extra dag ouderschapsverlof op kan nemen. Ze gaat nu kijken in de planning welke dag mogelijk is.
    Ben benieuwd.
    Ik heb nu wel een beetje hoofdpijn....

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vica: spannend morgen, veel succes!

Titania: fijn dat de nieuw ingeslagen weg z'n vruchten afwerpt!!

Musty: heerlijke foto's en wat knap van MD!!! Hele moeilijk situatie trouwens op Hyves even gelezen....dikke knuf....

FB: snachts onrustig kan inderdaad heel evel zijn. De kidnerarts zei van de week nog dat hij het voor tandjes echt te vroeg vond. Zal idnerdaad nieuwe indrukken en nieuwe vaardigheden verwerken zijn.

Mini: fijn dat de eerste werkdag zo goed is gegaan...ik begin volgende week weer....

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica.... succes morgen!!

@ minime... ik dacht dat ons manneke ook langzaam was (ons meis draaide met iets minder dan 2,5 mnd) dit aangekaat bij de CB arts laatste keer en ze 'behoren' pas te draaien met 9 maanden
    dus heb me geen zorgen gemaakt en gewacht

ik ben dr weer even vantussen... ons meis is een DRAAK ;):x;) op t moment, energie voor 30 geloof ik, allemaal nieuwe ontwikkelingen en ze is de lengte ingeschoten aan dr broeken te zien

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Oh dan hebben we nog even de tijd haha;)
    Net was ik even met hem aan het spelen op de mat, hij lag op zn buik lekker omhoog te kijken, en na wat heen en weer op zn handjes rolde hij zo op zn rug! Misschien meer toeval dan dat hij het echt bewust deed, maar hij kan het dus wel. Ik zal hem wat vaker op zn buikje leggen, kan hij lekker oefenen:)

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ minime, de eertste paar keren is t ook toval hoor naar mijn idee, dat ze 'per ongeluk draaien' hier wilde hij zo graag bij zn fel oranje visje knuffel en die had manlief heel gemeen boven zn hoofd gelegd
    hij is de hele ochtend aan t schelden geweest om erbij te komen :p

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    hihi misschien wel gemeen, maar zo wordt hij wel gestimuleerd! :D

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wel jammer hoor....ik was pas om 18.30 uur thuis, heb Robin nog om 19.00 uur de fles gegeven, even gespeeld, en sinds 20.00 uur slaapt hij alweer :(
    Straks nog even knuffelen bij de laatste fles:D

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Als Eline hier boos wordt dan kan ze ook ineens heel ver draaien
    Maar echt op haar buik komt ze nog niet. Ook van buik naar rug lukt nog niet hoor! Danique kon het rond de 5 maanden. Dus heb nog wel even geduld. Zo ineens van de een op de andere dag doen ze het.

Eline is vanavond al erg onrustig. Hoop dat ze de onrust nu heeft en ons vannacht eens rustig laat slapen.
    Ik denk ook dat het indrukken en vaardigheden verwerken zijn. Maar ja na bijna 4 weken ben ik het wel zat om elke nacht zo'n 10x naast mijn bed te moeten staan om haar een speen te brengen.

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi lady's!

Wat zijn jullie kids snel! Hier nog geen buikroller hoor hahaha. Hij gaat naar z'n zij en weer terug naar z'n rug ;). Hahaha en dat vind mr. weer genoeg. Het lijkt beter te gaan nu we langzaam terug gaan naar de "normale" voeding.

Wat gaan jullie snel zeg. Zal het weer vanaf m'n werk moeten gaan bijhouden want m'n laptop doet nog steeds "gek" en m'n oplader is vanavond gesneuveld :( zaten ineens zonder stroom toen ik 'm aansloot. De vraag is dus hoelang gaat m'n accu mee haha zo slecht een it-er zonder pc maar goed het is even niet anders. Wel lekker aan m'n laatste week begonnen dan weer vakantie.

Ik moet er weer vandoor heb zo'n pijn in me buik steeds. :(

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

@MiniMe, hier ging draaien van buik naar rug 1 keer per ongeluk. Meneertje vond het zo leuk dat hij het gelijk 5 keer deed hahaha. Toen was ik het zat om hem steeds weer om te draaien :p.

@Koeky, fijn dat het beter lijkt te gaan nu hij weer op de normale voeding overgaat. Heeft hij geen last van terugslikken enzo dan? Daar kan een baby ook erg onrustig van zijn en hoe hypo allergener de voeding hoe dunner die is. Dus wellicht had hij daar wat last van met die voeding? Ben wel heeeeeel blij een positiever berichtje te horen van je.

@Musty, fijn he die peuterpuberteit! Mijn dochter is soms ook zo'n draak! Welke maat heeft ze nu in de broeken? Ze zal al naar 92 gaan of niet? Hier nog steeds 86 hahahaha.

Hier aan het zenuwen voor straks hahahha. Vince slaapt gelukkig nog heerlijk! Andere kids zijn aangekleed en hebben hun ontbijt alweer op. Dus ik kan zo de tas verder gaan inpakken en Vince badderen/aankleden en voeden. Dan mag hij zeker 5 uur totaal geen voeding hebben... Zo sneu.. Of het moet tussen het inbrengen van de sonde en de rontgen nog kunnen maar ik denk het niet..

15. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Goedemorgen,

@Vica: heel veel succes in het ZH met de onderzoeken. Laat je niet gek maken he!

@Mini: wel jammer he dat je alleen de avond even gehad hebt om te kroelen he? Maar ik weet zeker dat als je vrij bent je dit heel goed inhaalt haha. Hoop dat je akkoord kunt krijgen om een dag minder te gaan werken. Ik werk er ook 3 en ik vindt dat echt meer dan genoeg.

@Musty: hier ook nog geen roller hoor. Maar meestal gebeurd dit bij 9 mnd zeg je? Dan hebben we ook nog wel even. Dacht ook al dat Daimen laat was met al die rollers hier :D.

@Hier: ik zag gister-avond wel dat hij in bed aan het proberen was om om te rollen, dus vriendlief en ik hebben besloten het inbakeren af te bouwen. Hij ligt nu sinds de voeding (8.45) in een slaapzakje in bed. Weet niet of dat gelijk een succes is, want ik hoor hem steeds brabbelen en bewegen. We kijken het even aan!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ mir..... hier inmiddels wel een roller ;) maar had het gevraagd op cbarts met 3 mnd bezoek omdat ons meis het met 2,5 mnd deed en ik me zorgde maakte toen kreeg ik dat te horen

@ vica.... t is echt genieten die peuterpubertijd ;)
    86 is dr te klein vooral broeken :$ ze is echt inene de lengte ingeschoten, dacht dat ik gek was maar iedereen zegt t dat ze inene hard gaat, ook dr gezichtje is volwassener (wijsneus;))
    dacht begin van de maand nog 86 te kopen blij dat ik dat niet gedaan heb! ze heeft zelfs een 104 broek elke keer aan, jurkjes en rokjes moet ik ook 98/104 kopen door die lange benen van dr
    ben straks een dwerg in mn eigen huis :p

mn meis is vandaag naar t kdv, straks even met mn kleine man de stad in :)
    en hij heeft zo goed geslapen afgelopen nacht! kan merken dat ie een frustratie kwijt is
    gisteravond om 7 uur gaan slapen, 12 uur voeding om 5 uur een voeding en klokslag 9 uur vanochtend wakker
    hij ligt nu ook echt de hele tijd te kirren te giegelen en te brabbelen..... t is soms gewoon eng hoeveel hij op zn zus lijkt
    en continue aan t in de gaten houden wat ze aan t doen is
    die 2 gaan nog samenspannen straks :$:D

Mathieu-Dareau vanochtend

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Koeky: fijnd at het iets beter lijkt te gaan!! Heb jij een buikgriep virusje? Hier wel allemaal gehad helaas....

Musty: wat is het toch een lekker ventje !

Hier Guus vanmorgen voor het eerste mee naar de oppasmama om te wennen. Vond het lang zo erg niet als de eerste keer met onze oudste maar maak me meer zorgen of het allemaal wel goed gaat en hij niet gaat zitten huilen daar de hele tijd ofzo....Gelukkig zijn zijn broer en zus erbij, maar ook 2 andere kindjes en hij vindt het volgens mij wel al snel te druk....

18. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    we zijn voor de tweede prikjes geweest in het cb. Gelukkig gilde hij niet zo als de vorige keer en was hij snel weer vrolijk. Nu ligt hij al ruim een uur nog in de kinderwagen te slapen sinds we terug zijn. Meestal is hij bij binnenkomst meteen wakker! Hij was weer gewogen, wel grappig vanochtend dus poepluier gehad en nu was hij 50gram lichter hahah.. iig zit hij nu op 60,5cm en precies 5 kilo. Ik ben nog steeds zo trots op hem!

@ Me2, ben benieuwd hoe Guus het gaat vinden bij de gastouder. Ik hoop dat hij een beetje met de extra drukte om weet te gaan. Heb jij trouwens toevallig al met de bugaboo gevlogen?? zo ja heb jij 'm moeten inchecken of mocht je hem meenemen tot de gate? Ik ga een bugaboo transporttas huren, maar ik vroeg me af hoe andere mensen dat doen.
    Ik stel de vraag straks nog ff in het vakantie forum.

@ Mir, ik zit ook te denken om minder de puckababy piep te gebruiken, maar hij is er nog steeds super rustig door en rolt nog niet dus een maandje blijft hij er nog in denk ik. Of hij moet er uit groeien, maar hij heeft nog wel wat ruimte over. Ik vergeet het steeds te vragen, maar waar heb jij die zwemband van Daimen, hij hij had op de foto gekocht?

@ Koeky, hier ook nog alleen rollen naar zij en terug.. Sterkte met je buikpijn.

@ Musty, hij is echt zo'n schatje!

@ Vica, succes en sterkte met Vince vandaag, hopelijk valt het allemaal heel erg mee :) Jullie zijn straks wel (eindelijk!) een stap verder naar een oplossing voor z'n gezondheidsproblemen.

even spammen hoor ;)

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik kreeg sterdyril 30.... En ging er meteen doorheen.
    Dus gevraagd op microgynon 30, want toen had ik er nooit last van!
    Nou nogsteeds dus :(
    Na de bevalling nu voor de 4e/5e keer ongesteld.
    De eerste paar keer elke keer na 3 weken al, dus voor mn strip op was.
    Nu na een week alweer!!!!:x

Ga straks bloedprikken ivm schildklier.
    En vrijdag moet ik weer terug naar HA.

Ik ben ook al bij Gyn geweest, en daar zijn ook wat onderzoeken gedaan.
    Volgende week maandag krijg ik de uitslagen hiervan.

Denk dat ik gewoon een zwaardere pil moet.
    Maar ben nu bang dat de pil ook niet goed werkt (zwangerschap?)
    Weet iemand dit???

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, ik zou dan vragen voor de microgenon 50. Na mijn 1e bevalling was de 30 ook niet sterk genoeg meer.

Deel Deze Pagina