April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja echt verschrikkelijk he...en ze was nog maar 31 :(

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja die berichten zijn echt afgrijselijk....

Alieke: fijnd ate r weer wordt doorgeslapen...

Sprongetje is nog een beetje vroeg denk ik...inderdaad bij 19 weken......alle kindjes hebben wel eens een mindere dag...hopeijk gewoon morgen weer vrolijk en gezellig!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey,

Ik heb gelezen maar ben echt een zeef nu. Beetje een drukke avond geweest.

Vince zijn ogen zijn vannacht opgezwollen geweest maar vandaag niks geen klachten gehad van de biobim. Wel blijft hij gewoon spugen en wordt het spul nauwelijks dik.. Beetje jammer weer.

Vanmiddag heeft hij zijn 3e entingen gehad. Prikjes zetten viel mee, de verpleegster masseerde het goed voor. Ook dit keer, net als de andere keren, totaal geen last van de prikken. Geen verhoging of niks. Daar was hij 65,5 cm en 7335 gram. Aangezien ik altijd de wegingen van het cb aangehouden heb doe ik dat nu ook maar hahaa.

Morgen nog 1 ochtendje werken en dan weekend. Veel wassen, was opvouwen, de boel opruimen en soppen. Geen zin in hahahaha.

Net met mijn schoonzus een eettafel en stoelen uitgezocht. Ben er helemaal blij mee! 13 augustus komen ze binnen als het goed is.

Jullie plannen voor het weekend?

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Verschrikkelijk bericht van Sookie. Moet ook regelmatig aan haar gezin denken :(..... Moet er niet aandenken om nu zo abrupt uit het leven te worden getrokken....

Ik ga m'n bedje trouwens opzoeken, weltrusten dames.

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Goedemorgen dames,

vannacht om 5.30 schrok mijn vriend wakker, want hij hoorde Daimen heel raar huilen en ademhalen. Hij vloog uit bed en ik natuurlijk er achteraan. Boefje is dus vannacht op z'n buik gedraaid :$ maar dit is niet handig met een inbakerdoek. Hij had het echt super benauwd en was helemaal rood. Ook was hij overstuur en moesten we hem echt even troosten :(. We hadden Daim al een paar keer op z'n zij zien rollen, maar helemaal door rollen had hij nog niet gedaan! We waren ons echt kapot geschrokken. We hebben wel een aerosleep, maar toch! Gelukkig was vriendlief heel snel! We hebben hem na z'n fles om 6.00 gelijk in een slaapzak gelegd en de inbakerdoek gaat de kast in!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :$ jeetje mir wat eng, gelukkig snelle actie!

hier vanochtend wezen meten en wegen :D

vorige week was ie 67 cm en 7740 gram en vandaag 68 cm en 7940 gr :$:D de BEER

7. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Jeetje Mir, wat een schrik zeg. Gelukkig ben je als ouders zijnde super allert he.. Krystian slaapt hier in de puckababy piep en hij rolt nog niet, maar goed de dag dat hij het gaat doen komt steeds dichterbij en ik ben ook bang dat het s'nachts gebeurd.

Hier net iets heeel bizars! ik zat wat bakjes die ik heb met speldjes boven de wasbak uit te pluizen.. vind ik ineens de navelklem MET opgedroogd navelstompje. wtf??? hahaha Tijdens de kraamtijd was hij die met dag 4 al verloren..ineens had hij een schoon naveltje maar de kraamverzorgster heeft hem nergens meer kunnen vinden, dus we gingen er vanuit dat het met een meconium luier weg was gegooid.. ze wist ook niet meer was er met de navelklem was gebeurd.. lag het al die tijd daar dus !!:$:$

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jeetje Mir dat is schrikken!

SO musty die knul van jullie is al bijna peuter hahaha

lol @ Titania. Het is ook zo'n logische plek whahaha.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mir, dat is schrikken! Hier maar kort gebruik gemaakt van de inbakerdoek omdat hij probeert te rollen van rug naar buik.

@Musty, jeej wat een grote beer zeg!

@Titania, haha niet echt een logsiche plek :p. Kan me voorstellen dat je daar toen niet keek.

Hier weer gewerkt vanmorgen. Er is alleen het Noro-virus uitgebroken op diverse afdelingen en ook 1 waar ik de wc's moest schoonmaken. Maar goed, daarna mocht ik de afdeling niet meer af dus mocht geen pauze houden in de kantine en mijn late ochtendtaak moest geswitcht worden. Want mijn late ochtendtaak is op een andere afdeling. Eenmaal thuis maar weer gedouched. Mijn haar was nog nat van het douchen van vanmorgen haha, maarr ja... Nu lekker een rustig middagje houden, maar eerst de fles geven aan Vince.

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    @Musty: wat is jullie mannetje weer super gegroeid zeg :D

@Titiania: was idd erg schrikken, maar gelukkig goed afgelopen!
    haha bizar dat je de navelklem weer gevonden hebt, aparte plek ook.

11. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Daar was ik weer! Ja hij groeit zeker goed, Robin is van 17 april dus 3 maanden en bijna 3 weken. De borstvoeding loopt als een tiet ;)

Liefs

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Heeft jullie kleintje nu ook van die 'frustrerende' momenten? Hier ligt Nathan te pruttelen elke keer als ie z'n rammelaar is verloren. Hij wil nu echt wel graag ergens mee spelen en het onderzoeken (besabbelen) enzo, maar kan z'n rammelaar nog niet stevig genoeg vastpakken om hem lang vast te houden of zelf oprapen als ie hem verloren is. Lastig hoor, voor een baby!

Zijn de vroeg-rollende babies hier ook snel met hoe ze hun handjes gebruiken, of is het zo dat het snelle rollen in plaats van het oefenen met de handjes is gekomen? Onze kerel is volgens mij zowel niet-snel met grove motoriek (rollen), als met fijne motoriek (handjes) :D Hij is vooral druk met lachen en babbelen :) Het grijpen en spelen begint nu pas echt een beetje te komen. Da's toch vrij laat, of niet?

13. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    @Chantico: hier ook wel frustrerende momenten, maar dan meer van z'n speen die steeds uitvalt en als hij ergens niet bij kan bv.de boxmobiel als die aan staat. Daimen kan wel heel goed en lang z'n rammelaar vasthouden, maar niet (bewust) zelf weer oppakken. Hij vindt het ook heel leuk als hij zijn vingers in mijn mond mag stoppen haha.

14. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Is Daimen trouwens de oudste van de April baby's? Hij is 5 maart geboren!

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ mir.... nee :) er zijn 2 prematuurtjes onder de april babys :)

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ chantico.... hij heeft eertst zn handjes ontdekt

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook veel frustraties helemaal nu... Hij wilt veeeeel meer dan hij kan en dan wordt hij driftig.
    Handjes heeft hij goed ontdekt maar rammelaars pakt hij nog niet zelf. Wel knuffels.

Hier verder geen klachten gekomen bij de rijstemeel. Maar bah wat stinkt dat spul zeg! Die van bambix ruikt vele malen lekkerder dan dat gekke biobim. Hier was gisteren ook een felicitas box bezorgd, ik had hem in de winkel nie opgehaald. Zat dus bambix rijstebloem vanille in.. Maar deze bevat allergenen dus jammer, kan ik nu nog niet gebruiken.

Ik denk trouwens dat ik toch de provocatietest in het ziekenhuis ga doen. Maar moet even volgende week de uitslag afwachten van de andere testen.

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mir: Jeeh dat is wel even schrikken zeg! Gaat het met zn slaapzakje wel beter?
    Als hij maar goed zn hoofdje opzij kan leggen he.

@Musty: Beer is nog een grotere beer geworden! Ongelofelijk! Niemand haalt hem meer in denk ik hihi

@Touwtje: Jouw Robin groeit zeker hard zeg! Als hij van 17 april is, en nu al bijna 7,5kg!!!

@Chantico: Robin heeft in de box zo'n grote, zachte kubus met ook ringen eraan. Hij krijgt het altijd voor elkaar zn armpje door die ringen te steken, maar dan zit hij dus vast.
    Hij raakt dan gefrusteerd omdat die ring om zn armpje zit en er niet meer af wil! Verder is hij momenteel ook meer bezig met zn handjes (grijpen, spelen, duimen en zn eigen handjes vastpakken) dan met omrollen.
    Wel kan hij goed naar zn zij buigen, maar verder komt hij nog niet. Ach ja, die van ons kunnen misschien eerder praten. En anders niet, het komt allemaal wel als ze eraan toe zijn. Hij is een tevreden mannetje, dat is het belangrijkste:D

@Hier: Weer een dagje gewerkt en nu lekker weekend vieren! Ik heb wel veel te doen qua huishouden, want er is gisteren niet zoveel van gekomen.
    Misschien straks nog even afwassen, dan hoef ik dat morgen al niet meer te doen.

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Wie heeft er nog meer een prematuurtje dan? Kon het zo gauw niet vinden!

20. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    @Mini: het ging wel goed op zich in z'n slaapzakje, maar hij wordt wel sneller wakker. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan.

Fijn dat je nu lekker weekend hebt! Heb je geen vaatwasser?? Das wel minder. Ik heb er wel een en zou m voor geen goud willen missen!

Deel Deze Pagina