April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    yup, alleen mijn vriend gaat maar voor een weekje want hij moet werken en hij kan z'n vakantiedagen beter gebruiken voor z'n papa dag. Mijn moeder gaat mee.. we gaan in een kuuroord zitten waar ze elk jaar heen gaat. Ze stelde voor om ook mee te gaan aangezien ik eigenlijk wel heel erg aan relaxen en lekker verwend worden toe ben na dit hefitge jaar.

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ooooh dat klinkt wel heel fijn! Ben jaloers! Maar het is je gegund hoor, je hebt het nodig meegemaakt inderdaad! Geniet ervan :D

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Me2, tja.. ik maak daar al 2 weken de wc's schoon. Gelukkig heb ik handschoentjes gebruikt. want de klachten komen pas minimaal 15 uur na besmetting. Vandaag ingepakt in schort en handschoenen.. Hopelijk voldoende.

Even een spam.. De kids...

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Vica, ik zag de foto net op Hyves. Leuk stel zo!!! En zoals ik al schreef: Wat is Vince al lang inderdaad! Echt hele andere verhoudingen dan bij Robin haha. Robin is wat compacter zeg maar;)

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja Robin is klein en bol of niet :p. Vince is in verhouding heel lang en slank.

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Titania, veel plezier! :D

Cute foto Vica!

Hier weer een PIEP avond met thijs, wilde naar de HA vanochtend maar heb 't niet gedaan. Ik heb spijt met een hoofdletter S. Hopelijk wordt ie morgen gezelliger.

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja een klein bolletje inderdaad haha. Hij was vorige week 60cm maar wel al 6780 gram! Gewoon een lekkere gezonde Hollandse jongen ;)

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Koeky, knuf! Schiet nog niet op he?

@MiniMe, haha ja, hollands welvaart he. ;)

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nee jammer genoeg niet. Maar het is opzich is de verandering nihil dus ik betwijfel nog steeds of hij een koemelkallergie heeft. Was het maar maandag dan kon ik naar m'n HA. :(

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Anders gewoon naar de HAP gaan hoor. Niet het weekend afwachten als het niet gaat.

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja ik weet alleen niet zo goed wat de HAP kan doen. Ben wel een beetje klaar met de teleurstelling :(. Ik zeg steeds dat het zo goed gaat en dan krijgt ie toch een dip. pfffffff

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ;) laravelk was degen die in januari is bevallen van david
    en jorietje begin maart van lars

effe opgezocht :)

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica... mooie foto!!

@ matras... weet niet wie het vroeg.... ik heb geen idee hoe je t matras t beste schoon kan maken/krijgen

@ Mathieu-Dareau zn groei :) man man man groeit echt hard niet normaal meer hij is lang en lekkere spekkies :):D blij dat ie t zo goed doet op mn bv!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Koeky, hoe gaat het nu?

@Musty, hij doet het zeker goed op mamamelk hahaha.

Hier al een paar onrustige nachten weer gehad. Geen idee of het van de rijtemeel komt of van de tandjes. Net had hij wel weer rode oogleden, maar ze zwellen niet op..

15. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Goedemorgen,

@Musty: bedankt voor het opzoeken ;). Idd MD groeit super hard zeg. Voor je gevoel geen baby meer?

@Vica: vervelend weer zo'n onrustige nacht. Zou niet weten wat het zou kunnen zijn.

@Koeky: als het niet rustiger gaat wordt gwn naar HAP gaan hoor. Hopelijk heb je wel een goede nacht gehad!

@Hier: tot m'n verbazing ging Daimen's eerste nacht in een slaapzakje super goed. Hij heeft geslapen van 23 tot 8, dus dat is hetzelfde als normaal :). Ben er nog wel s'nachts uitgeweest om te kijken of ie niet op z'n buik lag, maar dit was niet het geval, dus ikke is blij :D. Lekker jong is het!

Vriendlief is al weer een sinds 8 uur in de tuin aan het bikkelen. Ze kwamen gisteren allerlei problemen tegen met het riool tijdens het zetten van de palen voor de schutting. Dus dit houdt ontzettend op en voorlopig kan de andere kant nog niet gezet worden. Vorige bewoners namen het ook niet zo nou met de riolering, lekker dan! Gelukkig krijgt hij volgende week wel hulp voor de bestrating!

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier gaat het wel okee hij was heel vrolijk maar begint nu weer te "klagen". Redelijk geslapen hij was er om half 2 nog een keer omdat ie gewoon te weinig gegeten had gister. En toen vanochtend om 8 uur weer. Nu net een fles naar binnen gewerkt. En nu moet ik echt aan de poets want m'n huis is net een zwijnestal. Ik pik ff de MP3 van dochterlief dus doppen in en gaan ;).

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    effe spam :D ze is zo wild van dr broertje

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) ze hebben zo liggen geiten

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    eentje om t af te lere :p

@ mir..... dat baby is hier wel echt af *snik*
    maar ons dochtertje was ook heel snel baby af *zucht* gaat ook allemaal lekker cliche ceels te hard

@ koeky... hopen dat je mannetje vandaag wat meer in zn hum is!

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Koeky: Hopelijk blijft hij lekker rustig vandaag. Succes met poetsen! Ik heb vanochtend ook al wat gedaan...nu geen zin meer..

@Musty: Gezellig boel daar bij jullie! Weer een bewijs dat het toch wel heel leuk is om 2 kindjes te hebben ipv 1.. Zo gezellig samen!

Deel Deze Pagina