Hij begint het zelfs beter te doen, dus we gaan ook gewone voeding proberen voorlopig nog goed gemengd door z'n HA voeding. En dat doet ie ook super. Dus geen machtiging en een dikke maand mega dure voeding voor JL geweest. En bedankt CB.
Badkrijt ofzoiets te halen bij de Hema. Is wel speelgoed maar goed wat wil je een kind anders geven, geld voor op de rekening.
Yep hier ook altijd een hit! Moet het wel leuk zijn natuurlijk van barbie of dora of My little pony :S of andere paardjes of nou ja als het beeld beweegd is het hier al gauw goed
Jeetje Vica wat zal jij geschrokken zijn zeg! CVM lekker hoor dat de vakantie zo goed bevallen is. Luckey, is alles gelukt met de foto's van je man? ehhhhhhhhhhhh.... .... .... Hier morgen weer een dag de hort op. Dus ik ga nu nog even snel de haren verven kijken hoeveel er dan weer uitvallen :S.
@Koeky, nou lekker dan! Wel super dat hij het goed doet op de normale voeding zeg! @Dvd's, hier zijn in principe alle tekenfilms een succes, maar de echte toppers zijn wel Dora/Diego, bubbelguppies, zandkasteel, teletubbies en BOBO. Oh ik had het al wel op hyves gezet maar hier nog niet. De PH meting was goed. Er was geen zuur gevonden dus de medicatie hoeft niet omhoog. De kans is er zelfs dat ze gaan proberen af te bouwen onder begeleiding. Ik hoop gewoon dat hij geen kma heeft en we met dikkere voeding kunnen beginnen. Wellicht zou hij dan wel helemaal van de medicatie af kunnen. Hij spuugt vooral veel nu. Bloedwaardes waren wel binnen maar konden ze nog niks uit opmaken daarvoor moest ook de uitslag van de ontlasting binnen zijn en die waren er nog niet. Dan hoor ik het de 16e wel dan heb ik een bel afspraak met mijn eigen KA.
Cvm: Gelukkig is jullie vakantie zo goed bevallen. En de autoreis ook! Wij gaan over 2 weekjes weg, ben zo benieuwd! Vica: Had de uitslagen op je hyves gelezen ja, mooi! Kado 1jarige: Ja lastig als ze al zoveel speelgoed hebben. Boekje of dvd is dan wel erg leuk ja.. Zou het anders ook niet weten. Fruithapje maken: Het lukt me echt niet hoor met fruithapje maken! Wil t zelf maken, maar gaat niet. Heb met appel geprobeerd met staafmixer en blender. Beide blijven het grote grove stukken, die ik zelf ook zo kan snijden. Hoe kan het nou?? Zal mijn staafmixer gewoon niet goed zijn? Wil best een andere kopen (ook al is deze ook nog nooit gebruikt) als die het dan maar wel doet. Iemand tips??? Wat doe ik fout? Wil gewoon gladde hapjes maken met appel, peer enzo.
goeiemorgen, fruithapjes: Appel moet je echt mengen met een flinke scheut water anders krijg je het niet glad. Peer zou geen probleem moeten zijn mits het een goede rijpe peer is, zelfde geld voor banaan. Lukt het niet, dan ligt het echt aan je staafmixer. Op mijn werk meng ik vaak 3 appels, 2 peren en een banaan met wat water en is dan zo glad als maar zijn kan! Appel kun je ook even een paar minuten koken in een klein laagje water, dan is het zeker glad, zoeter van smaak én een beetje warm wat ze vaak erg lekker vinden... Zit nu aan de groene thee, heb besloten per vandaag aan de lijn te gaan, ook al geef ik borstvoeding. Ga het dieet van streep-je-slank volgen van Margriet, heb ik al eens eerder gedaan en bevalt heel erg goed. Verantwoord en je kunt in principe alles eten. Heb goed uitgezocht hoe het zit met de bv, moet wel iets meer eten dat het standaard dieet (een boterham en beker melk extra per dag) en dan zou het goed moeten gaat. Staat ook op borstvoeding.com....Heb aan hubby gevraagd om me te steunen door me een leuke beloning i het vooruitzcht te stellen en wat denk je dat ie zegt........Als het me lukt om 20 kilo af te vallen gaan we volgende zomer voor een tweede!!!!!! Hahaha die had ik niet aan zien komen, hij was er vrij duidelijk over dat het bij liv zou blijven al zeg ik steeds dat ik een tweede wil over een tijd! Mag overigens niet meer dan een pond per week afvallen ivm afvalstoffen in de borstvoeding, maar dat gaat helemaal goed komen!
blegh, ben echt beroerd! @fb, appel alleen is niet te doen. denk dat je veel hebt aan de tips van cvm. @cvm, wauw leuk vooruitzicht zeg! hier weer verder met werk, maar ben echt ziek bah!
@cvm: dat werkt vast heel goed als stimulans! En anders wel hij toch vast ook ook wel @vica: beterschap! Kom vanavond verder reageren, zit nu met mn telefoon en werkt niet zo goed Ui
Goedemorgen dames, @Fruithapje: nog geen ervaring mee! @CVM: succes met je dieet. Super leuk vooruitzicht! @Boxmobiel: hier hangt ie nog en meneertje vind het nog helemaal geweldig. Hij kan er uren naar turen, dus voorlopig gaat de mobiel nog niet weg hoor . @Vica: beterschap!
Vica... Go Vince!!!!! Mir... boh al 5 maanden wat vliegt de tijd zeg.... Vanmorgen vol goede moed naar Roermond vertrokken om te shoppen, na 15 minuten keek manlief naar de sensor (?) vh voorwiel kapot dus 1e afrit eraf. Die hebben we niet gered want even later stonden we in de file van 1 uur ivm kettingbotsing van 3 vrachtautos. Eerst naar de garage dus en daarna maar naar Maastricht. Het ene moment is Sem super super super lief, liedjes zingen, goed luisteren en vrolijk. De volgende seconde is hij het zeuren, huilen, trekken, voor je het lopen dat heel Maastricht ons aankeek... Na 2 uur dus naar huis en daar in de broek geplast.... Schelden, aardig zijn, negeren niets helpt want hij gilt je dan gewoon even aan..... Ga hem nu even straal negeren, vraagt hij drinken of eten dan geef ik het zonder iets te zeggen. Geen goede optie maar ik weet het even niet meer. kan zelf ook niet echt pedagogisch verantwoord reageren op het moment en daar baal ik ook van. Moet ik zo op vakantie??? Hij mag in de vakantie langer opblijven dus om 8 uur gisteren toch naar bed.... Om half 10 ging ik naar bed en was meneer nog het miemen in bed.... zeuren om tv enzo. Sorry voor mijn klaagzang en een oplossing is er ook niet 123. Rustig blijven, slechte negeren, positieve benoemen/belonen is het beste maar werkt even niet... volhouden maar he?
Luckey, knuffel. Als mama wat kan opladen in de vakantie gaat het 'goed opvoeden' vast ook weer gemakkelijker. Vica, fijn dat de ph-meting goed was. Ben benieuwd wat de ontlasting voor geheimen onthult. Zo, nou meneertje lijkt eindelijk een beetje door te krijgen hoe lekker het is om overdag een goed slaapje te doen. Twee uur geleden viel ie in slaap, na 30 minuten wakker maar niet echt huilen, dus laten liggen. Hij viel zelf weer fijn in slaap en inmiddels zijn we een héle tijd verder! Ga het bijna ongezellig vinden zonder zijn wakkere snoetje om me heen, maar dat zullen we snel genoeg wel weer zien, dus nu nog even de was opruimen maar.
Komt ook wel allemaal goed hier. Botscan van man, perikelen op zijn werk, schoonmama heeft darmproblemen en is nog niet zeker of ze bij de vakantie kan zijn..... onrust in mij en dus uittesten van zoonlief..... Ex-leidster van KDV heeft vandaag bekend gemaakt 14 weken zwanger te zijn..... moet zeggen dat het me toch wel wat doet. Zelf zal ik dit nooit meer meemaken.... of we moeten al de lotto winnen..... Ondanks mijn misselijkheid en bekkenpijn vond ik zwanger zijn en het leven in je voelen helemaal geweldig!!!!!
@CVM: Wat fijn dat de vakantie zo goed is gegaan! Wat die haartjes betreft: Ik heb het idee dat Robin ook meer haartjes verliest. Ik zie het in zn bedje, en ook als in het badwater. Groeit wel weer bij...hopelijk snel @Koeky: Badkrijt? Klinkt leuk! Ik ga eens kijken @Vica: Fijn dat de PH meting goed, en dus niet meer medicijnen. Nu nog even de andere uitslagen afwachten. Duurt wel lang zeg tot de 16e! @Fruithapje: Hier nog niet geprobeerd, ik denk dat ik dit weekend of volgende week eens met banaan ga beginnen. Groente (wortels en bloemkool) gaan steeds beter, hij eet het allemaal op (nog maar steeds een klein beetje wat ik geef hoor, 1 eetlepel ongeveer) @CVM: Heel veel succes met je dieet! Moet je echt 20kg afvallen? Probeer het in stapjes van 5kg ofzo per keer te doen, dan is het beter te overzien. Succes in ieder geval! @Vica: Voel je je inmiddels al wat beter? @Mikija: Wil jij wel een tweede? Je man trekt vast tzt wel bij. Die van mij gaat ook steeds meer de goede kant op hihi @Vica: Leuke foto van Vince! Robin is ook vaak al zo druk aan het oefenen. Hij wil ook vanalles grijpen wat naast/boven hem ligt of hangt, dus veel op zn zij @Luckey: Jeetje wat lastig zeg met Sem. Hier helaas geen goede adviezen voor je....heel veel geduld hebben ben ik bang, maar kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment helemaal gehad hebt! Ik kan trouwens ook best 'jaloers' worden als anderen zwanger zijn. Ik vond het zo'n geweldige tijd! Heb er echt van genoten Ik heb het ook wel heel makkelijk gehad (op mn bevalling na dan....). Maar ik hoop dat het bij mij ook nog niet de laatste keer was