Grrr wat is dat toch met haarverf zeg. Of is mijn eigen haar gewoon zo van slag af... Koop ik Aubergine, wordt het bruinrood. Koop ik Violet (echt wel paars volgens de verpakking) wordt het bordeauxrood. Mooie kleur dat wel maar niet het paars dat ik graag wilde hebben......
CVM: zo he mooi al weer 2 kilo eraf richting je streef Was nu 3 nachtjes in NL. Ik neem de baby inderdaad alleen mee ivm bv en dan pst mijn moeer op, als ik met bv stop blijven ze gewoonlijk bij mijn man en de oppasmoeder in Zwitserland, maar dan ga ik meestal maar 1 nachtje weg of smorgens heen en savonds terug Mir: ja hier ook kroelen met knuffeldoekje en in bed met hydrofiele luiere. Zo schattig! Inderdaad schrikt Guus ook snel...is wle even wennen, dat hadden de anderen niet, bij JP dacht ik soms zelfs wel eens dat hij doof was maar dat is gelukkig alleen oOostIndisch doof gebleken Vica: ja mijn werk is in NL maar kan in Zwitsserland van thuis uit werken (daardoor ben ik lekker flexibel) en alleen als het nodig is ga ik naar NL (zo 1x in de 2 weken). Ik zou de haren van Vince inderdaad wel knippen. Gaat het ook beter groeien vaak. Chantico: zwaai terug! Luckey: fijn dat het allemaal wat relaxter is daar! k denk wel eens dat de haarverf nu iets anders pakt vanwege het nog ontzwangeren...weet niet of het kan.... Weer zwanger worden: ik zou echt nog wel een keer willen, maar het hebben avn 3 kinderen is echt al zoveel...je hebt bij de 2de en de derde keer gewoonweg niet alle tijd voor de baby omdat er nog 1 of 2 andere kids zijn en helaas kan je niet voorspellen of je baby veel of weinig aandacht nodig heeft. Weet niet of ik het trek om nog een keer door die hele begin periode heen te gaan met al 3 andere kids erbij...maar als ik een permanente hulp in huis zou hebben om me te helpen misschien wel of over een paar jaar als de jongste ook al wat meer zelf kan....
@Zwanger worden, ik zou zoooo graag willen. Maar helaas blijft het niet bij zwanger zijn en een baby krijgen he . Er zijn zoveel punten die ervoor zorgen dat het niet verantwoord is. De financiele situatie, maar die kan veranderen. Wat voor mij het belangrijkste is is mijn gezondheid. De zwangerschappen zijn toch een behoorlijke klap geweest voor mijn lichaam. @Me2, hoe zou ik dan de haartjes moeten knippen? Ik heb wel het matje iets ingekort voor de slabbertjes, maar de rest is echt een tondeuse voor nodig of niet?
Goedemorgen, Hier een goede nacht gehad. Vince is niet wakker geworden. Wat heerlijk zeg. Ik zat ook nog eens te denken he.. De eerste dagen dat ik rijstebloem gaf ging het goed, na een paar dagen was het steeds meer gillen gillen en gillen. Vooral snachts. MAAR.... dat was vanaf het moment dat mijn stiefzoon hier was. Niks tegen hem hoor, maar hij en mijn dochter samen stuiteren verschikkelijk!! En dat was toen een week lang. Toen ik gestopt was ging Sem ook weer naar huis. Dit zou dus ook perfect in het plaatje van die prikkels kunnen passen. Hubby liet Vince meestal in de box slapen, met 2 stuiterende kids om hem heen. Dit weekend slaapt hij gewoon in bed (want ik ben er ook ) en ik zorg ervoor dat de kids rustig spelen als Vince wakker is. Stuiteren doen ze maar als hij in bed ligt. En dit gaat tot nu toe erg goed. Hij kreeg verder ook helemaal niks geen uitlsag ofzo van de rijstebloem. Enkel mega onrust wat dus veel lijkt op krampen. Wellicht toch nog een keer de rijstebloem proberen (die tenslotte allergeen vrij is) en dan extra letten op prikkels. Rebecca is begonnen aan haar 2e dag potjestraining. Ben benieuwd. Als ze het net zo doet als gisteren moet er nog zeker een a4tje bij voor de stickers. Ik ga aan de schoonmaak vandaag..
Vica, goed dat je nu ook op het spoor van de prikkels bent gekomen. Wie weet is dát wat hem scheelt! Als alle verbouwingen straks achter de rug zijn, heeft hij dan een rustige plek om te slapen? Moet hij uiteindelijk hoe dan ook bij Rebecca op de kamer?
Vica... wat fijn dat je weer achter iets bent gekomen zeg.... hoop dat het met de nieuwe regels voor Sem ook te doen is om zich in te houden bij vince.... en bovenal voor vince dat het helpt!!!!!
Hij moet hoe dan ook bij Rebecca op de kamer. We hebben niet de financiele mogelijkheid om een muur er tussen te bouwen. Voorlopig niet in ieder geval. Maar hubby en ik hebben besloten dat hij gewoon bij ons op de kamer komt te slapen zeker nog een jaar. Wij hebben geen last van hem, onze kamer is ook heeel donker. Er moet nog wel wat aan gebeuren (nieuwe ramen erin) dus dan zou hij even overdag bij rebecca op de kamer moeten slapen en dan doen we hem snachts bij ons in bed. Het lijkt er echt op dat dat het grote probleem is. Ik verwacht hem vannacht onrustiger want stiefzoon stuitert vandaag werkelijk alle kanten op. Ben benieuwd. Zou in ieder geval heel fijn zijn als het geen gezondheidsproblemen zijn.
ik duim voor jullie mee dan... ga hier nog even de laatste spullen pakken en over 45 minuten starten we.... hopelijk daar ook met internet anders wordt het afkicken haha.....
Vica: Fijn dat je inderdaad verschil merkt als Vincentinder prikkels heeft. Je kan zeker kijken hoe het met de rijstebloem gaat maar zou dat dan doen als hij dus geen andere prikkels heeft want anders weet je nog niet zeker waar de reactie van komt. Ik gebruik voor de kids altijd een echt nagelschaartje voor hun haren als ze heel klein zijn. Heb nl geen tondeuse. Zou gewoon even kijken wat het makkelijkste is. Luckey: good luck en veel plezier! Hoop op internet daar voor je!
Ja heel makkelijk zou het niet zijn. Ik ga onregelmatig werken dus een vast structuur zal er nooit helemaal zijn. En met oudere kids erbij is het vrij lastig als hij er zoveeel last van heeft. Maar liever daar veel moeite voor doen dan dat het een gezondheidskwaal is. Eigenlijk wil ik nog steeds gewoon over op andere voeding. Gewoon standaard voeding. En dan kijken hoe dat gaat. Maar ja, of het heeel verstandig is om het zelf te doen weet ik niet.
Tja dat is sowieso lastig wat je moet doen. Als jij het idee hebt dat hij het misschien wel net zo goed doet op gewone voeding kan je het natuurlijk altijd proberen. Je merkt gauw genoeg hoe hij het daarop doet. Maar ik heb dan alleen maar een goede ervaring met het overgaan op gewone voeding.
Ik wacht de 16e af. Als alle testen negatief zijn ga ik wel vragen of de opname noodzakelijk is of dat ik het zelf kan proberen. Het zou voor hem een stuk rustiger zijn als we het zelf mogen proberen. Alleen dan moet ik ook nog overleggen welke voeding. Of de standaard voeding of Emfamil AR en dan de nexium eruit (deze heeft het maagzuur nodig om in te dikken en heeft geen jbpm). Nou de avatar klopt ook niet meer hahaha. Vince heeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kort koppie! Alles is eraf! Als hij straks wakker is ga ik wel even een fototje maken. Maar jee, het is een heel ander kind zo. Maar ja, het was echt geen gezicht meer hoor. Zijkanten megakort en bovenop heel lang. Het groeide ook echt verschrikkelijk snel bij hem.
@Me2: En hoe is je eerste werkweek gegaan? Alsof je niet bent weggeweest? Ik zag er heel erg tegen op maar ik vind het nu wel fijn om weer te werken. Ik geniet ook nog meer van de tijd die ik dan met Robin heb @Koeky: Heerlijk he dat lachen met geluid. Zoooo aanstekelijk haha! @CVM: Ik ga straks eens kijken voor Streep-je-Slank. Bij jou werkt het dus al heel goed? Haha, nog 10 van zulke dagen Kunnen jullie al eerder voor een brusje gaan @Vica: Stoer jullie 'nieuwe' Vince! Lekker kort koppie @Luckey: Ben benieuwd naar je nieuwe haar! @Geluiden: Robin schrikt niet zo snel...hij slaapt meestal overal doorheen haha @ZWanger worden: Ik wil wel heeeel graag een 2e, maar ik vraag me af wat de beste tijd is icm Robin? Lijkt me heel leuk om er niet al te lang tussen te laten zitten, maar aan de andere kant is het wel weer heel gemakkelijk als Robin zelf al meer kan, en zindelijk is. Hoe vinden de mama's het die een kindje van rond de 2 jaar hebben? Fijne leeftijd, of zouden jullie (achteraf) liever iets langer hebben gewacht (of juist niet)? Eerder dan volgende zomer weer beginnen wordt het toch niet. Stel dat het dan gelijk raak is, dan is Robin 2 jaar als het brusje geboren wordt. @Vica: Zou heel goed van al die prikkels kunnen komen dat Vince zo reageert inderdaad! @Hier: Dit weekend bij mn ouders in Drenthe geweest. Gisterochtend vertrokken en vandaag weer terug. Was erg gezellig, en opa en oma vonden het natuurlijk geweldig om Robin weer te zien! Het liefst hadden ze dat we de hele week waren gebleven haha. Nu moeten ze weer een maand wachten voordat hem weer zien. Met mijn verjaardag (9 sep) komen ze weer onze kant op. Ik heb weer een hele doos vol met kleertjes gekregen van mn nicht. Superleuk, allemaal maatje 68 en 74, dus ik kan weer een tijd vooruit. En een heel leuk winterjasje! Ik had net afgelopen week een winterjasje gekocht, maar ik denk dat ik die ga ruilen voor een maat groter, dan kan hij ze gewoon allebei aan
Staat m goed Vica! Kun je ook nog een keer een foto van 'before' plaatsen, zien we het verschil pas écht goed
@MiniMe, fijn dat het leuk was. En super zeg zoveel kleertjes! @2e kids, ik vind het zwaar dat er zo weinig tussen zit. Maar als ik naar mijn stiefzoon kijk vind ik dat mijn dochter er veeeeeeeeeeeeeel beter mee om kan gaan. Stiefzoon moet nu echt leren delen enzo, voor Rebecca is dat vanzelfsprekend nu omdat ze nog zo jong is. Dus als ik het over zou doen, dan kort op elkaar. Sommige kinderen lopen voor ze 1 zijn, andere pas als ze 2 zijn. Sommige zijn met 2 al zindelijk en anderen met 4 nog niet helemaal. Dat zijn allemaal dingen die je vooraf niet kan plannen.