April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    vica, Laura krijgt nu pepti. En sow!! nu al tandjes?? Onze oudste kreeg zijn eerste pas bij 9 mnd. En nu bij Laura ook geen tandjes te bekennen hoor.

minime, knap hoor dat omrollen. Als ik dat zo lees dan kunnen jullie kindjes al veel hoor. Hier gebeurt nog vrij weinig. Maar dat komt van zelf. Laura is ook wat trager in haar ontwikkeling door HMS. Daarvoor lopen we ook nu al bij de fysio. Gelukkig wordt ze steeds sterker en heeft de fysio dus echt nut.

Ik ga ff bankhangen. Fijne avond allemaal!

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Vica dat gaat de goede kant op!! Super.

enne.......foto van de twee tandjes. STOEEEERRRRR

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Bramtim, pfoe lijkt mij echt naar om dat ineens te horen. Hier is mijn bekken altijd instabiel geweest (net als alle andere gewrichten). Na de zwangerschappen is het erger geworden. Ik merk het nu met werken als ik de bureaus schoonmaak en dus zijwaarts aan het lopen ben. Dat is echt not-done. Tijdens menstruaties zak ik geregeld door mijn been heen omdat mijn bekken ermee ophoudt of het slaat op slot. Denk niet dat dit ooit nog overgaat bij mij.
    Hopelijk kan je het beperkt houden met fysio. Ik denk dat het best wel te doen zal zijn als je eenmaal gewend bent om er volledig rekening mee te houden. Ik hoop het voor je athans.

@Dagdromer, mijn dochter had met 4,5 maand haar 1e tandje en 2 weken later de 2e. Gebit was compleet voor ze 1 jaar was. Nu is ze net 2 en zijn de achterste kiezen ook door (die met peuterleeftijd komen).
    Bij Vince is dinsdag het 1e tandje doorgekomen en gisteren de 2e. Maar diegene die gisteren doorkwam was 2 maanden geleden al aan het groeien. Maar weigerde door te komen. Zo sneu...

@Tandjes, foto's wordt nog wel moeilijk hoor hahaha. Hij heeft ook nog altijd zijn vuistjes in zijn mond..

Hier weer ziek. Verga van de koppijn en ben misselijk.. BAH!!! Vorige week ook ziek naar huis gegaan met dezelfde klachten. Ik snap er niks van want ik zou er geen last van mogen hebben zolang ik de pil doorslik. Binnenkort maar weer naar de huisarts denk ik.
    Nu dus thuis met de kids..

@Vince, vanmorgen werdt hij wakker met eczeem op zijn gezicht.. Beide wangen. Echt van die ruwe, droge, rode plekken. Jaaaa hooor... Gisteravond tijdens het boeren trouwens veeeel gespuugd, maar dacht dat hij gewoon wat teveel gedronken had. Vanmorgen hetzelfde.. Verder is hij wel tevreden dus ik ga nog wel even door.

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    meiden vindt me iegen heel asociaal.....maar heb soms gewoon geen erg in me mailtjes van deze pagina.....stom he !!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiKiJa, waarom asociaal dan? Je hoeft toch niet altijd te reageren ;).

Hier heeft Vince weer veel gespuugd tijdens het eten. Schopt continu met zijn benen en zwaait de hele tijd met zijn armen. Is dus mega onrustig. Eczeem plekken zijn niet weggetrokken zoals de pukkels van gisteren. Wel wat minder fel geworden. Verder heeft hij geen huil en krijsbuien... Ik ga dus nog wel even door met deze voeding. Straks is het net zoals bij de Neocate dat hij eraan moet wennen.

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nou ja.....is wel leuker hahaha
    maar had nu ook zoveel pagina's gemist dat geen eens zin kon maken om ze te gaan lezen....erg he

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb ook even tijd om weer hier te komen reageren.
    Eline ligt te slapen en DAnique zit voor de tv.
    Ben blij dat die vreselijke waterpokken op zijn retour zijn. Wat een vreselijk gedoe zeg. Al die jeuk en vind het ook zo erg dat ze zulke lelijke plekken krijgen. Ik smeer dus hele dagen met schuim en sinds gisteren ook met sudocreme om de jeuk zoveel mogelijk tegen te gaan. Moet er niet aan denken dat er straks allemaal littekentjes ontstaan op mijn mooie meisjes

Mini; die eerste keren tja als je die mist is niet leuk, maar thuis is er altijd weer een eerste keer. Mij leek het in het begin ook vreselijk, maar om eerlijk te zijn kan ik me bij Danique niet eens meer herinneren of haar eerste keer nu thuis was of op kdv.

Vica; je moet toch dinsdag naar het ziekenhuis voor de uitslagen van de ontlasting of niet? Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik had als ik jou was geweest daar even op gewacht voordat je aan het provoceren ging. Wie weet was er meer duidelijk geworden en dan had je samen met de ka een plan kunnen bedenken. Maar misschien heb ik niet het hele verhaal meegekregen hoe wat en waarom.
    Superfijn dat Vince zijn tandje eindelijk door is. Wat een ellende die dingen. Was het alweer bijna vergeten dat dat er ook weer aan zit te komen

Bramtim; schrikken zeg. Maar misschien toch verstandiger om een beetje te luisteren naar je fysio. Of misschien kun je iets bedenken waardoor je toch aan je werk kan maar toch niet helemaal alles belast ofzo. Weet niet welk werk je doet en of dat mogelijk is natuurlijk.

@zwangerschappen; ik vind het heel jammer dat mijn zwangerschappen erop zitten. Wij hebben 2 hele mooie meiden en daar blijft het bij. Nu ik dit zo schrijf krijg ik wel echt zo'n vreselijk gevoel. In mijn hart zou ik echt nog wel een kindje willen. Alleen wil manlief het liever niet. En mijn praktische ik zegt ook dat ik het niet moet willen. Het kost gewoon heel veel geld. En daarbij moet ons huis dan worden verbouwd om een mooie zolderkamer te kunnen realiseren zou ik wel een dakkapel ofzo willen. En een auto waar 3 zitjes achterin kunnen. Nee het praktische is heel duidelijk en zegt nee. Maar mijn gevoel schreeuwt soms wel iets anders. Helemaal nu ik alle babyspullen aan het uitzoeken ben en ga verkopen. Pff valt best zwaar

Verder heb ik het even niet meer onthouden. Ben druk met de kindjes en die waterpokken en daarnaast wil ik het huis aan kant want dinsdag wordt Danique 3 jaar!!!! Dus we hebben een groot K3 feest. Danique gaat vanaf vanmiddag logeren bij mijn ouders, dus dan kan ik mooi hier in huis bezig. Ze komt dan maandag pas terug. Dus rust!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Alieke, Fijn dat de waterpokken een beetje op zijn retour zijn.
    Ik krijg de uitslagen doorgebeld en dan zou ik zowiezo moeten provoceren thuis. Dus dat ik het nu iets eerder doe maakt in principe niet veel verschil. Het moest hoe dan ook gebeuren.
    Wat leuk zeg een K3 feest!

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Alike: leuk zo'n K3 feest. Llekker dat je even rust hebt om het uis te doen en dat de waterpokken op z'n retour zijn!
    JA mijn praktische ik zegt ook geen 4de hier. Nu kan het allemaal precies met auto en huis...En dan niet over vakantie ed te spreken, met de auto is dat nu echt wel krap en vliegen is duur, maar wel praktischer.

Vica: balen dat je je zo slecht voelt! Beterschap! Toch even overleg met HA denk ik. Ben benieuwd of Vince na een paar dagen van zijn klachten af is! Zou wel fijn zijn!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Volgend kindje, mijn hart wilt er ook nog wel 1 hoor. Maar hier ook om practische redenen niet en om mijn gezondheid.

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Rustig vandaag hier....

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja heel rustig he...

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zijn hier toevallig nog meiden die intresse hebben in stickervellen?
    0,50 cent....heb al wat mensen gehad namelijk die ze inslaan voor Sinterklaas!

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA inderdaad rustig hahahaha
    Ik heb het niet echt druk op kantoor dus ben even druk met kolven, dingen voor de kids regelen en het eten voor vanavond:D

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb ze al.. Bij de zeeman gekocht. Ook voor 50 cent.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier trouwens om 13.45 uur de fles gegeven met 3 schepjes. Ging goed op, maar daarna..... gelijk gillen, krijsen, rood aanlopen, soms schoppen en anders de benen zo verschikkelijk aanspannen dat er geen beweging in te krijgen was. Gillend in slaap gevallen, maar steeds wakker worden van een kramp en dus weer gillen. Nu is hij eindelijk wat rustiger en 'speelt' hij even in de box.

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Is het misschien beter als je een paar dagen lang 2 schepjes doet, en zo opbouwen?
    Elke keer een paar dagen lang dezelfde hoeveelheid van Nestle.
    Dan kan hij er iets rustiger aan wennen?

Is niet aanvallend hoor, maar gewoon een idee?

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dat kan wel, maar ja, dit is het protocol. En 1 schepje per dag moet echt voldoende zijn om te wennen.:(

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    O oke, dat wist ik niet!

Nou hopelijk gaat het snel beter met m...

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Bramtim: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Je denkt dat het erbij hoort en vanzelf weer over gaat, je denkt niet automatisch dat er iets met je bekken is.
    Ik snap dat je je werk niet tekort wilt doen, maar je gezondheid is wel belangrijker he. Als het erger wordt, ben je nog verder van huis, en heeft je baas helemaal niets meer aan je.
    Wat voor werk doe je trouwens?

@Dagdromer: Ik ben ook heel trots op Robin dat hij al van rug naar buik rolt. Doordat ik een loslatende placenta had, heeft Robin zuurstoftekort gehad. De artsen weten niet precies hoelang, dus het is nu afwachten hoe Robin zich ontwikkelt.
    Tot nu toe lijkt er niets aan de hand, maar het kan dus dat hij eventueel wat trager is in zijn ontwikkeling of later moeite krijgt op school. In december moeten we terug, de kinderarts kan dan waarschijnlijk al beter beoordelen of het zuurstofgebrek schade heeft aangericht.
    Wat heeft Laura precies (HMS)? Fijn dat de fysio in ieder geval helpt! Sowieso is elk kindje anders, dus trek je niet teveel aan van kindjes van dezelfde leeftijd die misschien al iets kunnen wat Laura nog niet kan. Probeer ik ook te doen ;)

@Vica: Beterschap! En sterkte met Vince.

@Mikija: Je hoeft niet overal op te reageren hoor, gewoon meelezen mag ook;)

@Zwangerschap: Ik hoop dat ik het ooit nog een keer mee mag maken, maar meer dan 2 zullen er hier niet komen (of de volgende moet een tweeling worden...). Inderdaad vooral niet praktisch, en lijkt me toch ook echt teveel van het goede. Te druk! Dan kom je letterlijk handen tekort denk ik.
    Ik denk dat het niet uitmaakt hoeveel kindjes je hebt, het is denk ik altijd moelijk om definitief afscheid te moeten nemen van zwanger zijn en al het baby-gebeuren.

@Alieke: Klinkt leuk een K3 feest! Zal Danique zeker geweldig vinden:D

Deel Deze Pagina