@badzitje: Hebben wij niet. Lars past liggend nog net in zijn badje, maar rekt ie zich uit dan wordt het krap, hij ligt dan gelijk met zn hoofd tegen de rand en echt liggen wil hij ook niet meer in bad. We hebben nu het badje verhuisd naar de badkamer en hij zit nu even in bad (uiteraard moet ik hem dan wel heel goed vasthouden) Hij zit dan heerlijk te plonsen en te spelen met wat badfiguurtjes. Maar is voor mij niet de ideale houding, daarom door de weeks even kort in bad en in het weekend gaat hij met papa in het grote bad en dan kan ie er wat langer in blijven, want hij vindt het errug leuk om te gaan zitten plonsen
Luckey: jeetje wat heftig zeg avn je neef...brengt alles weer in perspectief he! Badzitje, hebben wij wel., Heb het alleen nog niet gebruikt bij Guus hou hem nu gewoon vasst in het groter bad. Maar hij si erg druk dus ga binnenkort maar weer het zitje opsnorren... Bv en ongi: nee hier nog niet maar bij de andere 2 pas echt nadat ik was gestopt met bv.
Badzitje gevonden op marktplaats Deze heb ik in het wit! Marktplaats.nl > badstof badzitje, baby - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging
Goedemorgen, @Badzitje, het leek mij zo zielig voor een jongetje hahaha. Hier ben ik niet zo slim geweest. Rebecca riep mij om 4.45 wakker. Becca wakkuhr! Ik ben blijven liggen en gezegd dat ze maar naar mij moest komen. Ze is denk ik ook weer in slaap gevallen ofzo maar ja, als ze wakker is geweest moest ze vast plassen. Dus toen ze daarna weer wakker werd was haar bed nat... Domme domme mama . Vraagje, wat zouden jullie doen als je geen auto zou hebben? Een moederfiets met 2 zitjes (en voor nu een babymee dus) of een fietskar?
hoi hoi, rustig hier Luckey, wat en slecht nieuws van je neef, en wat erg voor zijn gezin! Hier ook nog niet ongesteld geweest maar vind het niet zo erg hoor Badje: Liv gaat meestal mee onder de douche maar past ook nog prima in haar badje. In de tummy wil ze alleen nog maar staan, wijsneus, handjes over de rand en dan staat ze de hele tijd los!!! (heb mn handen uiteraard wel standby om haar op te vangen haha) Bezuinigingen enz/ pffff ben stiekem blij dat we niet de enige zijn die knijp zitten Zie nu wel mijn wens voor een tweede in het water vallen Ik denk echt niet dat we, naast de hypotheek, kinderopvang en alimentatie, nog een tweede kind kunnen onderhouden Hier: Paar dagen grieperig geweest en nu flink last van een beginnende borstontsteking. Heb sinds gisteren harde rode plekken in/op mijn borst en de kolfopbrengst is vandaag dieptriest. Liv wil er ook niet echt relaxed uit drinken maar omdat kolven voor mij nu pijnlijker is dan aanleggen kan ze me wat, iets anders krijgt ze niet Heb mijn lk al gemaild voor advies wat ik nu het beste kan doen want zit er niet op te wachten dat het door gaat zetten!
@cvm: auw, heb ook 2 keer een dreigende borstontsteking gehad in het begin en dat is niet echt fijn nee! Kolven trouwens ook niet idd! Maar met de hand goed masseren en dan voeden werkt wel goed. Hopelijk kun je het op deze manier voorkomen en anders toch maar wat kolven, beter nu pijn bij kolven dan een paar dagen hondsberoerd op bed liggen...(denk ik dan he) @mamafiets/fietskar. Ik denk dat ik in jou geval toch voor de fiets met stoeltjes zou gaan. Dat is uiteindelijk makkelijker dan een kar erachter, want je kunt nooit meer zonder kar weg als je ook maar 1 kind wil meenemen... Of je moet kiezen voor stoeltjes en een kar...
Ja ik heb alleen een voorzitje op dit moment. Alleen hebben we eigenlijk maar 1 goede fiets. Die heeft mijn vriend nu mee. (is damesfiets) Dus hij zou weer terug moeten naar zijn oude fiets die echt op is.
Als je de auto toch weg moet doen kun je van de opbrengst misschien een goede fiets voor hubby/fietskar/bakfiets oid kopen?
Ja ik zit dus te denken om een moederfiets te kopen voor mezelf. Hubby kan wel op de damesfiets blijven fietsen. Een achterzitje erbij en een baby-mee. Of een fietskar maar dan moeten we toch ook binnen een paar jaar een nieuwe fiets erbij kopen.
Vica: ik zou zoals Suus zegt voor fiets met 2 zitjes gaan omdat je dan ook nog eens met 1 kindje kan. Met fietskar moet je die altijd meenemen ookal heb je maar 1 kindje bij je. CVM: jeetje bah, wat vervelend die dreigende borstontsteking. Ik kan alleen maar zeggen, blijven masseren en laten drinken aan die borst.....
@Vica: Ik zou voor een moederfiets gaan, want volgens mij is dat goedkoper dan zon kar. En persoonlijk lijkt mij het niet prettig fietsen als je een kar erachter hebt, omdat je fiets dan in totaal dus een stuk langer is, en je daar goed rekening mee moet houden! Ik vind de Babymee trouwens wel ideaal, maar ik fiets er ook alleen maar mee naar het KDV, dat is nog geen 5 minuutjes. Ik heb wel een mamafiets, dus is al wat stabieler dan een gewone fiets (is best zwaar die maxicosi achterop, dat merk je wel met sturen) @Badzitje: Hier nog niet, maar Robin past eigenlijk ook niet meer in het kleine badje. Ook trappelt hij ontzettend veel, dus elke keer is het waterballet! Binnenkort eens kijken voor een zitje, dan kan hij samen met mij in bad. Wel zo gezellig ook @CVM: Ik vraag me ook af hoeveel extra kosten erbij komen als we een 2e zouden krijgen. Ik maak me vooral druk om de kosten voor de opvang. Luiers en voeding valt dan nog mee, maar die opvang is zooooo duur EN wordt alleen maar duurder!  Sterkte met je borstontsteking! @Hier: Nog 10 minuutjes werken en ik mag weer naar huis Morgen weer knuffeldag met Robin!
@Vica: Ik bedoelde eigenlijk dat 2 zitjes goedkoper is dan zo'n kar....niet dat een moederfiets goedkoper is dan een kar. Op MP staan best veel 2ehands fietsen, misschien kan je daar een goede deal scoren
@BOUT BABY-MEE...... winkels verkopen hem niet meer omdat het best vaak is voorgekomen dat de maxi cosi er uit viel!!! Even voor wie het wilt weten
echt waar? Hier bij de fietsenzaak wordt hij nog gewoon verkocht hoor. Kan me alleen voorstellen dat de maxicosi eruit valt als je hem niet goed vastmaakt EN fietst als een gek (over drempels ofzo)... Maar zodra Robin kan zitten, gaat hij in het stoeltje hoor (zal nog wel een aantal maanden duren).
En ben je klaar met de opvang, moeten ze schoolspullen, zwemlessen, sporten, verjaardagspartijtjes, steeds weer grotere kleren, een eigen fiets en met een beetje pech () willen ze ook nog studeren... Ik heb wel eens gehoord dat een kind een half miljoen kost, maar dat was geloof ik nog in het gulden-tijdperk. Niet dat het in euro's dan goedkoper is geworden natuurlijk "Maar je krijgt er zoooveel voor terug" zeggen ze dan hè
@Chantico: JA die kosten voor de opvang is natuurlijk alleen maar een korte termijn probleem. Op lange termijn zijn er nog veel meer en hogere kosten inderdaad.....en ja, die gaan toch ook echt komen. En ik zou wel heel graag willen dat Robin later kan gaan studeren! Ook een reden om nu al elke maand een bedrag op zn spaarrekening te zetten. Je weet maar nooit hoe de situatie over 18 jaar is, als hij gaat studeren. Maar het cliche is wel waar: Je krijgt er ontzettend veel voor terug! Dat zijn voor mij (tot nu toe althans) die extra kosten meer dan waard! Nog even een kleine edit: Als Robin straks ouder is, heeft hij inderdaad weer andere dingen/spullen nodig die veel geld kosten, maar als ik bekijk dat wij nu 250 euro aan KDV betalen....dat heb je niet als hij eenmaal naar school gaat, en dat geld kun je dus weer aan andere dingen besteden die hij dan nodig heeft. (kost de basisschool ook geld trouwens???
Chantico: prachtig verwoord Het kost inderdaad klauwen met geld en een hoop grijs haar, maar als ze naar je lachen...... NB ik zal maar niet zeggen wat wij kwijt zijn aan kinderopvang.......
@ cvm.... jeetje wat onwijs balen zo dat minder niet mogelijk is, knuff! @ vica.... bha jeetje zeg, ik kan zn angst wel begrijpen maar dat kan ze idd niet maken wettelijk... en leuke foto's! mooi jasje ook @ me2... ook al zon heerlijk manneke! @ titania.... ik schuif me bij mn voorgangers aan, meis je doet t toppie!! echt, kan me enigzins wel voorstellen dat je een schuldgevoel hebt maar meis je hebt er echt alles aan gedaan! wat heerlijk dat jullie mannetje het zo goed doet! en heerlijke foto ook @werk... lijkt me heerlijk, maar lichamelijk is t echt niet te doen (kom straks op terug) en de berg moeiheid wat er nu allemaal uitkomt @ luckey... wat een leuke foto van alina! @ titania.... mathieu-dareau heft van mn moeder een knuffel rups gekregen van een meter lang hij is er wild mee, en een knuffelvarkentje met 'bijt' onderdelen en zn knuffelspookje en de vtech bal wat aso gedrag gedrag van die douane zeg! Grrrr! @ vica... jeetje meis wat een financiele tegenslagen @ minime.... whahha mathieu-dareu doet precies t zelfde, dubbel liggen bij uitkleden, doet ie ook als we zn nekplooi wassen bha toch balen, ondanks niet verwacht was toch wel lk geweest loonsverhoging! @ suus.... mooi mannetje! @ jorietje.... heeft ie toch netje volgehouden idd, zijn ook natuurlijk een berg nieuwe indrukken en geluiden! ik kom te vaak in piazza whaha nee grapje, maar ja ligt zowat naast de deur dus doe daar alle boodschappen fijn dat t logeren goed ging! en tja die brug ellende @ titania... hier doet ie ook vaak borst maseren, waarom geen idee, als i moe is gebruikt ie de borst als knuffel gekkie @ luckey... goed contact of niet, blijft kl*te nieuws! sterkte voor de hele familie @ vica... hopelijk krijg je snel antwoorden betreft rondom de opleiding @ dagdromer... zwaai terug! @ vica... argg moordneigingen zou ik krijgen met zon moeder @ luckey.... hier om de 2 weken ongi/vloeien helaas nog steeds :x @ badzitje... absoluut niet.... ze kunnen prima zo nog in bad ik ga t zitten niet forceren, bij ons meis hebben we dr ook gewoon zo in bad blijven doen, trok ze dr beentje wat op of ze lag tegen de schuine kant met dr rug zeg maar tot ze zelf is gaan zitten ahh whahah ik had een heel ander badzitje in gedachten nee zon badzitje wat zielig is voor jongentjes wat een onding!! ik heb hm bij ons meis 1x geprobeerd te gebruiken heb hm weggegeven @ cvm.... oef jeetje beterschap! hopenlijk zet de borstontsteking niet door! @ vica.... ik heb een moederfiets met voorzitje en voor nu de babymee achterop.... IDEAAL! (geen auto hier kan zelf zoiezo niet rijden) ik kom overal en de kleine man vind t heerlijk, na 5 sec hoor ik gesnurk achter me vandaan LOL (fietskar vind ik overigens eng, idee laag bij de grond en dat automobilisten t snel over t hoofd zien, nu val ik niet te missen zeg maar) @ minime.... jou mannetje vind t ook al heerlijk achterop dus, ik fiets wel meer dan 5 minuutjes met hm even heen en weer naar mn moeder is bijelkaar toch al 10 km @ vica... babymee wordt verkocht bij babydump en de fietsenspeciaalzaak daar heb ik hm vandaan, heb hm zelfs gratis weten af te pingelen omdat ik een nieuwe moederfiets aanschafte @ chantico.... mhuhaha nu krijgen we er nog veel voor terug weet niet of we dat nog zeggen als ze flink gaan puberen over +-13 jr @ minime.... wat ik begrepen heb van mn moeder betaal je elk jaar een 'vrijwille' bijdrage in ieder geval geen schrikbarend bedrag ik ben bij woohoo @ hier.... mathieu-dareau is flink opgeknapt gelukkig, kuur is bijna op en toen begon louise-faye ermee, puf hielp niet voldoende.... dus ook aan de ab en inmiddels ikzelf ook, maar ik heb er weer een andere puf ervoor inmiddels zijn we opzoek naar een perfect buitenhok voor onze beestjes, werd aangeraden om ze weg te doen maar dat kan ik niet over mn hart verkrijgen, louise-faye beseft te goed dat t haar beestjes zijn en is zo dol op ze verder lekker aan t genieten van kids en manlief, de 'rust' is 'wedergekeerd' vandaag naar fysio geweest ivm de bi dat was minder pijn is stuk minder dan voor de bevalling, maar helaas nog te vaak dat ik savonds niet meer kan staan op mn benen moet nog steeds alles 'aangepast' ondernemen om de dag goed door te komen zeg maar het moet minder worden zodra de bv stopt, maar dat ga ik er absoluut niet voor opgeven klans is erg klein dat t helemaal weg zal gaan een evt volgende zs zal gegarandeerd niet zonder bi zijn veel oefeningen maseren ect nog steeds bekkenband gebruiken bij intensieve dingen mag eigenlijk nog niet stofzuigen of tillen kreeg ik te horen, maar ja dat valt gewoon weg niet te omzeilen meer inmiddels lekker druk aan t rommelen om mn hobby kaarten maken weer op te pakken, was wat gereedschap kwijt vandaag nieuw aangeschaft en alles uitgezocht ect