@Musty: Wat fijn dat de rust is wedergekeerd bij jullie thuis! Hebben jullie ook wel verdiend zeg! Beterschap met je BI, wat lijkt me dat ontzettend lastig, pijnlijk en gewoon vervelend! Dat het je zo beperkt in je dagelijkse bezigheden. Hopelijk wordt het snel beter, maar je zal er inderdaad altijd wel gevoelig voor blijven Mooie foto weer hoor! Op veel foto's heeft Robin ook van die helderblauwe kijkers! Ben benieuwd of dat zo blijft. Hubby heeft groene ogen en ik bruine....(mijn vader heeft wel blauwe ogen, dus het zou kunnen)
ik heb lichtgroene ogen en manlief troebel blauw mijn ouders blauw en bruin schoonouders blauw en blauw/grijs spammetje van ons meis wolkjes kijken in t park
musty... wat een post zeg... wauw dat kan ik niet aan tippen.... balen dat de bi dus waarschijnlijk altijd in zicht blijft... Neef... vanmiddag met mijn tante gebeld en MET behandeling is het naar schatting 6 maanden nog... vrijdag krijgen ze meer info over eventuele behandelingen en uiteindelijk is de keuze aan hem natuurlijk. opereren valt af want hemanomen groeien explosief als er lucht bij komt (of zoiets) Vandaag 2 verbazende momenten gehad. Eerst krijg ik van een moeder 2 setjes kleding. was eignelijk bedoeld voor iemand als kraamkado maar maat is fout en anders gooit ze het toch maar weg. Mega gaaf setje van Bakkaboe, boh wat een leuk merk is dat zeg!!!! Als 2e kom ik in gesprek met een moeder die al 7,5 jaar borstvoeding geeft. Niet aan hetzelfde kind maar aan de 4e op rij. 2 momenteel tegelijk aan de borst... WAUW nooit gedacht dat in mijn omgeving te mogen meemaken... Alina.. drinkt slecht op kdv. vorige week flessen van 150 en deze week slechts 90, dat is te merken want snachts moet ik gemiddeld 2x uit... niets vergeleken met sommige hier dus ik hou gauw op met klagen... Badzitje... ga er toch weer een aanschaffen denk ik. in het badje gaat het gewoon niet meer en liggend op de bodem in het grote bad (laagje water uiteraard) is het goed te doen nu. als ze dalijk echter vaker wilt zitten, krijg ik een kromme rug van het vasst houden en dan is zon ding erg handig. Sem zat er graag in ( tot hij goed alleen kon zitten en toen dus weer in het babybadje op de grond van het grote bad (klinkt dit nog logisch)..... Vica... ik zou dna OF een mamafiets met 2 zitjes OF een bakfiets aan schaffen. Mamafiets lijkt me dan handzamer, is toch niet zo'n log ding als een bakfiets he.... voor de rest weet ik eht even niet meer....
oja wel... CVM... had lucie nog goede tips???? masseren en toch voeden/kolven, beginnende aan die kant hoor. Compressen of kwark wil ook nog helpen zeggen ze... Succes!!!!!!!
Ik was net foto's aan het kijken van de eerste weken, en nu valt me pas op hoeveel haar Robin is verloren! In het begin had hij vooral langer haar! Ach, het zal wel weer terug komen
@ lucky... whahha ik ben bakkaboe verslaafd geweest voor louise-faye, alleen jammer dat t niet verder dan mt 86 gaat, maar koop nu persival (opvolger) ook zo leuk!! en niet gek qua prijs en jeetje wat knap 7,5 jr!! tja hier de enige en eertste in fam die bv geeft , vriendenkring nog geen kinderen verder, zijn nog te druk aan t feesten of net gestopt met pil of eertst carriere dus voel me beetje alleentjes whaha ben te blij dat t zo goed lukt @ minime.... ziet er naar uit dat ze nog wel wat van kleur gaan veranderen maar mooi!! mathieu-dareau heeft ook veel haar verloren en t is lichter geworden (kan ook niet anders )
meiden??? hoeveel melk (Bv) hebben jullie in de vriezer??? en als je gaat werken kolf je dan per keer ook een hele voeding of moet je er meerdere keren voor kolven? kan t hier niet uitproberen want overdag krijg ik geen kans om te kolven + hij weigert fles nog steeds , dus kolf savonds e tot hoever en hoelang zouden jullie doorgaan met fles poberen te wennen? ik zit zoiezo tot okt volledig thuis.... is t dan nog waard om ermee te worstelen hm aan de fles te krijgen als ie al 6 mnd is? mssn dan proberen met bekertje?
ik zal ook eens een harenverschil spammen, Stijn heeft op dit moment hetzelfde kapsel als Vince had voordat de tondeuse bij hem op visite kwam! Hier is ie 1 dag oud
Musty: mooie foto's weer! Prachtig naar de wolken kijken! Wat fijn dat jullie nu wat emeer rust hebben. Balen van de bi, hoop dat het een stuk beter wordt straks.... Hier voor een dag of 4 voedingen in de vriezer. Ik kolf overdag de voedingen voor de dag erna en savonds kolf ik een voeding voor in de vriezer. Mijn oudste was een flessenweigeraar en wij zijn gewoon elke dag blijven aanbieden. Ik ben heel streng geweest en ben niet tussendoor gaan voeden als hij niet wilde....Hij haalde het dan wel in als ik hem smiddags kwam ophalen. Tot die tijd kreeg hij dan vaak uit een bekertje of kopje. Als ze echt dost hebben dan nemen ze dat wel. Ik vond het een eng idee dat hij volledig afhankelijk van mij zou zijn, je weet immers nooit wat zich er voordoet...Uiteindelijk is hij na een maand of 7 de fles wel gaan pakken. Luckey: jeetje wat erg zeg van je neef....zet je weer echt met beide benen op de grond... Wat balen dat Alina zo weinig drinkt op het kdv...hoe zou dat komen? Mini: ook al zo'n mooie foto. Hier ook van die helder blauwe ogen. Hadden/hebben ze alle drie hier! Kan nog veranderen tot circa 6 maanden maar denk het niet bij Robin als ik het zo zie! Suus: wat cute!! en wat lijken ze op elkaar!!
@Suus: Ja, wat een verschil zeg! Wanneer begint het haar gemiddeld weer te groeien? Maud is ook een mooi meisje zeg! Prachtig koppie met supermooie haren!
Even snel voor het slapengaan (eerst nog voeden ook ): wat een prachtige kindjes allemaal!!! Ik heb rond de 2 liter in de vriezer liggen. Soms zakt het tot 1,7 liter, nu net weer wat toegevoegd dus ben nu 2,3 liter geloof ik. Niet veel. Is net genoeg voor drie keer naar de opvang, of twee volledige etmalen... Ik kolf op m'n werk niet evenveel als de flesjes die we aanbieden (wel om de drie uur, want het plan om twee keer anderhalve voeding te kolven op het werk bleek de eerste dag al onhaalbaar). De eerste weken haalde ik het in totaal wel (de eerste kolfbeurt meer dan één voeding, de tweede ongeveer een voeding en de derde minder dan een voeding), maar het begint langzaam moeilijker te gaan. Vandaag kwam ik met 380cc thuis, terwijl hij 3x160=480cc aangeboden moet krijgen op een dag. Soms kolf ik 's avonds nog wat als er nog veel in zit na de vroege avondvoeding, heel af en toe kolf ik 's ochtends als er na de ochtendvoeding nog spannning op zit (is al weken niet meer voorgekomen, bedenk ik me nu). Al met al speel in ongeveer quite per week de laatste twee/drie weken. Maar om problemen in de toekomst te voorkomen (ook bijvoorbeeld een teruglopende productie) heb ik vandaag telefonisch om een recept voor oxytocine neusspray gevraagd om de TSR op te wekken. Dat hielp bij mijn dochter goed om genoeg te kolven. Hopelijk nu weer.
Mini: ja ben heel blij dat ze zoveel lol hebben samen. Toen Fee geboren werd ging het allemaal wat minder soepel. JP vond dat minder leuk....